خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود سومین برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان.

به نام خدا.
سلام به دوستان و هممحله ایهای خوبم.
خب پس از یک هفته غیبت دوباره اومدیم سر قرارمون با شما عابرای محترم کوچه رادیو!.
هفته ی پیش به دلیل پخش مستقیم مسابقات واترپولو ما برنامه نداشتیم، اما پنجشنبه ای که گذشت یعنی چهاردهم خردادماه برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان از حدود ساعت 8 شب روی آنتن رادیو ورزش رفت.
در این برنامه در مورد مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولان و نابینایان با جناب آقای علی اصغر هادیزاده رئیس انجمن دو میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان و رئیس انجمن دو میدانی فدراسیون نابینایان گفت و گو کردیم،
همچنین در مورد اعزام پنج شطرنجباز نابینا در قالب تیم ملی شطرنج نابینایان به تورنومنتی در اسلونی با جناب علی اکبر هدهدی رئیس انجمن شطرنج نابینایان صحبت کردیم.
و بخش کارشناسی ای هم با موضوع اصلاحیه ی لایحه ی جامع حمایت از حقوق افراد معلول و مواد مرتبط با خدمات ورزشی ویژه ی معلولان و نابینایان با اجرای جناب آقای سهیل معینی، یکی از اعضای تدوینگر این قانون و از کارشناسان برجسته ی حوضه ی معلولین پخش شد.
ازتون دعوت میکنم که برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان رو با حجم ده مگابایت از
اینجا
دانلود نمایید.
در بخش دیدگاهها منتظر حضور سبزتون و البته نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون هستیم، بیصبرانه!.
یا علی.

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود سومین برنامه ی جهان ورزش ویژه ی نابینایان.»

خوب. در مورد انتخاب آهنگ ها که جرئت نیست حرفی زده بشه پس اینو زیر سبیلی رد می کنیم میره.
اینو باید اول میگفتم الان میگم. خخخ. خوشحالم خیلی خوشحالم که دوباره ما نابینایان ی برنامه توی یکی از رسانه های صوتی داریم.
این عبارت، جالب بود و ناراحت کننده. شایدم دلسرد کننده. “مسابقات جانبازان و معلولین و البته نابینایان نیز”.
حس کردم مجری، اطلاعات خاصی از دو میدانی نابینایان نداشت. سوالات کاملا کلی بود و کلا کلی بود دیگه!
بررسی لایحه حمایت از معلولین رو کوتاه بود ولی دوس داشتم. البته که اکثر قوانین معمولا شعار هستش ولی دست ما و شما نیست دیگه. خخخ
کلا اخبار شطرنج هم خوب بید. من که از محتوا داشتن این قسمت از برنامه خوشم اومد.
مجری هم با صدای انرژیکش خوب تونسته بود روی غیر ورزشی بودن آهنگ های وحشتناک برنامه رو بپوشونه.
آقا. میشه وقتشو بیشتر کنیییید؟

سلام مجتبی جان! دادا چرا جرات نیست؟! هست! بوگو دادا!
در مورد موسیقیا خب برنامه ی این هفته مصادف بود با سالروز ارتحال امام خمینی، و دلیل موسیقیهای برنامه ی این هفته هم همین بود. هرچند که در مورد کلیت موسیقیای این برنامه صرف نظر از برنامه ی این هفته، خودمم نقد دارم ولی خب صلاح نیست که مطرحش کنم و به هر حال … بگذریم! حق با شماست! قبول دارم!…
مسابقاتی که از طرف ipc‏ برگذار میشه بین جانبازان و معلولان و نابینایان به طور مشترک برگذار میشه، هم در سطح داخلی و هم در سطح بین المللی! مثل شنا و دو میدانی. هر چند انجمنهای مربوطه در صورت فراهم بودن امکانات به خصوص امکانات مالی میتونند مسابقاتی رو در قالب قهرمانی کشور و لیگ برای خود نابینایان برگذار کنند.
از نکات مثبتی هم که گفتی هم ممنونم، انشالا در آینده تعداد این برنامه ها از یهدونه فراتر بره، البته اگه همین یه دونه هم نپره!!! خخخخ.

سلام به زنداداش تبسم! مچکرم به خاطر لطفی که به ما داری! امیر جان! دادا دست بجنبون! که زنداداش منتظر ایمیل تو و ما هم منتظر حضور دوباره ی ایشون تو کوچه رادیو! اگبته اگه این بار اگه درباره ی برنامه هم نظر بدی بهترتر میشه!.

سلام
خوب برنامه رو بالاخره گوش دادم و خوشحالم که درمشهد امسال آموزش شنا برای دانش آموزان نابینا رایگان انجام میشه در آخرین جلسه ی اولیا و مربیان مدرسه یکی از مادرها عنوان کرد که شنای پسرم خیلی عالیه ولی توان پرداخت مربی شنا رو ندارم و پسرم میگه مامان من خیلی عاشق شنا هستم مطمئن باش خیلی پیشرفت میکنم… و وقتی اعلام شد استخر و مربی رایگان خواهد بود خیلی خوشحال شدم و مربی هم یکی از همکاران کم بینا هستن ولی کلاسهای شطرنج ترمی ۵۰ تومان هست که خوبه ولی بیشتر خانواده ها توان پرداخت رو ندارن…انشاء الله که اونها هم رایگان بشه و جزء برنامه های درسی بچه ها قرار بگیره… نتیجه اینکه قوانین وقتی اجرا میشن خوبن و اینکه برنامه ی شما خیلی خوب بود و اطلاع رسانی رو خیلی خوب انجام میدین و صدای مجری واقعا عالیه وگرنه توی برنامه های رادیو راهتون نمیدادن خخخخ ببخشید شوخی کردم … من متوجه شدم چرا شنا رایگانه فقط ی حسی بهم میگه این در چند شهر یا استان بیشتر اجرا نمیشه نمیدونم استانهای محروم چی کار میکنن اگه تونستین در برنامه های بعدیتون با چند استان مختلف تماس بگیرین و ببینین آیا همه ی آموزش پرورشهای استثنایی از ورزش شنای بچه ها حمایت میکنن؟ اگه جواب مثبت بدن خوشحال میشن براتون بگن ما هم همینطور و اگه اجرا نمیشه پیگیر باشن یا باشیم تا حق بچه هامون ضایع نشه . در پناه حق

سلام و عرض تشکر از پریسیما و مادر بزرگمهر و سرکار کاظمیان. ممنونم از محبتی که به برنامه و به طور کلی به کوچه رادیو دارید.
خیلی دوست دارم که دوباره با برنامه ای شبیه زندگی ادامه داره و امید نشاط زندگی حال و هوای گذشته ی کوچه رادیو رو دوباره زنده کنیم! فعلا که نشده!… اما خدا رو چی دیدید؟… شاید بعد از ماه مبارک رمضان شد!!!… .

دیدگاهتان را بنویسید