خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نرم افزار تماس ساختگی برای اندروید

سلاااااااااااااام دوستان چطور مطورید؟ خوبین؟ خوشین؟ با یه نرم افزار اندرویدی اومدم فوق العاده باحال و قابل استفاده.

اسم این نرم افزار تماس صوتی جعلی هستش.

این نرم افزار کاملا با تاک بک سازگاره.

توضیحی کوتاه بدم بهتون راجع به این نرم افزار، شما میتونید بعد از نصب و اجرا، تنظیم کنید یه نام بدید یه شماره تنظیم کنید بعد از یک دقیقه یا حد اکثر 5 دقیقه زنگ بخوره.

فرض کنید میرید پیش دوستتون میخوایید دیگه خداحافظی کنید، بهونه ندارید، حالا چه کنیم؟ این جاست که این نرم افزار به دادتون میرسه.

وقتی برنامه  رو باز میکنید، انگشتتون رو از چپ به راست میکشید تا برسید به نام باز میکشید تا به کادر ویرایش یا edit box برسید. بر فرض مثال مینویسید منزل دوباره از چپ به راست انگشتتون رو میکشید تا برسید به شماره و کادر ویرایش یا edit box  یه شماره الکی مینویسید، سپس done  رو بزنید، دوباره انگشت میکشید تا به vibrate یا ویبره برسید. Off هست که میتونید on کنید. دوباره انگشت میکشید تا به time برسید و یه لیست کشویی یا dropdown list برسید باز میکنید و از 5 ثانیه تا 300 ثانیه که میشه 5 دقیقه میتونید انتخاب کنید.

بعد از اون مدتی که تنظیم کردید گوشیتون زنگ میخوره با همون نام و شماره ای که مشخص کردید. در حالی که از همون شماره زنگ نمیزنن بهتون این یه تماس ساختگیه که خودتون تنظیمش کردید. دوستان میتونید برای دانلود

این لینک

را کلیک کنید.

دوستون دارم. نرم افزار درخواستی داشتید بفرمایید تا در اختیارتون قرار بدم.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار تماس ساختگی برای اندروید»

سلام ممنون
چه باحال کاش تایمش بیشتر بود یه دفعه میبینیم یکی زنگ میزنه از قبلم خبر نداشتیم از پیش تنظیم و پیشبینی کرده باشیم
والا من که نمیدونم چی درخواست کنم شما که ایشالا اجرتون پیش خدا محفوظه برامون تهیه شون میکنید
کاش این نرم افزارها به صورت دسته بندی بودن میدونستیم با چه موضوعاتی دنبالشون بگردیم بازار رو هم که من تازه آموزشش رو گرفتم امیدوارم یادش بگیرم
راستی اون برنامه پیامک همونیه که توی شب روشن هم هست

سلام، خواهش میکنم لطف میکنید، ممنونم. بله ای کاش. ولی هر موقع که خواستید میتونید برنامه رو باز کنید و یه ok بزنید تنظیم بشه. چون برای اولین بار تنظیم کردید.
نرم افزار بازار هم راحته کار باهاش.
نمیدونم آیا این نرم افزار ۲ملیون پیامک تو شب روشن بود یا نه خبر ندارم ممنون از کامنتتون موفق باشید./

سلام.
عجب با مزه هستش این!
چند وقت پیش من یکی از این ها از اینترنت پیدا کرده بودم اسمش لاگ می یا همچین چیزی بود. راستش از بخش تاریخ و زمانش زیاد موفق خارج نشدم. بعدش هم ولش کردم و یادم رفت تا الان که این پست جالب شما رو دیدم.
میرم دانلود کنم ولی قبلش۱سوال دارم.
آیا با محدودیت پیامک ها در اندروید کاری نمیشه کرد؟ من خودم در گردش های اینترنتیم چندین تا نرم افزار گیر آوردم که امکان می دادن بیشتر از۳صفحه در اندروید پیام بنویسیم ولی یا با تاک بک سازگاری نداشتن یعنی من نتونستم باهاش کار کنم، یا اینکه کار کردن ولی برای من مشکل به وجود آوردن. مشکلم با این نرم افزار ها اینه که پیامم رو ارسال می کنن ولی اولا در بخش پیام رسانی اون پیام رو به صورت چندتا پیام تیکه تیکه شده می بینم، دوما بعد از اینکه با این نرم افزار ها پیام فرستادم دیگه از بخش پیام رسانیم نمی تونم پیام بدم چون ارسال نمیشن و حتما باید گوشیم رو ری استارت کنم.
اگر راهی هست که حتما هست، ممنون میشم به من و به خیلی های دیگه که این دردسر رو دارن یاد بدید.
ایام به کام.

سلام خیلی ممنونم لطف دارید. ممنون از کامنتتون. بله برنامه های متعددی هست برای پیام نویسی در اندروید. اولی: پیامک بی نهایت که تو سایت شب روشن گذاشتن و شما میتونید از اون جا دانلود کنید، با تاک بک سازگاره. دومی: handsent sms که تو همین محله مون موجوده با یه سرچ میتونید پیدا کنید و سومی که انشا الله تو پست بعدی من قرار میدم go sms pro هستش که تقریبا سازگاره با تاک بک ولی نه کامل. میشه باهاش کار کرد موفق و پیروز باشید.

سلام….
چه نرم افزار جالبی….
و چقدر برای عدم صداقت راه کار و چه ذهن خلاقی داره این بشر…..
نمی‌دونم ولی شاید منم دانلودش کردم ولی ترجیح می دم اگر کار دارم و نمی رسم صادقانه بگم نمی تونم و …..
ولی ممنون و سربلند باشید تا همیشه

سلام بله متاسفانه. ولی من خودم یک بار هم از این روش استفاده نکردم چون آدم رکی هستم کار داشته باشم میگم کار دارم. این طوری خیلی بهتره و من باید واقعا شماها رو برا خودم الگو قرار بدم. این رو در اختیار دوستان قرار دادم به خاطر بیشتر سرگرمیش، پیشنهادم اینه زیاد استفاده نکنن از این روش. فقط برام خیلی جالب اومد. موفق و پایدار باشید در پناه حق

سلام
خخخ خیلی جالب بود
دروغ گویی خخخ
من کلاً شجاع هستم و این نرم افزار به دردم نمیخوره
ولی وقتی دیدمش کلی خندیدم گفتم برم بنویسم نرم افزار آموزش دروغ گویی چون بعد از زنگ خوردن هم بالاخره باید فیلم بازی بکنیم و یه چیزهایی بگیم دیگه اومدم قبلش کامنتها رو دیدم به یک نتیجه ی مهم رسیدم که بانو و من چقدر تفاهم داریم خخخ
گذشته از شوخی ممنون از اطلاع رسانیتون بالاخره این هم مشتریهای خودش رو داره
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید