خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من

با سلام خدمت دوستان عزیزم این اولین پست من در گوشکن بعد از 2 سال حضور پنهانی و زیر آبی بنده در اینجاست! 🙂 دوستان من این 2 سال همیشه به اینجا سر میزدم و همه پستها رو میخوندم و تقریبا با روحیه همه دوستان آشنا هستم! میدونم کیا چه نوع پستهایی میذارند کیا شیطونن کیا شلوغن کیا خیلی جدی برخورد میکنند!… خلاصه این که بعد از 2 سال با خودم کلنجار رفتم که پست بذارم یا نه آخرش با خودم گفتم به هر حال من هم باید دین خودمو عدا کنم! حداقل یه پست بذارم که گفته باشم من هم حمایت میکنم از آقا مجتبی و یارانش و این محله رو دوست دارم و از داشتن شما دوستان خوب، صمیمی و مهربان به خود میبالم امیدوارم بتونم بیشتر در خدمت شما مهربانان باشم. این پست اول رو میذارم شاید به دردتون خورد!

استفاده جدید و بسیار باور نکردنی از شکر..

1. روشن کردن سریع آتش
ممکن است برای پیکنیک به بیرون رفته باشید ولی به راحتی نتوانید آتش روشن کنید و در میان جمع شرمنده شوید. گاهی چوب سخت آتش می گیرد و یا آنکه کمی مرطوب است، برای نجات خود در این شرایط می توانید یک مشت شکر روی چوب هایی که قصد آتش زدن دارید بریزید. با این کار سریع تر آتش درست می شود و در عین حال مدت زمان طولانی تری نیز دوام خواهد داشت..

2. دوام طولانی مدت رژلب
به جای آنکه به دنبال لوازم آرایشی باشید که دوام بیشتری داشته باشد،از شکر استفاده کنید.بعد از زدن رژلب روی لب ها،کمی ازدانه های شکر را روی لب ها بزنید. بگذارید دانه های شکر روی لب ها بنشیند. بعد از مدتی به آرامی با دستمال شکر را از لب ها بردارید. این ترفند برای طولانی نگه داشتن رنگ رژلب است و دیگر نیاز نیست چندین بار آن را تجدید کنید.

3. نگهداری غذاها با شکر
یکی از استفاده های قابل توجه شکر؛ ذخیره و نگهداری غذاها با کنترل رشد میکرو ارگانیزم ها است. اگر می خواهید کیک و بیسکوئیت های خانگی مدت زمان بیشتری ماندگاری داشته باشند،روی آنها شکر بپاشید. همچنین میتوانید حبه قند را در محفظه های غذایی پنیر یا بیسکوئیت قرار دهید تا مدت بیشتری دوام داشته باشد.رطوبت غذاها را فوری خراب میکند وشکرماده ای است که رطوبت اضافی راجذب میکند

4. پاک کردن لکه چمن
از روی لباس ها، لکه های هست که حتی بعد از شستشو با ماشین لباس شویی پاک نمی شود. دو فنجان سرپر شکر را با آب بجوشانید تا یک محلول چسبناک به دست آید. این محلول را روی لکه ها بزنید و به مدت نیم ساعت روی آن بگذارید بماند و سپس آبکشی کنید. از این محلول برای هر لکه های دیگر نیز می توان استفاده کرد.این محلول لکه ها را از بین خواهد برد..

5. ساختن تله حشرات
از شکر خلاصی از شر حشرات مزاحم نظیر مگس و پشه، بدون آنکه از اسپری های بد بو در خانه می تواند به سادگی صورت گیرد. شکر و آب را بجوشانید و این محلول را در یک ظرف سرباز نگهداری کنید. این ظرف را در گوشه ای از خانه که مستعد جذب حشرات است قرار دهید. در روز بعد خواهید دید که حشرات با جذب شدن به سمت شیرینی و بوی شکر در این محلول گرفتار شده اند. برای به دام انداختن حشراتی نظیر سوسک نیز می توانید شکر و نوشابه را مخلوط کرده و در نواحی که این حشرات هستند بپاشید.

6 . استفاده به عنوان لایه بردار
برای لایه برداری و پاکسازی پوست یک فنجان شکر را با مقداری روغن مخلوط کنید. می توانید از روغن زیتون، روغن بادام ، روغن جوجوبا یا دیگر روغن های گیاهی استفاده کنید. آنها را طوری مخلوط کنید که یک خمیر سفت به دست آید ولی نباید اجازه دهید دانه های شکر کاملا آب شود. این شکراب به از بین بردن آلودگی روی پوست کمک میکند.

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من»

سلام بر زهره من این پست رو جمعه شب گذاشتم احتمالا چون مجتبی منو کامل شناسایی نکرده بود و سرش شلوغ بوده فرصت نکرده پستموتعید کنه! در ضمن من قبلا اسمم هیچ کس بود ولی چون قرار شد همه با اسم واقعی تشریف بیارن منم گفتم چه عیبی داره که با اسم خودم تشریفمو بیارم! 🙂 🙂 به هر حال من بعد از معطلی از گیت عبور کردم تا به اینجا برسم! خخخخ اول این که چون یک مقدار سرم شلوغ هست! دوم این که من قبل از اینجا فیسبوک رو پیدا کرده بودم و با دوستان اونجا مشغول هستم. آدم به یه جایی که وابسته میشه دیگه سخته که دل بکنه! مثل شماها که به اینجا وابسته شدی! و در آخر تنبلی! تنبلی که شاخو دم نداره! 🙂 امیدوارم که سال دیگه بری تیم ملی گلبال!

سلام. خوش اومدید. فقط چرا دیر اومدید. ببین اگر دیر بری جایی میوه ها و شیرینیها و شام و همه چی تموم میشه سرت بیکلاه میمونه ها از ما گفتن بود. به خصوص اگر مجتبا هم اونجا باشه. ندیدی داشت رستورانرو قورت میداد؟

سلام بر شهروز عزیز والا من زیاد اهل خورد و خوراک نیستم! یعنی قدرتشو هم ندارم! چون معدم یه چند سالیه که مشکل پیدا کرده غذای عادی هم درست نمیتونم بخورم کاملا تعطیل شدم! 🙁 شکلک ناراحتی فرصت کردی در اسکایپ با هم حرف بزنیم همکاریهایی داشته باشیم! زندگی همچنان ادامه داره رفیق.

ممنونم میثم جان امیدوارم بیشتر بیای نت من اون وب که قبلا داشتی رو خیلی دوست داشتم و ازش استفاده ها بردم! امیدوارم یا اینجا پست بذاری یا سایت خودتو آپ کنی! اگه میشد بکاپی چیزی از اون سایت قبلی داشتی یه جوری همون مطالب قبلیتو هم میذاشتی تو وب جدیدت بازم خودش خوب بود. موفق باشی.

سلام. منم به نوبه ی خودم خوشامد و تبریک میگم. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. موفق باشید. کاش زودتر اینو میدونستم. پارسال دوستان نابینا رو بردم گردش، خواستم با آتیش براشون چایی درست کنم که هی خاموش میشد. منم همش فوتش میکردم بازم خاموش میشد. آخرش یه چایی دودی براشون دم کردم ولی خداییش خیلی خوشمزه بود و چسبید. جاتون خالی.

سلام بر تبسم چلوی مرسی که اومدی کلا با گردش و بیابون خیلی حال میکنم البته اگه با دوستای خودم باشم راستی تو میتونی با خاک اره و یه مقدار نفت یه خمیر درست کنی رو هیزم بریزی اون وقت خیلی سریع آتیش روشن میشه این واسه وقتی هست که هیزمها خیس باشند یا باد میاد آتیش درست روشن نمیشه! راستش از بین اسامی بچه ها که اینجا ثبت نام کردن از اسم تو خیلی خوشم اومد! جالبه!

درود بر جناب بلوردی. خوشحالم که بعد از مدتی طولانی شما رو اینجا میبینم. یه دفعه دیگه هوس نکنید برید زیر آب که ممکنه میلادخان نباشند که نجاتتون بدن. از ما گفتن بود ها. ممنونم این مطلبتون هم به قول یکی از دوستانم منپسند بود.

آقای حاتمی عزیز خوشبختم از آشنایی با شما! باور کنید اگه تمام زندگیمو هم مینوشتم آخرش خلاصه همین چند کلمه رو میتونستید ازش در بیارید! چشم به زودی شناسنامه دقیقتری میگذارم یه کم فرصت بدید.

سلام خوب هستید؟
اولین پستتون زیبا و مفید بود
این خطی هم که در مورد خودتون نوشتید خیلی جالب بود خوشم اومد
موفق باشید
میگم حالا که تو محله عضو شدید یه سری هم به سایت من بزنید
منم یه کلبه کوچولو دارم که با بچه ها مینویسیم
http://pareparvaz.net
خوشحال میشم بیاین

سلام به هیچکس دیروز و همه کس امروز.
خب منم حضور واقعیتونو در جمع هم محله ای ها تبریک میگم آقا حسین گل. بابت مطلب مفیدتونم سپاس.
روزی که یکی از کامنت های شما رو در خطاب به مجتبی خوندم، حس کردم دیدگاه های مشترکی داریم. به هر حال خوشحال میشم با شما بیشتر آشنا بشم.
آدرس میلمو در پایین میذارم. بی زحمت شمارتون رو واسم میل کنید تا باهاتون تماس بگیرم و بیشتر با هم آشنا بشیم.
نمیدونم چرا. اما حس میکنم، با اون دیدگاه ها بتونیم یه حرکاتی بکنیم که برای همه مفید باشه.
amirsarmadi68@gmail.com
منتظرم

سلام بر امیر عزیز من هم از آشنایی با شما خرسندم. اتفاقا ۲ روز پیش با دوستتون شهروز تماس گرفتم و گفتم با شما هم بعدا تماس بگیرم اما متاسفانه دیگه فرصت نکردم! شماره و آیدی اسکایپمو ایمیل میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید