خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاع رسانی در جهت موفقیت یک همنوع

با سلام
چند وقتیست که یکی از همنوعان ما به تازگی وارد شغلی جدید در خصوص رشتهی خویش شده است. لذا خواهشمند است در جهت موفقیت هر چه بیشتر همنوعتان بعد از خواندن این مطلب آن را از طریق facebook یا email و یا از هر طریق ممکن اطلاع رسانی بفرمایی.
قبلاً از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
ارائه کلیه خدمات مشاوره شامل:
تحصیلی اشتغال جنسی نوجوان خانواده پیش از ازدواج طلاق و …
فقط از طریق تلفن دقیقه ای 550 تومان به جای رفتن به مراکز مشاوره و دادن
هزینه های ایاب و ذهاب فقط دقیقه ای 550 تومان بدهید با بنده رضا سعیدی
درد و دل کنید.
شماره های تماس
9092301999، 9092301986، 9099070259، 9099070289
کد اینجانب 108 می باشد اگر مشکلی برای برقراری ارتباط با اینجانب پیدا
کردید با همراه من به شماره تماس حاصل فرمایید.
یادتان باشد فقط دقیقه ای 550 تومان.

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «اطلاع رسانی در جهت موفقیت یک همنوع»

موفقیت دوستان آرزوی ماست
ولی عجیب است که این دوست در تمام شاخه های مشاوره آنقدر حرفه ای شدند که می توانند در تمام آنها مشاوره بدهند
استادانی چون دکتر عابدی در اصفهان در تمام این زیر رشته ها مشاوره نمی دهد
به هر حال امیدوارم بتوانند آنقدر حرفه ای مشاوره دهند که روز به روز مشتریان شان افزایش یابد

سلام ببین سعی نکن جنجال به راه بندازی. این فقط یک پیغام از سمت یه دوست بود و وظیفه ی من هم رسوندن اون به شماها و درخواست از شما برای تبلیغ اون بود. اینکه سواد آن را دارند یا نه به من ارتباطی ندارد. حتماً داشتند که به عضویت این سازمان در آمدند. حتماً گزینشی بوده. در ضمن اونجا اصفهان هست و اینجا تهران. ایشون آقای عابدی هستند و این آقا آقای سعیدی.
بحث رو همین جا ببند که دیگه جواب نمیدم.

خیلی خوبه. منم آرزوی موفقیت میکنم. ظاهرا اینها گروهی از نابینایان هستند که این چنین مشاوره هایی میدهند. چون دو سه نفر از دانش آموزان سابق من که الآن از دوستان خوب من محسوب میشن در این گروه فعالیت دارند. طوری که خدا رو شکر خیلی سرشون شلوغه و به نظرم خیلی احتیاج به تبلیغ ندارند چون سر گروهشون کار تبلیغ رو در جراید فکر کنم انجام میده. آرزوی موفقیت برای همه همنوعان عزیز دارم.

سلام داوود عزیز.
من هم به عنوان یه همنوع از اینکه همه ی کاری که از دستت برای موفقیت یه همنوع بر میاد انجام میدی ازت تشکر میکنم.
امیدوارم این فضا در جامعه ی نابینایان هر روز تقویت بشه.
متءسفانه من الآن به کامپیوتر دسترسی ندارم و با موبایل اومدم تو محله.
ولی قول میدم به زودی نه از سر لطف بلکه به عنوان وظیفه ای که در قبال همنوعم به گردنمه این مطلبو تو اسکایپ و فیسبوک به اشتراک بذارم.
مرسی از کار قشنگت.
موفق باشی.

والا اون مؤسساتی که هر شب حدود یک میلیون تومان یعنی ده میلیون ریال هم جایزه به تماس گیرندگانشان میدهند، ساعتی سیصد و سی هزار تومان یعنی سه میلیون و سیصد هزار ریال از او نمیگیرند! حتی مشاوران خبره در اصفهان هر ۴۵ دقیقه را معمولا بین ۲۰ تا ۶۰ هزار میگیرند. به نظرم به شدت قیمتش نجومی و سرسام آور است عزیزان. از من میشنوید، یک نوبت گرفتن تلفنی و بعدش یک آژانس گرفتن و رفتن به یک کلینیک مشاوره، باعث صرفه جویی به شدت زیادی در هزینه هایتان میگردد. یعنی هر دقیقه اش برابر است با ده دقیقه تا یک ربع که با کارت تلفنی با خارج از کشور حرف بزنی! مشاوره های تلفنی بسیار ارزانتر هم هست. این یکی از نظرم گران است. البته اگر جناب رضا سعیدی قیمتهایش را تعدیل کند و کیفیت کارش خوب باشد ما که بخیل نیستیم. فعلا با این قیمتها پیشنهاد میکنم دنبال جایگزین های مطمئن تری باشید چرا که ایشان تازه به عرصه ی مشاوره ی تلفنی قدم گذاشته اند و کارشان جای شک و تحقیق دارد. این نظر شخصی من بود. من این پست را حذف نکردم چرا که فردا شایع میشود که مجتبی با این سایتش خیال کرده کسیست و چشم دیدن پیشرفت هم نوع خودش را خدایی ناکرده ندارد. دوستان از ما گفتن بود، پر واضح است که شما در تصمیم گیری مختارید. چنانچه تمکن مالی و علاقه ی شخصی شما اجازه تماس به این شماره را میدهد، بفرمایید اقدام کنید!

مجتبی جان این که محارت ایشان اون هم در همه زمینه ها جای تردید دارد بر ما هم پوشیده نیست! ولی من متوجه نشدم تو چطور به این رقم رسیدی؟ ۳۳۰ هزار تومان رو از کجا آوردی؟ من که حساب کردم دقیقهی ۵۵۰ تومان یک ساعتش میشه ۳۳ هزار تومان!

سلام حسین جان.
راستیاتش من ریاضیم خوف نیست. یک ساعت را ششصد دقیقه حساب کردم. لامسب ی صفر ببین چه ها که نمیکنه. ولی در کل چون مشاوره دقیقه ای صد یا دویست به عبارت هر ساعت شش هزار تومان دیده بودم، ی دفعه اینجا شوکه شدم.
سوتیم را حذف نمیکنم تا عبرت بشم. هه

به نام خدا:
حقیقتش رو بخاین من که خیلی خوشحال شدم که بالاخره یه نفر تونس از رشته تحصیلیش نهایت استفاده رو ببره و وقتشو هم الکی حروم نکنه.
ولی دو تا سؤال برام پیش اومد.
۱- آیا تماس با ۱۴۸ که شناخته شده تر هم هست و همین خدمات رو هم میده از نظر رقم به صرفه تر نیست؟
۲- خب می فرمایین دقیقه ای پانصد و پنجاه تومان اگه این دوستمون زحمت به خودشون بدن از کلینیک تخصصی هم که پروانه کار دارن به پرسن یه ساعت مشاوره چقد در میاد فک کنم خودشون هم در انتشار این مطلب تجدید نظر کنن.
ببخشید قصد جسارت نداشتم, امید وارم که ناراحت نشده باشید.

مجتبی جان بیشتر نابیناها ریاضیشون اونقدر قوی نیست! حالا جالبه که بدونی منم که میخواستم این کامنتو بذارم نوشتم یک ساعت میشه ۱۶ هزارو ۵۰۰ تومان! ولی در آخرین لحظات متوجه اشتباهم شدم از یه سوتی بزرگتر فرار کردم! خخخ خیلی خنده دار هست که آدم در جواب سوتی کسی خودش سوتی بده! خخخخ

سلام. داوود عزیز فقط قصد اطلاع رسانی داشت. ولی جوابش به چشمک قدری تند بود چون چشمک هم فقط یه نظر داده بود و از داوود سؤالی نکرده بود که ایشان لازم باشه تند جواب بده.
مجتبی ی عزیز هم بهتر بود دست نگه میداشت و شکیبایی پیش میگرفت. ساعتی ۳۳هزار تومان همان نرخ مراجعه حضوری است و جز صرفهجویی در وقت و با مشکلات ایاب و ذهاب رو برو نبودن از نظر مالی تفاوتی ندارد. به هر حال باید برای همه ی عزیزانی که برای پیشرفت خودشان و همنوعانشان تلاش میکنند, تشکر و قدردانی کرد.

با سلام
تشکر از همه ی کسانی که نظرات خود را اعلام نمودند. ببخشید اگر جواب چشمک را تند دادم. به خاطر این که ایشان در هر موضوعی قصد جنجال ایجاد کردن را دارند. آن هم از آنجا نشعت می گیرد که من یک روز غلط های املایی ایشان در پست های اخیرش را به او یادآوری کردم. به قول معروف از همین موضوع ناراحت و می سوزد و قصد دشمنی با من را دارد. لذا این دشمنی را در هر موضوعی در مورد من را به وضوح نشان می دهد. آقای مجتبی خادمی. نرخ مشاوره حضوری ساعتی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان هست. حالا کرایه و یا قیمت بنزین را هم در نظر بگیر و این هزینه را هم به آن اضافه کن. اگر منصف باشی متوجه می شوی که این کار به صرفه هست. در ضمن من از شما نخواستم که حتماً زنگ بزنی. از دیگر دوستان که از همنوعشان حمایت کردند کمال تشکر را دارم.

عجیبا غریبا
جالب است دوباره کلمه سوختن را مثل آقای مصدق به کار بردید این دفعه برای من
قرار شد من چیزی ننویسم تو هم جواب ندهی پس چرا خودت زیر حرف خودت می زنی
باشه من قصد جنجال دارم ولی هیچ مشاوری تا کنون نتوانسته در تمام زمینه ها مشاوره بدهد من به این دوست که حتما این جا را می خواند پیشنهاد می دهم تبلیغش را به این شکل تغیر دهد اگر موفقیتش بیشتر نشد بگو چشمک عقلش نمی رسه
مثلا اگر توی زمینه کودک کار کردید بنویسید مشاوره تخصصی در زمینه کودک و در زیر آن تعدادی از اختلالات که بیشتر کار کردید را به کار ببندید مثلا شب ادراری و کودکان عقب مانده
مردم و کلا مراجعان امروزه کلی تغیر کردند و با حرفهای الکی که من خیلی در تمام زمینه ها واردم خر نمی شوند و مراجعه نمی کنند
دوست عزیز آقا سعید ببینید اگر در زمینه ای خاص کار کرده اید مثل وسواس خیلی بهتر از این طوری تبلیغ در آمد است
خواستید می توانیم با هم بیشتر از این ها صحبت کنیم

خب, اگه بخام تحلیلی از این بدم براتون دقیقه ای ۵۵۰ تومن یعنی در یک ساعت میشه تقریبا سی و سه هزار تومن. که قیمت مناسبی هست, اما از طرفی چون مشاوره ی تلفنی هست از کارآیی کمتری برخورداره و البته بیشتر فقط میتونه راهنمایی باشه تا مشاوره. اما در مورد تبلیغ و کمک به هم نوع منم موافقم که تبلیغ بشه فقط لازم بود که به جای داوود خود رضا این پست رو میزاشت و به سوالات و صحبتها پاسخ میداد لازم به ذکر است که هر دو از دوستان من هستن و صحبتهای من کاملا دوستانه و خیر خواهانست. البته صحبت چشمک هم درسته که باید خود رضا پاسخگویی این مطلب میبود.

دیدگاهتان را بنویسید