خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود دومین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی

سلام عزیزان. چقدر این روزا هوا ملس شده. بهاریه بهاری. البته در شمال شرق ایران هوا زمستونیه و دیروز و امروز صبح شاهد بارش برف هم بودیم.  مطمئنا شما هم محله ای ها هم یا در سفر هستین، یا به بازدید های عید باستانی خودمون نوروز، مشغولین. ایشالا که این دید و بازدید ها این سفر ها به همتون خوش بگذره و زندگیتون بیغم باشه.

امروز هم دومین ویژه برنامه ی نوروزی ما با نام عید دیدنی،  به روی آنتن رفت. در این برنامه 2 فوتبالیست حضور داشتند. یکی عضو فعلی تیم ملی فوتبال نابینایان ایران، و دیگری عضو سابق تیم ملی فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران.

لحظات پایانی برنامه امروز ما به دلیل شروع برنامه بعدی رادیو فصلی  پخش نشد اما شما هم محله ای های عزیز نسخه کامل برنامه رو از

اینجا با حجم 38 مگابایت دانلود کنید

اگر به دلتون نشست، کامنت هم بذارین. قسمت های بعدی روز های پنجم، هفتم و نهم فروردین، ساعت 14/45 تا 15/30 پخش میشه.

فدای همتون

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود دومین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی»

آخیش خوب شد توضیح دادی که, کی مهمونتونه
من دانلود نمیکنم ولی اومدم شیرین عسلبازی در بیارم بگم مرسییییـیییـیییـیییـیی
آره اومدم بگم خیلی زحمت میکشی و اینها
خلاصه همین خوش باشی
راستی میگم
اون تورهای آقای اینانلو فوقش اگه خیلی گرون باشه چقدره

مرسی که پیگیری میکنی

سلام زهره. تو که ورزشی هستی خودت. در هر صورت ممنون
تور هایی که گفتم گرونه منظورم تور های عادی موسسه ایشون بود. نه تور های ویژه نابینایان. دقیق نمیدونم. اما مجید سرایی همکارم در ایران سپید میگفت مثلا تور قشمشون ۴ سال پیش ۵۵۰ بوده

سلام. بعد از چند بار دانلود ناموفق، بالأخره موفق شدم دانلودش کنم. مرسی زیاد. واقعأ طرح بسیار جالبیه اینکه یک نابینا و یک بینا که باهم یه وجه اشتراکی دارن رو برای لحظاتی در کنار هم ببینیم. نکات زیادی رو میشه از دل این برنامه ها بیرون کشید. یکیش اینکه واقعأ نمیدونم اسمشو چی بذارم.باتوجه به اینکه فوتبال نابینایان که حدود ۷ساله توی ایران تشکیل شده میره قهرمان جهان میشه ولی هیچگونه بازتابی توی رسانه ها نداره واطلاعات عمومی شاید بشه گفت در حد صفره. ولی ازون طرف یه بچه دوساله بازیکنای تیم نمیدونم دسته چندم ایتالیا واسپانیا و…روکاملأ میشناسه!!

سلام مجدد. میدونی تبسم وقتی احمد شاه حسینی از شیراز این همه راه میکوبه میاد تهران فقط به این خاطر که در برنامه ما حضور داشته باشه واقعا ارزشمنده.
احمد به سهم خودش به عنوان یکی از ملی پوشان فوتبال نابینایان کاری که باید میکرد رو کرد اما وقتی در بهترین سایت ویژه نابینایان با این همه مخاطب، زیاد از این دست برنامه ها استقبال نمیشه دیگه چه انتظاری از سایر مردم جامعه هستش. وقتی واسه خود جامعه نابینایان این افتخارات باعث افتخار نیست. خب قاعدتا واسه سایر مردم چه اهمیتی داره. البته عادل فردوسیپور در برنامه نود وقتی تیم ملی فوتبال ما قهرمان جهان شد در اون برنامه سنگ تموم گذاشت.
خلاصه من، اشکان و شهروز به سهم خودمون همه ی سعیمونو میکنیم تا نابینایان موفق در سطوح مختلف رو به مردم جامعه و قشر خودمون معرفی کنیم. این که خواستیم در این مجموعه برنامه ها در کنار یک فرد نابینا، از مجریان، ورزش کاران، هنرمندان عرصه سینما رادیو و تلوزیون، خوانندگان موسیقی پاپ و حتی قهرمان المپیک در برناممون استفاده کنیم به این خاطر بود که شهرت اونا باعث بشه مردم به چنین برنامه هایی توجه کنن. یه دلیل دیگشم انگیزه دادن به افراد نابینا در رشته های مختلف و ایجاد مقایسه در بین مردم جامعه بود که به عینه و به صورت ملموس بفهمن یک فرد نابینا علیرغم این محدودیتی که داره اما مثل همون فرد بینا که به جایگاه بالایی هم رسیده میتونه فعالیت کنه.
تبسم خدا میدونه که برای تصویب این طرح چقدر پا فشاری کردیم تا قبول کردن. هیچ امکاناتی هم در اختیار ما برای تولید این برنامه ها نبود. شاید باور نکنی اما تمامی این برنامه ها با voice recorder خود من ضبط شده. در صورتی که برنامه سازی در این سطح نیازمند خیلی از امکانات، مثل واحد سیار و خیلی موارد دیگه هستش. اما ما با کمترین امکانات این برنامه ها رو تولید کردیم.
وقتی برنامه ها رو تحویل دادیم مدیر شبکه گفته بود من فکرش رو هم نمیکردم که شما بتونید به این خوبی برنامه ها رو از آب در بیارین. مطمئن باش انقدر تلاش میکنیم. انقدر پای خواسته هامون وای میسیم تا به هدفمون برسیم. روز به روز که تجربهمون بیشتر بشه، نیازی به اصرار ما برای تصویب طرح هامون نیست. دیگه اونا میان سراغ ما و امکانات هم در اختیارمون میذارن.
در پایان امیدوارم، یه کوچولو یه کوچولو حواسمون به هم نوعای خودمون باشه.
ازشون بیشتر حمایت کنیم تا دل سرد نشن.
از همگی سپاس

سلام امیر جان این را می گم بهترین برنامهی بود که در این مدت شنیده بودم از راه دور صورت زیبایت را بوسه باران میکنم منتظر کارهای زیبا یت هستم با تشکر از شما وهمه ی دوستان و همکارانت این سال را به همه ی شما تبریک میگم .

تلاش و پشتکار شما و دوستانتون واقعأ برای من ستودنیه. مطمئن باشید تلاشتون بی نتیجه نمیمونه.علیرغم فوتبالی بودن خانوادم، در مورد تیم فوتبال نابینایان من یکی که اولین بارمه میشنوم قهرمان شده. فقط پار المپیک لندن یکی دوتا ار بازی ها رو دیدم. واقعأ بچه ها کم لطفی میکنن برنامه ها رو دنبال نمیکنن. منم این گله رو از همه دارم. موفق و سربلند باشید.

میدونی تبسم عدم اطلاع تو و سایر مردم و حتی در بین خود نابینایان در خصوص فوتبال نابینایان یا حتی سایر رشته های نابینایان طبیعیه. چون رسانه ها واقعا کم کاری کردن. برای همین هم هست که ما اومدیم این نقص و کمبود رو جبران کنیم. استفاده از افرادی مثل محمد نوازی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال به این خاطر بود که برنامه بیشتر در بین مردم جلب نظر کنه و حتی به صورت عملی هم در سالن مخصوص فوتبال نابینایان این رو نشون دادیم و یک مربی کار کشته اومد برخی قوانین رو هم توضیح داد.
در خصوص بچه های محله هم منظور من گله کردن نبود. به نظرم مشک آن است که خود ببوید. شاید کامنت ها نمود بیرونی و بازخورد عینی از برنامه باشه اما مهم اینه که بچه ها دانلود کنن و گوش بدن. برای این برنامه هم تا دیروز که چک کردم بالای ۴۰، ۵۰ نفر دانلود کرده بودن. حالا اگه کامنت هم بذارن و در باره برنامه نظر هم بدن که خیلی خیلی ما رو خوشحال میکنن.
باز هم ازت ممنونم که همیشه از ما حمایت کردی

دیدگاهتان را بنویسید