خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یه نظرسنجی کوچولو

با درود فراوان خدمت تمامی هم محله ای های عزیزم!
امیدوارم حالتون خوب باشه! نماز روزتون قبول!
چند وقت پیش یه رمان از هانری شاریر خوندم که کتاب فوق العاده زیبایی به نظرم رسید. اسم این داستان هست پاپیون! من قصد دارم این کتاب رو از فایل صوتی به متن تبدیل کنم که اگر موافق باشید هر هفته بخشی از اون رو در اختیارتون بذارم! پس منتظر نظراتتون توی کامنت دونی هستم!
مواظب خودتون باشید!
یا حق!

۵۰ دیدگاه دربارهٔ «یه نظرسنجی کوچولو»

سلام فرشته خانم من دنبال این کتاب هستم ولی اگر تایپ متنش رو تمام کنید و هم راه با فایل صوتی فایل متنی رو هم برای دانلود بذارید هم برای خودتون بهتره و هم برای سایت این کتاب بخشهایی داره که مناسب نیست اینجا گذاشته بشه و براش نباید از بچه ها نظر بخواید من جای شما باشم از مدیران سایت نظر میخوام چون ممکنه خیلی از بچه ها این کتاب رو نخونده باشن و از روی علاقه به مطالعه بخوان که به صورت بخش بخش هر هفته اینجا بذارین ولی اگر اینکار رو بکنید مطمینم احتمال زیادی داره که برای سایت مشکل ساز بشه من نظرمو گفتم تصمیم با شماست ضمن اینکه از تلاشی که برای تبدیل این فایل صوتی به متن میکنید تقدیر و تشکر میکنم زنده و پاینده و موفق باشید

درود به بانو نرگسی من این کتاب رو خوندم کتاب فوق العاده ای هستش. میدونید من کلاً از کتاب صوتی خوشم نمیاد چون تحمل صدای صفحه خوان واسم راحت تر از بعضی گوینده هاست.
به نظرم کار خوبی هستش ولی امید وارم به خاطر بخش های مورد دارش شما و مدیران محلمون دچار دردسر نشید.

سپاس از تلاشتون

درود بر آقای حسینی بزرگوار!
به گمونم کتاب پاپیون رو چند نفر اجرا کردن!
این کتابی که من گوش کردم گویندگیش حرف نداره!
به زودی آپلود میکنم و لینکش رو در اختیارتون خواهم گذاشت!
موفق باشید!

آقای خواجه حافظ تبریزی، همه ی گوینده هام بد نیستن والله بخدا…این نصفه شبی، تو نیز گر بخسبی، به که در پوستین گوینده های بیچاره افتی…
الان که دوباره خوندمتون دیدم گفتی بعضیاشون…آره راس میگی بعضیاشون واقعا صداهاشون بده… من اگه نابینا بودم، از درد همین بعضی گوینده ها، بی سواد می موندم…

با درود رهگذر آخه نمی دونی بعضیا صداشون تشنج آور هستش. می دونی کتاب معمای هویدا رو یه آقایی خونده من از خوندنش پشیمون شدم. ولی بعضیا صدای خیلی باحالی دارن مثل آقای ناصر زراعتی که صداش فوق العادست.
ولی صفحه خوان بدبخت یه صدا داره پت پت هم نمی کنه.
سپاس.

عزیز شما هم صدات خوبه، هم به متنی که میخونی مسلطی، هم کلا خوبی دیگه! بیشتر برامون بخون!
دارم سرگذشت ندیمه رو میخونم و لذت می‌برم: هم از کتاب و هم از خوندن کاملا صحیح شما!
موفق باشییییی!!!

تو الان کدوم سمانه ای؟ من که قاطی کردم…همونی که من تلفنی چند روز پیش باش حرف زدم؟!!! یا اون یکی که تا حالا باش حرف نزدم؟
فردا دو تا متن میدم به آقای عابدی که بذاره رو سایت… اگه دوس داشتی دانلود کن…هر جفتش قراره تقدیم شه به دخترای محل…و یکیش علاوه بر دخترا، قراره تقدیم شه به اون سمانه ای که باش حرف زدم…که شاید تو باشی…اگر تویی، بخاطر تأخیر یک ماهه ش ازت صمیمانه عذر خواهی می کنم…
ممنون که صدای کاملا عادی منو و خوندن معمولی منا دوست داری… فکر می کنم دلیل بدل نشستنش ، عشقیه که به گویندگی دارم!!!
من چون یه عالمه دغدغه های زنانه دارم ،کتابایی که انتخاب میکنم، یه کم متفاوتن!!! به این امید که دخترا دوست داشته باشن…دوس دارم بدونم بچه ها از این کتابای فمنیسمی راضی هستن یانه!!!شما را بخدا بیخبرم نذارین از نظراتتون….

نه عزیزم، من افتخار صحبت با شما رو نداشتم. من سمانه فینگیلیشم! محله دو/‌تا سمانه داره.
وای چه خوب! دست گلت درد نکنه، حتما دانلود می‌کنم.
خیلی خوشم اومد که یه آدم کتاب‌خون هستی، بعضیا به عنوان شغل به گویندگی کتاب نگاه می‌کنند و هیچ حسی به کتابی که می‌خونن ندارن.
انتخاب و سلیقه‌ات به سلیقه من نزدیکه. متاسفانه خیلی از نمونه‌های خوب کتابای این تیپی تو بازار ایران امکان حضور ندارن، مثلا “میرا” که یه‌بار یکی از دوستام برام خوند، البته نه کامل…

اسم کتاب رو بگو…اگه حجمش زیاد نباشه، هزینه نمی خواد دختر…اگرم زیاد بود هزینه ش، میندازیم گردن کتابخونه فاطمه زهرا و شهرداری اصفهان…خخخخخخ چرا تو بدی دختر جون؟…اصلا شاید گویا شده باشه… اسمش چیه؟ از کیه؟

عزیزم اسم این کتاب هست باغ مارشال! سه جلدش رو خوندم مونده جلد آخرش! فکر کنم حجمش زیاد باشه فدات شم! امیدوارم بتونم جبران کنم! اگه کتابش رو پیدا نکردی خودم میخرم میفرستم واست! مرسی خانم گل!

رهگذر جون!
من با صدای گوینده ها مشکلی ندارم چرا که صدا رو خدا آفریده و خود فرد در آفرینشش هیچ دخالتی نداره!
اما مشکل بد خوندن و مسلط نبودنشون هست! که مسلما شما جزو اون دسته نیستید!
مرسیییییی!

درود بر شما من این کتاب را با گوش دادن خوندم به نظر من ما هر چی از موازی کاری دور بشیم بهتر هست اگر میخواید زحمتی هم بکشید لطف کنید روی کتابی باشه که به صورت شنیداری وجود نداره چون این کار بسیار خسته کننده و وقتگیر هست البته این نظر من بود بازم سپاس

درود بر آرتیمان عزیز!
به هر حال هرکسی یه سلیقه ای داره!
من هم با نظرتون موافقم اما دوست عزیزی میگفت: اگر کتابهای صوتی رو به متن تبدیل کنیم به نفعمونه چون باعث تقویت املا نابیناها میشه!
مرسی از کامنتتون!

سلام فرشته.
این کتاب یکی از کتابهای رمان ارزشمند دنیا هستش که خوندنش بسیار لذتبخش و به یاد موندنی هست.
اما در مورد متنی کردن این کتاب من فکر میکنم که به زحمتش برای استفاده دوستان ما که میتونن از فایل صوتی این کتاب استفاده کنن نمی ارزه.
و همچنین اگه قرار بشه با انتشار بخشهای غیر قابل انتشارش به بعضی از کاربران این موقعیت رو بدیم که سو استفاده های شخصی و یا تصفیه حسابهای معاندانه با سایت داشته باشن که دیگه اصلا صلاح به این کار نیست.
حالا باز هم نظر نظر خود شماست.
ممنون از این نظرخواهی.

درود بر عمو چشمه عزیز و نازنین!
کاملا با نظرتون موافقم چون حتی یک درصد هم موافق نیستم که برای محله دوست داشتنی خودم درد سر ایجاد کنم!
حتما به زودی فایل صوتی رو آپلود میکنم و با جون دل تقدیمتون میکنم!
ممنون از راهنمایی ارزشمندتون!
پیروز باشید!

سلام مجدد بازم مزاحم شدم ببخشید ضمن اینکه دقیقا نظر من هم همینهایی هست که دوست ارزشمندم جناب آقای چشمه فرمودند ولی با اون بخش که عزیز دلم فرمودند با کمال شرمندگی مخالف هستم که تبدیل به متن موازی کاری است چون بعضی از ما شنیدن از فایل صوتی را دوست داریم و بعضی دیگه شنیدن با صفحه خوان مخصوصا کسانی که اینترنت حجمی دارند و فایلهای صوتی اون هم کتاب حجم زیادی را از دوستان میبلعد من کتابهایی را دانلود کردم که بعضا حجم شون تا هفتصد و پنجاه مگ یا بیشتر هم بوده مگر اینکه این کتاب قبلا به متن تبدیل شده باشد که من تا حالا ندیدم من شخصا سایتهای زیادی رو برای دانلود کتاب چه متنی و چه صوتی میگردم و بیشتر کتابهایی را که پیدا کردم هم صوتی و هم متنیشان موجود بوده و من هم هر دو را گرفته ام که در اختیار دوستانی که امکان دسترسی به اینترنت و همین طور سایتهای ما رو ندارن بذارم و هر دو سلیقه را هم در نظر گرفتم که هر دو نوع را دریافت کردم و به عدسی ی عزیزم هم بگم داداش با ایمیل فکر کنم فایلهای بالاتر از بیست و پنج مگ رو نمیشه ارسال کرد و از تریغ اسکایپ هم اگر امروز شروع به دانلود کنی تا سال دیگه این موقع هم فکر نکنم تموم شده باشه ولی اگر متنی باشه از هر دو راه راحتِ راحت میشه دریافت کرد و به رهگذر هم بگم بنظر من صدا خیلی مهم نیست مهم نفس کار است که قابل تقدیر است مثلا من یکی نمیدونم چه طور میتونم از شما و عزیزان دیگری که وقت عزیزشون رو صرف میکنند تا کتابهایی که خوندن شون برای خیلی از ما بدون کمک گرفتن از بینا آرزو است را تبدیل به صوت میکنید و در اختیار ما قرار میدید و من خبر دارم بیشتر این کتابها رو بدون دریافت دست مزد و افتخاری تبدیل میکنید تشکر کنم فقط میتونم براتون دعا کنم و آرزوی برآورده شدن به خیر آرزوها تون رو از خدا درخواست کنم از شما هم سرکار خانم نرگسی ی عزیز باز هم و باز هم ممنون و بینهایت سپاسگزار و قدر دان هستم که وقت عزیز و گرانبها تون رو برای این کار ارزنده اختصاص میدید و از خدا میخوام که در تمامی ی مراحل زندگی بیش از پیش موفق و پیروز باشید باز هم برای مزاحمت و پر چانه گی معذرت میخوام شاد باشید تا همیشه

سلام به آقای سعد الله خانی عزیز و بزرگوار!
پیشاپیش از زحماتی که برای آپلود این کتاب میکشید کمال تشکر را دارم و برای شما دوست مهربانم آرزوی موفقیت و بهروزی میکنم!
تندرست و سلامت باشید ان شا الله!

سلام بر فرشته عزیز. خسته میشی آخه دوستم… راستش من بیشتر کتاب صوتی گوش میدم و به نظرم کتاب متنی عالیه البته اگر بریل باشه. یعنی تحمل صدای صفحه‌خوان به جای گوینده برام راحت نیست.
مرسی از نظر‌سنجی.
موفق باشی

سلام به دوست عزیز و نازنینم سمانه جون!
نه عزیز دلم خسته نمیشم!
من کمک به هم نوع رو وظیفه خودم میدونم فدات شم!
من هم مثل خودت کتابهای بریل رو ترجیح میدم چون راحت تره برام!
مرسی از نظرت عزیز دلم خوشحالم کردی!

دوستان عزیز! از اونجایی که شما بزرگواران به فایل صوتی علاقه مند هستید من قصد دارم این کتاب گویا رو در اختیارتون بذارم اما نمیدونم چطوری آپلود کنم توی سایت! اگه ممکنه راهنماییم کنید! با تشکر!

درود! چند سال پیش داوود نظری ۷ فایل صوتی از دکتر روازاده که داخل زیپ بود و ۹۲ مگ بود را در گروه ایستگاه سرگرمی گذاشتند و ما دانلود کردیم، حالا اگر فرشته خانم لطف کنه و این کتاب را به چند قسمت تبدیل کنه و هر قسمت را در یک هفته برایم ارسال کنه حزینه های اونترنتش را میپردازم!

بازم سلام سرکار خانم نرگسی بنده میتونستم آیدی ی اسکایپ شما رو وارد کنم و براتون پیام بدم تا شما اگر مایل بودید اد کنید ولی از اونجایی که من عادت ندارم که تا خود خانمها نخوان آیدی ی اسکایپ شون رو نخواهم داشت برای اینکه اگر بتونم کاری براتون انجام بدم آیدی ی اسکایپم رو اینجا براتون میزارم تا اگر مایل بودید شما برام پیام بفرستید alikhani1342

سلااام خوبی فرشته جووونم،میگم واسه اینکه بتونی فایل رو سرور محله آپلود کنی باید اول درخاست قفسه از این راههایی که برات مینویسم بدی
یه ایمیل به این آدرس
s.derafshian@gmail.com
یا این آدرس
gooshkon2020@gmail.com
بفرست تا واست قفسه بسازن بهت بدن تا بتونی آپلود کنی….بوووووس نانازم،خدافسی

سلام باز….این پاپیون که گوش کردی، با چه کیفیتی بود؟ زن خونده بود یا مرد؟ صداش خوب بود؟ چه سالی گویا شده بود؟… راستش یکی از آقایون گوینده که صدای خیلی خوبی هم داره، دنبال یک کتاب خاص و خوب می گرده که گویا کنه، فکر که کردم دیدم، صداش خیلی خوب روی پاپیون می شینه!!! خبر این کتاب و کیفیتش رو بهم بدین تابه این دوستمون اطلاع بدم…مرسی…

درود! با عرض پوزش که من با اون ادعایی که دارم هنوز نتوانسته ام به خوبی با اسکایپ کار کنم، بنده در حال آموزش خودسری هستم یعنی خودم بازی میکنم تا شاید یاد بگیرم، حالا هم حدود نیم ساعت برای پاسخ با اسکایپ بازی کردم ولی موفق نشدم کار را تمام کنم یعنی چند بار صفحه پرید و حالمو گرفت، باز هم شرمنده که جواب ندادم!

دیدگاهتان را بنویسید