خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تقاضای مدیر سایت نابینایان توانا: حتما بخونید!

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و همچنین شادی شما دوستان گل.
بازم از استقبال شما و بازدید ولو کوچولوی شما دوستان تشکر میکنم.
از اینکه دیر دیر و گاه گاهی مطلب تقدیم شما میکنم٫ بازم و بازم معذرت میخوام. باید به من حق بدید که تنها مدیر همین سایت که چاکر شما و خواهان شادی شماست٫ این سایتو میگردونه و کسانی هم که در سایت ثبت نام کردند٫ فقط اسمشونو به یادگار گذاشتند. باید حق بدید که من نمیتونم یه نفری و به طور مرتب توی این سایت مطلب بذارم. چون هدف اصلی این سایت ارتباط خودم با شما دوستان در هر جایی که هستید هست و غیر از این نیست. اکنون سایتهایی هستند که به نابینایان عزیز خدمت میکنند و منم به وجودشون افتخار میکنم. دوست دارم دوستان خلاق خودم رو در این سایت برای رضای خدا شاد کنم. آهنگ و سرگرمی خواستید٫ گذاشتم. آموزش و نرم افزار هم بخواید ایشالا به کمک خدا و لطف شما میذارم.
اما خواهش میکنم٫ نسبت به این سایت بی تفاوت نشید و به من کمک کنید تا بعد از این بیشتر شادتون کنم.
از اونایی که در سایت ثبت نام کردند٫ بازم خواهش میکنم حتما یه بار دیگه عضویت خودشونو در سایت تمدید کنند. وگرنه به دلیل عدم همکاری اعضا این سایت هر چند وقت یه بار روی دست خودم که مدیر این سایت هستم خواهد چرخید.
اگر هم این سایت اونجوری که شما دوست دارید نیست٫ حتما در نظرات بگید تا من دیگه خرجش نکنم. دلم میخواست شما رو تشویق کنم تا به نوبه ی خودم به شادی شما اضافه کنم و تواناییهاتون رو ببینم و لذت ببرم. دوست داشتم با این کارام با شما یه ارتباط گرم داشته باشم. اما انگار نه این سایت و نه من نتونستم شما رو به شایستگی ارضا کنم.
پس بسیار خوب.
ولی خوشحالم که تونستم کارامو به دوستام نشون بدم تا در خودمون ثابت کنم که ما بیکس نیستیم و اگه بخوایم میتونیم و خوبشم میتونیم. خیالم راحته که خلاقیتهامو به دوستان عزیز تا اونجایی که شاد بشند٫ نشون دادم و اولین کسی بودم که حق سایت خودم رو ادا کردم. شادم از اینکه شادتون کردم و دلمو پیش شما دوستان گل خالی کردم و شاد شدم.
اگه هم از من مشکلی دیدید٫ حتما در نظرات منو حلال کنید تا من و این سایت مدیون شما نشیم و با خیال راحت از این فضای مجازی پرواز کنیم.
پس دیگه کوتاش کنم که: این سایت اگه پیشرفت بخواد٫ به کمک شما دوستان میسر خواهد بود. وگرنه من که حرفمو زدم و ایشالا به یاری خدا به سلامتی از مدیریت این سایت دست خواهم کشید و شما رو هم که نظر دادید٫ دعا میکنم. اونایی هم که فقط از این سایت بازدید کردند٫ ایشالا خدا هم به دل پاکشون نظری کنه و کمکشون کنه تا موفقیت بیش از پیش بهشون داده بشه.
موفق و شاد باشید.
مدیریت سایت نابینایان توانا.
www.powerblind.tk

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «تقاضای مدیر سایت نابینایان توانا: حتما بخونید!»

سلام خدمت حسن ذوالفقاری من عضو سایت شما نیستم و حتی سرجمع هم به تعداد انگشتان دست از سایت شما دیدن نکردم اما فکر کنم شما اگر یک نظر سنجی بگذارید بین کسانی که ثبت نام کردن و از اونا در جهت پیشرفت سایت اقدام کنید

درود
آقای ذوالفقاری عزیز ، بخاطر تلاش بیش از حدتان در فضای مجازی برای نابینایان از شما تشکر می گردد .من از سایت شما بازدید کرده ام و لینک هم شده اید در وبلاگ شخصی ام .سایت خوب و مفیدی است . از نکات برجسته آن هم می توان این را نام برد که شما تمام تلاش خودتان را دارید تا این سایت به بهترین صورت اداره و مدیریت شود .قطعا دوستان زیادی هم به عنوان نویسنده در آن ثبت نام کرده اند و یا به بازدید آن می پردازند و این خود نقطع قوت است برای شما و از دیگر نقاط آن حضور مستمر و پاسخگوئی شما دوست عزیز است .اما این را هم نباید از یاد ببرید که همه اینها با حضور مستمر و گذشت زمان و بهره گرفتن از پتانسیل های افراد نابینا میسر می شود و جای بسی امید است که در این مدت کم اینچنین پیشرفت داشته اید .لذا از درج جملات مبهم و نا امید کننده در مطالبتان جدا بپرهیزید و همانطور که معتقد هستید به یاری خداوند به پیش بروید و از توان مدیریتی و درج پست های متفاوت و درخواست از نویسندگان نابینا به امید حق روزی را خواهیم دید که سایت نابینایان توانا به بهترین و توانمند ترین سایت ما مبدل گردد .همه امور افت و خیز دارد و به یک آن و دفعه به پیشرفت نرسیده است فآزمون و خطاهای بسیار دارد که با مدیریت موفق و مثبت حتما به پیشرفت خواهد رسید .من به دلیل اینکه شما واقعا پر تلاش هستید ، موفقیت را در راه در پیش رو برایتان آرزو می نمایم .

سلام.
خدا از زبونتون بشنوه. منم از ارادت شما دوست عزیز بسیار متشکرم.
بله. من از افت و خیز این کار و شرایط سایتم غافل نیستم. اما اگه اعضای سایت همکاری کنند و مطلب بذارند٫ این سایت زودتر به هدف و آرمان خود خواهد رسید.
ضمنا به دلیل شخصی بودن این سایت٫ اونچه که گذاشته میشه٫ معمولا از طرف مدیر سایت که خودم هستم و چاکر و خواهان خلاقیت و موفقیت دوستان نابینا هستم٫ هستش. اما اعضا فقط اسم خودشون رو در سایت به یادگار گذاشتند که ایشالا بعد از این کمک شایانی به بنده خواهند کرد و این سایت مرتب و هر روز به روز خواهد شد.
موفق باشید.

سلام حسن جان خودم.
اصلا ناراهت نباش و با تمام قدرت ادامه بده بهت اطمینان میدم از این به بعد دوستان عزیز همکاری میکنند ما هم نوعها اگر به فکر هم نباشیم چطوری میتونیم از افراد عادی توقع داشته باشیم
یا علی مدد

درود بر حسن عزیزم میخواستم یه چیزی بگم ولی تو را خدا از من ناراحت نشو من نمیدونم چرا سایت زدن یه جورایی مد شده کاش بجای این دوباره کاری ها و موازیکاریها سعی میکردیم یک سایت مشخص را هر روز بهتر کنیم آخه فکر مخاطبین را بکنید که هر روز مجبورن در بیستا سایت دور بزنن و همش به خودشون بگن اگر فلان سایت را نرم ممکن فلان مطلب از دستم بره و جالب اینجاست هیچ سایتی بصورت تخصصی عمل نمیکنه همه مطالب زیادی از هر چیز در اون جا میدن و بیچاره گوشکن که باید تمام مطالب تکراری سایتهای دیگه را هم به دوش بکشه من بلد نیستم post بگذارم وگرنه همین مطلب را به نظرسنجی میگذاشتم

سلام. من هم با نظر آرتیمان کاملا موافقم. باید به جای اینکه چند سایت ویژه نابینایان داشته باشیم یه سایت مستقل باشه و همه نابیناها مطالبشونو بذارند تو اون سایت و مدیرش شخصی باشه که نابیناها همه قبولش داشته باشند تا بین سایتای مختلف اختلاف به وجود نیاد. مثل اختلافی که شب روشن با گوشکن داره. بعضیا میگن این کار شدنی نیست, ولی به نظر من اگه یکی از سایتا نظرسنجی بذاره و یه نفر شایسته مدیر اون سایت بشه همه چی حل میشه ایشالا. بازم از آرتیمان عزیز تشکر میکنم که حرفی کاملا سنجیده و زیبا زد. پس به امید آن روز.

سلام بر همه دوستان عزیزم. من هم وقتی شروع به مطالعه پست حسن ذول فغاری عزیز کردم و باز ضمن اینکه داشتم کامنتها را مرور میکردم, به ذهنم خطور کرد که حرفهای آرتی مان را بگویم که خوشبختانه دیدم ایشان زحمت این کار را کشیده اند, من ضمن لایک کردن سخنان این دوست گرامی یادآور میشوم که مگر چند تا نابینا چه تعداد سایت نیاز دارند. چرا همه در یک جا متمرکز نشویم؟ بویژه اینکه خط و مشی اکثر سایتها و وبلاگها یکی است.
حسن جان مگر نمیتوانی آنچه که داری و آنچه را که میخواهی در همین گوش کن بگذاری؟
من واقعا و بشدت از پیشرفت شما بچه های خوب و فعال و خلاق خوشحال و خرسندم و برایتان آینده ی بسیار نیک و عالی را پیش بینی میکنم اما همچنین دوست دارم که نیروها متمرکز شوند و اینقدر به موازی کاری نپردازیم. هرچند که با تنوع هم موافقم ولی به شرطی که حرف جدیدی و راه و خط مشی جدیدی ارائه گردد.
به هر حال دوستت دارم و داریم دوست پر کار و پر تلاش.

دیدگاهتان را بنویسید