خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اگر پسورد ایمیل خود در یاهو رو گم کردیم چیکار میتونیم بکنیم.

سلااااام سلااااام بر شما بچه های گل گلاااااب محله ی خودمون.

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ خُب خدا رو شکر.

من که خیلی دلم براتون تنگ شده شما رو نمیدونم.

اما باز هم امروز یه بهونه پیدا کردم تا یه پست براتون بذارم که هم دل من وا بشه هم اونایی که دلشون برام تنگ شده دلشون وا بشه.

میدونم که از دیویست و خورده ای کاربر سیصد و خورده ایشون دلشون برام تنگیده. شکلک اعتماد به سقف اون هم چه سقفی خخخ

راستی من هی تو پستای مجتبی جازم هنگ کرد هی بهش گفتم و اون هم هی بهم گفت که تو خوب میشی تا اینکه آخرش امروز رفتم دکتر، دکتر دوا داد: آب انار داد: گفت امروز بخور: فردا هم بخور: پس فردا هم بخور: اونقده بخور تا جازت هنگ نکنه. خخخخ

حالا همه میگن اصغر جازش نه ببخشید مخش هنگ کرده هاااا. مگه نه؟

خُب دیگه چه خبر؟

خبر خاصی نیست؟ خُب برم سراغ آموزش.

بچه ها وقتی ما یه جایی ایمیل درست میکنیم یا مثلاً یه جا ثبتنام میکنیم یه پسورد داریم که باهاش وارد اون ایمیل یا سایت میشیم.

حالا ممکن است که این پسورد به هر دلیلی فراموش بشه یا توسط کسی هک بشه حالا برای اینکه ما بتونیم به این پسورد دوباره دست پیدا کنیم یه راه جلو پامون هست که یاهو برامون در نظر گرفته.

راهش چیه؟

میگم بهتون.

شما موقع ثبتنام در یاهو در فیلدی که در اختیارتون قرار میگیره باید یه شماره مبایل یا یه ایمیل دوم که استلاحاً ایمیل پشتیبان هست وارد کنید. در وارد کردن این ایمیل یا شماره مبایل دقت کنید تا همینجا به دردتون بخوره.

خُب: حالا وقتی شما پسورد خود رو گم کردید باید برای ریست کردن ایمیل خود به

این صفحه

مراجعه کنید و اگر پسورد خود را فراموش کرده اید، یا پسورد شما هک شده است، گزینه I have a problem with my password را انتخاب کنید و Next را بزنید.

حالا در صفحه ای که براتون باز میشه آیدی خود را وارد کنید و Next را بزنید.

در این صفحه ایمیل دوم شما یا شماره مبایل شما ظاهر خواهد شد.البته به صورت ستارهدار.

یعنی مثلاً شماره مبایل من میاد: 0********39 در این مرحله اگه شما Next را بزنید

یه صفحه میاد که شما باید ستاره ها را بنویسید. یعنی اون شماره هایی که به صورت ستاره هستند رو در ادیتباکس مربوط مینویسید و Next رو میزنید در این مرحلهیه کد به ایمیل یا مبایل شما ارسال میشه و البته صفحه هم عوض میشهکه شما در آنجا کد ارسال شده رو مینویسید و دوباره Next رو میزنید و وارد ایمیل خود میشوید.

حالا میتونید پسورد جدید رو وارد کنید و مواظب باشید که دیگه گم نکنید. یعنی یه جای مطمئن بنویسید.

خُب حالا بعضیها هم هستند که مثل من سر به هوا تشریف دارن. یعنی ممکن هست که کلاً  آیدی خود را در یاهو فراموش کرده باشند. این هم راه داره.

راهش هم اینه که شما در

این صفحه

به جای انتخاب I have a problem with my password این گزینه رو انتخاب کنید.

I forgot my Yahoo ID

سپس next را بزنید و در صفحه ی بعدی در ادیتباکس مربوطه ایمیل پشتیبان یا شماره مبایلی که موقع ساخت ایمیل در یاهو وارد کرده اید را بنویسید. بعد Next را بزنید تا آدرس به مبایل یا ایمیل دوم شما ارسال شود.

خُب امیدوارم که خوشتون بیاد از آموزش و مورد استفادهتون قرار بگیره.

البته میدونم که حرفه ایها حتماً اینو بلد هستند اما چون من در جستجوی محله پیدا نکردم گفتم این آموزش رو بذارم که شاید به درد ما تازه کارها بخوره.

خُب دیگه فکر کنم زیااااااااااد حرف زدم.البته باز هم نتونستم واسه مطلبم تایتل بنویسم. به خدا نمیشه یعنی ادیتباکسشو پیدا نمیکنم. نگین بلد نیست هاااا آخه واسه پست الهام من خودم تایتل نوشتم.

تا یه بهونه ی دیگه برای پست گذاشتن خدافظی خدافظی..

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «اگر پسورد ایمیل خود در یاهو رو گم کردیم چیکار میتونیم بکنیم.»

سلام اثغر جان
داداشی مرسی از آموزشت برا من که زیاد پیش میاد گم و گور کردن همه چیز از رمز عوض کردن و دردسر هایش اجتناب میکردم یه سوال خارجم داشتم تازه کارم میدونی جدیدا ماهورم در جاز برعکس میخونه ولی n v d a با صدای جاز و ماهور خوبه و جاز هم در موزیلا تمام متن ها رو غیر از لینک ها نمی خونه جالبه تو لپ تابم هم همین مشکل رو دارم ببخشید از سوالم از بچه هایی که با این مشکل روبرو شدن اگه راهنماییم کنند ممنون میشم .

سلااا،ااا،ااا،ااا،ااااآااام بر اصغر،میگم به الهام بگو منم بیسکوییت میخوااام فقطم از اونایی باشه که الهامی درست میکنه خخخخ،بعدشم میگم که خععععلی خععععلی زیااااد بابت پست بسیار مفیدت میتشکرم،،خدافسی

سلاااام اااااام ااااااااا،ااااا،آم آم آم آم شکلک خوردن بیسکویت جلوی چشم ملیسا خخخخ
خوبی؟ خوشی؟ چه خبرااااا . آم.آم.آم. بذار بیسکویتها تموم بشن بعد. آخیش . چه حااااالی میده تنهایی بیسکوییت خوردن مگه نه؟ حالا تو خواب مار و …. میبینم هاااا.
خُب شما هم بیسکویتهاتون رو از الهام بگیرین خُب. اون که یه سینی آورده بود تو پست شهروز.
مرسی از تو یعنی شما ملیسا خانم به خاطر تشریف فرماییتون به این پست ححح
خدافظی خدافظی خدافظی.

سلام.
اولا تمام اون سینی بیسکویت رو کسی حواسش نبود من تنها خوردم به کسی نگید و از طرفم از الهام جان هم تشکر کنید. بیسکویت هاشون۱طرف مزه تنها خوریش۱طرف یواشکی خوردنش۱طرف دیگه. این۳طرف که پر شدن مونده۱طرف دیگه که باز باشه من ازش در برم.
پست خوبی بود ولی۱چیزی. من هیچ وقت نتونستم با یاهو کار کنم. هر بار واردش می شدم چنان بلایی سر جازم و سیستمم و خودم می اومد که گریهم می گرفت. ایمیل ساختنم پیشکش. حالا که می بینم بچه ها اینجا با یاهو و یاهو میل کار می کنن راستش تعجب کردم. چجوری این میشه در حالی که من و خیلی های دیگه که ازشون پرسیدم گفتن و میگن نابینا با یاهو مشکل پیدا می کنه به خاطر عدم هماهنگی صفحه خوان هاش با یاهو.
ممنونم از پست مفید شما.
ایام به کام.

سلااام پریسا خانم. ایول که همه ی بیسکوییتها رو خوردین . بذار دل این شهروز بسوزه خخخ
من هم جلو چشم ملیسا بقیهشو که تو خونه داشتیم خوردم که خخخ
مرسی از حضورتون
من نمیدونم مشکلتون با یاهو چی بوده ولی کلاً کار با جیمیل راحتتره
ایام شما هم به کام.

سلام اصغر جان من ایمیل پشتیبان یادم نیست چون خیلی سال پیش ساختم وشماره تلفن چون خیلی سال پیش بوده کد ایران نبوده وهرچی شماره میدم و اون ۲رقم اخر و میدم به شماره من نمیاد وایمیل دوم هم چون رفیقم ساخت ایمیل دوم یادم نیست لطفا راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید