خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود هفدهمین برنامه زندگی ادامه داره و دانلود آیتم نمایشی ما

سلام هم محله ای

خوبی؟

بو عید داره میاد و رد پای بهار از همین حالا قابل لمسه

جونم واستون بگه که امروز چهار شنبه هفتم اسفند ماه هفدهمین برنامه زندگی ادامه داره از شبکه ی رادیویی فصلی به روی آنتن رفت. برای کسانی که به تازگی مخاطب برنامه ی ما شدند باید بگم که شما از چهار راه میتونید برنامه ما رو گوش کنید. یا از طریق رادیو های آنالوگ  یا رادیو گوشیتون میتونید موج 105-50 رو بگیرین  این برنامه رو گوش کنید. راه دوم سرچ شبکه رادیو فصلی و دریافت اون از طریق دستگاه های ست تاپ باکس است که به صورت دیجیتال و با کیفیتی عالی میتونید رادیو فصلی رو بگیرین. اما این شبکه در برخی از شهر ها و استان های ایران فعلا پوشش داده نمیشه. عزیزانی که نمیتونن در شهر خودشون رادیو فصلی رو بگیرن کافیه به سایت رادیو فصلی برن و از طریق اینترنت هر جای ایران و جهان که باشن میتونن برنامه های رادیو فصلی رو گوش کنن. به همین خاطر ما سایت رادیو فصلی رو در بخش پیوند های گوشکن لینک کردیم. فقط کافیه شما روز های چهار شنبه ساعت 13-30 تا 14 به سایت گوشکن بییاین، به بخش پیوند های سایت برین و رو رادیو فصلی کیلیک کنید.  وقتی سایت کامل باز بشه به راحتی به صورت اتومات شما میتونید برنامه رو گوش کنید. اگر به هر دلیلی نتونستین از طرق بالا برنامه ما رو گوش کنید میتونید از همین پایگاه دانلود کنید.

اما امروز در بخش پرونده با یکی از منتقدین سینما صحبت کردیم و در مهمان خانه با یکی از گلبالیست های بانوان کشورمون گفت و گو کردیم. سایر آیتم های برناممون هم سر جای خودش بود

شما عزیزان برنامه هفدهم ما رو از

اینجا

با حجم 12 مگابایت دانلود کنید. همچنین برای دوستانی که نتونستن در برنامه قبل آیتم نمایشی ما رو گوش کنن میتونید تنها این آیتم نمایشی رو از

اینجا

تنها با حجم 2 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.

ما به خود میبالیم که در این عصر یخی دوستانی داریم که دلشان آیینه خورشید است

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود هفدهمین برنامه زندگی ادامه داره و دانلود آیتم نمایشی ما»

نمایشتون خوب بود. محتوا جای بحث زیادی نداره. خیلی واقع گرایانه طراحی شده و فقط، فقط، مگه شما عزیزان دل، از بچه های ویرایشگر رادیو کمک نمیگیرید؟ ویرایش صدا، خیلی خیلی خیلی به شدت ضعف وحشتناک داره از این لحاظ که آخر و وسط و اول بسیاری از واژگان میپریدند و میپریدند و میپریدند. مشکل این بود که مکث های به درد بخور و لازمی که بود احتمالا به علت کمبود وقت گرفته شده بود و حالا این به کنار که باید درست بشه، توی خود نمایش هم اکثریت واژگان بریده بریده شده بودند.

سلام.
امیر سومی شدم.
هوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهو.
خوب ما دانلودش کردیم و الان میخوایم بگوشیم.
ی چیز دیگه تو پست شهروز گفتم: اگر دوست داشتین میتونین برنامه ها را هم تو سایت ما بزارین.
که شهروز گفت: با امیر هماهنگ کن.
حالا نظرت چیه.
ما هر جوره در خدمتیم.
اینم راه های تماس با من:
اگر کاری داشتین بگین:
اسکایپ:
saeedpanahi2200
ایمیل:
saeedpanahi2200@gmail.com
سایتمونم خاستین اینه آدرسش:
http://www.shaberoshan.ir
شماره همراه هم:
۰۹۳۸۸۱۵۴۹۳۷
مدیر آقا کامنت ما را پاک نکنی.
تبلیقات نیستش:
نگران نباش.

آهان یادم رفتش:
ممنون که زحمت میکشی میزاری.
ما که از طریق موج FM نمیتونیم رادیو فصلی را بگیریم.
همون دیجیتال و اینترنت.
اما ی مشکل دیگه هم هست:
من چهار شنبه ها تا ساعت : ۲ در مدرسه هستم.
ولی از اینجا میگیرم و میگوشم.
آلی آلی آلی.
راستی همیشه تمام برنامه ها را بزار.
اگر تونستین وقتشو عوض کنین خییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللییییییییییییییییییییی خوب میشه.
قبول کنین که وقتش هم کمه و هم بد موقع
البته این نظر من بود امیدوارم ناراحت نشی.
برو که ما هستیم

سلام به دوستان عزیز
آقای پژوهنده پیشنهاد خوبی دادین و حتما رو اون موضوع کار خواهیم کرد.
مجتبای عزیز تمامی نکاتی که در باره نمایش گفتی کاملا درست بود و قول میدیم که در آیتم های نمایشی فصل بهار تکرار نشه. البته این که الان این اتفاق افتاد به این خاطر بود که تهیه کننده اصلی ما به خاطر مشکلات خانوادگی به یک سفر رفت و ویرایش نمایش رو به یک فرد دیگه سپرده بودن که ظاهرا خیلی حرفه ای هم نبوده
سعید جون مرسی از نظراتت. باشه حتما باهات تماس میگیرم. ما تا به حال ۱۷ قسمت از برناممون پخش شده که تمامی در همین سایت گوشکن موجوده و میتونی با سرچ زدن پیداش کنی و گوش بدی.
اما در خصوص زمان برنامه باور کن کنداکتور شبکه رو مدیر گروه و خود مدیر شبکه میبنده و این مسئله دست ما نیست

سلام
من چقدر آهنگ ابتدا و انتهای این برنامه رو عاشقم
بعدشم که امیر جان قسمت اولش خیلی ابتدایی بود خوشم نیومد
فقط اینکه چای رو به دست یک نابینا ندن خوب بود در کل اول اش خیلی دل چسب نبود
قسمت پرونده باحاله دوستش دارم
آیا میدانستید هم خوبه
شهروزم بخشش جالبه
در کل همه چی اوکی و عالی بود جز چند دقیقه ی اول
مرسی امیر جان

درود
از تبسم و بهنام عزیز ممنونم.
مرسی یلدا ایشالا برنامه های بعدی طوری باشه که از همش خوشت بییاد. البته سلیقه ها متفاوته و همین که در باره چند بخش لطف داشتی ازت ممنونم.
چارچوب کلی برنامه ما تا آخر اسفند همین بخش ها رو داره اما در فصل بهار آیتم ها کمی عوض میشه.

سلام.
محتوا در مجموع خوبه.
بقیه موارد رو هم که مجتبی اشاره کرد و زحمت من کم شد.
ولی من حس میکنم نا‌گفته هایی دارید، که به مصلحتی نمیخواید بگید.
وقتی کار به جایی میرسه که چند هفته پیش اصولا دور پخش برنامه رو تند میکنن تا آخر کار ۵ ۶ دقیقه وقت اضافه برای یه مشت تبلیغ مزخرف باقی بمونه، بعدشم شما مجبور میشی بیای این‌جا و بگی مشکل فنی در هنگام پخش ایجاد شده، من مطمئن میشم که نا‌گفته هایی هست.
وگرنه این گرفتن بیش از حد مکثها تقریبا از اولین برنامه ای که من شنیدم، کم و بیش بوده.
به هر حال باید در موقعیت شما بود و اون وقت گفت که یه من ماست چقدر کره داره! آرزوی موفقیت براتون میکنم.

سلام. برا بخش نمایش بنظرمن بهترین برخورد با نابینایان به نمایش گذاشته شده. من همین هفته یه تجربه ی خیلی تلخ رو درمورد اشتغال داشتم که اگه بخوام اینجا بیانش کنم اشک همتون ازین همه بی عدالتی وبی مسؤلیتی درمیاد. این اشتغال خیلی جای بحث داره که باید خیلی بیشتر از اینا در همه جا، چه رسانه، چه سایت، چه دسته جمعی، چه فردی باید درموردش صحبت کرد، کار کرد، انتقاد کرد و…

محسن عزیز مرسی از لطفت
اما آقا سعید گل که همیشه به برنامه ما توجه داشته و به ما کمک کرده. اولا خوشحالم که شرایط ما و این مملکت رو درک میکنی. من همیشه همیشه و همیشه دوست داشتم با بچه ها شفاف باشم. اگر مسئله و مشکلی باشه بدون هیچ مصلحت اندیشی مییام میگم. شاید این کار من از نظر اصول حرفه ای درست نباشه اما صداقت مهمترین چیزیه که اگه بین برنامه ساز و مخاطب از بین بره دیگه اون برنامه ارزشی نداره. در این که ما یه سری محدودیت ها داریم شکی نیست. نه ما بقیه هم کارانم در سایر شبکه های رادیویی و حتا تلوزیونی هم کم و بیش مشکلاتی رو دارن. مهم اینه که ما قدر همین نیم ساعت تریبونی که به دست داریم رو بدونیم و تا جایی که از دستمون بر مییاد رسالتمون رو انجام بدیم. شاید برای دوستان سوال باشه چرا رادیو فصلی رو انتخاب کردیم. ما اول طرحمون رو به رادیو جوان ارائه دادیم که اونجا قبول نکردن بعد رفتیم سراغ رادیو ایران که محترمانه پیچوندن. بعد یکی از دوستان در رادیو ورزش که ما رو دو سه ساله میشناسه به واسطه فعالیت هایی که در رادیو ورزش داشتیم ما رو معرفی کرد به آقای شهرام نوروزی مدیر گروه ورزش رادیو فصلی. خداوکیلی ایشون از همون ابتدا چنان با یه دید باز ما رو پذیرفت و گفت شما طرح بدین اگر مناسب بود ما حرفی نداریم. طرح رو دادیم ایشون خودشون از ما حمایت کردن تا طرحمون تصویب شد مگر نه الان همین نیم ساعت هم نبود. حالا چیزی که الان مهم هست این که ما بتونیم این نیم ساعت رو حفظ کنیم و کم کم طرح های دیگه ای رو هم ارائه بدیم تا بتونیم به مرور زمان پیشرفت کنیم. این میسر نمیشه جز با حمایت و پشتیبانی شما دوستان عزیز. اگر مدیران شبکه ببینن که برنامه بازخورد داره حتما تایم ما رو یا بیشتر میکنن یا مثلا میشه هفته ای ۲ تا برنامه. ۲ تا برنامه نیم ساعته.
تبسم به نکته مهمی اشاره کردی و در قطعه های نمایشی که در بهار خواهیم داشت قطعا مسئله اشتغال یکی از بخش هایی هست که قراره کار کنیم

کار خوبی رو شروع کردین. درسته وقتش کمه ولی هرکاری رو باید ازکم شروع کرد تثبیت کرد و به سمت اهداف بزرگتر و بلند مدت رفت. رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود… رسانه یکی از تأثیرگذارترین عوامل فرهنگ سازیه.امیدوارم که این کارتون باموفقیت هرچه بیشتر پیش بره تا در آینده ای نه چندان دور شاهد درخششتون نه تنها در رادیو،بلگه در تلویزیون هم باشیم. آخه متأسفانه این روزا فقط اقشار خاصی از رادیو استفاده میکنن. راستی این رادیو فصلی روی امواج ماهواره ای نیست؟

دقیقا همینطور تبسم. آدمی باید با برنامه ریزی دقیق کم کم پله های ترقی رو بالا بره. اگه یک شبه بخوایم رهه صد سالرو بریم قطعا نتیجه نمیده و اون موفقیت پایدار نیست.
خود من ۸ ۹ سال پیش به عنوان شنونده با برنامه های مختلف رادیو ورزش تماس میگرفتم و در خصوص مسائل ورزشی نقد و تحلیل میکردم. بعد از ۴ ۵ سال شروع کردم به درست کردن آیتم های برنامه ای به صورت افتخاری. بعد دو سال پیش به عنوان خبرنگار برنامه شکوه اراده انتخاب شدم. بعد به عنوان خبرنگار و گزارشگر ورزش معلولین در برنامه امروز با ورزش خبر میخوندم. و با برخی دیگه از برنامه های رادیو ورزش هم همکاری دارم. از مهر ماه امسال در رادیو فصلی یک برنامه گرفتیم که شک ندارم در سال های بعد بیشتر هم میشه.
برای این که همیشه دوست داشتم در مطبوعات و صدا و سیما کار کنم تصمیم گرفتم دوره های تخصصی روزنامه نگاری و ژورنالیزم رو در مرکز مطالعات رسانه ها بگذرونم. الان ترم آخر این کلاس ها هستم و شاید همین امر و فعالیت های قبلیم تو رادیو باعث شد حدود ۳ ۴ ماهیه که دارم به عنوان خبرنگار و نویسنده بخش ورزشی روزنامه ایران سپید فعالیت میکنم. خلاصه همه چیز گاماس گاماس اتفاق میفته و باید تلاش کرد تا به هدفی که میخوایم برسیم.
هیچ موفقیتی شانسی نیست. اگر فقط با رویاهامون زندگی کنیم و برای رسیدن بهش از جون مایه نذاریم نتیجش جز تلف کردن عمر چیز دیگه ای نیست.
راستی رادیو فصلی رو امواج ماهواره ای فکر نکنم بگیره

سعید پناهی مرسی که اطلاع رسانی کردی. من خودم نمیدونستم همچین چیزی هست یا نه دیروز زنگ زدم از تهیه کنندمون پرسیدم گفت نمیگیره گفتم حتما اینجوریه
تبسم من هم برای تو آرزوی موفقیت دارم. من خودم فعلا اول جاده پیشرفت هستم و برای رسیدن به نقطه ای که از خودم انتظار دارم هنوز فاصله دارم. شاید مثل یه نهالی که تازه شکوفه داده و برای میوه دادن باید هنوز دو سه سال دیگه بگذره تا برسه و پخته بشه.
در کار خبرنگاری فقط تجربه و تجربه و تجربه نیاز هست انقدر باید آزمون و خطا صورت بگیره تا یه فرد کار بلد بشه. در نظر دارم بعد از تموم شدن دوره های روزنامه نگاری و گرفتن گواهی پایان دوره از وزارت ارشاد، برم و دوره های آموزشی انجمن صنفی خبرنگاران رو هم بگذرونم.
مروارید از تو هم سپاس با این که اشکان آخر برنامه یادش رفت بهت یادآوری کنه اما تو خودت یادت موند

بله کاملأ درسته. استادم همیشه میگفت یادتون باشه آرمانی که برا خودتون در نظر میگیرید هیچ وقت دست یافتنی نیست. این آرمان همانطور که خودتون رشد میکنید اونم رشد میکنه و بزرگ میشه. فقط همیشه باید از لحظه لحظه زندگی لذت برد و شاد بود و نباید برای رسیدن به خوشبختی فردا، شادی امروز رو از دست داد. لحظه هاتون شاد شاد.

دیدگاهتان را بنویسید