خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مستند جذاب و شنیدنی، از پشت صحنه برنامه زندگی ادامه داره

سلام سلام سلام، چهار شنبه 28 اسفند 92 هم از راه رسید. وای خدای من چقدر زود گذشت. وقتی 14 بهمن 92 پشت صحنه برنامه زندگی ادامه داره رو ضبط کردم، پیش خودم گفتم الان میرم تدوینش میکنم میکس موسیقیاییشو هم انجام میدم و میذارم رو محله. اما انقدر بعدش کار پیش اومد و روز ها عین برق و باد گذشت که نشد. هر طور که بود اشکان عزیز این هارو آماده کرد به دست من رسوند تا قبل از پایان سال شما هم محله ای های عزیز هم گوشش کنید. به نظر خودم که خیلی جالب هستش. از طریق این مستند ها شما میتونید به  روال ضبط برنامه های ما پی ببرید. با فضای ساختمون شهدای رادیو در جام جم، مرکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در تهران، آشنا بشین و کلی تجربه جدید و جذاب که با گوش دادن به این فایل ها نصیبتون میشه. دو تا مستند واستون میذارم اینجا، یکی پشت صحنه قبل از شروع برنامه ما هستش که در طبقه هم کف ساختمون شهدای رادیو با عوامل برنامه صحبت کردم. تا رفتیم به استادیو ضبط برنامه. اونجا، هم کارای دیگمون  پیش از برنامه ی ما مشغول ضبط برنامه بودن که کلی به شوخی و خنده پرداختیم و بعد برنامه خودمون ضبطش شروع شد که پشت صحنه ضبط برنامه زندگی ادامه داره رو هم در فایلی جدا میذارم. راستی، گوش کنید اگر جالب بود باز هم از این کار ها بکنیم.  خلاصه ما همه جوره در خدمتیم. هر سوالی ابهامی چیزی بود بپرسین تا جواب بدم.

پشت صحنه پیش از شروع برنامه ی ما رو از

اینجا با حجم 16 مگابایت

و پشت صحنه هنگام  ضبط برنامه رو از

اینجا با حجم  28 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.

خب دیگه امیدوارم خوشتون بیاد. راستی این آخرین پست من در سال 92 نیستا، اما پیشاپیش سال جدید رو به همه ی شما دختر پسرای گل محله تبریک میگم. در کنار خونواده هاتون شاد شاد باشین. امروز هم ساعت 13-30 تا 14 رادیو فصلی یادتون نره. بیستمین برنامه ی ما در سال 92 و به نوعی آخرین برنامه ی ما در این سال به روی آنتن میره. یه بخش جذاب هم من و  شهروز  واستون آماده کردیم که فردا پخش میشه. اگر تو شهرتون دسترسی به رادیو فصلی ندارین کافیه به همین سایت گوشکن بیاین به بخش پیوند ها برین رو رادیو فصلی کیلیک کنید و به صورت زنده از خود سایت برنامه رو گوش کنید. اگرم نتونستید که میذارم اینجا تا دانلود کنید.

فعلا بای بای

۸ دیدگاه دربارهٔ «مستند جذاب و شنیدنی، از پشت صحنه برنامه زندگی ادامه داره»

سلام آقای قنبری. ممنون. بله آقای تابان واقعا فرد دوست داشتنی و هنرمندی هستن. این کار رو ما فقط با عشق و علاقه انجام میدیم مگه نه منفعت مالی برای ما نداره. همین که ببینیم بچه ها استقبال میکنن، کامنت میذارن و…. خستگی از تنمون در میره

دیدگاهتان را بنویسید