خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود جدیدترین نسخه internet download manajer v6.23.11

سلام سلام گوش کُنیهای با حال.

خوبین؟ خوش میگذره؟

خب من اومدم تا مشکلی که اخیراً برای خیلی از بچه ها در مورد نرم افزار اینترنت دانلود منیجر پیش اومده، با هم حلش کنیم.

اون مشکل این هستش که اینترنت دانلود منیجر مداوم ارور جعلی بودن سریال نامبِر میده.  

من چند بار نرم افزار رو حذف و نصب کردم اما بازم همین مشکل بود تا اینکه آقا کورش دوست عزیزم که من ازشون خیلی ممنونم راه حل این مشکل رو بهم گفتن.

منم با خودم گفتم بیام راه حل این مشکل رو به هم محله ای های گلم بگم. توضیحات جهت رجیستر کردن نرم افزار : ( کرک نرم افزار در تاریخ 13 اردیبهشت 94 بروز شده است )

  1. نرم افزار رو نصب کنید
  2. روی آیکون نرم افزار در taskbar ویندوز ( کنار ساعت ) کلیک راست کنید و Exit رو بزنید
  3. در صورت ارور هنگام کرک کردن ، داخل Task Manager رو هم چک کنید و صورت باز بودن نرم افزار ، به روی نرم افزار کلیک راست و End Task بزنید.
  4. فایل کرک را در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید یعنی روی آیکُن اینترنت دانلود منیجر توی دِسک تاپ رفته و اپلیکیشن بزنید بیایید پایین تا به open location برسید اینتر بزنید و فایل کرک یا همون I d man رو کپی کنید و فایل key.reg را در همون جا کپی کنین و اجرا کنید.
  5. نرم افزار رو اجرا کنید.
    1. در صورت مشاهده ارور Fake Serial ، نرم افزار رو کامل Uninstall کنید . مجدد نصب و کرک کنید.
    2. خب برین حالش رو ببرین.
    3. حالا جدیدترین نسخه اینترنت دانلود منیجر رو به همراه کرکش میتونین از لینک زیر دانلود کنین. اینتر رو بزن ابتدا پوشه نرم افزار رو از حالت فشرده خارج کنید.
          1. همتون رو به خدا میسپارم.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود جدیدترین نسخه internet download manajer v6.23.11»

سلام به هم محله ای های گل و دوست داشتنی. خوبین؟ یک سؤال داشتم. میخواستم اگه هر کی میتونه، منو راهنمایی کنه، این مشکلی که دارم، حل بشه. میخواستم بپرسم، بعضی از برنامه هایی رو که میخوایم کرک کنیم، فایل کرک رو که اجرا میکنیم، آهنگ پخش میکنه. که اتفاقا همین نسخه از دانلود منیجر هم به این شکلی که گفتم: کرک میشه. واقعا نمیدونم اینجور مواقع باید چه کار کنم. مشکل من، فقط همینه و همین. اگه کسی بتونه بهم جواب بده، کمک بسیار بزرگی به من کرده. اسکایپ ندارم. از طریق همین کامنت اگه کسی بتونه بهم کمک کنه، ممنون میشم. اگه خود مدیر بهم جواب بده که دیگه عااااااااالی میشه!

سلام آقا سلمان. ممنون که کامنت گذاشتی. من راه حل مشکلتو اینجا مینویسم و اون اینه که با اینسرت و f11 برین توی سیستم teray و بیاین پایین تا به تنظیمات ولم سیستمتون برسین اینتر بزنین بعد به روی open mic اینتر بزنین بعد تب بزنین تا به برنامه ای که داره از اون آهنگ پخش میشه اونجا میتونین صداشو کم کنین و بعد با التو f4 بیاین بیرون کار تمومه.

درود بر محمد بهرامی عزیزم. من هم تشکر میکنم از این پست مفیدت. واقعا این روزا اینترنت دانلود منیجر شده بلای جونمون خیلی اذیت میکنه.
من که دیروز کلا حذفش کردم گفتم بابا نخواستیم.حالا اگه شد این ورژن شما را هم دان میکنم ولی فکر کنم باید خودت راهنمایی کنی محمد عزیز.
حالا رکووست برات میفرستم تا تو اسکایپ باهات حرف بزنم و راهنماییم کنی.
دوستت دارم عزیز.

درود به شما عزیزان و سپاس فراوان از تو محمد عزیز دوست خوب و دوست داشتنی خودم واقعا پست مفید و خوبی رو قرار دادی این روزها خیلی از دوستان با این مشکل رو به رو هستند که تو زحمت کشیدی و این مشکل رو حل کردی. دوستان عزیز باید خدمتتون ارز کنم که احتمالا باز هم با این مشکل در هفته ها یا ماههای آینده رو به رو بشید اگه باز دوباره به این مشکل برخوردید در سایت http://www.soft98.ir به دنبال کرک آپدیت شده بگردید و جای گزین کنید و یا اگه ورژن جدید اومده بود که ورژن جدید رو بگیرید و نصب کنید. همگی موفق باشید, بدرود.

سلام
خیلی خیلی ممنون از شما و دوستتون به خاطر حل این مشکل! فقط میشه یه چیزی بپرسم؟ این طبیعیه که من الآن نفهمیدم چیکار باید بکنم؟ خخخ میشه یه کم واضحتر توضیح بدین؟ اونطوری که من فهمیدم شما فرمودین بعد نصب برنامه و اطمینان از بسته بودنش فایل کرک رو تو قسمت properties کپی و اجرا کنیم. ولی من این کار رو انجام دادم و درست نشد! اگه امکانش هست یه کم بیشتر تو کامنتا راهنمایی کنید!
باز هم ممنون

سلام از ماست تینا خانم. خواهش میکنم ما هر کاری برای حل مشکلات دوستانمون بر بیاد انجام میدیم. در مورد سوالتون شما فایل i d man رو کپی کنین ولی بازش نکنین و فایل ke.reg رو کپی کنین و فقط اینو رو اجرا کنین و هرچی ok میاد اینتر بزنین تا کرک بشه. بازم اگه مشکلتون حل نشد اگه جسارت نباشه به آیدی اسکایپم mohammad274392 یک رکوس بفرستین تا باهم مشکلتون رو حل کنیم.

سلام
ممنون از پست خوبتون
ولی من هنوز موفق به نصبش نشدم
میشه خصوصی ازتون راهنمایی بخوام؟
و یه سؤال دیگه ما چه طور میتونیم از youtube با این نرم افزار دانلود کنیم
من خیلی دوست دارم ازش فاایل با توجه به رشته ام که زبان عربی هست دانلود کنم ولی نمیدونم چه طوری
راهنماییم کنید.

سلام از ماست مهدی جون. خواهش میکنم. چرا نشه. شما میتونی از طریق آیدی اسکایپم یعنی mohammad274392 بطور خصوصی با من صحبت کنین. در مورد سوال دومتون من تا حالا از این سایت چیزی دانلود نکردم براتون پرسجو میکنم بهتون اطلاع میدم.

دیدگاهتان را بنویسید