خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بچه هایی که میتونن بیاین با هم کلاس بافندهگی راه بندازیم.

سلام دوستان.

خوبید؟ خوشید؟

امیدوارم که حالتون همیشه خوب و خوش باشه.

خُب برای اینکه مطلبم زیاد طولانی نشه میرم سر اصل مطلب.

راستش من از آنجایی که به بافندهگی زیاد علاقه دارم و این که شنیده بودم که بچه های نابینا و نیمه بینا در این زمینه فعالیت میکنند به نظرم رسید که یه پست بزنم و ازتون بخوام که اگه کسی در این زمینه فعالیت داشته و بافندهگی بلده بیاد و در پستهای آموزشی این کار رو به بقیه هم یاد بده.

البته چون من هیچگونه اطلاعی از بافندهگی ندارم و نحوه ی آموزشش رو هم نمیدونم، نمیدونم که آموزش از راه دور امکان پذیر هست یا نه.

ولی اگه بشه یعنی اگه بچه ها بتونن این کار رو بکنند واقعاً خوبه و میتونه یه منبع درآمد خوبی برای کسانی که نیاز دارند و نمیتونن هرجایی کار کنند باشه.

خُب: من تو کامنتهای پست منتظرم که شما بیایید و نظرتونو بگید.

البته میتونید با اسکایپ من به آدرس: elham.hashemi111 تماس بگیرید تا با هم در این مورد صحبت کنیم.

قبلاً از همکاریتون تشکر میکنم.

مرسی از شما.

موفق باشید..

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «بچه هایی که میتونن بیاین با هم کلاس بافندهگی راه بندازیم.»

سلام بر الهام هنرمند.
با اینکه این مقوله بیشتر مربوط به خانمهاست من لازم دونستم برای عرض ادب و احترام که شده یه سری به این پست بزنم و از شما تشکر کنم.
البته من بازم منتظر کلاسهای خورندگی شما هستم.
اون شیرینیها و غذاهای خوشمزه هم منتظر من هستن خخخ.
ممنون از پست.
ضمنا بد جور اول شدم

وای منم اگه مجتبی از در حال انتظار درم بیاره
دارم دوم میشم
منم بافندگی خوشم میاد الانم که دوم بشم بیشتر تر
خانمی پستتو نخوندم دارم میرم بعدا میآم
عمو ی چیزی به مجتبی بگو ها آخه کجا کامنتای من به کسی خورده که باید منتظر باشه تا مدیر عصای تایید دستش بده
آخه بدبخت بلد هم نیست که عصایی حرکت کنه. کامنتمو گفتم بابا . من با شما چیکار دارم بیا رد شو

سلام
الهام خانم منم از شما تشکر میکنم
یکی از دوستان من هست که علاقه ی شدیدی به بافتنی داره و با این که نابیناست تا به حال چند بلوز، شال گردن و چیز های دیگری برای دوستان نابینا و بینا بافته
بعضی وقت ها هم با نخ های چند رنگ متفاوت هم بافتنی میکنه
حتما شما را به Skype اضافه میکنم آدرس Skype من هست sanaz.omidi35 خوشحال میشم اگر بشه تو Skype بیشتر براتون توضیح بدم
خیلی علاقه داره مدلهای بیشتری یاد بگیره اگر کمکش کنید ممنون میشم
موفق باشی

سلام خانم هاشمی، راجع به کلاسهای بافندگی خواستم خدمت شما ارز کنم که این کلاسها را در هیچ کدام از شهرستانها برای ما نابینایان تدریس نمیکنند. تنها جایی که این کلاسها را برگزار میکنند در تهران و در فرهنگسرای بهمن هست. این کلاسها زیر نظر خانم حسینی اداره میشه. من خودم هر هفته در این کلاسها شرکت میکنم. اگر اطلاعات بیشتری شما و بقیه دوستان میخواهند با شماره ی من تماس بگیرند. ۰۹۰۱۲۷۰۹۱۷۸

سلام خانومی. منم خیلی خیلی دوست دارم یاد بگیرم ولی هرکار کردم نتونستم. خیلی کار ظریفی هستش و من فقط سر انداختن رو تونستم از مامانم یاد بگیرم. توی شمارش گره ها خیلی مشکل داشتم و ابدا برام قابل درک نبود. منم هستم اگه کسی بیاد یاد بده. ولی گمون نکنم با نوشتن بشه یادش داد.

سلام زهره خانم. خُب اینکه میبینم بافندهگی علاقهمندان زیادی داره خوشحال میشم. به نظرم شاید اگه مقدمات کار رو یاد بگیریم بتونیم تو اینترنت از هم کمک بگیریم. مرسی از نظرتون.

درود بر دوست عزیز
کار زیبا یی هستش اما فکر نکنم به صورط قیر حضوری امکان پزیر باشه
من خودم یه بار خاهرم رو گفتم بهم یاد بده یه توضیح داد و با هرکت دست بهم نشون داد من همون لحظه بافتم تا حدودی موفق بودم فقط باید خیلی تمرکز داشته باشی
یاد گرفتنش آسونه اما از تریق نت فکر نکنم بشه
خودم چون دیگه انجامش ندادم فراموشش کردم
اگر یاد گرفتین هیچ وقت کنارش نزارید چون فراموش میکنید
باز روز از نو روزی از نو
موفق باشید
بدرود

سلام الهام عزیز.
من بافتنی بلد نیستم و هرچی هم در گذشته های دور سعی کردم یاد بگیرم نشد که نشد. یعنی راستش اون زمان خیلی هم دل ندادم که بشه. خلاصه اینکه اگر از راه اینترنت این کار شدنی باشه که خیلی خوبه! کار قشنگیه. کاش می شد از این راه بچه ها هرچی مهارت دارن با هم قسمت کنن و به هم یاد بدن! پست هاتون رو دوست دارم. هر بار۱چیز جالب داخلش هست. حتی اگر نشه انجامشون بدم باز هم از مطالب مطرح شده درشون خوشم میاد.
موفق باشید.

سلام پریسای دوست داشتنی. مرسی که اومدی. راستش من هم میخواستم که از مامانم یاد بگیرم و مثل شما دل ندادم و یاد نگرفتم. الآن هم که مامانم به خاطر کارش و من به خاطر بچه ها نمیتونم یاد بگیرم. مرسی که اومدی
دوسِت دارم .

سلام فکر بسیار خوبیه الهام جون من خودم پارسال خیلی پیگیر این آموزشا شدم و تونستم با قلاب فقط یک لیف ببافم من هم نابینایی رو سراغ دارم که باقلاب چیزای زیادی می بافه یک روش بافت هم هست که با استفاده از انگشتان دست به بافتن می پردازن اگه کسی بتونه این مدل بافت رو بهمون یاد بده عالیه

سلام خانم کمالی. مطمئناً هر روشی که باشه به جای خودش مورد استفاده قرار میگیره و یاد گرفتنش خوبه.
من هم پیگیر هستم که یاد بگیرم و اگه این اتفاق افتاد تا آنجایی که میتونم پست آموزشی برا این کار میذارم.
موفق باشید.

سلام الهام خانمی عزیزم
خب من بافندگی با دست رو که فقط بلدم زیر ببافم با قلاب هم خب بلد نیستم ولی بافندگی با ماشین رو یه دوره کلاس خاطره انگیز پر ماجرا رفتم که بگذریم تا حد خیلی خیلی کمتر از خیلی بلدم و در موردش یه سری جزوه هم دارم که اگه دوستان خواستند می‌تونم براتون بفرستمشون ولی واقعیت آموزش بافندگی از راه دور و مجازی برام قابل درک نیست گاهی جاها باید دست طرف رو لمس کنیم تا بفهمیم چی کار می کنه البته اگه مقدمات رو بچه ها بلد باشند فکر کنم بشه در مورد مدلینگ و این حرفا …..
همیشه موفق باشید و مرسی از پست های واقعاً مفید و آموزنده تون

سلام نخودی. من هم احساس میکنم که همه باید مقدمات رو یاد بگیریم و بعد با تبادل اطلاعات بافندگی رو به صورت حرفه ای بیاموزیم. حتماً جزوه های شما هم به وقتش به دردمون میخوره. پس روی کمک شما هم حساب میکنم.
مرسی که اومدی.

سلام الهام جون. ممنونم از پستای مفیدی که برامون میزاری. پیشنهاد خوبیه. منم علاقه دارم منتها بلد نیستم. یه پیشنهاد دارم. بهتره کسی که تو کامتنا خودش رو معرفی میکنه و بلده بیاد تو اسکایپ کلاس بزاره. هم سوتیه و راحتتر میشه یاد گرفت.

سلام الهام جان. پیشنهاد بسیااااار خوبیه. منم خیلیییی دوست دارم یاد بگیرم. اخیراً هم دنبالش بودم یاد بگیرم تا بتونم با دست خودم برا یکی از عزیزانم شال و کلاه ببافم… خواهرزادم کلاس دوم راهنماییه که با گذاشتن چندتا نی نوشابه کنار هم بافتنی خوبی میکنه. این روش برا نابینایان خیلی راحت و عملیه.
الهام جان خیلی دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم. ایمیلتو بهم میدی؟

درود! من کلاس سوم راهنمایی بودم که نوعی ساک بود که حالت زنبیل بود و با نخهای محکم با دسته های فلزی بافته میشد که خواهرم بهم یاد داد که چگونه ببافمش و برای نمره حرفه و فن سر کلاس بردم و مقداری بافتمش ولی دیگه نبافتم و شکل بافتنش در ذهنم هست، بافتنی های با میل را هم قرار بود یاد بگیرم که بیخیال شدم، این بود انشای من!.

دیدگاهتان را بنویسید