خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود برنامه رادیویی ما میتوانیم

سلام به همه دوستان ماه خودم. من به قولم عمل کردم و برنامه رادیویی ما می توانیم را که ویژه معلولین هست را برای دانلود گذاشتم.
این برنامه که روزهای یکشنبه ساعت سیزده از رادیو بوشهر روی آنتن میره، تلاش میکنه به انعکاس توانمندیها و همچنین مشکلات معلولین بپردازه.
این برنامه را خود من تهیه و اجرا می کنم. قطعا فاقد اشکال نیست. چون من تازه کارم.
در این برنامه که یکشنبه هفت دی سال جاری پخش شد ابتدا دکتر زند درباره اهمیت مشاوره ژنتیک صحبت کردند. کمی هم درباره کوتاه نویسی گفتیم و از همه مهمتر صدای یکی از شنوندگانمون را پخش کردیم.
آرزو میکنم بتونم قدمی هرچند کوچک در زمینه بهبود همنوعان خودم بردارم.
لطفا برنامه را از
اینجا
دانلود کنید

۴۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه رادیویی ما میتوانیم»

عباس جون خیلی ممنون. لطفا نظر یادت نره. در ضمن اگر بخوای خبرنگار رادیو و تلویزیون بشی، حتما باید گویندگی را هم یاد بگیری. اما اگه بخوای خبرنگار نوشتاری مانند سایت و روزنامه بشی کمی فرق میکنه. دوتاش سخت اما پر از حیهجانه.

سلام عباس.
باید برنامه داغی باشه زدم برا دانلود ببینیم صدات و برنامه ات چجوریه.راستی قانون بودجه امسال برای صدا و سیما پخش ۵ ساعت برنامه حداقل. برای معلولین شنیدم شده. تغییری دیدی یا هنوز نه .مرسی برم گوش کنم

درود فراوان بر فرشاد عزیزم.
برنامه را شنیدم. در اول کار که تحت تأثیر این جمله قرار گرفتم
برای رسیدن به موفقیت نیاز به معجزه از غیب نیست جهان پیشرفتش را مدیون اراده ی آدمهاست.
کافیست باور کنیم ما میتوانیم
چه جمله ی زیبا و پر از معنی ای.
صدایت خوب و گیرا است.
مصاحبه کننده ی واردی دارید.
اما دوستان نابینا باید توجه کنند که جای سؤالات ویژه و تخصصی در یک برنامه ی عمومی نیست.
مثلا اینکه دوستی از اون طرف کشور زنگ زده به اون یکی طرف کشور و پرسیده که کوتاه نویسی چیست خب معلومست که در یک برنامه کوتاه عمومی نمیشود در مورد کوتاه نویسی صحبت کرد وانگهی چنین سؤالی و مطلبی به در مردم عادی نمیخورد.
پس باید بکوشیم سؤال و مطلبی را طرح کنیم که آگاهی از آنها برای مردم و بخصوص در ارتباطشان با معلولین مفید و مؤثر باشد.
نمیدونم چرا خانم دکتر زند اصرار داشت که قصد ایشان از مشاوره ژنتیکی جلوگیری از ازدواجها نیست. اتفاقا باید اگر به نتیجه قطعی رسیدند که یک ازدواج ممکن است به معلولیت یک کودک معصوم و بینوا بینجامد از آن جلوگیری کنند.
البته شاید قصد این بوده که مردم از طرح استقبال کنند ولی به هر حال قاطعیت در این امر لازم است.
باز از برنامه خوب و اجرای خوبترت تشکر میکنم فرشاد گرامی.

سلام بر آقای امیدوار
جمله ی اول برنامه بسیار پر محتوا بود . برنامه هم بسیار خوب اجرا شده بود و مطمئنم که تنوع مطالب برنامه بیشتر هم خواهد شد.فقط جای برنامه های شاد برای کودکان معلول در برنامه ی شما و آقای شهروز حسینی خالی است.جدا از توانمندیها و کمک به توانمندتر شدن معلولین بزرگسال، آگاهی بخشیدن به خانواده هایی که کودک معلول دارن و برای شاد کردن اون و افزایش توانمندیهای ویژه ی کودک دلبندشون میخوان از تجربیات بقیه آگاه بشن ،کار بسیار ضروری و مهمی است ، لطفاً بچه ها رو فراموش نکنین. باز هم تشکر فراوان.پیروز باشید

سلام به دوست و همکار و البته هممحلی خوبم فرشید امیدوار عزیز. برنامه رو دانلود کردم و الآن میخام با دقت گوش کنم و حتما در موردش تا جایی که امکانش باشه نظر خواهم داد اما اگه امکان گفتن یه سری از مطالب هم نبود سعی میکنم به طور خصوصی به خودت بگم. فقط لطفا از ثوابق خودت و همکاریت با رادیو بگو و اینکه این برنامه تولیدی هست یا زنده؟ و چند وقت که داره پخش میشه.
و نکته ی آخر تو این کامنت این که: به عنوان سردبیر و مسئول برنامه ی امید نشاط زندگی، آمادگی خودمونو دراین برنامه برای همکاری متقابل با برنامه ی ما میتوانیم اعلام میکنم و رسما عقد برادرخواندگی بین این دو برنامه رو اعلام میکنم.

اشکان جون خیلی خیلی از چیزهای مشترکی که بین ماست خوشحالم. لطفا برنامه را گوش کن و نظرتو بگو. با جون و دل پذیرا هستم. ما هدف مشترک داریم و همکاری ما میتونه ما را در رسیدن به هدفمون کمک کنه.
این برنامه تولیدی هست و خود من تهیهش میکنم. منتظر شما هستم.

سلام فرشاد عزیز.
برنامه رو زدم دانلود بشه.
مطمئنً برنامه ی خوبی میتونه باشه.
برات آرزوی موفقیت میکنم.
امیدوارم ما و شما که در مسیر مشترک قدم برمیداریم، با اتحاد با همدیگه بتونیم اتفاقات بهتر و مثبتتری رو در این زمینه رقم بزنیم.
پیروز باشی.

سلام بر فرشاد گل.رعد بزرگ آینده ای خوب برات از خدا خواستاره. دوست دارم به تمام آرزوهات برسی.
راستی من الان پستته به حاشیه کشوندم ؟؟؟ ههههه. خب رعد چون ببینه دوست داره کمی با نبین ها آشنا بشه ، پس منو ببخش اگه میام وسخنان پر از غیر مرتبط میگمو میرم.خخخخ در ضمن رعد یکمی زیاد پیر شده و با دید خودش به پستها نگاه میکنه. خخخ شکلک نه بابا رعد هم تازگیا رفته کمی دیدگاه میدگاه خریده. ههههههه

فرشاد جان سلاااام…
ممنون به خاطر خودت، به خاطر حضورت و به خاطر برنامه.
میگم ی سوال:
اگه ما بخواهیم این برنامه بطور هفتگی هر هفته توی سایت گوشکن منتشر بشه و با نظم این اتفاق بدون وقفه بیفته، باید کیو ببینیم؟ باید چی کار کنیم؟
جایی هست آیا؟
کسی هست آیا؟
حیفه برنامه های ارزشمندت خاک بخوره یا فقط به گوش ی عده ی خاص برسه. حیفه خودت و تلاشت و حیف برنامهت.
ما باید چیکار کنیم که هر هفته بصورت روتین برنامه ی شما توی سایت ما قرار بگیره.
یا فرشاد جان خودت مسئولیت این کار رو به عهده بگیر یا بگو باید چیکار کنیم.
این گوشکنی ها هی میگند که دوست دارند به محله کمک کنند.
خوب یکی از کمکها همین که نگذارید این برنامه، هفتگی از محله جا بمونه یا ما از برنامه جا بمونیم.
ما جدی یکیو میخواهیم که حواسش به این قضیه باشه!
شهرووووز. من که هر وقت کاری دارم کسی جز تو و سعید به دادم نمیرسه! شهرووووز. سعیییید. پرواااااز. عموووووو هاااا! بچهاااااییییی دیییگگگگهههه!
یکی راهنمایی لدفن!

سلام خیلی مخلصیم. ممنون از لطفت. آره منم دوست دارم. فقط نمیدونم چطور باید لینک بسازم. من اگه یاد بگیرم خودم هر هفته میذارم. دیشب هم شهروز زحمت کشید. اگر هم کسی داوطلب بشه من برنامه را براش از طریق دراب باکس براش میفرستم. دستور بده کدخدا bye

ایییششش. خودتو مسخره کن پری.
من خعلی هم جدی گفتم.
میخواهی شعر سندی که راجع به پری خونده رو در قالب ی پست واست بگذارم که دیگه هوس استخدام به سرت نزنه دکتر جونم؟
اتفاقا اونم جنوبیه!
بگید برنامه رو چیکار کنیم.
ما باید اینو هفتگیش کنییییم.

فرشااااااااااد بیا قول بده هر هفته برنامه رو بذار منم قول میدم منابع دکترای آموزش رو بت بگم چیههههههههه
//خخخخخخخخخخخخخ
ولی بیشوخی خب مجی حتما فرشاد هر هفته لطف میکنه و برنامه رو میذاره دیگههههه
//…هعی اون سندیتم بذار در کوزه آبشو بخور ..ولی اون شعره ک میگه اگه اون مهندسه منم پی اچ دی میگیرم رو پایم خخخخخخخخخخ

سلام. ما میتوانیم…. خیلی برنامه ی خوبی بود. زیاد جای پیشرفت داره. آیتم های متنوع بهش اضافه کنید. شما و همکارانتون در برنامه امید، نشاط، زندگی میتونید با همکاری همدیگه برنامه های خوبی رو در راستای فرهنگ سازی قشر معلول ارائه بدین تا هم خود معلولین و جامعه رو نسبت به توانمندی ها و حقوق معلولین آگاه کنید . دستتون درد نکنه. براتون بهترین ها روآرزو میکنم.
از شنیدن صدای دوست عزیزمون خانم شمس هم خوشحال شدم. اگه کامنتمو میخونی بازم به محله سر بزن که دلمون برات تنگ شده.

ببین فرشادی به همه هشدار بده که فقط رعد بزرگ و کچل اجازه داره که پستای مردمو به حاشیه بکشونه یا به کمد تبدیلشون کنه خخخخ
مدیرم مدیرای قدیم. شکلک رعد دلش خنک شد که کف یه عده رو گذاشت دست حقشون هههه شکلک رعد و فرشاد با هم میخندن.
رعد چاکرخواته فرشادک

سلام دوباره فرشاد.
هم آموزش گذاشتن فایل توی محله هست هم من یا سعید میتونیم آموزش ها رو بهت برسونیم.
برنامه رو خودت هر هفته بگذار فرشاد جان.
این انگاری بهترین راهه.
با شهروز و سعید در تماس باش.
حجم فایل هات رو هم کوچیکتر بگذار که ملت واسه دانلود، حیرون نشند.
ایول که هستی. ایول!

سلام دوباره. اما چند نکته رو در مورد برنامه میگم که کاملا نظر شخصیم و حاصل کار کردن با آدمای مهم این سازمان از جمله امیر بنیهاشمی و خانومها فاطمه ی بیتقصیر و ملیحه ی کیان.
اول: زمان برنامه ۱۵ دقیقه بیشتر نیست و حجم برنامه ای با این زمان باید کمتر از این باشه! شاید حدود ۱۳ ۱۴ مگ.
رادیو داره به این سمت میره که در برنامه ها تعداد آیتمها بیشتر و زمانشون کمتر بشه، بنا بر این دوتا آیتمی که تو این برنامه پخش شد میتونست به اصطلاح جمو جورتر باشه که جا واسه طراحی آیتمای متنوعتر باز باشه.
از تکرار باید دوری بشه، هم تو صحبتای کارشناس برنامه و هم در صحبتای خانوم شمس یک مطلب با جمله بندیهای مختلف تکرار شده بود. که این تکرارای مداوم باعث خستگی و دلزدگی مخاطب میشه.
هم در مورد صحبتای کارشناس برنامه و هم در مورد صحبتای خانوم شمس برای اینکه سرعت و ریتم برنامه بالاتر بره، نیاز نبود که کسی از این طرف خط صداش شنیده بشه، ضمن اینکه گفت و گو با خانوم شمس اگر به عنوان تلفن مخاطب پخش شد، زمانش باید بین ۱ تا ۲ دقیقه میبود این تلفن به اندازه ی یه گفت و گوی تلفنی با مهمون برنامه بود تا تلفن یک شنونده. و این مقدار برای یه برنامه ی ۱۵ دقیقه ای واقعا زیاد.
اما فرشید جان! در مورد خودت، صدات و فن بیانت مناسب اما تسلطت بر اجرات باید بیشتر بشه. ضمن اینکه باید ریتم برنامه تندتر بشه و برای این منظور پیشنهاد میکنم که از سرعت موسیقیهای محلی بوشهری و ربطهای کوتاه و رفت و برگشتای سریع در ابتدا و اواسط برنامه استفاده کنی.
و در آخر اینکه: زمان تولید برنامه رو با شهروز هماهنگ کن که یه ارتباط تلفنی با استدیوی ضپط برنامتون بگیریم. مرسی، تعکید میکنم که این نظر کاملا نظر شخصی من و هیچ متن نوشته شده ای مبنی بر درست بودنش وجود نداره و کاملا حاصل تجارب شخصی. در عین حال ارزش زحمتی که داری میکشیو به هیچ عنوان کم نمیکنه.
ببخشید که خیلی طولانی شد، منتظر برنامه های بعدیت تو همین محل هستم، برات آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و هر جا که از دست من و همکارام کمکی بر بیاد با کمال میل در خدمتت هستیم.

اشکان جون از نظرات بسیار خوبت یک دنیا ممنونم. حتما خودم را نیازمند به استفاده از تجربه دوستان خوب و از جمله شما میدونم. راستش حق با تو هست. من این روزا کمی بی خودی سرم شلوغ شده چون دارم آماده میشم برا اجرا در تلویزیون. از اون گذشته برنامه های دیگه جم و جورتر و آیتمهاشون هم بیشتر بود. خب ما کمتر از یک سال هست که این برنامه را شروع کردیم امیدوارم با کمک هم بتونیم بهترش کنیم. من شخصا به خرد جمعی اعتقاد دارم. باز هم منتظرت هستم.

دیدگاهتان را بنویسید