خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود دیوان حافظ برای اندروید

سلاااااام دوستان. انشا الله که خوبین؟ خدا رو شکر منم بد نیستم. فقط یه کم سرما خوردم بیحالم که اونم با دعای شما حل میشه. فکر کنم دیگه این دفعه بزنیدم. الآن با خودتون میگین چقدر پست، چقدر نرم افزار. محله از دستت آسایش نداره. دیگه چاره ای نیست. تحملم کنید.

این دفعه با دیوان کامل حافظ و متن اصلی دست نخورده و به دور از هر گونه تحریف خدمت رسیدم. البته واسه ی اندرویدیها. واسه ی کامپیوتر هم سعی میکنم پیدا کنم در اختیار دوستان قرار بدم. کتابهای ادبی واسه کامپیوتر خیلی زیاده ولی متاسفانه pdf هستن که اکثرا صفحه خوان های فارسی ما ساپورت نمیکنن. ولی باز میگردم برا اون دوستانی که علاقه به این کتابها دارن و دوست دارن تو سیستمشون داشته  باشن ببینم چی میشه. این نرم افزار شامل قصاید، رباعیات، منتصبات، غزلها، قطعات و … میباشد. کاملا با تاک بک سازگاره و هر بیتی رو میتونین به اشتراک بذارید. روی هر بیت دو بار کلیک کنید و بار دوم دستتون رو یکی دو ثانیه نگه دارید گزینه اشتراک ظاهر میشه براتون شما این نرم افزار رو  به راحتی میتونید از

 

این لینک

 

دانلود کنید. واقعا ببخشید که اذیتتون میکنم. خوش باشین.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود دیوان حافظ برای اندروید»

سلام. وقت خوش. انشا الله که هر چه زودتر بهبودی حاصل خواهد شد.
یعنی ما تا این اندازه قدر ناشناس هستیم که در مقابل لطف کسی برنجیم و ناسپاسی کنیم؟
بعید میدونم در جمع ما همچین فردی باشه
باز هم دست شما درد نکنه از همه چیز مفیدتر به اشتراک گذاریش هست.
برای کامپیوتر زیاد مشکلی نیست چون به قدر کافی فایل گویا موجود هست که استفاده اونها در گوشی به این راحتی نیست اما من در گوشی با این فایلها راحتتر کار میکنم. و همون طور که گفتم اشتراک گذاریش میتونه خیلی مفید باشه.
راستی نرم افزار قبلی تنها مثنوی نبود بلکه کلیات آثار مولانا بود.
در پناه حق.

سلام. وقت شما هم خوش. مرسی از لطف و محبت شما. نظرات شما باعث میشه که با انگیزه بیشتری به کارم ادامه بدم. انشا الله بقیه دوستانی که اندروید ندارن هم اندروید میخرن راحت میشن. بله کلیات مولانا هست کاملا درسته. مرسی از توجهتون. ضمنا اون نرم افزار هم قابل اشتراک گذاری داره. رو هر بیتی که دو بار کلیک کنید و انگشتتون رو بار دوم نگه دارید اشتراک گذاری میاد

سلام امید جان
واقعا دمت گرم داداش.من که انروید ندارم که دانلود کنم
ولی خیلی از تو ممنونم که به فکر دوستان هستی
اگه برای کامپیوترم پیدا کردی حتما بذار.به صورت وورد باشه خیلی عالی میشه
انشا الاه هرچی زودتر حالت خوب بشه داداش
خیلی دوستت دارم
مواظب خودت باش

سلام. شما دارید لطف میکنید که اول نرم افزار ها رو پیدا میکنید؛ دوم سازگاریش رو امتحان میکنید بعد برای ما آماده ی دانلود میکنید در نتیجه کسی که علاقهمند باشه از شما خسته نمیشه که هیچ خوشحال هم میشه. موفق باشید.

سلام. ازتون تشکر میکنم. هر وقت اندرویدی شدم حتما دانلودش میکنم. این نرم افزارا امکان جستجو هم داره یا نه؟ ممنون میشم فایل word یا txt رو هم پیدا کردین برامون بذارین. از لطفتون تشکر میکنم. من حافظ رو از همه شاعران معروف بیشتر دوست دارم. خیلی لطف کردین.

سلام و هزار درود بر پسر نازنین و محبوب امید عزیزم.
دستت طلا که این قدر زود و به موقع برنامه ها را بدست ما میرسونی.
راستی امید ظاهرا قسمت نیست که من اون آموزش را بطور شخصی ازت بگیرم پس توصیه میکنم اگه ممکنه یه فایل صوتی تهیه کن و نحوه حرکت بطور حرف به حرف و کلمه به کلمه را بطور عملی آموزش بده شاید دیگرانی هم باشند که مثل من نیاز به این آموزش داشته باشند.
به آگاهی آن دسته از عزیزانی که به دنبال مثنوی یا دیوان حافظ برای کامپیوتر هستند میرسانم که چند ماه پیش میلاد عزیز برنامه ای را ارسال کرد که همه ی مثنوی را در خود داشت. بنا بر این به لینک میلاد بروید و احتمالا برنامه مورد نظرتون را خواهید یافت.
راستی امید یه چیز دیگه دیروز که بهت زنگ زدم و در مورد انتخاب برنامه ی پخش صدا که خواستم از حالت همیشه در بیاید بپرسم گوشی روی بلندگو بود و پسرم که اون هم تو گوشی و کامپیوتر خیلی وارده داشت میشنید و از راهنماییت استفاده کرد چون اونم نحوه تغییر را نمیدونست کلی حااال کردم که یه دوست عزیز همنوع اونقدر اطلاعاتش بالا باشه که حتی یک بینا هم که ادعاش هم میشه از اطلاعات اون دوست عزیز استفاده کند.
بازم ممنون و خدا قوت امید عزیز.

سلام عمو جون. من همیشه ارادتم کامله بهتون. واقعا لطف دارید. رو چشم فردا صبح براتون ضبطش میکنم و میفرستم. من وظیفمو انجام دادم خدا رو شکر که مشکل حل شد. هر سوالی داشتید من در خدمتم. زنگ بزنید با کمال میل در خدمتم. خسته نباشید خدا قوت. ممنون از کامنتتون

دیدگاهتان را بنویسید