خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

اگه اهل آهنگهای شاد هستید، اگه اهل آهنگهای غمگین هستید، بفرمایید دوتا آهنگ متفاوت باز هم از جواد.

سلاااام سلاااام سلاااام. آقایون دست. خانوما دست. حالا برعکس. خخخخخ. خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ من اومدم و باور کنید که خیلی خیلی خوش اومدم. هاها. این بار اومدم که با هم یه کم شاد شادان باشیم و اگه پاش بیافته یه جیغجیغان هم بکشیم و اگه هم کسی پایه بود پاشه برقصه خخخخ. خُب» چی میخوام بگم؟ همین طور که از عنوان پست هم متوجه شدید اینبار با یه آهنگ شاد و یه آهنگ نسبتاً غمگین اما خوب اومدم سراغتون. باز هم طبق معمول کار کاره خودمون یعنی جواد عزیز هست که میخوام تقدیمتون کنم. اگه یادتون باشه چندین روز پیش آهنگ

سرنوشت از جواد رو تقدیمتون کردم که: یه آهنگ غمگین بود و باعث شد که بعضیها هم یاد قرضهاشون بیفتن و این نکته باعث شد که این طلبکارهای بیچاره یه دعایی هم به جون ما بکنند. خخخ. اما همون روزا بود که من از طرف خودم و جواد به بعضی از دوستان محله قول آهنگ شاد شادان جیغ جیغان دار رو دادم و سر قولم هم هستم. و الآن وقتشه که به این قول خودم عمل جراحی نه ببخشید همین عمل ساده کنم خخخخ. پس اگه که دوست دارید یه آهنگ شاد ویژه ی عروسی و خیلی هم جدید رو بشنوید که با tyros 4 توسط جواد عزیز اجرا شده و هیچ گونه نرم افزار دیگه ای هم در تولید این اثر دخالت نداشته و در ضمن خوانندگیش هم توسط خود جواد و باز هم با وکال tyros 4 اجرا شده و خیلی شاد شادان هم هست و مناسب برای عروسی و تازه اسمش هم هست:

چیه؟ عروسیه. و به دو زبان فارسی و آذری و به سبک بندری اجرا شده.

بزنید اون کف قشنگه نه ببخشید اینتر قشنگه رو تا دانلود بشه.

خُب: حالا بریم سراغ آهنگ بعدی.

آهنگ بعدی آهنگ آرزو هست که سال 2012 توسط جواد با tyros 3 مجدداً تنزیم و بازخوانی شده بود. من این آهنگ رو چند هفته قبل تو کامنتهای یکی از پست های قهوه خونه براتون گذاشتم که تو پیکوفایل آپلود شده بود و پس از آن با تماسهایی که از طرف بعضی از دوستان داشتم متوجه شدم که با اینکه ممکن هست که خیلی ها این آهنگ رو شنیده باشند اما هنوز هم کسانی هستند که این آهنگ زیبا به دستشون نرسیده. بنابر این تصمیم گرفتم که این آهنگ رو هم همین جا براتون بذارم تا اونایی که دانلودش نکردند دانلود کنند و لذت ببرند. این آهنگ تقریباً غمگین هست ولی بهتون پیشنهاد میکنم که حتی اگه فقط اهل آهنگهای شاد هستید این آهنگ رو از دست ندهید. پس بنابر این:

بزن تا این هم دانلود بشه.

خُب، امیدوارم که از این دوتا آهنگ خوشتون بیاد و ازشون لذت ببرید. منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما تو کامنتهای پست هستم. بقول بعضیا: مرسی که هستید. خخخخخ

Avatar photo

از اصغر خیر اندیش

سلام. اصغر خیر اندیش مقدم از اردبیل 32 ساله متأهل دارای دو فرزند. نابینا هستم حدود بیست سال موسیقی حرفه ای کار کردم به کامپیوتر و موسیقی و حقوق علاقه دارم. مدرک پیشدانشگاهی دارم و در حال حاضر کارمند بیمارستان هستم.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «اگه اهل آهنگهای شاد هستید، اگه اهل آهنگهای غمگین هستید، بفرمایید دوتا آهنگ متفاوت باز هم از جواد.»

سلام خانم حسینی. چرا استرس. اصلاً سعی کنید هیچ استرسی نداشته باشید. هر چی و هر کی هم که نباشه خدا هست و بس. خوشحالم که خوشتون اومده. امیدوارم که باز هم بتونیم آهنگهای بهتر از این تقدیمتون کنیم. موفق و سربلند باشید.

سلام. من سرنوشت رو از همه بیشتر دوست داشتم مخصوصا اون فلوت اول کار.
اصغر جان من رو با جواد عزیز ارتباط بده میخوام بیشتر با ایشون آشنا بشم. آیدی اسکایپ منو که داری اینم ایمیل من
hooman.lotfali@gmail.com
واقعا محشر بود هر سه تا کار. واقعا عالی بود
تک تک شماهارو دوست دارم فعلا

دیدگاهتان را بنویسید