خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تاپیک اطلاع رسانی کاربران محله

به نام الله مهربان.
سلام دوستان هم محله ای خوبین ؟خوشین؟سلامتین؟خب غرض از مزاحمت ! من یه مدته کمتر حضور دارم چون ماوسم شکسته و بیشتر مطالبی که نوشتم رو بخاطر بعضی کلیک ها یهویی! از دست دادمشون مخصوصا” تو داستانی که دارم می نویسم پس ناچاراً متوقف کردم کارمو تا خدا روزی برسونه و بتونم یه ماوس جدید بخرم بعد تو تاپیکی که زده بودم دیدم که گفتین چرا جواب نمی دی و .. یادمه قبلا” هم که رفته بودم بعضی دوستان گلایه کرده بودن چرا بی خبر رفتی و خبر بده و .. به این نتیجه رسیدم که اینجا به این تاپیک احتیاج داره تا از حال و احوالات هم به همدیگه خبر بدیم!نمی دونم این ایده چقدر مفیده ولی من واقعا” به این معتقدم که نباید بی خبر محو شد! پس سخن کوتاه می کنم و می گم که دوستون دارم هم محله ای ها و به امید خرید ماوس جدید!

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «تاپیک اطلاع رسانی کاربران محله»

سلااااام . رععععد بزرگ خععلی ازین کار خوشش اومده .
یکی به رععععد دلتنگ بگه غلط یاب من کجاس ؟؟،اسمش فاطیما بود .
تولدشو گرفتم تو این محله . دخمل آداب دون من بود . ببین بود ولی ندید بدید نبود .
آاااااای یکی به رععععد بگه غلط یاب زریاب را به کجا میتوان یافت .
رعععععد بزرگ مطلب ترانه جونو لاک میزنه . به امید برگشتن زریاب . نه غلط گیر

سلام تره نه ببخشید ترح آلی هست
آقا مجتبی اینو سنجاق کن تا همیشه با هم باشیم
بگیم و بخندیم
خب حالا ی چیزی اینجا هستش که خب من هم از کار با موس خوشم میاد و بیشتر وقتا با nvda هستم حالا چون شما بینایید شاید ندونید
ولی میتونید با کیبورد هم کار کنید به نظرم
اصلا علیرضا؟
بله
تو چی گفتی؟
خودم هم ندونستم دوستان اگه کسی از حرفهای من سر در آورد بهم بگه

سلام بر ترانه عزیز
خب تارنه جون انشا الله که زودِ زود یه ماوس بخری و همه چی درست بشی
ولی خب حالا که ماوس نداری میتونی از کیبرد استفاده کنی
راستی پست رو خیییییییلی پسندیدم
یه یلدا بود اینجا اون کجا رفت؟
نغمه عزیز ما کو؟
دلتنگ همشون هستیم امیدوارم که برگردن به زودی
ممنون از پست واقعا عالی

لاااااااااااااااایک لااااااااااااااایییییییییککککککککککککککککککککک هزااااااااااااااااااااررررررررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتاااااااا بابا عجب ایده خوبی مگه ما نابیناها هم میتونیم بدون ترانه زندگی کنیم
ترانه پست نذاره من پست نمیذارم
مگه نه ترانه از محله بره منم میرم مگه نه

سلام بر ترانه خانم خیلی ایده ی خوبی هستش به شرطی که مدیر سایت اجازه بده که برای همیشه توی صفحه ی اول باقی بمونه من مدتی ی دنبال ادامه ی داستانتون هستم ولی پیداش نمیکنم پس بگو موستون مشکل دارِ اگر اصفهان بودید میتونستم راهنمایی تون کنم از کجا ی موس دست دوم خوب تهیه کنید که خیلی هم نخواهید پول خرج کنید ی روز ی سیستم به دوستی فروختم ایشون هم نمیخواست برای مانیتور و اسپیکر و موس و کیبرد خیلی هزینه کنه بردمش پیش ی دوست ی موس چهار کلید براش خریدم به قیمت چاهار هزار تومان که قیمت آکبندش سی و هشت هزار تومان بود حالا هم بعد از دو سال و نیم هنوز ازش بخوبی داره استفاده میکنه و خیلی هم رازی هستش اگر خواستید بگید تا خودم براتون تهیه کنم و همه جوره امتحانش کنم و وقتی که از سالم بودنش مطمین شدم براتون بفرستم میتونید از راه اسکایپ با من تماس بگیرید موفق باشید آیدی ی اسکایپ من این هست alikhani1342

من هرکی رو اطلاع داشته باشم میگم.
خودم که در خدمت‌تونم، البته فعلا. کار یک ساعت دیگم معلوم نیست. قول نمیدم همیشه باشم.
یلدا خیلی وقتی میشه از محله قهر کرده.
بنفشه هم سر مسائل مذهبی قول داد که دیگه اینجا نباشه و تا این لحظه، به قولش عمل کرده.
اصغر هم خیلی وقتی میشه ترجیح میده جا های دیگه فعالیت کنه.
نغمه هم احتمالا کار واسش پیش اومده کمتر مییادش.
غلط‌یاب هم فکر میکنم وقتش پر باشه وگرنه صحیح و سالمه.
خدیجه عابدی رو من ازش خبر ندارم. امیدوارم به زودی پیداش بشه.
مروارید رو هم نمیدونم.
محمدجواد جمشیدیان و حسین حیدری از دوستای خوبم هم سر‌شون گرم درسه.
مرتضی معصومی سرش شولوغه.
دکتر هم سرش شولوغه.
علیرضا نصرتی هم سرش شولوغه بازی کردنه. هر دو قرن یک بار مییاد کامنتی میده و میره. تازه اونم از بیرون از نام کاربریش که امیدوارم از این به بعد رعایت کنه.
دیگه کی؟ دیگه چی؟
جناب حمزه خاقانی خیلی وقتی نبودش جدیدا پیدا‌شون شده که خیلی هم عالی ظاهر شدند.
نسیم آتش سرش گرم درس و فعالیت های هنری هست پس نیست.
ی آقای دکتری هم بود توی کنفرانس ها از دست‌مون ناراحت شد دیگه نیومدش. آهان. یادم اومد. جناب ترکاشوند. امیدوارم برگردند.
عطا هم تمرکز و ترجیحش به فعالیت در جاهای دیگست.
بهنام نصیری، سعید پناهی و امیر‌رضا رمضانی هم چون شب روشن رو زدند دیگه باید به اون‌جا برسند. اینجا مگر ی کامنت مثلا بدند. سر‌شون شولوغه.
لیلی دوست بینای خودم بود که خیلی وقتی میشه از فضای اینجا خوشش نمییاد پس نمییاد.
چرخ و فلک هم همینطور.
نسیم بانو هم ببین بود. ی زمانی اومد و رفت!
رعد و احسان و ترانه هم از هم‌محلی های ببین هستند و واسم خیلی عجیبه که هنوز هستند. البته مایه ی خوشحالی منه ولی عجیب هم هست.
باقی‌شم فعلا مغزم قندش زده پایین یادم نمییاد.
دیگه کی؟ دیگه چی؟
هرکی هرچی از ببین ها و نبین هایی که توی محله نیستند میدونه بنویسه کامل بشیم.

رعععد بزرگ غلط یابو میخواد . فقط همین. از کجا میدونی که خوشحاله . من میدونم که شاد نیست . چون حس ششمم بهم اینو میگه .
در ضمن ، هادی عباسی و مهدی ترخانه و کیووون شاه عروضی همون پسر بزرگم خخخ
دلم برای اینا هم تنگ شده . این میخیای نامبرده ، کمی تا اندکی کامنت میدن ولی غلط یاب عزیزم نیست که نیست . و این عادی نیست که نیست .
تا با غلط بگیر زر ببینم، گفتاری و ایمیلی هم کلام نشم دلم آروم نمی گیره .
در ضمن حس نهم هم بهم میگه که حال هادی و مهدی هم رو به راه نیست .
رعععععد بزرگ تا حالا دلش بهش دروغ نگفته . هر چند خودش به دلش دروووووووووووغ میگه .

درود
ممممنننووووو یادت رفت مجتبی ! از وقتی که رفتم توی درایو گوگل ها و موفق نشدم نمی دونم چه شده که وقتی می خوام بنویسم هی جاز لال مانی می گیره ؟ به خدا گناه دارم ها الان هم دارم در سکوت محض می نویسم .
مرجان و صبا هم نیستند
عادل اکبری هم یک خط در میانه یاسر فجی اگه تولش نبود نبود .
وای چشمک چقدر کم =یدا شده .
نخودی رو باش نگی نگفتین دیگه از محله قهر کرده وای خدا .
آقای هاشمی چی کجا هستند .؟
راستی یکی به من کمک کند به خدا دارم دیوانه می شم از این سکوت ابدی ؟ مجتبی کمک کمک ؟

رهگذر اتفاقی که رععععد بهش میگفت ناگهانی یا یهویی . محمد جواد همایون نثار . دقیقا نمیدونم اسمش این بود یا نه . ی دختر ناز بینایی هم بود که خودشو با اسم بغض معرفی کرد ولی به پیشنهاد من اسمش شد ملیح . فعلا اینا علی الحساب پیشتون باشه تا بعد .

درود! پست بسیار باحالیه، مجتبی بیا این پست را سنجاغش کن من پول سنجاغشو میدهم مرحله اول یک ماه! راستی فروغ کجاست؟ملا بونه گیر کجاست؟ یاد آدمک گرامی: نخودی،خیلیا بودند که قابلامه نیستند!

سلام به ترانه! عالی بود! عالی! هر چی اسم بود تو ذهنم بچه ها و به خصوص مجتبی گفت! اما تو این همه اسامی که کاش همشون دوباره برگردند، کاش یلدا و اصغر هم برگردند!
اما علیرضا ایزدی هم پیداش نیست و همچنین سعید آقا درفشیان! و مسعود میرخلف که ما چند بار بدجور بهش پیچیدیم و همچنین مسعود خودمون! که با توجه به شروع لیگ جهانی والیبال امیدوارم بیشتر بیاد اینجا و فضا رو توپو توری کنه! هرچند تو پست امیر سرمدی که راجع به تجهیزات توانبخشی بود، یه سری زد.

سلام.
محمدجواد همایون نثار من خبرش رو دارم حالش خوبه و چراغ خاموش میاد این طرفا.
مسعود هدایت هم بود که من خبرش رو دارم حالش خوبه این جا هم کم و بیش چراغ خاموش میاد ولی خیلی خیلی درگیر کار شده به طوری که وقت زنگ زدن به من که دوست صمیمیش هستم هم نمی کنه و هرچی بهش میگیم کار همیشه هست توی گوشش نمیره که نمیره.
از ترانه خانم بابت پست بسی بسیار تشکر می کنم.
عده ای از نخودی گفتند. چنان که می دانید نخودی همون بانوی حال حاضر هستند که حالشون خوبه و می بینیمشون.
ممنون از همه که هستید و هستیم و هستند.

درود! نمیدونم چی شده که خیلی از بچه ها جدیدا با چراغ خاموش در محله میگردند، نمیدونم این پریسا ورپریده کجا رفته که اینجا پیداش نیست! آقایون-خانوما-کوچولو ها-بزرگها-سوسولا-موسولها-لطفا هرچه زود تر به اینجا بیایید و اعلام حضور کنید تا نشون دهید که زنده هستید و با شادی زندگی میکنید!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااـااااااااااااااااااااااااااااااااااااااـااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااـم خدمت همگی! خب من هم هستم، ولی زیاد کامنت نمیزارم، ولی سعی می کنم زود به زود اعلام حضور کنم. در مورد بانو جان که دوستان پرسیدید بگم ایشون هم سلام میرسونند، ولی فعلا دسترسی به اینترنت ندارند. من هم امیدوارم یلدا خانم و جناب خیر اندیش هم به محله خودشون برگردند. همگی شاد، سر زنده و موفق باشید.

آآآییی حاضر.
سلام ترانه جان. سلام عدسی. سلام به همگی.
عدسی به خدا من سوسول نیستم فقط این روز ها۱طور ترسناکی گرفتارم. باورت میشه پست آخرت رو همین امروز دیدم؟ تقریبا۲روز بود که اصلا درست و حسابی طرف سیستمم هم نشد برم چه برسه به اینترنت. دیشب دیر وقت اومدم اینترنت که از خستگی نشد پست ها رو بخونم و پای سیستم خوابم برد و دوباره رفت تا الان. الان هم از وسط گرفتاری ها جیم زدم که اینجام وگرنه به خدا فرصتش برام نیست.
من کامنت بدم یا ندم، باشم یا نباشم، گوش کن محله عزیزمه و شما همه هم محلی های عزیزم هستید. دوستتون دارم و دلتنگ همتون هستم خیلی زیاد.
ترانه جان پست قشنگیه. من امیدوارم تمام اون هایی که۱زمانی با ما بودن و حالا نیستن الان هر کجا که هستن عالی باشن و به همین زودی ها دلشون واسه ما و واسه محله تنگ بشه و برگردن.
برم تا وقت جیمم تموم نشده۱چرخی توی باقی محله بزنم ببینم چه خبر هاست.
راستی ترانه جان اگر می شد امکان ایمیل کردن اشیا رو دانشمندان هرچه زود تر فراهم می کردن شما همین امشب۱مووس داشتی. آخه من۱دسته اولش رو دارم که همراه سیستمم خریدم ولی خوب، من بیناییم صفره و این به کارم نمیاد کاش می شد به دستت می رسوندمش تا کار شما راه بی افته.
ایام به کام همگیتون از حال تا همیشه.

من همین طرف هام خانم کاظمیان عزیز. واسه خودم بی صدا وزوزکی می کنم و میرم و باز میام تا شلوغ تر باشم ولی هی از جهان حقیقی احضارم می کنن و نمی ذارن بمونم و این شده که فعلا محله از دستم۱نیمه نفسی می کشه. ولی این موقتیه. من هستم. در و دیوار محله از دستم خلاص نمیشن. یوهو!

سللاااامو سووولوم . اگه با سنگ دنبالم نمی کنید میخوام بدونم ، پانیا که رعععد بهش میگفت پایان نامه و گویا تو زرد از آب درومد کوووجاس خخخ
خب من اون موقع تازه اومده بودم و اصلاً نمیدونستم چی به پیچه ههههه فقط یادمه ی بزنو بکوبی تو اولین پست من راه افتاد خخخخ
پاپایا !!! پی پی !! پاپا !!!خخخخخ کجایی
پایان نومه خدا ذلیلت نکنه ، اسیر دیوووت نکنه ؛ زن خسیست نکنه خخخ بوگو کجایی ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید