خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود شماره گیر سریع اندروید به همراه آموزش

با سلام خدمت شما دوستان و هم محله ی های گرامی

امروز با یه جایگزین مناسب برای شماره گیر گوشی اندروید آمدم خدمت شریفتان

exDialer.v184نام نرم افزاری است که به شما معرفی کردم

که می تواند جایگزینی مناسب برای شماره گیر پیش فرض اندروید گوشی شما باشد . این برنامه که کاملا هوشمند می باشد به عنوان یکی از برترین شماره گیرهای اندروید مارکت شناخته شده است که با پشتیبانی خود از زبان شیرین پارسی می تواند با دسترسی ساده تری در اختیار پارسی زبانان قرار گیرد .

از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار میشه به نشان دادن تمام اطلاعات شماره یا مخاطبین اشاره کرد همچنین میتوانید اندازه صفحه را تغیر دهید یا اینکه برای تماسهای گرفته شده ،بی پاسخ،و ناموفق رنگهای مختلفی انتخاب کنید

آموزش های مورد نیاز را در یک فایل صوتی به همراه نرم افزار با حجم 9.27 مگ میتوانید

از اینجا دانلود کنید

EMAIL : MILAD2761@GMAIL.COM

ID SKYPE : MILAD7652

دوستار شما میلاد

 

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود شماره گیر سریع اندروید به همراه آموزش»

سلام بر عمو حسین گرامی ممنون از ابراز محبت شما شرمنده ام کردید من که کاری نکردم شعار ما در این محله این بود یاد بدیم یاد بگیریم تا پیشرفت کنیم .
من نیز هرچی برای خود می پسندم برای تک تک بچه ها نیز می پسندم.

سلام آقا مدیر! من محله را در پیوندهای وبلاگم لینک کردم.
‏ شما هم وب منا لینک کن.‏ حوزه فعالیت وبلاگ هم اشعار خودم و سایر موضوعات چه علمی,‏ مذهبی,‏ فرهنگی,‏ علمی,‏ سیاسی و ‏…
‏ آدرس:aminrafei.blogfa.com
با عنوان خادم اردیب لینک کن.

میلاد، گاهی وقت ها که اعصابم از پست های ریخته پاشیده ی اینجا به هم میریزه، گاهی وقت ها که مییام میبینم همه شُله قلمکاری به غیر از مطالب نابینایان اینجا هست، گاهی که به سیم آخر میزنم، پست های ناب تو، مث آبی میشند که روی آتیش بریزی. کلا آرومم میکنند. مرسی که هستی. اگه سرت شولوغه، اگه روزمرگی داری، بازم اینجا رو یادت هست. مرسی. خیلی خوبه که تماس های گرفته شده، دریافتی و بی‌پاسخ رو جدا میکنه. خود اندروید این مشکل عدم سازماندهی رو داره متأسفانه و من دیدم توی پنج هم انگاری برطرف نشده. اصن نسخه ی پنج که گند زده رفته واسه نابینایان دسترس‌پذیر نیست که نیست. باز به همون ۴.۴.۴!

سلام بر مجتبی گرامی آره وقتی خودم دانلودش کردم تعجب کردم بعد که به قسمت تنظیماتش رفتم دیدم عجب چیزی هست این لاکردار …با نظرت موافق هستم ورژن ۵اندروید که بسیار مزخرف هست .این نظر لطف توست مجتبی عزیز

سلام آقا میلاد تشکر از پست مفیدتون. من که هنوز موفق به عوض کردن گوشی نشدم. ولی جایی که هستم بچه ها زیاد دارن و از نرم افزار و آموزش های جدید اندروید سراغ می گیرن. دانلود کردم در اختیارشون می ذارم، و تشکر ویژه از آقای خادمی که این فضا رو ایجاد کردن و حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید