خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مسابقه کتاب خانی. همراه با لینکهای مستقیم کتاب مورد نظر

دورود
دورود
دورود
آخ که چند وقت بود این کلمه را به کار نبرده بودم. یادش بخیر اون وقتها دو روز یک بار توی این سایت یک دورودی می گفتیم ها. پیر شدیم رفت پی کارش. ای بابا
خوب از حاشیه ها بگذریم که هزارتا کار داریم. هزارتا حرف نگفته که باید برای این مسابقه بگم که اگر نگم می ترکم.
از حدود سه ماه پیش که من با انجمن جوانان روشن بین همکاری کردم و همایش ازدواج را راه اندازی کردیم در جلسات آن انجمن شرکت می کردم حالا عنوان پست شورای مرکزی انجمن را هم به ما دادند هرچند آنقدرها برایم مهم نیست ولی خوب به دنبال این هستم که ببینم می توانم حتا اگر شده یکی از انجمنها را به تفکراتم نزدیک کنم یا نه. اگر شد که چه بهتر نشد که هیچی ولش می کنم.
خوب حاشیه نریم قرار شد در انجمن یک مسابقه کتاب خانی برگذار شود البته این مسابقه قبلا قرار بود با عنوان. کتابی دیگر و با مسئولیت شخصی دیگر برگذار شود که خوب به شکرانه خدا نشد چون کتابش خیلی مسخره بود تازه مسخره تر از آن سوالهایش بود. جایزه اش که دیگه نگو
حالا با پیشنهاد من این بار یک مسابقه با شیوه ای متفاوت با آن یکی برگذار می شود امیدوارم که به درد بخور باشد. راستی این مسابقه کشوری هست و تمام شما می توانید در آن شرکت کنید.
بگذارید اول جایزه را بگم چی هست که اگر خوشتان نیومد از همین جا دیگه نخونید اصلا چه حالی می دهد هیچ کس شرکت نکند جایزه را هم بدهیم به خودمان که خیلی نیازش داریم
آره بحث اول من در انجمن هخم این بود که آقا چیچی می خواهید بدهید گفتند خوب مثل بقیه مسابقه ها. گفتم پس من نیستم آخه لغت نامه ده خدا یا نمی دونم مداحی یا از این کتاب های بیخود به چه درد نابینا می خورد.
گفتند خوب عصا می دهیم
گفتم آخه خیلی بچه ها عصا هم دارند.
گفتند خودت بگو شر را کم کن. گفتم فلش
آره فلش 8 گیگ که نیاز همه هم هست حتا اگر شستا هم داشته باشی باز هم نیاز است
گفتند چشم
خوب پس جایزه فلش 8 گیگ است به سه نفر می دهیم یا حق بیا جلو مال مفت است یک مو کندن از خرس یا همین انجمنها به قول آقای رفاهی قنیمت است.
خوب حالا بریم سر اصل مطلب ازدواج را نمی گویم ها مسابقه حالا شهروز حول می کند فکر می کند می خواهیم بریم سراغ اون دختر همسایه شون
مسابقه کتاب صوتی اعتماد به نفس از باربارا دی آنجلس است
این کتاب که حدود دو ساعت و صد صفحه بینایی البته جیبی است کتابی است که به نظر من خیلی عالی اعتماد به نفس را به صورتی ساده بدون حرفهای بیخود توضیح داده است.
کلا باربارا دی آنجلس بحثش را ساده و روان با مثالهایی از زندگی خود بیان می کند. این چیزیست که دیگر نویسندگان که برای عام می نویسند رعایت نمی کنند و با نوشتن کتابهایی هزار صفحه ای مطلب را نمی رسانند.
آره گله کتاب را که گوش کنی نیاز هم ندارد آنقدرها رویش تمرکز کنی چون خیلی مثال دارد سریع خوانده می شود و حتا می توانی با ویس رکوردر یا با نرم افزاری چیزی با سرعت بالا گوش کنی و در مسابقه شرکت کنی.
اما حالا اصل مسابقه چیه.
شما تنها باید آنچه را از اعتماد به نفس و از این کتاب می فهمید در قالب نوشتار برای من بفرستید. جالبیه کار این است که هیچ ملاکی برای این مسابقه وجود ندارد نه تعداد صفحات. نه تعداد لغت. نه هیچ چیز دیگری فقط باید من درک کنم که شما مطلب را گرفتی در این صورت در قرعه کشی شرکت خاهی کرد.
البته توجه داشته باشید اعتماد به نفس یک واژه روان شناسی نیست و کلمه ای است که برای فهم بهتر اصتلاح خود کارامدی با عنوان اعتماد به نفس بیان شده است. و از هر نویسنده ای به نویسنده ای دیگر فرق دارد بنابر این باید حتما کتاب را بخونید وگرنه اگر قبلا کتابی خوندید یا سخن رانی رفته اید یا مقاله ای دیدید فایده ندارد و از خودتان هم بنویسید قبول نیست من متنهای باحال را در صدر قرار می دهم و اگر چنتا متن برتر داشته باشیم از قرعه کشی دست بر می دارم هرچند فکر نمی کنم چنین باشه ولی به هر حال شما می توانید با همین روش ساده یعین گوش کردن و نوشتن برداشت خود خیلی ساده در مسابقه شرکت کنید.
حالا اگر آمدیم و چنتا متن خیلی باحال بود از میان آنها یک نفر را به عنوان نفر برتر یا جایزه ویژه علاوه بر آن سه نفر معرفی می کنیم که جایزه اش هم باحالتر خواهد بود
اما برسیم به بحث چگونگی رساندن آثار به دست مبارک من. بهترین راه ارسال آثار به ایمیل من
Ps.khademi@gmail.com
می باشد وگرنه می توانید آثار خود را به کتاب خانه ولی عصر به شکل بریل یا به شکل صوتی پست کنید برای به دست آوردن آدرس با شماره 03112261090
آقای رسول رضایی تماس بگیرید. راستی تاریخ ارسال آثار تا پانزده اسفند امسال خواهد بود
خوب دیگه چی باید بگم آهان لینک کتاب ها را بگذارم که هیران و وویلان نشید
من وقتی فایلها را ضبط کردم دیدم حدود صد مگ شده گفتم خیلی سنگین است پس مجبور شدم کیفیت را پایین بیارم البته خیلی جالب بود که هرچند کیفیت پایین آمد ولی صدای فایل آنقدرها فرقی نکرد و خیلی بد نشد به نظر من که خوب است. حالا نگی کدوم ماست فروشی می گه ماست من ترشه. میگی نه از لینک زیر فقط با حجم بیست مگ بگیرش حالش را ببر.
?اینجا
راستی تا یادم نرفته یک تشکر باحال ویژه بکنم از مدیر عزیز که اجازه دادند این مسابقه را از تریغ این سایت اجرا کنیم. من دلم می خواست این مسابقه از تریغ این سایت اطلاع رسانی شود چون واقعا به این سایت علاقه دارم. حالا می خواهید باور کن. می خواهی باور نکن.
شماره ام را هم در پایین می دهم شب خوابتان نمی برد. کسی نگاه چپ بهتان کرد. با مامانتان دعوایتان شد. اسکایپتان خراب شد. خواستی بدونی اصفهان آب و هوایش چطور است برف می آید یا نه. خدایی نکرده زبونم لال خواستی مخی چیزی بزنی راهش را بلد نبودی یا خدایی نکرده شاید. یک وقت. خدا اون روزو نیاره یک سوالی در مورد مسابقه داشتی خواستی بپرسی
09132944814
اسکایپ
Cheshmak1367
هم هست.
تمام کتابها. روزنامه ها. مجلات. بروشورها. برگه آچارها. همه و همه را بگذار کنار بیا یک کاریت دارم
بیا. بیا. بیا.
مووووووووچ مووووووچ
چقدر شور بود. خاک به سرت این لپ را سالی یک بار بشور اه
شب و روز بخیر.