خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی خواندن حرف به حرف یا کلمه به کلمه با تاک بک برای اندروید

سلااااااام دوستان گل و همیشه همراه. خوبین خوشین؟ خدا رو بی نهایت شکر. چه خبرا؟ همون طور که قول میدم به قول هام سعی میکنم عمل کنم. حتما برای شما هم پیش اومده که یه sms بیاد و شما بخایید با استفاده از talk back کلمه به کلمه حرف به حرف بخونید، اسپل کنید. من تو این آموزش سعی کردم به طور کامل طریقه ی تنظیم کردن تاک بک برای خوندن حرف به حرف یا کلمه به کلمه یا خط به خط رو به طور عملی کار کنم. امیدوارم مورد پسند باشه. بد باشه ببخشید. قبل از گذاشتن لینک دانلود بگم که نظر و پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. هر جای آموزشم مشکل داره انتقاد کنید. و اما آموزش رو میتونید با حجم حدود 12 مگ از

 

اینجا

 

دانلود کنید. دوستون دارم بسییییاااار زیااااد.

۴۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی خواندن حرف به حرف یا کلمه به کلمه با تاک بک برای اندروید»

سلام. تشکر میکنم بابت این پست و آموزش مفیدی که گذاشتین. فعلا اندروید ندارم. ولی، حتما حتما، دانلود و استفاده میکنم، برای روزی که اندرویدی شدم. سلام. تشکر میکنم بابت این پست و آموزش مفیدی که گذاشتین. فعلا اندروید ندارم. ولی، حتما حتما، دانلود و استفاده میکنم، برای روزی که اندرویدی شدم. دم شما گرم، و دست شما هم مرسی!دم شما گرم، و دست شما هم مرسی!

سلام. وقت به خیر. دوست عزیز بابت این آموزش چه طوری از شما تشکر کنم عاجزم. من فقط یک پنجم این آموزش رو بلد بودم. البته با یه راه دیگه. وقتی دستم رو روی گزینه ها حرکت میدادم روی کلمه ی مورد نظر میستادم بعد دستم رو ورمیداشتم. بعد از وسط صفحه دستم رو تند میکشیدم بالا و سمت راست بعد اون گزینه ها برام ظاهر میشد. بعد رو گزینه ها مثلاً جزئیات نویسه رو میخواستم روش وا میستادم بعد دستم رو ورمیداشتم که اون انتخاب بشه. وقتی انتخاب شد اولین حرف رو برام میخوند. دیگه این رو نمیدونستم بایستی دستمون رو از چپ به راست بکشیم بعد ورداریم تا اون کلمه یا حرف بعدی خونده بشه. الآنم از اون بالا پایین کشیدن یا پایین بالا کشیدن نتونستم نتیجه بگیرم ولی اون بالا سمت راست واقعاً جواب داد. واقعاً بابت این آموزش چه طوری ازتون تشکر کنم موندم. عاجزم.

سلام.
خدا خیرتون بده! من هم به مدل آقای فتوحی می رفتم ولی گاهی جواب می داد گاهی نمی داد گاهی من عوضی می رفتم و خلاصه نمی شد. هنوز گوش نکردم گفتم اول بیام تشکر. اینقدر لازمش داشتم که نگو
ممنون خیلی خیلی خیلی زیاد.
ایام به کام.

سلام. این آموزش هم مفید بود هم مختصر هم کاربردی و هم بدون حاشیه. شما کلاً پست هاتون همیشه همینطوری هستند. من تقریباً از تمام پست های شما استفاده میکنم. باور بفرمایید یکی از مشکلات من با گوشی همین بود که به کمک شما حل شد. امیدوارم هرجا هستید سربلند باشید.

سلام امید عزیز.
آموزشهای تو بسیار عالی و کاربردی هست.
مسلما خیلیهای دیگه از این آموزشها استفاده میکنن که اینجا کامنت نمیذارن، ولی عیبی نداره، چون اصل اون هدف اصلی هست که بهش دست پیدا کردی.
بسیار ممنون و موفق باشی.

سلام آقای علیوردیلو…..
واقعاً ممنون ….
البته من هنوز تشکر اساسی نکردم یعنی تا حالا فقط دانولد کردم و گوش ندادم ولی این مسأله برای من مخصوصاً در مواجهه با خوندن اعداد یه مشکل بود ….
جداً مرسی ….. واقعاً باید به وجود هم محلی های چون شما افتخار کرد ….
امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید و البته شاد

سلام، مرسی محبت کردید. لطف کردید، منم افتخار میکنم به این که به شماها خدمت بکنم. واقعا باعث افتخاره. من فقط انجام وظیفه میکنم. شما که برام کامنت میذارید باعث خوشحالیه و انگیزم بیشتر میشه برای خدمت به همنوعانم. موفق و پاینده باشید.

درود
دانلود کردم و گوش نمودم ، بسیار بسیار کامل و جالب و بود .مطمئن باش که مورد استفاده همگان قرار دارد و اکثر دوستان از آن استفاده و بهره خواهند بد .شک نکن .لطفا به آموزش اینگونه ادامه بدهید و سع ینمائید که دوستان را بروز داشته باشید .من که گوشی جدید ندارم اما الان می روم روی تب لت بچه انجام می دهم و خیلی راحت هم می توانم الان کلی از مشکلاتم حل شد و خیلی خوب هم فهمیدم .میگم اگه بیشتر بتونم با اندروید کار کنم دیگه تب لت را به فرزندم نیم دهم خخخخ!
امید این هم فاز منفی دیگه اطلاعاتم زیاد بشه امکانات بچه ام کم میشه دیگه ؟ باز هم ممنون از شما و همچنین از مسعود جان خودم که ایشان هم تلاش وسیعی را در این زمینه دارد .موفق باشید

درود
امید جان
شکلک داره قنبر از غصه دق میکند ؟
مدیریت اشاره ها ندارد این ناخلف ؟ چکارش کنم ؟ Q73 است و اندروید ۴.۱.۱ باید باشد !
بیشترین مشکل من فعلا در مدیریت صفحه خواندن است و کنترل متن مذکور که قبلا هم دوستان گفتند اما هرگز نتوانستم مدیریت آن کار را به دست بگیرم .لطفا اگر راه حل دیگر دارد بفرمائید و یا اینکه باید در جای دیگر بیابمش .
البته ببخشید ها .شما کامل بیان داشتید احتمالا نرم افزار من خیلی قدیمی باشد .باز هم از شما ممنون .
ضمنا همین الان دعوایمان داشت می شد و هی می گفتند که برو برای خودت گوشی بخر ما می خواهیم بازی کنیم .این بچه های امروزی باج به کسی نمی دهند خخ.

سلامی دیگر به عمو قنبر عزیز و گرامی. نه غصه نخورید حل میشه خخخخ. احتمالا از مدیر حرکات باید تنظیمش کنید، خیلی جالبه باید داشته باشه. بچه های امروزی که خوش به حالشون. کلی امکانات دارن. البته حق با بچه هاتونه باید شما برا خودتون گوشی بخرید. خسته نباشید من باز در خدمتم.

درود بر امید نازنینم.
ببخش که دیر آمدم و دیر تشکر میکنم چون نبودم و دسترسی به نت نداشتم.
خوشحالم که این آموزش بنا به درخواست من انجام شد.
حالا امید جان یکی دو سؤال دیگه یکی اینکه در قسمت ویرایش چطور متن نوشته شده خودمون رو ویرایش و اصلاح کنیم.
دیگه اینکه مثلا اگه ما داریم متنی را کلمه به کلمه میخوانیم حالا بخواهیم کلمه ای را برایمان اسپل کند باید چیکار کنیم آیا باید از همین روش استفاده کنیم یا راه دیگری هست.
دیگه اینکه آیا میشه لطف کنی تو یک آموزش همه ی گزینه های قابلیت دسترسی و بویژه تاک بک را توضیح بدی.
در ضمن به عمو قنبر یادآور میشم که ظاهرا بعضی گوشیها بجای مدیریت اشاره می گویند مدیریت حرکات پس اینکه میگی تبلت فرزندت مدیریت اشاره ندارد احتمالا مدیریت حرکات دارد مال منم همینطور هست.

سلام عمو جان، خواهش میکنم لطف دارید ممنونم. برای این که پیامی را در حال نوشتن ویرایش کنید، باید پیام رو باز کنید و با همون روش رو کلمه و یا حرف مورد نظر قرار بگیرید، با delete حذف یا ویرایش کنید. این که مثلا کلمه به کلمه میخونید باید با هون روش برگردونید به جزییات نویسه تا کلمه مورد نظر رو اسپل کنید. خسته نباشید

ممنون امید جان.
ولی منظور من بیشتر پیامی بود که در حال نوشتن هستیم مثلا فرض کن من دارم همین پیام را روی گوشی برایت مینویسم بع که نوشتم و یه بار دیگه مرور کردم متوجه شدم که کلمه ای را در وسط پیام اشتباه نوشتهم یا جا انداخته ام. با توجه به اینکه بیشتر صفحه ما را صفحه کلید تشکیل میده و بعدشم کادر ویرایش وجود داره آیا امتحان کردهی که ببینیم آیا با بالا و پایین کشیدن انگشت همین گزینه ها فعال میشوند یا نه؟
راستی امید یه سؤال هم در مورد پخش فایلهای صوتی دارم همینجا بپرسم یا بذارم برای وقت دیگری؟
راستی چیکار کنیم که مازیلا متنی رو که داره میخونه تکرار نکنه. با اینترنت اکسپلورر چنین مشکلی نیست و خیلی راحت میشه متن نوشت ویرایش کرد بازخوانی کرد. ولی مازیلا اذیت میکنه. یکیش اینه که خطوط را تکرار میکنه و با اینکه خونده باز برمیگرده از اول میخونه.
ممنون و تشکر.

سلام خواهش میکنم، هر جا حتی در حالت نوشتن پیام هم این گزینه ها فعال میشه مشکلی نداره. راجع پخش فایل هم بپرسید راحت باشید در خدمتم.
نباید مزیلا این طوری باشه. نمیدونم چرا؟ یه بار دیگه نصبش کنید شاید درست بشه.

اما سؤالم در مورد پخش فایلهای صوتی:
ببین امید جان ما در کامپیوتر یه امکانی داریم که فایلهای صوتی را به پلی لیست تبدیل میکنیم. یعنی مثلا ۴۰ فایل صوتی به هم وصل میشوند در این صورت ما هم میتوانیم هر ۴۰ فایل را یکجا بشنویم و هم میتوانیم تک تک آنها را بشنویم.
من این فایلهای تبدیل به پلی لیست شده را قبلا روی گوشی نوکیایم میریختم و آن هم ساپورت میکرد و مشکلی نداشت.
الآن دوست دارم روی گوشی اندروید هم همین امکان را داشته باشم.
یک سری فایل پلی لیست شده را روی گوشی ریختم بعد از طریق فایلهای شخصی وارد شدم بعد مموری کارت را انتخاب کردم بعد ساند را انتخاب کردم بعد پوشه مربوطه را باز کردم بعد روی پلی لیست ضربه زدم که گفت متاسفانه این فایل ساپورت نمیشود.
بعد از طریق پخش موسیقی وارد شدم آنجا اجرا میشه اما یک مشکلی داره و اون اینکه همه ی فایلها و پوشه ها ظاهر میشوند و گاه لازم میشه دویست سیصد پوشه را رد کنی تا به پوشه مورد نظر برسی.
همچنین میشد پلی لیست ها را در یک پوشه جمعآوری کرد که باز در این صورت مثلا اگر صد پوشه را تبدیل به پلی لیست کرده باشیم باید روی صد پلی لیست حرکت کنیم تا به پلی لیست مورد نظرمون برسیم.
حالا بعد از اینهمه پر چانگی حرفم اینه که آیا میشه که پلی لیستها را در همان فایلهای شخصی اجرا کنیم.؟
ضمنا من هم با پخش صوت خود دستگاه و هم با جت آدیو و هم با مون پلیر امتحان کردم و هیچ کدام در فایلهای شخصی پلی لیست را اجرا نمیکنند.

سلام مجدد بر آقای علیوردیلوی گرامی
من آموزش رو گوش دادم ولی متأسفانه نمی تونم به روشی که شما توضیح دادید حرف به حرف یا کلمه به کلمه متون داخل گوشیم مثل پیامک ها رو بخونم….
در تنظیمات گزینه ای رو که گفته بودید چک کردم و با کشیدن انگشت به حالتی که توضیح داده بودید تاکبک اعلام می کرد که حالت نویسه و …. ولی با کشیدن انگشت از چپ به راست و یا راست به چپ هیچ تغییر خاصی صورت نمی گرفت و کلاً نمی دونم ایراد از کجا هست….
ممنون می شم اگر می تونید راهنمایی کنید راستی گوشی من گلکسی s3 هستش….

سلام
عمو حسین یکی از دوستان هم محله ای قبلتر تمام گزینه های تنظیمات تاکبک رو توضیح دادند و خب الحق هم آموزش جامع مانع و کاملی هست….
با کمی سرچ در محله می تونید پیداش کنید
اتفاقاً همین قسمت مدیریت اشاره ها رو هم توضیح دادند که خب من چون اون زمان تازه گوشی گرفته بودم دیگه اون قسمت برام سنگین بود و گذاشته بودم بعد مجدد گوش بدم و یاد بگیرم…..

دیدگاهتان را بنویسید