خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

دانلود آهنگ “چقدر این خوبه” از سجاد حاتمی-کادوی بنده به عروس و داماد محله

به نام پیوند دهنده ی قلبها، سلامی سرشار از عطر خوش عشق به اهالی محله ی با صفای گوش کن مخصوصاً دو گل نو شکفته یعنی شاه داماد و عروس خانم جدید محله.
راستش را بخواهید مدتی بود که منتظر شنیدن خبر پیوند آسمانی امیر خان عزیز و آبجی تبسم گرامی بودم تا بتوانم یکی از جدیدترین آهنگهایی را که برادر هنرمندم سجاد اجرا کرده به این دو کبوتر عاشق تقدیم کنم.
امروز که بعد از چند روز موفق شدم به سایت سر بزنم، متوجه شدم که کمی دیر رسیدم، پس با اجازه ی بزرگترها تصمیم گرفتم که با انتشار این پست آهنگ
چقدر این خوبه به خوانندگی برادر عزیزم سجاد حاتمی
را به عروس خانم و آقا داماد تقدیم کنم.
امیر آقای نازنین و تبسم خانم گرامی، آرزو دارم خانه ی عشقتان هر روز مستحکم تر و سایه ی مهرتان بر سر یک دیگر هر روز گسترده تر و بوستان زندگیتان هر لحظه پر از گلهایی از جنس اعتماد و امید و صفا و صداقت و همدلی باشد. امیدوارم دست در دست هم هر روز به فتح یکی از قله های موفقیت نایل شوید و چنان بر فراز قله های زندگی بدرخشید که خورشید را با تمام شکوهش خیره کنید.
صمیمانه ترین تبریکات و شاد باش ها را به همراه دنیایی از آرزوهای خوب پیشکش وجود ذی جودتان میکنم. در کنار هم خوشبخت باشید، انشا الله.

Avatar photo

از علی اکبر حاتمی

به نام دوست، که هرچه داریم از اوست. بنده متولد 20 مرداد سال 57 یعنی شروع حکومت نظامی در اصفهان هستم، یعنی همون موقعی که مامورین اجازه ی رفت و آمد به کسی نمیدادند من با پررویی تمام وارد اصفهان شدم. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه ی نابینایان به پایان رساندم. راستش از یادآوری خاطرات تلخ و شیرین اون دوران حال خوشی پیدا میکنم. از همان پایان دوره ی راهنمایی تحصیل در رشته ی کامپیوتر را به عنوان یک هدف دنبال می کردم. با آمدن نظام جدید آموزش متوسطه در سال 1371 بنده هم با وجود مشکلات فراوانی که بود، به لطف خدا در سال 73 در شاخه ی فنی حرفه ای در رشته ی مورد علاقه ام شروع به تحصیل کردم. آن روزها تنها صدایی که از رایانه های عادی شنیده میشد، یک بوق کوچک بود و بس. در سال 75 با رتبه ی 25 در کنکور کاردانی وارد مرکز آموزش عالی شهید مهاجر شده و تا فوق دیپلم ادامه تحصیل دادم. پس از فارغ التحصیل شدن چون هنوز امکان ادامه ی تحصیل در رشته ی نرم افزار در دانشگاه های دولتی از کاردانی به کارشناسی نبود و بضاعت مالی خانواده ام نیز اجازه ی تحصیل در دانشگاه آزاد را نمیداد. در آزمون استخدامی یکی از ادارات دولتی شرکت کردم و به لطف الهی در آزمون کتبی و مصاحبه با نمرات خوب استخدام شدم، از سال 78 تا کنون نیز به عنوان برنامه نویس، تکنیسین نرم افزار، و نهایتاً کارشناس نرم افزار پا به پای همکاران بینای خود مشغول به کار هستم.
راستی در بیستمین سالروز تولدم هم به خواستگاری رفتم و سال آخر دانشجویی را در عالم متاهلی به پایان رساندم.
جالب است بدانید همسر بنده نیمه بیناست و به حق یکی از بزرگترین نعمتهایی است که یکتای بی همتا به من ارزانی داشته است.
در سال 84 و 87 دو گل به نام های فاطمه و زهرا در بوستان زندگیمان روییدند که به ثمر رساندنشان از بزرگترین دغدغه های من و همسرم است.
وقتی به گذشته ام فکر میکنم به این نتیجه میرسم که خدا چه نعمتهای بی شماری را به من ارزانی داشته، پدر و مادری که در عین کم سوادی و بی سوادی درکی عالی از چگونگی برخورد با یک فرزند نابینا را داشتند، معلمانی شایسته، خانواده ای عالی و محیط کاری کم نظیر.
البته فکر نکنید که زندگی من تا کنون مانند یک اتوبان تازه آسفالت بوده، مشکلات زیادی هم بوده که به لطف خدا یکی پس از دیگری بعد از درس دادن به من حل شده اند، تنها مشکلی که حکایتش همچنان باقی است مشکلات اقتصادی است که امروزه اکثر ما در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم.از شهریور 1391
هرگاه توفیق رفیق راهم میشود به این محله سر میزنم و از عطر خوش بودن در جمع شما لذت میبرم.
بالاخره تصمیم گرفتم تا قلم ناقابل و ناتوان خود را به لغزش درآورده و آمادگی خود را برای خدمت به عنوان یک عضو کوچک در این محله اعلام کنم.
یک سالی هم هست که به بهانه ی مسابقات قرآنی بهزیستی وبلاگی به نام محب قرآن تاسیس کردم که آدرس آن
quranmoheb.blogfa.com
است. البته به علت مشغله ی زیاد خیلی وقت است که به روز نیست. اگر مایل بودید میتوانید با آدرس a_a_hatami@yahoo.com با این حقیر در ارتباط باشید.
از این که وقت گذاشتید و با من آشنا شدید، ممنونم، خوشحال میشوم اگر بتوانم خدمتی هر چند کوچک برای همنوعان خود انجام دهم.
در پناه حق شاد باشید.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آهنگ “چقدر این خوبه” از سجاد حاتمی-کادوی بنده به عروس و داماد محله»

وااااای…همه بیدار شدن!!!خخخخخخ…مرسی….منکه که خستگیم در رفت…
تبسم جان، شوهر تبسم….بازم تبریک…آخه جشن بی آهنگ که حال نمیداد…تازه شم من بلد نبودم لینک بذارم وگرنه یه عالمه آهنگ ترکی باحال داشتم براتون…
مرسی آقای حاتمی….به خانوم گلتون سلام مخصوص برسونید….بهش بگید من همونی ام که دنبال دختر کوچولوتون رو سی و سه پل می دوییدم….ایشون شمارم رو گرفتن ولی هیچوقت تماس نگرفتند…دخترای گلتونم ببوسید…ماشالله چیچی شیطون بودند…اون روز حسابی از نفس افتادم رو اون پل…خخخخخخخخخ ….انشالله شاهد موفقیتهاشون باشید…
خوش باشید و سلامت….خودتون و خونواده ی دوست داشتنیتون….

سلام رهگذر خانم، از لطفی که به بنده و خانمم و بچه ها دارید ممنونم، بچه ها دست بوسند و پیغامتون را هم به خانمم میرسانم، چند روز پیش که پست شما را دیدم به خانمم گفتم که قصد برپایی نمایشگاه را دارید و پشت سرتون کلی با هم از شما تقدیر کردیم، انشا الله خدمت میرسیم. موفقتر باشید.

سلام شهروز جان، شما به بنده خیلی لطف دارید، دل به دل راه داره. و اما من هیچ وقت غایب نبودم، اگر به log ها توجه بفرمایید متوجه میشید که من هر روز به محله سر میزنم ولی امکان فرستادن کامنت را در محل کار ندارم، باور کنید بعضی وقتها اینقدر دلم میخواهد توی پستهای شما و دیگر دوستان کامنت تشکر یا حتی نظرم را بذارم ولی بچه های بالا دست ما را اونجا بستند. راستی از لطفی که در انتشار سریع این پست داشتید یک دنیا ممنونم. ارادتمند شما.

صمیمانه ترین سلاااام های ما تقدیم به علی اکبر حاتمی بزرگوار.

امیر: آقا خییییلی عاااالی بود. واقعا لذت بردم.
ما هیچوقت لطف بی پایان شما رو فراموش نمیکنیم. هم در سفر نجفآباد و هم در این مدت که همیشه پیگیر وضعیت ما بودین.
الانم که دیگه با این آهنگ فوق العاده، سنگ تموم گذاشتین.
هر چقدر از شما و برادر گلتون آقا سجاد تشکر کنم کمه. یک دنیا ممنون.

تبسم: سلام آقای حاتمی گرامی. شعر خیلی زیبایی بود. محتوای قشنگی داشت. از طرف من هم از برادرتون تشکر کنید.
افتخار آشنایی با شما رو اولین بار در سفر نجفآباد داشتم و دقیقا همونطور که پیشتر فکر میکردم، انسانی بسیار با شخصیت، متین و بزرگوار.
هر چقدر ازتون تشکر کنیم واقعا جبران لطف شما به ما نمیشه.
به همسر محترم و بچه های نازنینتون از طرف من هم سلام برسونید.
یک دنیا تشکر

درودی بی کران و دنیایی از صمیمانه ترین تبریکات از طرف خودم و خانمم تقدیم شاه داماد و عروس خانم.
امیر جان، قابل شما را نداشت، این آهنگ را از وقتی یک ماه و نیم پیش به دستم رسیده بود، اختصاصی برای شما گذاشته بودم، این کمترین کاری است که به عنوان یک دوست و همنوع از دست من بر میاد و خوشحالم که خوشتون اومده. هر وقت تونستید تشریف بیارید اصفهان به ما افتخار بدید در خدمتتون باشیم.
تبسم خانم، از ابراز لطف شما نسبت به حقیر و خانواده ام بسیار ممنونم، چیزی جز انجام وظیفه نبود. خانمم هم متقابلاً به شما سلام می رسانند، انشا الله با شاه داماد تشریف بیارید اصفهان خدمتتون باشیم.
موفقیت و خوشبختی روز افزون شما را در کنار هم از ایزد منان مسالت دارم، یا علی.

سلام هم محله ایهای عزیز و سلام ویژه خدمت جناب آقای حاتمی گرامی و برادر بزرگوارشان. مدتی بود که آهنگ به این زیبایی نشنیده بودم. واقعا آفرین. امیدوارم با حمایت دوستان و متولیان تهیه آهنگ شاهد انتشار آلبومهای بسیار موفق از برادرتان باشیم. پیوند این زوج عزیز را هم صمیمانه تبریک میگم. شاد و موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید