خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه و آموزش صوتی Windows Movie Maker

با سلام و درود بیپایان خدمت شما دوستان عزیز محله
خوبید؟
خوشید؟
چه خبرها؟
آقای خادمی بزرگوار چطورند؟
ماه محرم را خدمت شما دوستان عزیز تسلیت عرض میکنم
خب، در این پست قصد دارم شما را با یک کار جالب آشنا کنم که با یادگیری آن میتوانید روی چندین عکس آهنگ بگذارید!
تا افراد بینا با مشاهده حاصل کارتان به تواناییهایتان بیشتر پی ببرند و به نوعی در میان آنها جایی باز کنید!
حتماً میپرسید: چه کاری؟
میکس کردن عکسها با موسیقی!
حتماً میگید: چه میگویی؟ نابینا و عکس؟ مگر میشود؟ چرا نشود!
در ویندوز ایکسپی یک بخشی هست به نام windows movie maker که با کمک این برنامه میتوان کار فوق را انجام داد.
البته با این آیتم کارهایی دیگر نیز میتوان کرد که اولاً بیشتر بیناییست ثانیاً من بلد نیستم.
حالا من میخواهم روش میکس کردن تصاویر را به شما یاد بدهم یا بهتر بگویم تجاربم را به شما منتقل کنم.
خوبی این کار این است که بعد از ساخت کلیپ میتوانید طبعاً آنرا روی یک سیدی به صورت ویدیویی تکثیر کرده و به بینایان بدهید.
تصور بفرمایید، مثلاً روز عید یا هر روزی، شما و خانواده محترم به مسافرت، یا مهمانی، یا گردش، یا … رفتید و خانواده تان با موبایل یا دوربین از مناظر اطراف عکسهایی گرفتند و طبعاً دلشان میخواهد بعد از مراجعت به منزل این تصاویر را در قالب یک کلیپ تماشا کنند و به نوعی تجدید خاطرات شود. در این موقع شما میتوانید همه ی این عکسها را جمع کرده و در رایانه کپی کنید و از آنها یک کلیپ با آهنگهایی متناسب با همان محفل ایجاد کنید و یا آن کلیپ را در فلش ریخته بدهید خانواده با Player ها تماشا کنند و لذت ببرند یا در یک vidio CD رایت کنید و به عنوان یادبود، در آرشیو خانوادگی نگه دارید. حالا اگر برای بستگانتان چنین کاری بکنید و در قبال این کار کامپیوتری از آنها مبلغی هم دریافت کنید که، نور علی نور میشود.
البته، ویندوزهای ۷ و ۸ این برنامه را ندارند لذا من windows movie maker را به صورت یک فایل نصبی درآوردم که میتوانید از آن در ویندوزهای جدید نیز استفاده کنید و فایل نصبش را هم همراه آموزش برای دانلود و استفاده ی شما عزیزان قرار دادم.
خب، از هرچه بگذریم سخن آموزش خوشتر است.
اکنون میتوانید فایل آموزش و خود برنامه را در قالب یک فایل فشرده و با حجمی حدود ۳۱ مگابایت از
اینجا

دانلود کنید.
موفق باشید.
تا بعد.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه و آموزش صوتی Windows Movie Maker»

سلام آقای عزیززاده.
خوشحالم شما و پست هاتون رو اینجا می بینم. اینطور وقت ها چی میگن؟ خوش آمدید و از این چیز ها. جدی الان کلمه های بیشتری یادم نیست. شاید وقتی دیگر. ولی آگاه باشید که من همیشه اینطور کم حرف نیستم. کامنت هام دراز میشن چه جورم! همین الان هم داره یواش یواش دنبالهش می رسه به زمین. پس فعلا همین اندازه بسه.
ایام به کام.

بچه ها از جمله مهدی عزیز، لطف کنید روی فایل های آموزشی رمز نگذارید. رمز گذاشتن بزرگترین ظلم به بچه های مبتدی هستش. هدف ما و شما همه آموزش هست پس بیایید ی مانع بزرگ نگذاریم پیش روی کسانی که شاید بخواهند مثلا میکس عکس و موزیک را یاد بگیرند ولی بلد نیستند رمزش را بدهند و فایل را استخراج کنند. اگر سایتی، محصولی خوب باشد، باور کنید نیازی به رمز ندارد. بچه ها همیشه به سمت جایی و کسی و محصولی حرکت می کنند که در عین کیفیتی که دارد، استفاده اش راحت نیز باشد.
فایل ها را زیپ کنید تا اگر کسی برنامه های وین‌رار و هفت‌زیپ ندارد، باز هم بتواند آن را بگشاید.

سلام به برادر عزیزم آقا مهدی.
من این برنامه رو خیلی دوست دارم ولی هیچ وقت تنها نتونستم باهاش کاری انجام بدم همیشه خواهرم که بیناست کنارم بوده و کمکم کرده ولی الان خییلیی خوشحالم که میتونم تنها باهاش کار کنم. حسابیم عکس دارم که میخوام اونارو با موزیک میکس کنم و از کارم لذت ببرم.
ممنون داداش مهدی بابت پست مفیدت.

سلام خواهرم. من هم از آشنایی با هممحله ایهایی چون شما خرسندم. هرچند من آموزشش رو دادم اما همواره خاطرتان باشد همیشه از باب احتیاط از بینایی خواهرتان در روند درستی یا خدای ناکرده نادرستی میکس استفاده نمایید. مرسی.

با سلام خدمت شما آقای عزیز زاده.
گذاشتمش دانلود بشه آخه میدونید من خیلی به کارهای میکس و مونتاژ فیلم و صدا علاقه مندم کار با صدا رو به صورت حرفه ای انجام میدم اما تو کار تصویر موندم که با چه نرم افزاری انجام بدم تا با جاز سازگاری داشته باشه مثلا قبلا با نرم افزار ادوبی پریمایر یه کارهایی میکردم اما ورژنهایئ بالاتر این برنامه فقط ۶۴ bt شد که برای من تا حدی مشکل ساز شد.
اگر میتونید راهنمایی کنید.
راستی یه مشکل بزرگتر این که تا کنون از هر کانورتوری برای تبدیل فایلهای تصویری ضبط شده از رسیور مثل ماهواره یا دیجیتال که با فرمتهای mpeg2 یا ts ضخیره میکنند استفاده کردم تا به فرمت mpeg1 vcd تبدیل کنم متاسفانه بین صدا و تصویر ناهماهنگی پیدا میشه و صدا و تصویر عقب جلو می افته شما یا دوستان دیگه هیچ مبدلی رو میشناسید تا بتونه این کار رو به درستی انجام بده ممنون میشم یا علی مدد التماس دعا.

سلام علی جان. من هم بهت ایام رو تسلیت میگم. والله ظاهراً شما نیمه بینا هستی. من نابینام. البته من خیلی علاقه دارم با تصویریها کار کنم اما برایم مقدور نشد. این ترفند Windows Movie Maker هم رو اتفاقی یاد گرفتم. چون میدیدم خانواده من که به جنگل یا مسافرت میرفتند عکسها میگرفتند و دست آخر دوست داشتند آنها را در قالب یک فایل ببینند تا مجبور نباشند مادام عکسها را عقب و جلو کنند. با این حال چشم اگر راهی یافتم حتماً به شما اطلاع میدم. مرسی

راستی یک موضوع دیگه این که آقای عزیز زاده من یه نرم افزاری دارم روی سیستم دسکتاپم نصب هست که نسخه نصبی اون روی هاردم بود که متاسفانه به خاطر خراب شدن هارد پرید و چون این نرم افزار دیگه نمیتونم پیداش کنم چند وقتیه نمیتونم ویندوزم رو تعویذ کنم آخه با تعویذ ویندوز این برنامه از دستم میره چطوری میتونم از این برنامه یک نسخه نصبی تهیه کنم اگر راهنمایی کنید کمک بزرگی به بنده نموده اید

دیدگاهتان را بنویسید