خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مشارکت برای مهاجرت، ادامه ی فعالیت گوشکن به خودمون بستگی داره

من این محله رو دوست دارم. تو این محله رو دوست داری. ما این محله رو دوست داریم. حد اقل بعضی از ما این محله رو خیلی خیلی دوست داریم حتی اگه به زبون نگیم. اینجا شعار پول بدید و پول میخواهیم نداریم. اگه کسی خواست، خودش بقای محله رو تضمین میکنه و در غیر این صورت، ی اتفاقی شبیه به اون‌چه که بعد از ظهر دوازده مرداد، فقط پیش‌نمایشی از واقعیت بود و اتفاق افتاد رو شاهد خواهیم بود. بله. در های محله چند ساعت، فقط چند ساعت بسته شد تا طعم تلخ پشت در موندن رو همه ی ما ی بار دیگه مز‌ه مزه کنیم و یاد‌مون بیفته که سال گذشته، چقدر زحمت کشیدیم، یکی شدیم و طعم تلخ بسته شدن درب های محله رو واسش حرام اعلام کردیم!

دیگه سخنرانی بسه. ما واسه ی پهنای باند دانلود، معادل 24 ترابایت برای حدود یک سال، نزدیک به ششصد هزار تومان و برای مهاجرت بر روی یک سرور واقع در خارج از ایران، حدود 1 میلیون و 80 هزار تومان نیاز داریم. مجموعا 1 میلیون و 600 و 80 هزار تومان.

کیفیت سرویس‌دهی سرویس‌دهنده ی کنونی، ما رو راضی نکرد و قصد جلای وطن داریم. اینقدر این خانه به دوشی رو تحمل می کنیم تا بالاخره ی جا آروم بگیریم. سرور های داخل ایران که ما بیش از یکی دو سال، تجربه ی بسیار بدی رو باهاشون داشتیم، فعلا از نظر کیفی، مناسب شأن و فعالیت های 24 ساعته و بی‌وقفه ی ی سایت اینترنتی پویا (گوشکن) نیستند. فقط همین ماهی که گذشت، سایت ما بیش از 25 ساعت از دسترس خارج بود و این یعنی فاجعه!

ما میخواهیم از سرویس رپید‌پارس، 2400 گیگ اعتبار و از تهران‌هاست، یک سرور سه ستاره ی آمریکا به مدت یک سال، خریداری کنیم.

کسانی که مایل و داوطلب به همکاری هستیم، میتونیم کمکهای خودمون رو از طریق درگاه پرداخت آنلاین محله، یعنی از
اینجا
روی هم جمع کنیم.
در فرم پرداختتون، اسم کاملتون رو بنویسید و در قسمت توضیح عبارت خرید سرور رو وارد کنید.
لطفاً بعد از پرداخت، کد پرداختتون رو در کامنتهای این پست ثبت کنید.
به دلیل وجود برخی ناراحتیهای روانی در یه سری از افراد، نمیتونیم شماره ی کارت اینجا بذاریم. پس اگر مثل خیلی از مواقع سایت قطع شد و نتونستید از طریق سایت مبلغ رو واریز کنید از طریق ایمیل
hosseinishahrooz@gmail.com
یا شماره ی مجتبی، 09139342943 شماره ی کارت رو از ما بگیرید.
کسانی که در این راه به محله کمک کنن، به عنوان تشکر، اجازه ی دانلود از لینکهای v i p محله با ارسال پسورد لینکهای v i p به ایمیلشون بهشون داده میشه.
اگر مشارکت ها به حد کافی نرسید، یا با همین کیفیت نازل ادامه میدیم و یا موقتا فعالیت‌مون رو تعلیق می کنیم تا زمانی که بتونیم منابع مالی مورد نیاز رو از جایی تأمین کنیم.

یاد‌مون نمیره ما بهترین سرویس اطلاع‌رسانی نابینایان در این سال های گذشته در حیطه ی فن‌آوری بودیم، ما باهم بهترین پست ها رو اینجا گذاشتیم و بهترین پست ها رو اینجا دیدیم، ما از آشپزی نابینایان گفتیم، از خیاطی نابینایان، از جهتیابی و حرکت نابینایان، از استقلال‌مون. از اینکه فرد نابینا نیز دقیقا یک آدمیزاد است که توانایی هایش را با جایگزین کردن حواسش پا به پای افراد بینا، به چالش می کشد. هنوز هم بیشترین کاربر و بازدید‌کننده ی نابینا، متعلق به محله ی ماست. هنوز هم هر کدام از من و شما که یک خبر دست اول می خوانیم یا می شنویم، حیفمان می آید که در گوشکن منتشرش نکنیم. هنوز هم هر روز صبح، اولین سایتی که چک می کنیم، گوشکن است. هنوز هم از همین محله است که از حال هم با خبر می شویم. هنوز اینجا اینجاست. هنوز تخصصی‌ترین پایگاه اینترنتی نابینایان فارسی‌زبان، سایت نابینایی که مطالب عمومی اندکی دارد، گوشکن است. از بیش از سه هزار لینک دانلود که در محله وجود دارد، شاید کمتر از صد لینک بتوانید پیدا کنید که حذف شده اند و علتش این بوده که در سرویس‌دهندگان دیگر بوده اند. بیش از 95 درصد لینک های ما سالم هستند و بیش از 4200 مطلبی که اینجاست، هنوز آرشیو شده برای همیشه و همگان و هنوز قابل استفاده است. بیش از 110 هزار کامنت اینجا ثبت شده و یادآور خاطرات تلخ و شیرین و البته دوست‌داشتنی ما و شماست.

این حرف ها را تحریک احساسات برای تشویقتان به مشارکت نپندارید. این ها تنها یادآوری هایی بود که فکر می کنم سالی یک بارش، ضرر نداشته باشد.
لذت ببرید از زندگی!

۹۳ دیدگاه دربارهٔ «مشارکت برای مهاجرت، ادامه ی فعالیت گوشکن به خودمون بستگی داره»

درود به مجتبای عزیز و سایر دوستان.
من برا سرپا موندن این محله هر کاری که از دستم بیاد میکنم. قبلاً هم گفتم: باید یه فکر اساسی برا مشکلات مالی این سایت به این بزرگی کرد. اگه افتخار دادی میتونیم با هم به حرفیم.
واقعاً خیلی شکه شدم از اتفاق امروز. خدا نسیب گرگ بیابون نکنه. در ضمن من این سایتو به چند تا از والدین نابیناها هم معرفی کردم.
منتظر تماست هستم مجتبی. راستی یه مدال هم بده بیاد.

سلام علی.
ببین راهکارهای اداری و کمک گرفتن از خیرین رو فعلاً بذار کنار. البته اگه منظورت این راهکارها بود.
الآن وضعیت اورژانسیه. ما باید بتونیم تا یه هفته دیگه از اینجا بریم روی سرور جدید.
وگرنه روزی دو سه ساعت قطع شدنها و نرفتن کامنتها و منتشر نشدن پستها و مشکلاتی که اینترنت مخابرات با سایت داره هرگز حل نمیشه.
فعلاً این بحران رو رد کنیم، بعد به روشهای تو هم میرسیم.
موفق باشی.

درود مجدد.
اولاً در مورد مزایای سرور جدید خوبه یه توضیحاتی بدی مجتبی.
شهروز. من میگم: درسته که الآن وضعیت متفاوته. ولی این متفاوت بودن, نباید تکراری بشه. چند بار بگم: من هستم, من هر کمکی که از دستم بیاد کوتاهی نمیکنم.
حرف نمیزنم, شعار هم نمیدم, من عمل میکنم. شهروز. شاید من بیشتر از تو رو این محله تعصب نداشته باشم, ولی کمتر از تو هم ندارم. پس رو کمک من میتونید حساب کنید.
فقط یه قول بدین که کامنتای منو ویرایش, یا حذف نکنید. فکر کنم سایت برا همین با اختلال مواجه شد که تو گفتی بین کلمات کاما نذار. حالا بیا درستش کن.
پس, من, کاما, میذارم, نه, حذف, میشه, نه, ویرایش.
خدا رو شکر. حد اقل به این بهونه باهات میشه یه گپی بزنیم. تو اسکایپ منتظرت هستم.

سلام جنابِ خادمیِ بزرگوار… با خواندنِ پستتون پنجاه هزار تومان واریز کردم… اطلاعاتِ پرداختِ من از این قراره: «شماره پیگیری : ۵۳۶۴۷۵۶۳۳۷۸
شماره سفارش : ۷۳۰۷۲۹۵» امید که شما و این سایتِ خوب همواره برقرار و استوار باشین…

خوب. بچه ها، من گاهی اینجا مییام که کامنت ها رو یکجا جواب بدم و چیزی از قلم نیفته:
۱. خانم قاسمی، بعضی از دانلود های خاص، شاید توی بخشی قرار داده بشه که اشتراک ویژه بخواد. بهش میگیم ویپ. البته چون اینجا با هزینه ی هم‌محلی های داوطلب اداره میشه، خیلی کم این اتفاق میفته و در ضمن، آموزش هایی که مال دیگران هست و ما زحمتی واسشون نکشیدیم رو رایگان قرار میدیم چون ذات گوشکن باید رایگان و برای همگان باشه.
۲. بی ادعا جان، از مزایای سرور جدید همین بس که دو برابر رم داره، سریعتر هستش، خارج از ایرانه و قطعی بسیار بسیار کمتری در حد صفر داره. برعکس این سرویس‌دهنده ی کنونی که ماهیانه میانگین سی ساعت طی روز های مختلف، قطعی داریم. متأسفانه سال های گذشته، با هرکی مشورت کردیم، راهنمایی درست نکرد و مجبور شدیم کیفیت سرویس ها رو با توجه به پولی که داریم انتخاب کنیم و با تجربه بفهمیم چی خوبه چی بد.
۳. این خیلی خوبه که هم‌محلی هایی نظیر مرد اردیبهشت، خانم کاظمیان و بسیاری از شما مشارکت دارید.
۴. هرچه زودتر هزینه جمع‌آوری بشه، تکلیف ما برای برنامه‌ریزی جهت انتقال، سریعتر روشن میشه.
۵. سروری که ما خریداری میکنیم، اگرچه که خارج از کشور هستش ولی چون از سرویس‌دهنده ی ایرانی می خریم، افت پهنای باند مخابرات و زیرساخت واسش نداریم و سرعت عادی خواهد بود.

سلام
عجب روزی بود! یهو احساس کردم تمام دوستایی که برای خودم و بزرگمهر پیدا کردم رو از دست دادم! نه تلفنی نه ایمیلی همیشه میگفتم هر وقت با کسی کار داشتم میرم از محله تلفنش رو برمی دارم … بگذریم ظرف دو روز آینده هزینه رو واریز می کنم البته بعد از اینکه پول قرص های قلب و فشار خونم رو از روش برداشتم… سربلند تر از همیشه باشید

سلام.
دیر که نکردم؟ آخجون میریم خارجه!
من۱چیزکی پرداختم. دلم می خواست بیشتر از دستم بر می اومد ولی فعلا همین اندازه زورم رسید.

پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۳۶۵۶۴۹۹۱۵۱
شماره سفارش : ۸۱۱۵۱۷۸

به امید جهانی شدن گوش کن عزیز ما!
ایام به کام.

سلام مجتبی.
واقعاً روز به روز داره مسؤولیتها هزینه های این سایت بزرگ بیشتر میشه.
امیدوارم شما موفق شوید راه حل دایمی و مستمری برای حل مشکلات مالی و اداره این سایت پیدا کنید.
به هر حال هرچند اندک ولی مبلغی را برای سرپا نگهداشتن اینجا پرداخت کردم.
شرمنده که بیشتر نمیتوانم در خدمت شما باشم.
پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۳۶۷۱۹۰۸۹۷۸
شماره سفارش : ۹۱۰۶۶۵۷

سلام، کی گفته گوش کن میره، گوش کن نمیره نمیذاریم بره، به قله شاعر مهدی قادری!، آباد باش ای گوش کن، آزاد باش ای گوش کن، از ما کاربران خود دلشاد باش ای گوش کن، بچه ها یه بد بختی بودا، یه ساعت قبل از اینکه گوش کن سر به سرمون بذاره یه پست دادم، در حالت باز بینی، بعد یه دفعه معلوم نیست چطوری خودش رفته بود تو پیشنویسها برچسبها و لینک دانلود هم پاک شده بود ویرایشش کردم، خخخ، همگی خسته نباشید، موفق باشید

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و خوب من.
دوستان من خیلی ناراحتم که نمیتونم به محله هیچ کمک کنم آخه از افغانستان نمیشه پول به حساب ایران اضافه کرد اما اگه کسی رو توی ایران پیدا کردم حتماً میگم که به حساب محله پول بریزد.
همیشه و همیشه پاینده باد محله و دوستان خوب من.
من همه اون چیز های رو که از اینجا یاد گرفتم برای همیشه حفظ میکنم و از همه اون عزیزان هم سپاسگزارم که آموزش های مفید رو توی این محله میگذاشتند.
من فقط میخام با یک کلام بگم که محله برای من شبیه یه خانواده با صفا و صمیمی هست و نباید از دست بره در غیر اون ما کاملاً تنها میشیم.

بچه ها دقت داشته باشید گاهی ها پرداخت‌تون ثبت شده ولی کامل نشده. علتش هم اینه که یا کد امنیتی ای چیزی رو اشتباه می زنید یا هم حتی اگه مرحله ی پرداخت رو رد کنید، در نهایت، اون دکمه ی تکمیل فرایند خرید رو نمی زنید. واسه همینم هست که ما نزدیک به دویست هزار تومان پرداخت ناموفق داریم یعنی از طرف بعضی از شما واسه پرداخت، اقدام شده ولی تراکنش‌تون کامل نشده.

سلام
به نظر من چند آموزش مهم و بسیار کاربردی و پر طرفدار تهیه کنید و به فروش بگذارید.
مثل آموزش نرم افزارهای ساخت ویندوز سفارشی.
ادیت حرفه ای صدا.
ادیت و صدا گذاری تصاویر.
و مهمترین و پر طرفدارترین آموزش. یعنی آموزش آهنگ سازی حرفه ای با نرم افزار به طوری که یک نابینا به راحتی بتونه استفاده و مورد کاربرد قرار دهد.
به هر حال هر کس یه پیشنهاد داد. من هم خواستم نظرم را بگم.
موفق باشید التماس دعا.

سلامِ مجدد… پنجاه هزار تومانِ دیگر هم واریز کردم… البته کارِ مهمی انجام ندادم اما به این خاطر که فرمودین پس از واریز اینجا اعلام کنید و اطلاعاتِ پرداختُ هم بنویسین گفتم اطلاع بدم… اطلاعاتِ پرداختِ پنجاه هزار تومانِ دوم از این قراره: شماره پیگیری : ۵۳۷۱۸۶۳۵۹۹۲
شماره سفارش : ۲۸۹۹۲۲۱ امیدوارم تونسته باشم کمکی هرچند کوچک به حفظِ این سایتِ خوب و مطالبِ ارزشمندش که برای همه مون در بسیاری وقتها راهگشا بوده و هست کرده باشم… برقرار باشین جنابِ خادمیِ عزیز…

سلام این خیلی خوبه که محلمون بهتر از اینی که هست میخواد بشه: البته منظور من این نیست که الآن بد هستش: نه اصلً همچین منظوری ندارم: من هم سعی میکنم در حد خودم به محله و سر پا موندنش کمک کنم: چون خیلی چیزهایی رو که نمیدونستم از اینجا و بچههایی که اینجا بودند و هستند یاد گرفتم: تشکر میکنم از همه: موفق باشید

سلام مدیر جان.
داداش میذاشتی سر ماه این کار رو میکردی که همه دستشون باز بود.
مثلا خوده من سر ماه راحت میتونم کمک کنم ولی الان…
من همه سعیم رو میکنم در حد توانم کمک کنم.
البته محتویات این سایت و مدیرای گُلِ سایت خیلی خیلی خیلی ارزششون بالاتر از اینهاست.

سلام و عرض ادب
از طرف انجمن روشن بین اصفهان درراستای برپایی محله مبلغی تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد زیرا فعلا درگیر مسابقات هستیم همه و همه من هم چند دقیقه یه لقمه کامپیوتر گیر اوردم که خدمتم
ریختم خبر میدم حتما مرسی از شما

سلام دوستان!
از اونجایی که من نه بلد بودم پست بزنم
و نه بلد بودم کار با اینترنت رو؟
بر خودم وظیفه دیدم! و دوست داشتم مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان رو با این شماره ی پیگیری تقدیم همه ی دوستان کنم! از مجتبی و تیمه مدیریتی این سایت میخام بازم اگه کمکی بود؟ با e-mail mahamad6613@gmail.com امر کنن تا در اسرع وقت انجامه وظیفه بشه با آرزوی توفیق برای این سایت؟ این هم شماره و دم و دستگاهه پرداخت
پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۳۷۶۰۳۷۵۸۶۸
شماره سفارش : ۶۳۶۵۱۸۴

سلام.
۷۰ هزار تومن پرداخت کردم.

شماره پیگیری : ۵۳۷۷۱۸۴۷۹۶۳
شماره سفارش : ۶۸۳۷۵۱۸

و یه نکته. تو صفحه پرداخت تو کادر اول به جای “نام و نام خانوادگی” نوشته “نام یا نام خانوادگی” که اشتباه هست و اگه تصحیح بشه بهتر هست

درود. مبلغ صد هزار تومان به حساب محله واریز کردم. ناقابله شرمنده. در ضمن. تولد گوش کن رو به همه و خودم هم تبریک میگم. هاهاهاها.
بچه ها همگی حمله کنید برا خرید سرور. حمله, حمله, حمله,.
پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۳۷۸۴۹۸۷۵۲۵
شماره سفارش : ۹۹۵۹۵۰۹

درود بر دوستان عزیز
دوستان خوب من من هم برای اینکه محله سرپا بماند و گوشکنی بودن خودم را به همه عزیزان ثابت کنم وظیفه خودم دانستم و مبلغ بسیار ناچیزی به حساب محله واریز کردم
امیدوارم اگر روزی بروسد که من پولدار شده باشم مبالغ میلیونی به حساب محله واریز خواهم کرد
این هم از مشخصات پرداخت من فعلاً بایبای
پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۳۸۱۴۸۰۷۸۷۵
شماره سفارش : ۸۹۱۶۰۲۹

سلااااام. یه خانمی که سایت هم نیومدن و فقط تعریف گوش کن رو شنیدن, مبلغ دویست هزار پرداخت کردن خودم هم مبلغ ناقابل ۵۰ هزار,،
آخه امروز یه کارت هدیه دریافت کردم گفتم هدیه اش کنم به گوش کن, خیلی هم زیاد و خوبه, خخخ, ایشالا ۵ سالگیش حقوق بگیر شده باشم, ۵۰۰ هزااار تقدیم کنم,
پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۸۱۹۳۰۷۸۷۱
شماره سفارش : ۸۹۱۶۳۱۲
از اون خانمه خیر،
,،پرداخت با موفقیت تکمیل شد.
شماره پیگیری : ۵۸۲۹۳۳۷۸۸۱
شماره سفارش : ۸۹۱۱۳۱۲
تچکر خدافظ

به پشتیبانی کجا گفتی الان دقیقا؟
اگه واقعا واریز شده، گردش های حسابتو چک کن ببین کجا رفته چون مینویسه. از پشتیبانی بانکت دقیق پیگیری کن که به چه حسابی کجا رفته…
وگرنه که من چون شماره پیگیری های نامعتبر بهم دادی، نمیتونم اینو ی واریز واقعی بدونم که بتونم واست پیگیری کنم.
دیگه حرفی ندارم.

زهره یه وقتایی پیش میاد.
تو همین اردوی نجفآباد، من اومدم از تهران قبل از راه افتادن پولا رو بفرستم برای مجتبی، یه دفه پوله از کارت من رفت، ولی به مجتبی نرسید.
یکو نیم ملیون پول یه روز تو هوا بود داشتم سکته میکردم خخخ.
تا این که خود به خود به حسابم برگشت.

هرهرهرهر …. خییلی بی مزه بود نههه؟! ولی چسبییددد!
ولی کاش یه نقشه بهتر کشیده بودم, به هر حال شوخی برای محله خوبه مگه نه؟!! هههاهاهاهاآآآآآ
هرهرهرهر خخخ خخخ خخ
ذکاش بیشتر میشد تو و شهروز رو سر کار بذارم خخخ خخخخ
هیهیهیهیوهوهوهو

خخخ! من دیشب به شهروز گفتم داره تلاش میکنه سر کاری بذاره که نمیتونه!
اینجا هم جنگولک بازی و تو نریختی نریختی بازی در نیاوردم چون گفتم ی وقت کسی به ما شک نکنه بگه اینا پول رو خوردند حالا میخواند دبه کنند
هه
بازی جالبی بود.
و خلاقیت تمیزی

اصلا هم جالب نبود دوستان بیایید تو محله این سر کار گذاشتن رو نداشته باشیم یعنی چی که یه روز یکیبقیه رو سر کار میذاره بعدشم میخنده یا عذر میخواد
زهره جان ببخشا ولی کارت مناسب خودت نبود
یه بار مثل خودت رک شدم تا ببینی وقتی رک میشی و مینویسی چه طعمی میشه

در ضمن کلمه ی سکته هم مناسب نیست رهگذر جان ببینید یا این پول جور میشه ما مهاجرت میکنیم یا نمیشه که اصلا هم اشکالی نداره
فقط روزی چند ساعت میریم و برمیگردیم همین
اگه واقعی بود و شوخی نبود اصلا من نمیذاشتم اینا سکته کنن چون هستن کسایی که جیرینگی اون پولو واریز کنن و نذارن اینا سکته کنن

بابا ما دو روزه میخوایم پولا رو برداریم در بریم هی معطل این پوله بودیم. نگو سر کار بودیم.
رهگذر ما برای پولی که برای خودمون نیست سکته نمیکنیم.
اگه بدونی من توی زندگی شخصیم چند صد ملیون پول از دست دادم میدیدی که اهل سکته و این حرفا نیستم.
تا همین الآنش هم تقریباً مشکل پول حل شده یه ذره کم داریم که اونم مطمئنم تا سه شنبه جور میشه.

راستی حالا من یه شوخی کردم تموم شد بابتش معذرتخواهی هم کردم.
ولی هر سر کار گذاشتنی خوب نیست.
الآن ملت فکر میکنن ما پولو گرفتیم نخواستیم بگیم الکی گفتیم نرسیده.
خلاصه من خواهش میکنم شوخیهایی که ممکنه با آبروی کسی بازی کنه اینجا باب نشه بهتره.

این بحثو جمعش کنید.
از این لحظه، از هر کسی توی این زمینه ی پول و سرکاری کامنت ببینم، حذف. درجا حذف. هرکی هم از ویرایشگر ها دید حذف کنه.
کشش ندید دوباره داستان بشه ها! من حوصله ندارم. میخوام ی کم مث سعید درفشیان باشم.
ی کاری شهروز به من گفت و انجام داد خندیدیم، ی کاری هم زهره سعی کرد انجام بده بازم خندیدیم.
دیگه تموم شد.
بیخیال.
کسی جواب کسیو نده که قاراشمیش نشه.
هرکی پرداختی داشته بیاد ثبت کنه.
لذت ببرید از زندگی!

سلام.
منم الآن واریز کردم.
البته میخواستم بیشتر باشه ولی خب هرچی داشتم مجبور شدم بدم عرض بخرم.
بچه ها تقریباً هشتاد درصد مبلغ جور شده.
حدود سیصد و هشتاد هزار تومن تا مقصد پول لازمه.
توی این دو روز تا قبل از اثاث کشی ببینم چی کار میکنیدهاااا!

سلام پرداخت شما با موفقیت انجام شد شماره ی پیگیری ۵۴۱ ۸۷۷ ۳۸۴ ۱۱
شماره ی سفارش ۱۶ ۲۳ ۵۴۵ مجتبی جان دوستان ناقابله تقصیر شهروز و مجتبیست منو گذاشتن برای دقیقه ی نود از طرف زهرای عزیزم خواهر مهربونم و من کوچیک همه ی شما ناقابل تقدیم به محله ی عزیزم گوش کن سیصد و پنجاه هزار تومان

در مقابل این همه بزرگواری چه میتوان گفت جز اینکه سر تعظیم فرود آورد. از همه ی هم محله ای های نازنین و عزیز و دوستداشتنی کمال تشکر و قدردانی را دارم. درود بر شرف و همت والای تکتک شماها که بار دیگر آبروی محله را خریدید. شخصا استرس و دغدغه ی زیادی داشتم که مبادا این مبلغ جور نشه و تو خماری بمونیم. درود بر همه. دست مریزاد هم محله ای های بهتر از جانم.

دیدگاهتان را بنویسید