خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ترازو،فشارسنج،تبسنج در بازار ایران

شرکت آرمیندرمان وارد کننده انواع تجهیزات پزشکی واقع در تهرانخیابان کریم خوان زند، 88326644

و همچنین شرکت تجهیزات پزشکی اسوه واقع در خیابان ولیعصر سه راه جمهوری 66955134 اعلام کردند که ترازو و فشار سنج سخنگو در فروشگاهشان موجود است.

شرکت آرمیندرمان خدمات پس از فروش را بر عهده دارد.

این ترازو مخصوص وزن کردن اشخاص میباشد.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «ترازو،فشارسنج،تبسنج در بازار ایران»

پریسای خوبم! فقط به خاطر تو در وقت اندکی که داشتم، این دو فروشگاه را پیدا کردم. با آنها تماس گرفتم. پس از اطمینان کامل، این متن را نوشتم و دیروز بعد از ظهر فرستادم برای بازبینی. قیمت بالایی دارد. امیدوارم آن را تهیه کنی و از آن لذت ببری.

سلام خانم جوادیان.
خبر تکمیلی بود ,بخصوص با توضیحات جنابعالی,و قسمت فشار سنج آن حتی بدرد سالخوردگان هم که بینایی اندکی دارند, خواهد خورد.خبر خوشی رو رساندید و امیدوارم همین جور مشکلات دیگر, هم هموار گردند.
یک چیزی رو اعتراف کنم. با اینکه با نوشته هایتان آشنایی داشتم و دنبال میکردم ,ولی,تازه الان شناسنامه تان را مطالعه کردم ,البته کوتاهی خودم بود ولی این بار چند بار خواندم و از قلم تان و رو راستی تان بسیار لذت بردم و گفتم ارزش چند بارخواندن رو داره و باید اول آنرا لایک کنم بعد پست خوبتان. البته شاید اولشدن رو از دست داده باشم ولی زیاد دنبال این چیز ها نیستم. بازم تلاش و پشت کارتان رو بهتون تبریک میگم. ببخشید زیاد شد ولی باید اینو می گفتم. بیش از پیش موفق باشید.

سلام
اول خیلی ممنون از پست و خبر خوب تون
بعد هم منم مثل دوستمون تازه به شناسنامه ی شما دقیق شدم شاید باور نکنید اشک توی چشمام جمع شد شما چقدر صبوری کردید و چه صادقانه زندگی نامه ی خودتون را به طور مختصر برای ما نوشتید من افسوس میخورم که چرا زودتر از این زندگی نامه ی شما را مطالعه نکرده بودم
امیدوارم همیشه و روز بروز تو زندگی و کار های خود تون موفق تر باشید
من دست شما معلم مهربان و فداکار را از دور میبوسم

دوست گرامی! شما به دلایل تجربیات فراوانی که در زندگی دارید، شخصیت ارزشمندی هستید. امیدوارم روزی دست به قلم ببرید تا ما هم درس بگیریم.
اعتراف میکنم بعد از تکمیل شناسنامه تا کنون پستی منتشر نکرده بودم و به همین دلیل است که شما آن متن را نخوانده اید.

درود
بسیار خبر خوش بود و ممنون از شما معلم گرامی ،
اول پست شما را پسندیدم و به شناسنامه رفتم و با این که فکر می کردم هنوز همان یک خط در آن نوشته و مختصر آشنائی باشد ؟ همه آن را خواندم و هم به قلم شیوا و زیبایتان آفرین گفته و همت و سعی شما را می ستایم .
سالیان متمادی است که من هم مادر این کلمه قشنگ زندگی ام را در آسمان ها می جویمش ! و شما پدر بزرگوارتان را .
خدایش رحمت کند و آرزوی پدر بودن برای خود و همه پدران کنونی و محبت به فرزندانشان را دارم .،پیروز و کامروا باشید .

سلام خانم جوادیان عزیز.
باید زودتر می اومدم برای تشکر ولی به خدا یادم نیست امروز از ساعت چند دیگه سیستم و اینترنت در دسترسم نبود. ممنونم عزیز. خیلی خیلی ممنونم. برام بی نهایت با ارزشه. شما، زحمت شما و لطفی که با وجود کمبود زمان برام انجامش دادید. ممنونم عزیز. بالاتر از این ممنون هیچی بلد نیستم بگم. امیدوارم محدودیت کلامم رو بهم ببخشید.
همیشه و همیشه شاد باشید و شادکام.

دوباره سلام.
می خواستم تشکر کنم و بپرسم آیا دستگاه اهم متر که در بینایی به وفور هست ,نوع صوتی اش به بازار آمده؟
این وسیله در انواع عقربه ای و دیجیتال به وفور در الکتریکی ها برای بینایی وجود دارد و تمام کارهای اندازه گیری و تست در چند زمینه را با هم دقیق انجام میدهد. مثلا همین فازمتر که علاوه بر نشان دادن فاز ,ولتاژ آن را هم به ما نشان می دهد و چندین کار دیگر مورد نیاز.

با سلام و وقت به خیر حضور تمومی دوستان. بله. بنده حدود یه ماه پیش این وزنه رو یعنی همون ترازوی گویا رو به قیمت ۱۷۰ هزار تومن خریدم ترازوی جالبیه. ولی ولی ولی. زبان فارسی نداره. خودشم همه ی مارکها مارک بیورِر آلمان هست. و اون چیزی هم که تلفظ میکنه قابل فهم هست. خب فعلاً

سلام خانم جوادیان مرسی از اطلاع رسانی دقیقتان
چه جالب منم شناسنامتونو خوندم!
ولی همانطور که خودتون گفتید به تازگی تغییرش دادید!
وگرنه من حتما میخوندمش!
خدا حفظتون کنه
امیدوارم همیشه شاد باشی

دیدگاهتان را بنویسید