خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کنفرانس دوازدهم با موضوع تنهایی و افسردگی نابینایان و شرکت در کنفرانس سیزدهم

با درود به همه ی هم محلی های باحال. خوب. خدا را شکر عید هم داره از راه میرسه و بعدشم تابستون. چیزی که من عاشقشم واقعا. فردا هم راهی شیرازم تا یکشنبه. شهری که کلی ازش خاطره دارم. ولی چه توی مسافرت باشیم چه توی عید یا سیزده به در یا جمع دوستان، آخرش یک جاهایی هست که ما نابینایان تنها میمونیم. مثلا سیزده به در همه میرند والیبال یا عید همه ی بیناها باهم حرکات و بازیهای دیداری انجام میدند و مثلا عکس میگیرند و یا توی عروسی ها همه میرقصند غیر از ما. در کنفرانس دوازده که هفده اسفند ساعت شیشو نیم بعد از ظهر برگذار کردیم پرسیدیم که آیا نابینایان بیشتر از بقیه ی اقشار جامعه احساس تنهایی میکنند؟ چرا بعضی از ما نابینایان خیلی وقتها تنها میشیم؟ آیا راه حلی برای رهایی از تنهایی برای ما نابینایان وجود داره و اگر آره، چه راه حل هایی برای شکستن قفس تنهایی نابینایان هست. همه ی اینها و بیشتر از اینها را در کنفرانس دوازدهم ما که یک ساعت و ربع شد از اینجا با حجم 25 مگا بایت دانلود کنید و نظرات احتمالیتون را زیر همین نوشته به اطلاع ما هم برسونید. کنفرانس سیزده محله ی گوش کنی ها در دوشنبه ی آینده یعنی 26 اسفند 92 خورشیدی ساعت شیشو نیم بعد از ظهر با موضوع تنهایی و همچنین عید دیدنی و شایدم یک مقداری زنگ تفریح برگذار میشه البته در صورتی که اتاق کنفرانس روشن باشه. خوش باشید تا همیشه!

۹ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کنفرانس دوازدهم با موضوع تنهایی و افسردگی نابینایان و شرکت در کنفرانس سیزدهم»

سلام مجتبی
بابا از این خبرام که میگی نیست
والا ما تو این بیستو اندی سال که کلی ۱۳ به در دیدیم هر چی بیکلاسو لول پایین بوده ریخته بیرون زده و رقصیده و شإنشو کشیده پایین
همه هم اینطور که میگی دوست ندارن بازی های پر سرو صدا و بدو این ور بدو اونور انجام بدن
ما که هر چی دیدیم تو این روز همه بساط کبابو پهن میکنن تو کوهو جنگلو دشتو دمنو پارکو بلوارو اینا میگنو میخندنو اینا
اون باکلاساشم میشینن قلیون میکشنو مشاعره میکننو گل یا پوچو بیست سوالیو پاسورو اینا انجام میدن که خب خانوادگیه و پیرو جوونو بزرگو کوچیکم نداره
ببین نابینا ها چیز با ارزشیو از دست نمیدن تو این روز
اینطور ننویس دلم میگیره
خوش به حال خودم که عیدو ۱۳ به درشو بیزارم
دلمم خنک نابینا شدم از دست این رسومات خلاص شدم
راستی به اونایی که تو این روز میزنن بیرون تا برقصن بر نخوره یه وخ این نظر شخصی منه به حاشیه نکشید لطفا

به عقیده من حیف ۲۵ مگ که بخایم صرف این کنفرانس ها بکنیم.
البته من این اشتباهو تو کنفرانس شماره ۱۱ کردم.
آخه وقتی تو یه کنفرانس شرکت می کنیم یا دانلودش می کنیم میخایم یه چیز جدید یاد بگیریم نه این که همون چیزایی که قبلاً می دونستیم تکرار بشه.
در ضمن تو صحبتی که با مجتبی داشتم قرار بر این شد که لینک های صوتی به دو شکل تو محله منتشر بشه یک نوع با کیفیت خوب و حجم بالا و دیگری با کیفیت پایین تر و کیفیت مطلوب.
اگه کسی به این پیشنهاد که از طرف من گفته شد نظری داره زیر همین پست بنویسه.
در ضمن ممکنه شما این نظر را چند بار خونده باشید که این به دلیل اشتباهی سهوی بوده.

سپاس! ضمن درود فراوان و عرض ادب!بنده هم با حجم پایین گذاشتن موافقم۱۰۰%‏ ‏-چون بنده وقتی دانلود میکنم میخواهم نگهداری کنم و سر فرصت چندین بار بگوشم،‏ اکنون هم از ‏۹تا۱۲را نگه داشته و هرچه میگوشم خسته نمیشم!راستی بنده در مهمانی ها با بزرگان یا پیامک بازی یا بولوتوس بازی میکنم یا با بچه ها بادکنک بازی یا نون بیار کباب ببر یا بچه ها شعر بخونند بادکنک جایزه بگیرندو بعضی اوقات خانواده ها هم به کمک بچه ها میشتابند و بادکنک میگیرند،بعضی اوقات که بنده در یک مهمانی خاص تنها میشوم یا با مبایل سرگرم خواندن محله میشوم یا ایمیلهایم را مرور میکنمصدای مبایل کمتر از۵نیست! بعضی اوقات یک بادکنک باد میکنم و باد کردن همان و جمع شدن بچه ها همان! به نظر من بهترین سرگرمی برای بچه ها بادکنک است،‏ حالا هرکی فکر میکنه اشتباه است امتحان کنه تا از تنهایی دربیاد!‏

سلام مجتبی کنفرانس های خوبیه البته من هنوز شرکت نکردم در ضمن من با پایی آوردن کنفرانس ها و آموزش ها به شدت موافقم همه اینترنت با سرعت بالا ندارن. بعضی وقتا آموزش ها رو با فرمت ogg دیدم که علای رغم پایین آمدن حجم اما کیفیت چندان تغییری نکرد. اگه می شه این کنفرانس ها رو هم به فرمت ogg قرار دهید. باز هم ممنون. مجتبی جان.

با دورود فراوان مجتبی خان کنفرانس ها را دانلود میکنم و دوازدهمین کنفرانس به نظرم از تمامیشان بهتر بود چون مزاحم نداشت فکر میکنم مدیریت شما و راهکار های سعید خان درشیان جالب و کار ساز بوده است با امید پیروزی و بهروزی همگان در ضمن امید وارم شیراز خوش بگذرد .

سلام بچه ها منم کنفرانس دوازدهم را شنیدم. چقدر دردها و دغدغه هایمان به هم نزدیک است. چقدر بعضی از دوستان در گفتن دردها و مشکلات شهامت و جسارت دارند. البته اینها همه ی دردها و تنهاییها نبود. من فکر میکنم همین دغدغه های مشترک و مشابه و همین هم زبانی و همدلیهاست که برخی دوستان را تشویق به ازدواج با هم نوع میکنه. این مسائلی را که عزیزان گفتند بیشتر مربوط به بیرون از خانه و در مهمانیها و جشنها میشد اما تصورش را بکنید که در خانه ای باشی زیر سقف آن با شریک زندگیت زندگی کنی ولی احساس تنهایی بکنی. احساس کنی که نمیتوانی جوابگوی نیازهای بصری و دیداریش باشی. شریک زندگیت لباسی میخرد باید از اطرافیان یا بچه ها بپرسد که آیا خوب است یا نه, آیا بهش میآید یا نه. و کلی قضایا و ماجراهای دیگر که همش احساس دلتنگی و تنهایی به آدم دست میده. وقتی اطرافیان میبینند که تو نمیتوانی نظر دهی به تدریج از صحنه خارجت میکنند یعنی دیگر برایشان اهمیت ندارد که باشی یا نباشی. اما زوجهای هم نوع میبینند که با شریک زندگیشان لا اقل دیگر این بامبول بازیها را ندارند. هر دو مثل همند خواسته ها و سلایقشان خیلی بهم نزدیک است و لذا احساس آرامش خاطر بیشتری دارند.
به هر حال کنفرانس خوبی بود ولی باز همچنان می گویم که جای کارشناسان و متخصصین خالیست و بیشتر به درد دل و تبادل تجربه میپردازیم تا بررسی علمی موضوع.

سلام دوستان تنهایی ما یک طرفه داستانه من در حاله حاضر شاهده بزرک شدن ۳ تا کودکه ۲ ساله هستم اونا از من میخاند که نقاشی بکشم یا راجعبه اجسامی که با دست بهش اشارهمیکنند راهنمایی میخواهند من بعضی وقت ها فکر میکنم که در ازدواجه ۲ تا نابینای مطلق کودکشان خیلی تنها میشود یا کودک در أموزش های دیداری ماننده تشخیصه رنک و حتی مهارت هایی که به زبانه جسم یا بدن معروفند نصبت به همسالانشان أموزشی بسیار کمتر دریافت میکنند

دیدگاهتان را بنویسید