خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود اولین برنامه ی یک گفتگوی دوستانه.

با درود فراوان به شما عزیزان خوبید خوشید خب خدا رو شکر امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید و ایام هم به کامتون باشه. خب امروز براتون یک گفتگو آماده کردم با یکی از همنوع‌ها‌مون که صدای خیلی خوبی دارند و یکی از خواننده های خوب و خوشصدا هستند بله با خانم نظیفی که در آلمان زندگی میکنند و تا کنون پنجتا آلبوم هم آهنگ دارند. من قصد دارم با افراد موفق در زمینه های مختلف مصاحبه و گفتگو کنم, البته موفقیت خیلی هم بزرگ نباشه ایرادی نداره چون من میخوام که موفقیتهای همنوع‌ها‌مون در زمینه های مختلف به جامعه نشون داده بشه. امیدوارم که لذت ببرید و خوشتون بیاد تا درودی دیگر به همتون بدرود میگم.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود اولین برنامه ی یک گفتگوی دوستانه.»

درود بر کوروش نازنینم. واقعا بقول مجتبی معرکه است. آفرین بر تو و آفرین بر ابتکار و خلاقیتت. شاید خانم نظیفی را بسیاری از بچه ها نشناسند و این کار خوب تو سبب آشنایی ما با یک هنرمند نابینا میشه. باز هم منتظر کارهایی از این دست هستیم.
چند شب پیش چند لحظه ای در اسکایپ باهات حرف زدم و همون وقت متوجه شدم که جوانی باهوش متین و با شخصیت دوست داشتنی هستی.
راستی کوروش عزیز اگر بتونی و لطف کنی پای خانم نظیفی را به محله باز کنی و ایشون هم به کامنتهای این پست جواب بدهند واقعا دیگه از معرکه معرکهتر میشه. و یک نفر دیگه به جمع اهالی محله مون اضافه میشه. سلام همه ی ما را خدمت ایشان ابلاغ کن عزیزم.
موفق باشی.

درود به عمو حسین گل و دوستداشتنی شما نسبت به بنده لطف دارید من فقط انجام وظیفه کردم و به روی چشمم حتما باهاشون صحبت میکنم و میگم که بیان توی سایت. بازم از شما ممنونم عمو حسین عزیز ارادت من تکمیله مرسی که هستید.

سلام
چرا لینک دانلودش نیست
منم میخوام گوش بدم
البته یه نکته اینجا بگم
من متأسفانه از سایت گوش کن و سایت شب روشن نمیتونم با فایر فاکس دانلود کنم
نمیدونم چرا
البته بگم من نود ۳۲ رو دستگاهم نصبه
اگه مدیر سایت پاسخ بدن ممنون میشم.
یا حق

سلام به کوروش و مهدی عزیز.
اول از کوروش به خاطر پست زیباش تشکر میکنم.
مهدی جان، لینکهای دانلود این پست رو فقط میتونی از داخل حساب کاربریت ببینی.
بهتره وارد حساب کاربریت بشی و از سایت استفاده کنی.
در ضمن اگه از داخل حسابت کامنت بدی دیگه کامنتت توی صف بررسی نمیمونه.
ما کامنتهای کاربرها رو اگر از بیرون از حسابشون بذارن، به دلیل امنیت حریم اون کاربر منتشر نمیکنیم.
چون ممکنه یکی بیاد و به نام تو کامنت بده و تو بی اطلاع باشی.
برای این که بتونی از سایت ما دانلود کنی، باید روی ناد ۳۲ تنظیماتی انجام بدی که اگه
این پست
سعید درفشیان رو بخونی کاملً متوجه میشی که باید چی کار کنی.
مرسی.

کوروش دوباره درود. گفتگو را شنود کردم. دو سه نکته را یادآور میشم تا برای کارهای بعدی اگه خواستی مورد توجه قرار بدی.
اول اینکه صدای خودت از صدای خانم نظیفی ضعیفتر بود. اگه شد تنظیمش کن که هماهنگ بشه.
دوم اینکه شما ملایم و کند صحبت میکنی اگه قدری دور حرف زدنتو بیشتر کنی مخاطب زمان کمتری را برای گرفتن کلام شما صرف میکنه و احیانا حرفتو قطع نمیکنه.
سوم اینکه بخشهایی از این گفتگو جنبه ی شخصی داشت که میشد نباشه مثل آمدن ایشان به ایران و خانه ی شما و همچنین تعارفات دیگر که شاید برای من شنونده خیلی مطلوب و شنیدنی نباشه.
اینا این چیزایی بود که به ذهنم رسید. ولی واقعا که کار جالب و قشنگی بود.
دوست دارم زمانی در اسکایپ تکتک آهنگهای خانم نظیفی رو پخش کنیم و ایشون درباره هر کدام توضیحی یا خاطره ای اگه دارند بیان کنند.
آهنگها و صدای ایشان هم بسیار زیبا هستند حیف که کیفیت شون چندان خوب نیست. ولی با شنیدن این آهنگها غبطه خوردم گفتم ما کجا درس میخواندیم و اینها کجا. واقعا احساس کردم که مصداق خسر فی دنیا و الآخره هستم چون نه از لذتهای این دنیایی بهرهمند بوده ام و نه برای اون دنیا کاری کرده ام خخخخ. افراد مثل من زیادند کاریش نمیشه کرررد.
بازم ممنون و سپاس از این ابتکار جالب و پسندیده.

درود دوباره به عمو حسین عزیز و گرامی من قبول دارم هر سه مورد رو در مصاحبه های بعدیم لحاظ میکنم و این که شما ایرادات کار بنده رو فرمودید باعث دلگرمی بیشتر من میشه چون که. البته من در برنامه گفتم که من نه مجری بودم و نه تا حالا از این کارا کردم و به منم حق بدید که تازه کار هستم ولی همین راهنماییهای سازنده شما عزیزان هست که باعث بهتر شدن کار من میشه. بله درسته واقعا با فرمایشات شما کاملا موافقم. حالا ازشون قول گرفتم که در برنامه ای دیگر راجع به کاراشون بیشتر توضیح بدند و بیشتر باهاشون آشنا بشیم این پیشنهاد شما رو هم حتما در این مورد لحاظ میکنم و واقعا از شما متشکرم. تا درودی دیگر بدرود.

دیدگاهتان را بنویسید