خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

درخواست نرم افزار norton ghost از هم محلی ها

با سلام.
همونطور که در پست قبلی خودم به عرض دوستان رسوندم متاسفانه به خاطر از کار افتادن هارد اکسترنالم ضربه بزرگی خوردم.
و تا کنون از دست متخصصین نرم افزاری هم کاری بر نیومد و مجبور شدم دست به دامن یکی از تعمیرکاران هارد بشم که تا شنبه نتیجه مشخص میشه. لازم میدونم مجددا در اینجا هم از دوستانی که راهنمایی فرمودند و یا با همدردیشون با بنده موجب تسلای خاطر من شدند تشکر کنم.
فعلا به فکر افتادم تا نرم افزارهایی رو که در هاردم بوده و مورد استفاده قرار میدادم رو مجددا جستجو کرده و باز به دست بیارم که در جستجو و یافتن اکثر اونها موفق بودم.
تنها یک نرم افزار بسیار محبوبم که برام خیلی ارزشمند هست رو نیافتم و اون هم نرم افزار norton ghost 2003 هست که چند روز و شب هست که شاید همه اینترنت رو زیر و رو کردم ولی نیافتم.
حال خواستم این موضوع رو با شما عزیزان در میان گذارم تا اگر شخصی از شما این نرم افزار رو در اختیار داره بهم بده که لطفش رو بیجواب نخواهم گذاشت.
اولا اگر کسی داشت و در محله آپلود کنه که خیلی عمل مفیدی هست و اگر براش مقدور نبود ایمیل من
alimohamad.alamdar@gmail.com
هست ممنون میشم با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان و تقدیر و تشکر از مدیر محترم محله جناب خادمی که این بستر ارتباطی رو به لطف خدا فراهم نمودند تا این گونه ما از مشکلات هم باخبر باشیم و در حد توان به رفع آن کوشا باشیم یا علی.

۹ دیدگاه دربارهٔ «درخواست نرم افزار norton ghost از هم محلی ها»

با سلام ممنون از همه شما عزیزان
به سایت file hippo که سر زدم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم و از لینکی که علی آقای اصلانی زحمتش رو کشیده بودند چندین مرتبه وارد شدم ولی گویا لینک مشکل داره و اطلاعاتش حذف شده
حالا اگر یکی از شما عزیزان تو آرشیوش داره یا میتونه از جایی گیر بیاره ممنون میشم
موفق باشید

سلام بر علی محمد علمدار یزد
من با اجازهتون این برنامه رو در قالب یک فایل رار به اندازه ی ۱۹۴ mb در پیکو فایل آپلود کردم و لینکشو اینجا میذارم امیدوارم که بتونید دانلود کنید و مشکلتون حل بشه
http://s5.picofile.com/file/8125439176/norton_Ghost_2003.rar.html
من لینکو امتحانش نکردم امیدوارم که درست کار کنه فقط میدونم که لینک غیر مستقیم است
موفق باشید.

سلام برادر عزیزم جناب آقای اصغر خیراندیش.
لازمه همینجا از لطف شما کمال تشکر و قدر دانی رو داشته باشم.
واقعا واقعا بنده رو خوشحال کردید امیدوارم بتونم زحمت شما رو جبران کنم.
اگر برای آپلود این نرم افزار هزینه ای متحمل شدید بفرمایید تا پرداخت کنم و از خجالت شما در بیام.
دانلودش هم کردم و لینک سالم بود و نصبش هم کردم خیلی مسرور و شاد شدم.
نمیدونم چرا اینقدر وابستگی عجیبی به این نرم افزار و چند نرم افزار دیگه پیدا کردم و فکر میکنم دیگه رو دست این برنامه ها نیست.
به هر حال متشکرم یا علی برای شما و همه هم محله ای های عزیز که به نوعی نظر گذاشتند و بنده رو مورد لطف قرار دادند آرزوی بهترینها رو دارم و از خداوند میخوام همینطور که شماها با همنوعانتون همدردی میکنید و سعی میکنید به حل مشکل بپردازید او نیز مشکلات رو از سر راه شما برداره و مورد الطاف خود قرار دهد.

سلام دوباره دوست عزیز
من این نرم افزار رو بمیل خودم و فقط برای کمک به دوستم آپلود کردم و هر هزینه ای هم که داشته باشه برام مهم نیست همین که مشکل شما حل بشه من خوشحالم
یعنی هیچچی منو به اندازه ی وقتی که بتونم مشکل کسی رو حل کنم نمیتونه خوشحال بکنه و الآن هم خیلی خوشحالم که تونستین دانلود کنید و نصب کنید.
از این ببعد هم هر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید