خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کیا با کامنت دادن مشکل دارن؟

سلام به همگی, یه سؤال فنی, میگم کیا با کامنت دادن مشکل دارن, کامنتهاشون ارر میده, من یا ارر 503 دارم یا 504, یا کلا problem in page
میده که این مربوط به مخابرات و سرعته اینترنتمه به نظرم, من دقیقا متن اررها رو یادم نیست, شاید اررهای دیگه هم بودن, الآن تو خاطرم نیست
اگه لطف کنید هر کسی که مشکل منو داره بیاد بگه, تا ببینیم میشه یه راهی واسش پیدا کرد
اهل محل و اهل فن یاری کنید تا من کامنت بدم
این پست را میپسندم,

۵۸ دیدگاه دربارهٔ «کیا با کامنت دادن مشکل دارن؟»

درود
پیشنهاد میکنم شماهایی که تو کامنت دادن مشکل دارید از فایرفاکس به جای اینترنت اکسپلورر استفاده کنید ببینید وضعیت فرقی میکنه یا نه؟
اگرم قبلا این کارو امتحان کردید و همون آش بوده و همون کاسه بازم بیاید خبر بدید تا یه راهی براش پیدا کنیم.

سلام خب من نیز بعضی وقتها به مشکل میخورم.
مدتیست کامنت ندادم اجازه بدید بفرستم تا ببینم مشکلم رفع شده؟
راستی اگه درست شد و ثبت شد, دوستان شماره کتاب خانه اصفهان را میخواستم
آخه یه مشکلی برای گوشیم به وجود آمد شماره هاش پاک شد. باتشکر از همه بویژه صاحب پست.

سلام منم با کامنت دادن مشکل دارم اما یه مشکل دیگه همه کادر ها درستن اما کادر دیدگاه یه کدهایی اومده به جاش باید از روی کادر کد امنیتی یه تب بزنم که بتونم بنویسم اما, اما وقتی با حساب کاربریم میام دیگه نمیشه این کارو کنم چون نیاز نیست کد امنیتی رو بنویسم خواهش میکنم این مسئله هم یه فکری براش بکنید

سلام بچه ها, خانم کاظمیان و غلطگیر امیدوارم مشکلتون برطرف بشه
آقای درفشیان اصلا من همیشه با مازیلام, البته کم و بیش از اکسپلرر هم استفاده میکنم, همه کاری میکنم, ریست میکنم, با بیفتر شکن میام, مودم رو خاموش روشن میکنم, از برق میکشم دوباره میزنم, مودم رو ریست میکنم, با مرورگر دیگه امتحان میکنم, تازگیها که بدتر شده کامنتها رو کپی میکنم سیو میکنم, بعضی وقتا که دیگه خسته میشم رهاش میکنم,
الآن هم نمیدونم همین هم بیاد یا نه
تازه من تو پست دادن هم مشکل دارم, اینم شانسی اومد خدا رو شکر

آقای روجیار من دقیق نفهمیدم شماره کجا رو, کتاب خونه خانه اصفهان

خُب سلام. میگم من هم بعضی وقتا مشکل پیدا میکنم. ولی من واسه کامنت دادن و حتی واسه باز کردن سایت گاهی دچار مشکل میشم. اما من یه کار میکنم. تو همون لحظه ی اول میرم یه فیلترشکن که فریگیت هم هست باز میکنم حل میشه. خخخخ . پیشنهاد میکنم شما هم این کار رو بکنید.

سلام زهره خانم
من کمترlog out میشوم و در نتیجه با مشکل شما آشنایی کمی دارم ولی فکر کنم موبایلی ها بیشتر درگیر باشند.
امیدوارم با همفکری بچه ها راه حل خوبی برایش پیدا شه,تا بیشتر کامنت های خوبتان را بخوانیم.ممنون

ما وضعمون خوبه خدا رو شکر, یکی همین فاطمه زهراست که آقای عابدی مسئولشن,
که شمارش هست, ۰۳۱۳ ۳۳۷ ۳۱ ۳۶ یکی دیگه کتاب خونه ولی عصر, کتاب خونه ی هفت تیر, یه چند جای دیگه هم هستن که کتابها رو صوتی میکنن مثل کتاب خونه ی دانشگاه اصفهان, کتاب خونه ی کانون نصر,
فعلا دیگه یادم نمیاد, البته خب اگه اینا همش یکی میشد بهترترتر بود, باید یه جای بزرگ رو اختصاص بدن, ولی قسمت بندیش کنن,
راستی موج نور هم هست که کتاب های آموزشی تهیه میکنه

درود! قربون لب و دهان قدیمیا برم که حرفهای خوب خوبی میزنند:آشپز که دوتا بشه آش یا شور میشه یا بینمک… حالا فکر کنم ما اینجا ده تا آشپز دارین که هر کودوم خر خودشو میرونه… حالا به عواقب این کامنت دقت کنید: آهاااااااااااااایییییییییییییییییییی مجتبی-به دادم برس که این آشپزها با کفگیر و ملاقه به جون من و موبایلم افتادند و میخواهند منو بیچاره کنند، باور کنید من مدتیه خیلی راحت کامنت میدهم و با خطاهای قبلی مواجه نمیشوم! حالا الفرار از کفگیر و ملاغه ی بعضیا!

سلام من وقتی از جاز استفاده می کنم، فیلد دیدگاه حذف میشه، و همون کدهای عجیب غریب ظاهر میشه. البته وقتی که با مرورگر فایر فاکس میام، ولی با اکسپلورر این مشکل ندارم.
وقتی از NVDA استفاده میکنم و با فایر فاکس میام بازم این مشکل ندارم، ولی گاهی وقتا وقتی به فیلد دیدگاه میرسم، پنجره فایر فاکس بسته میشه، و پیغام crash reporter ظاهر میشه.

درود
******* ما زنده به آنیم که آرام نگیریم …. موجیم که آسودگی ما عدم ماست…!
بسیار ناراحت شدم از این ارور یعنی همان خطا ؟ من رفتم بنویسم که این مشکلات را ندارم که دلم براتون بنویسه اینترنتم قطعید ؟ حالا هم لحظه به لحظه کنترل کردم تا تشریف آوردند .
شاید از مخابرات شهر شما باشد اما ننوشتید که اینترنت شما از کدام مارک و نشان است ؟ از مخابرات یا شرکت های وابسته به مخابرات است و از طرح های ویژه خریدید یا نه سرعتش و پهنای باندش چطوری است ؟شاید هم هنگام کار قطع می شده است و شما فکر میکردید که وصل است .من با بازخوانی صفحه اخطار سعی مجدد یا همان ترای … اخطار داد .!
اصلا یک مشکل دیگه که هست اینه که مدیران محله هم نقش اصلی در ایجاد این مسائل دارند دیگه خخخخ مثلا همین مدیر بیست و چهار ساعته را می گم منم تهدید کرده و گفته که هر چه ملاحظه سن و سالش را می کنیم و هی میگیم عمو و دائی باز هم نتیجه نمی دهد ؟راستش من از لفظ دائی گفتن شما دردم ورم کرد دیگه ؟بعدش هم نتونستم این مدیر را در کامنت های شما بیابم و الان هم جرات نمی کنم نامش را بنویسم که گفته اصلا نام مرا نیاور تو برو سی خودت من هم سی خودم ..چه کنیم که معنای ادب را هم فهمیدیم .!
زینبق خانم من هنگامی که دارم کار میکنم و همین چند روز اخیر هنگامی که تب میزنم و به دیدگاه می رسم برایم نمیخواند دیدگاه و می گوید شما می توانید از این دستورات استفاده کنید که من لم آن دستم آمده و شروع به نوشتن دیدگاهم می کنم . شاید منظور شما همین نکته باشد .نکته دیگر اینکه جاز من هنگام نوشتن دیدگاه دوباره خوانی میکند برایم و با اینکه دوستان قبلا تذکر داده اند این راه حل را اما متاسفانه من نمی توانم .
از آقای درفشیان و دوست جدیدم بخاطر راهنمائی های ارزشمندشان ممنون هستم و موزیلا برای من هم دیر بالا می آید ؟

سلام. منم همین مشکل رو دارم. چند بار قبلا هم پیش اومده بود ولی خدا رو شکر حل شد. ولی این بار درست نشد. من حتی لایک هم نمیتونم بکنم. البته من همیشه از firefox استفاده میکنم و با explorer تا حالا امتحان نکردم. ممنون میشم یکی راهنماییمون کنه.

سلام.
زینب و نازنین و بقیه که مشکلشون شبیه این دوستان هست، یعنی کادر نوشتن کامنت رو نمیاره و کدهای عجیب غریب میاره دقت کنن.
من هم این مشکل برام پیش اومد.
ولی جازم رو repair کردم مشکلم حل شد.
احتمال زیاد با این کار مشکلتون حل خواهد شد.
پیروز باشید.

سلام بر عمو قنبر گرامی,
نه اون یه پسره بوود از تو یه محله دیگه اومده بوده اینجا حواسش نبوده اینجوری گفته, خخخخ
نه مطمئنم که وصلم چک کردم, ارور میده,
آهان راستی اینترنت نا سرعته پر محدود دارم خخخخ
a d s l
200 و خرده ای هم هست پهنای باندم,
به احتمال زیاد مشکل از همین مخابراته, اینقدر هم پوول میگیرن, همین طوری هم انگار خوره شارژ دارن, خلاصه اگه منو ندیدین بدونین اینترنتم قطعه خخخ

باید فایل نصبی جاز رو روی سیدی یا هارد یا فلش داشته باشی.
روش یه اینتر میزنی و صبر میکنی تا یه مدت بگذره.
خود جاز صداش در میاد.
یه اینتر دیگه میزنی.
یه سری صدای تق تق میاد.
صبر میکنی تا تموم بشه.
خود جاز صحبت میکنه. یه تب میزنی رو نِکست اسپیس میزنی.
بعد با تب میری روی repair یه اسپیس میزنی. دوباره با تب میری روی repair یه اسپیس میزنی و صبر میکنی.
وقتی پیغام داد یه فینیش میاد که روش اسپیس میزنی.
بعد یه ریست میکنی میایی میری جازتو کرک میکنی و فارسیخون رو هم یه بار دیگه نصب میکنی.
اگر کسی که وارده رو داری برات انجام بده بهتره.

سلام زینب. تو طبق دستور العمل شهروز کار رو انجام بده فقط نباید آن لاین باشی. چون در این صورت جاز فایل اِف اِس ریدر رو میخواد دانلود کنه که خیلی طول میکشه. گاهی هم کامل نمیتونه دانلود کنه و تو هِی منتظر میمونی و به نتیجه نمیرسی.

سلام بر شما دوست بزرگوار………از وقتی مدیر سایت خواهش منو پذیرفته و منو عضو محله کرده نه می تونم پست بذارم و نه کامنت..اما خسته نمیشم و هر روز میام محله تا بالاخره درست شه..با سپاس و درود..امیدوارم که اینبار از رو بره و ثبت شه………

دیدگاهتان را بنویسید