خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود سومین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی

سلام به همه ی بچه های گل و گلاب محله. سومین ویژه برنامه نوروزی ما امروز سه شنبه به روی آنتن رفت. در این برنامه دو هنرمند عرصه سینما حضور داشتند. یکی فیلمساز و مستند ساز نابینا و دیگری هنرپیشه فیلم های سینمایی، سریال های  تلویزیونی و مجری سابق برنامه های رادیو.

برنامه ی سوم ما رو از

اینجا با حجم 38 مگابایت دانلود کنید

بهار ای دختر ناز طبیعت

لباس سبز گل دارت مبارک

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود سومین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی»

سلام. سلام. سلام. برنامه بسیار بسیار بسیار عالی بود. دست گلتون درد نکنه. مهموناتون خیلی دوست داشتنی بودن. مخصوصأ نغمه ی عزیز. مستنداتش رو دوست دارم ببینم،ولی نمیدونم چطور؟؟ مستنداتی که یه جامعه شناس ساخته باشه باید خیلی دیدنی باشن. باورتون نمیشه که امسال اصلأ وقت نمیکنم برنامه های رادیو و تلویزیون رو دنبال کنم بجز برنامه ی شما. بازم ممنون. از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم.

سلام به تبسم عزیز. از لطفت ممنون. آره خانوم نغمه عافیت و مهمون دیگمون خانوم شبنم مقدمی واقعا انسان هایی فروتن و دوست داشتنی هستن. به خصوص فرزند کوچیک خانوم عافیت که آخر برنامه هم گریش درومد خیلی خیلی ناز بود.
اگر بشه با ایشون تماس میگیرم و مستند هایی که ساختن رو تهیه میکنیم و در همین محله واسه دانلود میذاریم.

امیر عزیز برنامه را شنیدم. ممنون. شاید ضعف برنامه در این بود که از کارهای این دو هنرمند استفاده نشده بود. میشد جاهایی از کارهایشان را بگنجانید و صدایی از آنها پخش کنید بویژه کار خانم مقدمی که در نقش یه دختر نابینا بازی کرده بود. راستی بررسی کنید که چطور میشود به کارهای این هنرمندان دسترسی داشت اگر بتوانید فایلهای صوتی آنها را در محله بگذارید بسی سبب خرسندی خواهد بود.
وقتی خانم مقدمی میگفت که در نقش یک نابینا بازی کرده این سؤال برایم مطرح شد که آیا این نقش را نمیشد یک نابینای هنرمند مثل خانم عافیت بازی کند؟
دلم برای خانم عافیت سوخت تصورش را بکنید یک دختر دسته گلی در سن ۱۷سالگی و در اوج غرور جوانی بیناییش را از دست دهد! واقعا خیلی بد و سخت است, درست همان شرایطی که یلدای خوب محله دارد.
اما خوشبختانه این افراد نشان داده اند که میتوانند از همیشه نابینایان موفقتر باشند, چون دنیای بینایی را تجربه کرده اند, مثل همان آقایی که در برنامه آقای اینانلو گفتند همچنان داره فیلمبرداری میکنه, کاش میشد با این افراد مستقیم صحبت کرد؟ کاش اینها هم به محله میآمدند.
امیر باز هم ممنون باز هم سپاس

سلام به عموی دوست داشتنی محلمون. ضعفی که اشاره کردی کاملا درسته. دقیقا همچین کاری رو میخواستیم بکنیم. یعنی هم برای برنامه استاد اینانلو اون مستند ایران جهانی در یک مرز رو نیاز داشتیم. برای برنامه محمد نوازی و احمد شاه حسینی بازی های نوازی در تیم ملی رو میخواستیم و برای همین برنامه هم بعضی از فیلم های خانوم مقدمی رو دوست داشتیم در بین برنامه بذاریم. اما متاسفانه دسترسی به آرشیو سازمان صدا و سیما نیاز به نامه نگاری و از اینجور حرفا داره. با توجه به زمان کمی که برای ساختن برنامه ها و تحویل اونا داشتیم واقعا دیگه فرصت نبود بخوایم تا این موارد رو از آرشیو دراریم. اون هفت شنبه هم که دراین برنامه پخش شد خودمون قبلنا ضبط کرده بودیم و در آرشیوومون بود.
خلاصه عمویی ما با کمترین امکانات این برنامه ها رو تولید کردیم و در سال های بعد اگر امکانات بیشتری در اختیار ما قرار بگیره قطعا کیفیت برنامه ها هم بالاتر میره. البته به غیر از امکانات بخشیش هم به تجربه خود عوامل برنامه ساز بر میگرده که با گذر زمان بیشتر میشه.
آره من خودم تا ۱۴ سالگی بینایی خوبی داشتم. واقعا جهان از اون منظر یه حال و هوای دیگه ای داره و خیلی قشنگتره. هر کی هم بگه نه واقعا خود فریبی کرده. اما از وقتی که نابینا شدم مسیر زندگیم عوض شد. خودم حس میکنم اگه نابینا مطلق نمیشدم به علایقم نمیرسیدم.
اونم چشم سعی میکنیم با اینجور افراد بیشتر ارتباط بر قرار کنیم و آثارشون رو هم منتشر کنیم

دیدگاهتان را بنویسید