خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود پادکست صوتی خودآموز شنیدن شبکه های رادیو تلویزیون تنها با مرورگر

درود و صدها چاکریم مخلصیم تقدیم به شما باحالهایی که همیشه گوشکنی بودید و خواهید بود. خوب. ببینید من چه قدر حواسم پرت شده و خداییش ببینید اصن من حواسم کجا باید پرت شده باشه که این آموزش رو واسه ی شما نگذاشتم. احساس میکنم حواسم خیلی خیلی اون دور دو ها پرت شده بوده باشه چون این آموزش رو تقریبا یک ماه پیش ضبط کردم، بعد یادم رفته بذارمش اینجا. جالب اینجاست که وقتی رفتم سر وقت فایل های دیگه، یک دفعه ای اینو پیداش کردم و جالبتر از همه اینکه این آموزش رو اون روزی که ضبطش کرده بودم، ویرایشش هم کرده بودم و این نبود که بگی مثلا صبر کردم تا یک روزی که ویرایشش تموم شد بذارم. نه. اصن اینطور نبوده. این پادکست صوتی یک ماهه داشته توی کمدهای کامپیوترم به صورتی تمیز و مرتب و ویرایش شده خاک میخورده. خوب. منتظر چی هستی؟ باید پاشی برقصی. چیزه. نه. منظورم این بود که باید دانلودش کنید. از همینجا!

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود پادکست صوتی خودآموز شنیدن شبکه های رادیو تلویزیون تنها با مرورگر»

سلام
خدا الهی خیرت دهاد.
اگه بدونی چَََََََََََََََََََََََََََََََََََََََند ماهه دنبالشم.
دارم پویش و دریافتش میکنم.
ههههههههههههههههههه ه ه ه
این جیمیلم چه واژه هایی به فارسی داره ها.
هوهوهوهوهوهوهوهوهو هههه ها

سلام آقا مجتبی ممنونم بسیار عالی بود فقط من یه مشکلی دارم وقتی وارد سایت live.irib.ir میشم نمیدونم چرا لینک هارو برام نمیخونه مثلا نمیگه رادیو نمایش یکسری چیزها مثل index … میگه به همین دلیل من متوجه نمیشم که این لینک مال کدوم شبکه است ممنون میشم راهنماییم کنید.

از اون حرف ها بود Adasi
واقعاً تو از شنیدن این صدا کیف هم می کنی!!
از این بعد بهش نگاه نکرده بودم
خب مجتبی حالا که این طوره برو به شغل نونو آب دار روحانیت رو بیار.
موعظه هم که می کنی.
این تن نمیره ساخته شدی واسه این جور کارا.

خب روحانیها هم خیلی بکن نکن می کنن.
البته تو از حق مدریتت استفاده می کنی ولی بعضی وقتا یه سری نظرات و پست ها رو رد می کنی و بعضی وقتا هم شده بعضی پست ها را حذف می کنی.
یه موضوع جالب هم بگم فک کنم سایت شماره نظرات رو درست نشون نمی ده چون شماره نظر قبلی من هیجده بود ولی نظر بعدی که مال مدیر بود بیست و چهاره که البته همین ابهام تو پست صندلی داغ هم دیده شد به این معنی که شماره نظرات رو بیشتر از اون چیزی که قبلاً بوده نشون می ده.
بررسی کن ببین این طور هست یا من توهم زدم.

دیدگاهتان را بنویسید