خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش پست گذاشتن توی محله رو کسانی که بلد نیستید و مایلید پست بدید، از همین پست، دانلود کنید!

درود

امروز توی این فکر بودم که چقدر پست های مفید اینجا کم و کمه.
الان که دقت می کنم می بینم ی کم زیادش هم تقصیر خودم بوده.
من قول داده بودم آموزش پست نوشته توی محله رو ضبط کنم. یعنی ضبط کرده بودم ولی قول دادم از صفر صفر ضبط کنم.

خواهشا کسانی که مایلید از خاطرات نابینایی، درد و دل ها، طنز، دست نوشته ها و تجربیات‌تون واسه ما هم‌محلی‌ها بنویسید، با من گام به گام همراه بشید و مشکلات‌تون رو توی کامنت های همین پست، مطرح کنید.

بعد از گوشیدن حتما کامنت بدید.

حتی اگه یک نفر گوش بده و توی محله نوشته بده واسه من بسه و حس می کنم ارزش این رو داشته که واسه این آموزش وقت بگذارم.

چاااااااکر همگی به صورت مخلص و این حرف ها شدییییید، مجی نه موجی!

واااای! دوباره لینک دانلود یادم رفت.

دیدین چی شد؟!

کله کامپیوتری‌ها با حجم نوزده مگ از اینجا و گوشی‌باز‌ها با حجم کمتر از یک مگ از اون‌جا آموزش صوتی نوشتن توی محله رو اگه بلد نیستید چطوری بنویسید، دریافت کنید.

چشمک، دیدی یادم موند حجم رو بنویسم؟!

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «آموزش پست گذاشتن توی محله رو کسانی که بلد نیستید و مایلید پست بدید، از همین پست، دانلود کنید!»

سلام.
هنوز نزدم واسه دانلود گفتم اول منبرم رو دریابم که چونهم درد می کنه از بس سکوت کردم.
آریا گفت شما مثل همیشه نبودید. واسه چی؟ کاش اینطوری نباشه و…
بسه دیگه زیاد گفتم. بی نهایت دلم می خواد۱چیز هایی پیدا کنم اینجا به بهانهشون پست بدم و هی حرف بزنم ولی گیرم نمیاد. اگر پیدا کنم امکان نداره فرصت پست زدن و پر حرفی توی محله رو از دست بدم. قاطی شدن توی خاک و خل محله رو دوست دارم عجیب. شما هم سر حال باشید دیگه. امیدوارم که سر حال باشید و همیشه باشید و مدیر محله باشید و کلا باشید.
ایام به کام.

سلام یک سلام که در حکم صدها سلامه و درودی به بلندای دماوند.
یعنی بعد از مدتها فریاد کشیدن من موفق شدم؟پس بی راه گفتند چیزی که به جایی نمی رسد فریاد است.
اولش باورم نشد گفتم حتمً مثل همیشه شوخیه. اما نه انگار حقیقت داشت. این بود که گفتم اول تشکر کنم و بعد از گوش دادن نظر بذارم.
راستی من یک اعتراض و یک اعتراف دارم.
اول اعتراض اصلً هم این طور نیست که در محله ما پست مفید کم باشه حالا اگر به چشم شما کم میاد این مشکل چشم شماست و میتونید برید جای دیگه
و اما اعتراف حق با شما بود اصلً این عناوین جدی به پست شما نمیاد همون طوری دل کشتر بود. سعی کنید به هیچ یک از این نظر ها توجه نکنید چون اگر بخواید این طور پیش برید فکر میکنم خدایی نکرده به جای اینجا باید جای دیگری به دنبال شما بگردیم.
وای قرار بود فقط تشکر کنم.
بسیار بسیار ممنونم و باز هم برمیگردم.

سلاام مجتبی ، حالم خیییلی بده ، کمک من خودمم هستم . وای این آواها چرا اینجوریه. ؟؟ قلبم وایساد .
من خوب نیستم. این صداها دیگه چی بود ؟؟؟ زدی بودی رو تند یا اون آقاهه که بهش میگن پارس آوا همیشه اینجوری حرف میزنه. واااااااااااااااای .
آقای خادمی من مریم هستم و دارم با صدای بلند میگم من اصلاََ نه از صدای اون آقا و نه اون خانوم که این متنارو برای شما میخونن خوشم نیومد. حالمو خییییلی بد کردی ، این دومین بار تو این هفتس که حال منو بد کردی .
خب اگه با این صداها متنو بخونید که متوجه نمیشید.یعنی اگه یه متن طنز باشه که اصلاََ آدم خندش نمی گیره. من برم با دخترا تلفنی صحبت کنم. واااااای. الان کسی متوجه شد که من چرا حالم بده. من دوست ندارم نابیناها نوشته هارو با این صدا گوش کنن.
مجتبی تورو خدا نگو که زدی به حاشیه و جاده خاکی . من حالم بده .

سلام بر مهدی قادری . من مطمئنم که صاحب پست اومدنی نیست. که بخواد چپکی نگام کنه .خهخهخه
مهدی خان، این nvda دیگه چیه ؟؟ والاه من دوتا چشم دارم و خدارو شکر عینکم نمیزنم. ولی از بس این چند ماهه ، تو محله گوشکن اومدم ، عینکی نشم خوبه.
من اصلاََ از ین آواها خوشم نمیاد ، میدونی چرا ؟؟ چون من وقتی متنهای دوستانو می خونم توی ذهنم یک صدایی رو که به متن بخوره تجسم میکنم. ولی اگه این بد آواها باشه که میزنه تو کاسه کوزه ی تصورات من.
سلام مجتبی . بازم که سرو کله تو پیدا شد؟؟؟ خب اگه یه اردو میذاشتی تو تهران ، من که دیگه این همه سؤال تو ذهنم نبود ، بود ؟؟ دنبود دیگه . دروغ میگم ، بگو دروغ میگی ؟؟ چدس ؟؟ تو چرا بی حالی ؟؟ چه خبردس ؟ خب دیگه تو پست تو نمیام خخخ چرا اخمم میکنی ؟؟؟

درود بر مجتبای عزیزم. شنیدم. خوب بود . مفید بود. مؤثر بود.
دستت طلااا دور از بلاااا.
راستی امروز رفته بودم انجمن موج نور نبودی گفتند که چند روزی میشه که سر کار نرفتی ای ناقلا نکنه میری ددر. دست ما رو هم بگیییر. ولی دور از شوخی گفتند که مجتبی گفته حال ندارم خسته ام و از اینجور چیزا. نکنه کارتو از دست بدی مجتبی. حیفه.
خانم رعد خواهش میکنم اینقدر موج منفی نفرست ما خیلی خوشحالیم که این برنامه ها را داریم و میتونیم خیلی از کارهایی را که شماها میکنید ما هم انجام بدیم. مگه تو محله طنز و شوخی و خنده کمه خب ما با همین پارسآوا و مینا و اینجور چیزا میخونیم و مینویسیم دیگه.
پس تشویق کننده باش هی نگو که خوشت نیومد. بگو که عالیه که شماها مینا دارید آوا دارید و…. بگو که خوشحالی که نابیناها میتونند تو فضای مجازی فعال باشند و بطور مستقل تو این فضا بچرخند و نیازهاشونو برطرف کنند.
پس پییییش بسوی تشوییییق.

حسین خان ، خب من الکی که نمی تونم بگم از صدای این دوتا ، خوشم اومده .رعد همیشه احساس واقعیشو میگه . بعدشم اگه شما قراره بخاطر این حرفه من نتونی به این فارس خونا گوش بدی ، می خوای چکار کنی ؟ هان ؟؟ تازه منم برای بار اول بود که صدای اینارو شنیدم.
ولی بخاطر حسین خان تشویق .
موجی خان تو هم پیش به سوی تشویق و شادی . پیش به سوی کامیابی. شکلک موجی خان ، میره و از دست رعد میزنه تو سرش و میگه خدایا شرّ این دیوونه ی بینارو از سر ما کم کن.خهخهخهخه

سلام مجتبیی
ممنون ..ولی کاش آموزش لینک گذاشتنم میذاشتی ..هععععععی
۲ هفتس میخوام دو تا آهنگ آپلود کنم تو محله هی به این شهروز گدا خخخخ میگم قفسه تو بهم قرض بده این ۲ تا آهنگمو بذارم نمیده …
از بس خسیسه بدبخ …هععععععی
ولی خارج از شوخی اگه امکانش باشه که میدونم نیست !!!هععععععی آموزش لینک گذاشتنو تا ۲ ۳ روز دیگه داشته باشیم خیییییلی ممنون میشم …
هعععععععععی

سلام
ان شائ الله که حالتون خوبه
اگر نحوه ی گذاشتن فایل صوتی رو هم آموزش بدین ممنون میشم.
به همکار خوبم جناب رعد هم میگم که انسان موجود باهوشیه و ذهن خلاق انسان میتونه روشهای انطباق خودش رو پیدا کنه من بعنوان مادر یک کودک نابینا خیلی خوشحالم که این نرم افزارها هستن و اون با شنیدن این صداها میتونه به یک دنیای جادویی و پر از امکانات وارد بشه و برای من صداها جذّاب و جالب بودن ،میدونم اگه پارس آوا رو نصب کنین با شناختی که از روحیه ی شاد و کنجکاو شما دارم ،بعد از یک مدت از اون خوشتون میاد و بر اساس هم آوایی های اون متنتون رو مینویسین.
از مدیر خوبمون هم عذر خواهی میکنم که در پست ایشون زیاد نوشتم ،برای شما مدیر محترم آرزوی سلامتی دارم .سربلند تر از همیشه باشید

سلام بر همکار گرامی ، مادر بزرگمهر . چه اسم جالب و با ابهتی . اسم پسرتونو میگم.
باور کنید همینم مونده که برم و پارس آوا نصب کنم . میخی مریخی ، دوتا چشم منو در از کاسه درمیاره و میگه اینقدر به این نبین ها فکر نکن که نابینا میشی .شکلک همسر من به قانون جذب بیش از اندازه معتقده خخخخ
خلاصه من به هر طرف میرم ، یه عده میزنن تو سر من. ازین ور موجی میگه نزن به جاده خاکی ، مگه تو نمیفهمی و نمی شنوی من چی میگم ؟؟ از اونور هم مریخی میگه مگه تو نابینایی که میری و همش به این محل سر میزنی ؟؟
وای من زیست دوست ندارم .ادبیات عشقه .خخخخخ الفرار .

سلام مجتبی جان.
من طرز نوشتن کد در وردپرس برای درست کردن لیست باکس و همچنین نوشتن کد برای هایپر لینک و همچنین نوشتن هدینگ رو یاد گرفتم و جایی آموزششان دادم بنظرت آیا خوبه همون آموزشها رو مجدداً اختصاصی برای محله ضبط کنم و بفرستم؟

سلام و درود مرسی که همیشه میخواید پستای مفید بذارید پس منم یه خواهش دارم اول فکر میکردم اگه بگم خیلی ساده باشه و نیازی به این کار نباشه ولی هستند دوستانی هم که دوست دارن یاد بگیرن گشتن توی سایتهای ورد پرسی در وهله اول که نسخه موبایل دارن با موبایل هم اندروید و هم سیمبین اگه آموزشش رو شما یا هر یک از دوستانی که بلده بذارید بسیار ممنون میشیم اگه به دوستانی که از عهده این کار با توجه به وقت و حوصلشونم بر میاد اطلاع بدید خیلی خوبه این کار انجام بشه که ما هم یاد بگیریمو بتونیم استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید