خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بازی Audio Archery برای اندروید و آی او اس

درود به همه

امروز هوس کرده بودم که یه پست اینجا بزنم. ولی نمی‌دونستم در مورد چی. بی خیالش شدم تا الآن که همینطوری یه سری به یکی از سایت‌های تولید کننده‌ی بازی برای نابینایان سر زدم و یه بازی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس دیدم. من هیچ کدوم از این سیستم عامل‌ها رو ندارم پس امتحانش نکردم. توضیح می‌دم و لینک دانلود رو می‌گذارم خودتون تستش کنید. اگه تکراری هست و قبلا گذاشتن پوزش می‌طلبم چون من حواسم زیاد به سایت‌های نابینایی نیست. و البته از اونجایی که اندروید ندارم دلیل نبود که مطالب مربوط بهش رو چک کنم.

اسم این بازی هست Audio Archery نحوه‌ی انجامش به این صورت هست که یه حدف از چپ به راست حرکت می‌کنه. وقتی حدف به وسط میاد یکی از انگشتاتون رو روی صفحه بکشید تا کمان کشیده بشه و بعد انگشت رو رها کنید تا تیر شلیک بشه. بازی 10 مرحله و هر مرحله 7 پرتاب داره.

این بازی رایگان هست و شما می‌تونید از زیر اون رو برای آی او اس یا اندروید نصب کنید.

نصب Audio Archery برای آی او اس از آی تونس

نصب Audio Archery برای اندروید از گوگل پلی

Happy gaming.

۵ دیدگاه دربارهٔ «بازی Audio Archery برای اندروید و آی او اس»

سلام میثم جان
من این بازی رو مدت ها پیش روی i phone 4s خودم نصب کردم و خیلی لذت نبردم. شاید دلیلش آسانی و عدم جذابیت این بازی هست. شاید باورتان نشود ولی من با اولین بار تمام ۱۰ راند بازی رو تموم کردم. در ادامه ی توضیحات شما باید این رو عرض کنم که در هر مرحله شما باید یک امتیاز خاص را بگیرید تا به مرحله ی بعد راه پیدا کنید. مثلاً برای عبور از مرحله ی اول باید حد اعقل ۳ امتیاز کسب شود. مرحله ی آخر که سخترین مرحله هست باید ۲۸ امتیاز کسب شود. در ضمن نحوه ی امتیاز گیری هم به این شکل هست که اگر شما به داخل صفحه ی تعیین شده شلیک کنید ۲ امتیاز, به وسط صفحه ۵ امتیاز و مماس با صفحه ۱ امتیاز و اگه خیلی خارج از صفحه شلیک کنید امتیازی ندارد.
امیدوارم توضیحات تکمیلی من مورد استفاده ی شما عزیزان قرار گرفته باشد.
راستی بازم این نکته رو متذکر میشم که این توضیحات بر اساس سیستم عامل i o s بود.
راستی کسانی که i phone دارند اگه میخان بازی های نابینایی رو بازی کنند می تونند از طریق همین پست و یا از طریق ایمیل به نشانی d.d.choobiny@gmail.com و همچنین از طریق skype: davood.choobiny درخواست خود را مطرح کنند. چون برای این نوع گوشی و بهتر هست بگم این نوع سیستم عامل بازیهای نابینایی جذابی اومده. من لیست این بازی ها رو دارم. بعضی ها رایگان نصب میشن, بعضی هم رایگان و بعضی هم تا حدی رایگان هست منظورم تا چند مرحله و بعد از اون اگه بخاین بازی رو ادامه بدید باید پول بدید.
راستی اگه کسی در ساختن apple id مشکل داره می تونه بگه تا من براش درست کنم.
در پناه اون بالایی باشید.

سلام میثم جان مرسی از این که این پست خوب رو در اختیار ما گذاشتی ولی من با مشکلگشا لینکش رو باز کردم که بازم نتونستم دانلودش کنم گفت باید sign in بشی اگه ممکنه اینو یه کم توضیح بده یا خود بازی رو upload کنی ممنونم خدا قوت

درود امید جان
من چون نه اندروید دارم نه آی او اس. نمی‌دونم چطور باید نصب کرد. می‌خواستم دانلود کنم و براتون فایل‌ها رو بزارم ولی نشد. گمونم برای اندروید باید توی گوگل اکانت داشته باشی و برای آی او اس باید اپل آی دی داشته باشی.
موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید