خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اشکان آذرماسوله تولدت مبارک

درود به همه.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
یه جشن تولد دیگه و اینبار، اشکان آذرماسوله، مدیر کوچه ی رادیوی محله.
به اشکان آذرماسوله تولدش رو از طرف محله ی نابینایان تبریک میگیم و براش بهترینها رو آرزومندیم.
امیدواریم که در مراحل مختلف زندگیش  موفق باشه و اون شیرینی اصلیه رو یه روز همین نزدیکیها بیاره پخش کنه.
حالا همه به افتخار اشکان آذرماسوله، دست، جییییییغ، هوراااااااااااا!
باز هم اشکان عزیز بهت تبریک میگیم و در کامنتها این زادروز میلاد رو با هم جشن میگیریم.
با آرزوی بهترینها برای همه ی شما عزیزان.
بدرود.

۴۹ دیدگاه دربارهٔ «اشکان آذرماسوله تولدت مبارک»

سلام بر اشکان عزیز تولدت رو هزاران بار تبریک عرض میکنم و از خدا طول عمر با عزت و برکت توام با شادی و خوشبختی و موفقیت روز افزون درخواست میکنم و امیدوارم جشن صدمین سال تولدت رو توی سایت با هم بگیریم

بازم سلام اومدم بگم از پستچی هم برای این پست ممنون و سپاسگزارم و به آریا ی عزیزم بگم نه بابا فکر نکنم اگر نامه هات درست میان و مثلا نامه ی من برای تو یا مال تو برای من نمیاد پس مطمین باش که شهروز پستچی نیست شهروز بعد از نوار قصه ها که ایشالا حالا حالاها ادامه داشته باشه قرار شده پست شعرو شاعری راه بندازه و با تو و طاها کری راه بندازه بنظرم خیلی حال بده

سلاااام بر اشکان.
اشکااااااااااان تولدت مبارک.
کجا بودی مبودی؟
چرا امسال تولدت توی ماه رمضون افتاده؟
چرا امسال تولدت سه شنبه افتاده؟
چرا همچیینه؟ و چرا همچونه؟
اصلا کلا چرااااااااااااااااااااا؟
امیدوارم که جشن ۱۲۱ سالگیت رو بگیریم.
موفق و موید باشی داداش.

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
سلام آقای آذرماسوله تولدت مبارک. ضمن آرزوی بهترینها برای شما این جمله زیبا از دکتر شریعتی را به شما هدیه میکنم.
به سه چیز تکیه نکن دروغ – غرور – عشق
انسان با غرور میتازد با دروغ میبازد و با عشق میمیرد

سلام. آقا رسما سورپرایز شدیم رفت پی کارش! تا چشم باز کردیم و اومدیم یه سر از محل رد بشیم دیدیم رفقا چیکار کردن برامون!!!… . از همه ممنونم به شدت!
از انتشار دهنده ی پست، که شیطنت کرد و خواستار شیرینی اصلی شد که انشا الله در آینده ای نزدیک چشم! حتما!
از جناب غفارزاده، آریا، دادا مجتبی، سمانه، چشمک، امین رفیعی! عمو چشمه ی عزیز و جناب سعد الله خانی و سیتای عزیز با اون جملات قشنگش و سرکار کاظمیان.
برم آماده بشم که سرویس رادیو الآن میاد دم در! بازم میام حتما! به زودی!.

دوباره سلام. من رسیدم رادیو، بنابر این تا برو بچ برسند، چندتا کامنت بنویسیم.
عمو چشمه! واقعا خیلی بد شد! نه فقط امسال، بلکه در دو سال آینده هم وضع همین! البته ما بعد از افطار جشن واقعی رو با مشارکت شیرینیو میوه و شربتو سایر نوشیدنیها و پوشیدنیهای مجاز و البته موزیک که باید باشه اما نه از نوع رپ و دوستانو رفقا و هم محلیهای خوبمون برگزار میکنیم! فقط امیدوارم که کار به جایی نرسه که دوستان بخوان بگن که: دیجی داری کم میاری آسف رو خبر کن!.
راستی شام هم هست! ولی مواظب اضافه وزن خودتون هم باشید!.

خب بریم سراغ سیتا، البته بدون علامت تعجب،
خب سیتا، کی گفته که من کامنتا رو جواب نمیدم؟؟؟… تو پست صندلی داغ که همه ی کامنتا رو جواب دادم، البته تو هم کمکاری کردی که فقط یه کامنت گذاشتی و هیچ سؤالی نپرسیدی.
اما من به وقتش صندلی داغتو به یه چالش واست تبدیل میکنم! مگر اینکه تا فرصت داری نظرمو عوض کنی، در غیر این صورت خدمتتون هستیم حالا حالاها!
شکلک نشون دادن ناز شست به سیتا، شکلک ایجاد استرس در سیتا، شکلک سیتا که داره یه کاری میکنه که به وقت صندلی داغ بهش سخت نگیرم.

دادا مجتبی! این همه تغییرات تو محل دادی نمیشه یه کاری کنی که من با موبایل از طریق لینک پاسخ دادن به کامنت دوستان پاسخ بدم؟ خیلی دوست دارم که جواب کامنت بچه ها رو تکتک بدم اما هر چی رو لینک پاسخ دادن میزنم اتفاقی نمیافته و صفحه ای برای نوشتن کامنت باز نمیشه! بنابر این مجبورم برای اینکه نظم محل به چالش کشیده نشه از لینک post ‎… استفاده کنم و کامنت بذارم و چندتا کامنتو تو یه کامنت پاسخ بدم.
یه پیشنهاد دیگه هم داشتم: اگه بتونی کاری کنی که بخش کامنتهای هر پست دارای یه هدینگ جدا باشه خیلی خوب میشه.

شلااالاااالاااااالالالااامی،که،خوبی آذر،واییی نه چیزه اشکان،
حالا همه دست و جییییغ و هورااااٱااااٱاااا،تولد تولد تولدت مبارک،مبارک مبارک،تولدت مبارک،بیا شمعا رو فوتان فوتان کنه که ایشالاه صد سال زنده باشی،اشکان،از صمیم قلب از خدا میخوام که هرچی که آرزو داری امسال بهش برسی،هوهوهوهووووٱووووٱوووو،هولالالالاااااالااااییی،خدافسی

بهبه تولد دادا اشکان شاه اصل تهرونی زاده شده .
وای چه روزی به دنیا اومدی خخخ چقدر گررررم .
ولی بیا ببین چی برات آوردم پسرم .
چیپسو ماست موسیر با کلی هله هوله خخخ کیک هم خودم با همین دستای زمخت و چنگکیم درست کردم ،ولی عجب خوشمزه شده ها خخخ
راستی داری دامود میشی که این همه بهت تیکه میندازن یا ی خبر دیگس ؟؟

راستی اشکان شاه من که هیچی از کامپیوتر ،علی الخصوص از نوع نبینیش بلد نیستم ولی با این چشمای باباغوری و زشتم وقتی با گوشیم میخوام به کامنتا پاسخ بدم ی چیز میزایی پایین گوشیم،سمت چپ میبینم خخخ
گویا نوشته ویو ورژن دسک تاپ .
بوگو خب . اونو میزنم دقیقا فضا مثل لپتاپ میشه . بعد کلمه ی پاسخو میزنم .
بازم اگه متوجه نشدی و صفحه خونا برات اون گزینه رو نخوندن یقه ی ی ببین رو بگیر و ازش بپرس پسرم .
رعععد بزرگ خیییلی کارای گوشیو از نبین های ونوسی یاد گرفته .

درود بر خندان عزیزم. تولدت مبارک پسر خوب. برات آرزوی شادکامی و کامیابی دارم. راستی تولد مون خیلی به هم نزدیکه ها. من ۲۸ خرداد و تو دوم تیر. فقط یه فاصله ی بیستو چند ساله و چند روزه. خخخخ. به هر حال بازم تولدت مبارک و به امید روزهای سرشار از شادی و موفقیت برای تو جوان پر تلاش و با همت بلند..

بچه ها از آنجا که پارس آوا با تولدتون مشکل داره و خیلی بد تلفظ میکنه با اجازه تون من تولدتون را به تولدت تصحیح کردم. اگه دوستان دیگه سعی کنند که تولد تون یا خیلی خودمونی تولدت بنویسند ممنون میشم. فکر میکنم دیگه جمع ما اون قدرها صمیمی و دوستانه شده باشه که لازم نباشه خیلی رسمی با هم حرف بزنیم.

سلام به همگی و سلام کادوپیچ شده تزئین شده به اشکان.
دیر رسیدم ولی بالاخره اومدم دیگه! من همیشه دیرم ولی هستم.
تولدت مبارک اشکان. از خدا براورده شدن تمام دعا های امروزت رو برات می خوام.
زیاد طولش نمیدم. باز هم تبریک میگم.
ایام به کامت.

بهبه! همه ی دوستا و رفقای خوب جمعشون جمع! سیتا اومده! پریسیما و ملیسا و بانو پریسیما خانم و جناب رعد عزیز! و عمو حسین و مهدیه خانم و اوه اوه اوه! پریسااااااا! ا ا ا! زهره خانوم مظاهری! همه هستند!
از همتون خیلی خیلی خیلی ممنونم! محبت کردید! من الآن تو ماشین نشستم و دارم از رادیو برمیگردم. تا حالا کامنت خوندنو تو ماشین و پاسخ دادنو تجربه نکرده بودم! بد نیست! آدم میزان گرما و ترافیک و خیلی چیزایی که حال آدمو بد میکنه احساس نمیکنه وقتی که کنار شماست و در جمع پرمهر و محبت شما حضور داره و نفس میکشه.

ملیسا! چقدر کامنتت باحال بود! خیلی باحال حروف رو کشیده بودی!
به بانو هم بگم که برنامه ای با حال و هوای زندگی ادامه داره تو راهه که بزودی پخشش شروع میشه.
کی واسم چیپسو ماست موثیر آورده بود؟! نگهش داره بعد از افطار خدمتش هستیم! البته من روزه نیستم! چون منع شدم به خاطر فشار چشمم، اما خب به هر حال احترام روزه دارا واجب.
جناب رعد! آدم به سن و سال ماها برسه هر لحظه احتمال داماد شدنش وجود داره! حالا چه تیکه بندازن چه نندازند!

خب تشکر و عرض سلام و ادب مخصوص خدمت سرکار خانم لیلا عظیمی که با وجود اینکه کامنتشون قبل از باقی دوستان بود اما از زیر زبون تاکس در رفت! به هر حال هم ممنون بابت حضورتون و هم عذرخواهی بابت در رفتن کامنتتون از زیر زبون تاکس.
و اما رعد! شما که کلا دعوتی، اما با این شرایطو مقرراتی که شما تعیین کردی اگه طرف نیمه بینا بود چی؟!
دوستان توجه داشته باشند که این صرفا یه سؤال بود که به ذهنم رسید و کاملا حاصل خلاقیت ذهن کنجکاوانه ی من بود، گفته باشم! یه وقت فکر نکنید که خواستم کد بدم! خخخخ.

دادا اشکانی رعععد بزرگ فقط کسیو نبین محسوب میکنه که از بدو تولد هیچی ندیده باشه و بیتر تر هم هست که درک نور هم نداشته باشه .
ولی خب چاره چیه ؟؟وقتی خود نبین ها کم ببین ها هم تو جمع خودشون راه دادن ،رعععد چکارس دیگه ؟
خوشبخت بشید به پای هم برید اروپا

سلام به آقای آذرماسوله
تولد شما مبارک
از نظر من بهترین تولد ، تولد در فصل تابستون و تعطیلاته! حالا هر کسی سر کار میره مشکل خودشه! پس تولد شما خیلییییی بیشتر مبارک باشه
کادوی تولد هم یک سینی مس زیبا از طبس براتون خریدم ایمیل میزنم امیدوارم دستون برسه ! …بزرگمهر بدو ۲ تا بستنی برام بیار مجلس خودمونیه گفتم کسی پذیرایی نمیکنه خودم بستنی سفارش بدم الانم که افطار گذشته …انشا الله که به همه ی آرزوهای خوبتون برسین

رعد! من که گفتم که این صرفا یه سؤال بود! ولی آرزوهاتو میذارم واسه زمانی که اتفاق افتاد!.
سلام به مادر محترم بزرگمهر! ممنون از ابراز لطفتون! برای شما و بزرگمهر عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم.
تو رو خدا شما بشینید! زشت به خدا! من رفته بودم یه سر چندتا کوچه پایینتر و تازه برگشتم. آره افطار هم که شد! بنابر این جشنو با پذیرایی کامل و مجاز شروع میکنیم!…….
آقا بده موزیکو!.

شما و ۱۰ نفر دیگر این پست رو پسندیدید
سلام اشکان جان من هم تبریک میگم

می توان هر چیزی را تولد نامید
مثل تولد یک ستاره و شروع نور افشانی
مثل تولد یک شکوفه و دادن زیبایی به درخت
مثل تولد یک پروانه و پرواز بر گلها
مثل تولد یک صدا، صدایی که دوباره خدارا بخواند
مثل تولد یک امید در دل دنیایی از ناامیدی

مثل تولد یک انسان، فوق انسان، که برای خانوده اش مثل یک ستاره، یک شکوفه یک پروانه یک صدای خدایی و مثل یک امید باشد.
تولدت مبارک
*****تمامه آرزو های خوبو برای تو بهترین دارم*****

سلام و تشکر فراوان از نازنین خانم، همچنان خاطرم هست که نازنین خانم اولین کسی بودند که صداشونو در برنامه ی زندگی ادامه داره و در بخش اتاقی در حومه ی خاطرات شنیدیم. البته به نمایندگی از اعضای محل.
همچنین سلام به ترانه خانم بینا و مهربان محل! خانم خیلی محبت کردید که تشریف آوردید! راستی بعد از چند روز و سر کلکل با سیتا رفتم سر صندلیم دیدم نهتا کامنت اضافه شده که کار شما سه تا بود! یعنی ترانه، سیتا و سرکار کاظمیان، رفتمو خوندمو پاسخ دادم دوست داشتید میتونید یه سر بهش بزنید.
باز هم تشکر بسیار فراوان دارم از همه ی دوستانی که تشریف آوردند و تبریک گفتند و در این جشن و شادی سهیم بودند، امیدوارم که به حق صاحب این ماه سراسر این محل همیشه ی ایام مملو باشه از شادی و خوشی و جشن و سلامتی دوستان و هم محلیها.

درود! تولد-تولد-تولد——————————————————————————————————–تولدت مبارک، امیدوارم اینقدر سال عمر با شادی و شادمانی داشته باشی، چون در کشور ما تاریخ تولدها عقب و جلو میخوره من دیر نکردم و به موقع خدمت رسیدم! خوش باشی عزیزم!

درود! اشکان جون در باره ی تغییرات محله و کامنت گذاشتن با گوشی زیر کامنت شخص به عرض میرسانم که: با گوشی سیمبین به شرطی میتوانی چنین کنی که تالکس گوشی ۵ ۵۰ موقتی را نصب کرده باشی که مدتی است که نصب آن متوقف شده و دیگر نمیتوان این امتیاز را به گوشی سیمبین داد و باید به اندروید پناه برد، حالا شیرفهم شدی یا بازم توضیح دهم!

سلام. اول یه معذرتخاهی گنده و هموزن خودم که ۸۰ کیلو به بالا هستم و هنوز به ۹۰ نرسیدم داشته باشم از فوتبالیست خوب محل و دوست عزیز خودم سامان اجرت دست عزیز که لطف کردو اینجا کامنت گذاشت اما من فراموش کردم که با اسم شریفش ازش یاد کنمو تشکر گنم ازش! سامان جان! دادا! هم ممنون بابت تبریکت و هم معذرت بابت فراموشکاریم.
سیتا خانوم، هر وقت خبری شد راجع بهش تصمیمگیری میکنیم. دارم میام سر صندلیت.
استاد عدسی! مرسی از تبریکت! و از راهنماییت.

دیدگاهتان را بنویسید