خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نوار قصه ی پسرک بینظم، یک نمونه ی تولید شده توسط نرم افزار تبدیل متن به گفتار تکگو

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.
خب من پستهای نوار قصه رو دیگه تموم کرده بودم. ولی این پست شرایطش فرق میکنه.
فرقشم الآن براتون توضیح میدم.
بچه ها تا حالا بین فرمتهای صوتی مثل mp3 یا wav یا wma و امثال اینها، اسم فرمتی به نام daisy به گوشتون خورده آیا؟
خب مطمئناً خیلی از شما با این فرمت جالب آشنایی دارید. ولی شاید بین شما کسانی باشن که شناختی در مورد این فرمت صوتی ندارن. من یه توضیح خیلی کوتاهی در این مورد براتون میدم.
فرمت daisy، یه نوع فرمت صوتی هست که امکانات جالبی در اختیار شما قرار میده. مثلاً اگر شما یه فایل صوتی با فرمت daisy در اختیار داشته باشید، این امکان براتون وجود داره که توی محتوای اون فایل صوتی، مطلب مورد نظر خودتون یا اون قسمت مورد نظر خودتون رو سرچ کنید. یا مثلاً امکان دیگه ای که وجود داره اینه که شما میتونید کتابها یا مقاله ها یا نوشته هایی که با فرمت daisy صوتی شدن رو در اختیار داشته باشید و این فرمت این امکان رو بهتون میده که طوری این فایل رو تنظیم کنید تا بتونید اون رو فصل به فصل، صفحه به صفحه، یا پاراگراف به پاراگراف از هم تفکیک کنید و بخونیدش.
البته ممکنه امکانات دیگه ای هم فایلهای daisy در اختیار شما بذارن که خب من ازش بیخبر باشم و این چیزهایی که براتون توضیح دادم اطلاعات ناقصی بود که خودم داشتم. ولی شما اگر کلمه ی daisy یا مثلاً عبارت درباره ی daisy رو توی گوگل سرچ کنید، میتونید اطلاعات جالبی رو در مورد این نوع از فایلهای صوتی به دست بیارید.

مطمئناً این نوع فایل صوتی و امکاناتی که داره برای ما نابیناها که کتاب رو به صورت صوتی معمولاً میخونیم میتونه خیلی مناسب و مفید باشه.

حالا اینا چه ربطی داره به نوار قصه آیا؟ خب اونم الآن میگم.
بچه ها شرکت پکتوس رو که میشناسید دیگه؟ چی؟ نمیشناسید؟ بابا همون شرکتی که برنامه هایی مثل پکجاز و نوید رو تولید کرده. آهان آفرین. بالاخره یادتون اومد.
همون که امیر سرمدی رفته توش مشغول به کار شده بعد تنها بود دوتا شد، بعد قراره بعداً بیشترم بشه خخخ. این شرکت پکتوس، یه نرم افزار تولید کرده که اسمش تکگو هست. حالا این نرم افزار تکگو دقیقاً چی کار میکنه؟ اونم الآن میگم.
نرم افزار تکگو، نرم افزاری هست که متون نوشتاری رو بدون دخالت انسان، به فایل صوتی با فرمت daisy تبدیل میکنه. خب شاید بگید که پارس آوا هم این کار رو میکنه. باید بگم که حق با شماست. ولی پارس آوا فقط فایلهای صوتی با فرمت mp3 رو تولید میکنه. ولی تکگو میتونه فایل صوتی با فرمت daisy تولید کنه. تکگو این کار رو با استفاده از موتورهای صوتی که توی نرم افزار پکجاز به کار رفته انجام میده. مثل امید و آوا و نوید. البته یه وقت فکر نکنید که پکجاز خودش این توان رو داره که فایل صوتی از متن تولید کنه هااا! اینطور نیست. بلکه نرم افزار تکگو، بدون دخالت انسان، با صداهای نرم افزار پکجاز، متون رو به فایل صوتی با فرمت daisy تبدیل میکنه.
قابلیتی که تکگو داره اینه که شما میتونید تعیین کنید که کدوم قسمت از یه متن با چه صدایی خونده بشه. یعنی مثلاً شما این امکان براتون هست که بخشی از یه متن رو با صدای امید تبدیل کنید و بخش دیگه رو با صدای آوا و بخش دیگه رو با صدای نوید. بنابر این مثلاً توی داستانها میتونید قسمتهایی که شخصیت مرد حرف میزنه رو با صدای امید تبدیل کنید و قسمتهایی که شخصیت زن حرف میزنه با آوا تبدیل کنید.

خب حالا این فایل daisy که تبدیل شده رو چه طور میتونیم استفاده کنیم؟ یعنی آیا میشه این نوع فرمت رو هم با وینمپ یا جت آدیو یا امثال اینها پخش و استفاده کرد؟ خب جواب این سؤال منفیه. یعنی شما با پلیرهای رایج نمیتونید فرمت daisy رو اجرا و پخش کنید. بنابر این باید پلیری در اختیار شما باشه که بتونید با اون این نوع فایلها رو اجرا کنید.
شرکت پکتوس، همون که امیر سرمدی توش رفت سر کار و بقیشم خودتون میدونید، یه نرم افزار دیگه تولید کرده که اسم این نرم افزار دکلمه هست. این نرم افزار دکلمه دقیقاً همون چیزی هست که شما نیاز دارید. یعنی یه پلیر که قابلیت اجرا و پخش فایلهای صوتی با فرمت daisy رو داره و شما با استفاده از این نرم افزار، به راحتی میتونید فایلها و کتابهای صوتی خودتون رو که با فرمت daisy هستن بخونید و از امکانات جالب daisy به راحتی استفاده کنید.
خب پس ببینید شد دوتا نرم افزار جداها! این دوتا رو با هم اشتباه نگیرید. یکی نرم افزار تکگو هست که متون رو به فایل صوتی با فرمت daisy تبدیل میکنه، و دیگری هم نرم افزار دکلمه هست که یه پلیر هست که میتونه فایلهای صوتی با فرمت daisy رو اجرا و پخش کنه.

حالا همچنان شما همینطوری موندید که باز اینا چه ربطی به نوار قصه داره. البته شاید هم یه حدسایی زده باشید.
بله. اگر حدس زدید که میخوام یه نمونه از فایلهایی که تکگو تولید کرده رو براتون بذارم کاملاً درست حدس زدید.
این نوار قصه ای که براتون میذارم، توسط نرم افزار تکگو با صدای امید و آوا به فایل صوتی daisy تبدیل شده.
نگران نباشید. ما چون میدونستیم که الآن شما نرم افزار دکلمه ندارید که بتونید فایل daisy که تولید شده رو گوش کنید، فعلاً فایل صوتی daisy این کتاب قصه یا نوار قصه رو به فرمت mp3 تبدیل کردیم که شما فعلاً فقط با یه نمونه از تولیدات تکگو آشنا بشید تا بعداً ببینیم چه طوری باید این نرم افزار دکلمه رو تهیه کرد که احتمالاً امیر سرمدی که رفت تو پکتوس کار کرد و خلاصه بقیشم میدونید، خودش میاد توضیحات تکمیلی رو توی کامنتها براتون مینویسه.
حالا بریم سراغ نوار قصه. اسم این نوار قصه هست، پسرک بینظم. خیلی هم زمانش کوتاه هست و هم حجمش کمه. همونطور که گفتم با این هدف دارم براتون میذارم که با نمونه ی تولید شده توسط تکگو آشنا بشید.
نوار قصه ی پسرک بینظم رو با زمان پنج دقیقه و حجم تقریبی چهار مگابایت از
hhاینجا
دانلود کنید.
نظرات خودتون رو هم در مورد کیفیت و نقاط قوت و ضعف این فایل تولید شده توی کامنتهای همین پست بنویسید.
خب بیشتر از این پست رو طولانی نمیکنم.
یه شعرم حالا تا اینجا اومدید بخونید دیگه:

ستاره بود، غزل بود، ترانه بودو تو بودی،
هزار حادثه اما، بهانه بودو تو بودی.
تو بودیو شب قصه، تو بودیو تب پرواز،
هزار آینه فریاد، هزار پنجره آواز.
شب استو شعر دوباره، شب استو باغ ستاره،
به اعتبار تو روشن، مَنو چراغ ستاره.
حضورم از تو همیشه، سکوتم از تو صدا بود،
تو آسمون ترانه، پرنده بودو رها بود.
گذشتی از شب قصه، گذشتی از شب آواز،
نه از ستاره شنیدی، نه گفتی از تب پرواز.
نگفتی از شب گریه، نگفتی از منِ بی تو،
درین حضور خیالی، چگونه ماندنِ بی تو.
ستاره بود، غزل بود، غزل نبودو تو بودی،
تویی که از تو نوشتی، تویی که از تو سرودی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۵۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوار قصه ی پسرک بینظم، یک نمونه ی تولید شده توسط نرم افزار تبدیل متن به گفتار تکگو»

۲درود. ببین. ما نمیدونیم کی قراره از دست تو راحت بشیم. آخه نرم افزار ایرانی کی خوب کار کرده که حالا بخواد خوب کار کنه. بالاخره ما متوجه نشدیم که الآن با عسل هستی یا ستاره. بابا, ما رو از این بلاتکلیفی در بیار دیگه. دینگ دینگ دینگ. قصه ی ظهر جمعه. یادش به خیر.
خدا رحمت کنه مامان و پدر بزرگ منو. به خدا صداشون از اینا خیلی بهتر بود. راستی مدال یادت نره. دیگه قصه ازت نمیبینم. وگرنه به قصه ها میسپارمت.

سلام پریسا.
خب بگوش ببین چه طوره؟ البته یه کم یه جاهاییش اول جمله ها رو خورده که البته خیلی اتفاق نیفتاده.
ولی در کل خوبه. میتونه خیلی توی تولید کتابهای صوتی کمک کنه.
در ضمن بابت دیشب هم که خاموش بودی تا آخراش من میدونم با تو.
بمون تا تلافی کنم خخخ.

سلام به محمد عزیز.
ببین این که این کتابها به mp3 تبدیل بشن کاری نداره.
ولی اصل این کار وقتی خودشو نشون میده که شما با فرمت daisy از این فایلها استفاده کنید.
چون امکاناتی که این فرمت به شما میده تا حد زیادی به شما اجازه میده که مثل یه بینا کتاب رو ورق بزنی و یا فصل به فصل اون رو جدا کنی و هر نقطه از کتاب رو که بخوای با یه سرچ پیدا کنی.
اینا رو که با mp3 نمیشه پیدا کرد.
به هر حال ممنون از حضورت.
موفق باشی.

سلام به اون یکی وحید. بله خب صدای مردش مال استاد سعید توکلی از مجریان توانمند صدا و سیما هست.
قطعاً اگر طوری رایزنی بشه که از صدای گویندگان و دوبلرهای توانمند کشورمون توی این پروژه ها استفاده بشه کیفیت این کارها خیلی بهتر میشه.
مرسی که هستی.
پیروز باشی.

سلام به خانم شیبانی.
من یه توضیحی بدم.
برنامه ی تکگو یه برنامه ی شخصی نیست.
این برنامه یه برنامه ی سازمانیه.
یعنی مثلاً فرض کنید یه کتابخونه مثل رودکی یا مثلاً انجمن موج نور باید تکگو رو بخره، با اون کتابهای صوتی با فرمت daisy تولید کنه و اون رو در اختیار شما بذاره.
این نرم افزار استفاده ی شخصی نداره چون چند ملیون قیمتشه بنابر این یه نرم افزار سازمانیه.
ولی شما برای استفاده از این کتابها باید نرم افزار دکلمه رو بخرید که پخش کننده ی مخصوص این کتابها هست که قیمتش خیلی مناسبه و اصلاً گرون نیست که امیر قطعاً توضیحات لازم رو توی کامنتهای بعدی خواهد داد.
امیدوارم توضیحم براتون کامل بوده باشه.
ممنون از حضور شما.
موفق باشید.

تو بودیو شب قصه، تو بودیو تب پرواز،

اصلا علاقه ب من تو قلبش مووج میزنه ..
وااااای تو هر پستش باس اسمی از سرورش /ولینعمتش ..آقاش .مولاش .که من باشم بیاره شمشیرک ///…/…
اینم دان میکنیم ببینیم صداش چطوره …

وای .این آقاهه چقد صداش با کلاسه …عه عه عه ….لا مصب از استادای ما بیشتر ابهت داره ..خو بچه فلک زدهه ی من ک صدای اینو بشنوه فرااااااااااااااااااار نمیکنه آیا ؟؟
بابا ابهت ..بابا جذبه …بابا خشونت …بابا خو یکم احساس ب اون صدات بدهه جذااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب …!!!؟

سلام داستانش خوب بود. فکر کنم وقتی که شرکت Freedom Scientific نرم افزار FSReader را به جاز افزود تا باهاش نصب بشه تا ورژن ۲.۰ اینجوری بود که فقط می تونست فایلهای Daisy رو که توسط خود شرکت تولید شده بودن بخونه اما این مشکل از ورژن ۳.۰ برطرف شده یعنی کسایی که جاز ۱۵ یا ۱۶ رو دارن به طور خودکار FSReader 3.0 رو هم نصب دارن و می تونن همه فایلای Daisy رو بخونن و همزمان گوش بدن، اینه که فکر کنم اصلا خیلی نیاز به نرم افزار دکلمه نباشه. حالا ای کاش خود فایل daisy رو می ذاشتی تا ببینیم با FSReader 3.0 قابل خوندن هست یا نه. یه نکته دیگه هم این که فایلهای دیزی به این هدف ایجاد شدن که ما کتب ضبط شده با صدای انسان رو هم متنشو داشته باشیم و هم بتونیم همزمان به صدای گوینده گوش بدیم، وگرنه صدای صفحه خوان که دیگه نیازی به ضبط نداره، اگه کتب ضبط شده مثلا در کتابخانه گویای اصفهان که سعید ویسیپور میذاره به دیزی تبدیل بشن که ما هم متنشو داشته باشیم هم صدای انسانی گوینده رو خیلی خوب میشه. بازم ممنون تونستی اصل دیزی رو هم بذار بچه هام می تونن با FSReader 3.0 بخونن، ببینن چه جوریه. بازم سپاس.

سلام به دکتر مصدق خخخ.
خب این که با جاز میشه خوند اینها رو یا نه امیر میاد جواب میده.
ولی در مورد فایل متنی هم درسته. فایل متنی هم همراه فایل صوتی توی daisy هست و در واقع daisy یه بسته حاوی فایل متنی و فایل صوتی هست.
راستی ایشون سعید عابدی هستن.
مرسی از حضورت.
موفق باشی.

واااااااااااااای…خدااااااااااا…بیمیرم برا بچه ها…این خورشید خانوم با احساستونا کوجا دلم جا بدم حالا ؟ خدا بداد بچه برسه…خواب که از کله ش میپره تا صب ونگ میزنه مجبورم بزارمش دم در آشغالی ببرتش که… بچه عر عرو میخوام چیکار؟!!! اصلاً نخواستم… مهرم حلال جونم آزاد…مرده شور خودشو ببرن بعدم بچه شا…این چَمِدونَم کوجاس اسباب اثاثیه مو بیریزم توش ببرم؟… فردا بش بگید بیاد محضر طلاقمو بده…
ببین چه بلایی سر کانون گرم خانواد من آوردی با این خورشید خانومت؟…….. نمیبخشمتوووووووووون….بدبختم کردین… برم سر بدبختیام…

سلام رهگذر.
خخخ. ببین داری از کار بیکار میشی خخخ.
خب ببین قطعاً هرچی هم که کیفیت کار بالا بره، از نظر حسی به تولید انسانی نمیرسه.
ولی در عوض فرض کن میشه با این نرم افزار یه کتاب صد صفحه ای رو در طول حدوداً نیم ساعت به کتاب صوتی تبدیل کرد. هر صفحه تقریباً در زمان هفده ثانیه به فایل صوتی تبدیل میشه که این خودش سرعت کار رو خیلی بالا میبره.
مرسی که هستی.
شاد باشی.

خدایا ..من ک فردا آخرین روزیه ک اینجام ..بعدش باز تا مدتی نا معلوم به کمای مجازی میرم …
خدایا .این رهگذر …بچم وضعش خعععععععلی خرابه ..کلا فک کنم روانش با آسفالت کوچه های اصفهان یکی شده …هعی کاش شِفای عاجل بر او عنایت داری و او را از مرحمت خود محروم نگردانی …
هعی .!!!بگو آمین ..اون عقبیا صداتونا نمیشنوم ..هعععی ..

یا اِبنُ الخَرخون….نَحنُ نَجمعُ فی شَب نشینی هر شب رَأسُ الساعتُ العاشِر…اُدخُل فی شب نشینی اِمشَب…مَعَ ساطور و قَمِه تا حسابِدونا بِذاریم کَفِ دَسِدون… اَل اینجا خونِت نمیریزم فِعلاً… شُکراً…

سلام. راست میگی ببخشید سعید عابدی اشتباه لپی بود، بعدش این که با خود جاز که نمیشه خوند با نرم افزار FSReader که به همراه جاز نصب میشه، این نرم افزار کاملا جدا از جازه حتی میشه بعد از نصب جاز اونو حذف کرد، هیچ خللیم تو کار جاز ایجاد نمیشه، اصلا خود من خیلی وقتا پس از نصب جاز حذفش می کنم چرا که حدود ۲۰۰ مگ یا بیشتر جا اشغال می کنه، ولی اگه لازم بود بگین تا آموزش کار باهاشو ضبط کنم تا کار با فایلای دیزی واسه بچه ها راحت باشه. بای.

نه.
باید فایل متنی رو داشته باشی تا بتونه تبدیل کنه.
گفتم که این برنامه شخصی نیست. سازمانیه. مطمئناً فایل ورد هیچ کتابی رو به شخص من و تو انتشارات نمیده. ولی به فلان سازمان ممکنه بده.
اون سازمان هم این کتاب رو تبدیل میکنه میده من و تو میخونیم.

شهروز به خدا من۱مشکل مسخره ای پیدا کردم دیشب هم واسه همین مجبور بودم نیمسوز توی شبنشینی باشم. البته به پست ربطی نداره می دونم ولی این… ! این محله ما رستوران داره کلاس و مدرسه داره کلوپ شبانه داره کوچه داره خونه داره حوز داره خونه هاش باغچه داره اتاقش تاقچه داره تاقچه هاش ای وای رفتم توی مایه های علی کوچولو ببخشید. خلاصه این محله ما همه چیز داره جز دکتر و درمونگاه. من از چند روز پیش حس کردم دست راستم از شونه تا پایین و به خصوص ساعد دست راستم کمی دردناکه. گفتم حتما سرش خوابیدم خودش نابینا میشه آروم می گیره و تقریبا مثل همیشه زدم به بیخیالی ولی هرچی منتظر شدم دردش کم نشد که هیچ بیشتر هم شد و رسید به انگشت هام و تبدیل شده به تیر کشیدن های واقعا اعصاب خورد کن. الان اگر دستم رو مشت کنم یا با انگشت هام زیاد کار کنم این درد توی ساعد راستم به شدت اذیتم می کنه و اتفاقا وقت هایی که روی کلید ها تایپ می کنم بیچارهم می کنه. دیشب هم از بس درد می کرد با دست چپ فشارش می دادم با دست راست کامنت ها رو می رفتم پایین و هر زمان می خواستم بنویسم۲دستی می نوشتم زود دوباره فشارش می دادم بلکه دردش کم بشه نمی شد. الان هم داره شروع می کنه به تیر کشیدن.
معذرت هم بی ربطه هم طولانی ولی اینجا حرفش شد گفتم توضیح بدم بلکه متقاعد بشی به این واقعیت که من گناه دارم به خدا.
آی دستم!
ایام به کام.

خب برو دکتر.
جدی میگم.
خیلی وقتها این ساده گذشتنها هست که کار دستمون میده.
اگر هم خواستی بگو دکتر مصدق یه آمپولی چیزی تجویز میکنه خودشم تزریق میکنه خلاصه کی گفته ما دکتر تو محل نداریم.
داریم خوبشم داریم خخخ.
ببین تا فردا اگه نتیجه ی مراجعه به دکتر رو میزم نباشه، من و مجتبی و خلاصه بقیشم خودت میدونی.
افتاااد!

شهروز. باشه خب ..حالا چرا دعوا میکنی بچه پر رو ..بزنم جنازه شی .یه کاری میکنم جنازت پودر شه ک رعد و رهگذرم نتونن ببیننت …عجب ..باز بش رو دادم یه سوال ازش پرسیدم …چجوری ج میده .انگار من شاگردشم …..هعی پریسا ..خودم پزشکم ..مامور جنازه هام …چه کمکی میتونم بت بکنم تا دردت کمی تسکین پیدا کنه …
م

سلام شهروز. مرسیی بابت انتشار این مطلب.
حالا میمردی اسم منو هی نیاری هاااااان
باید بگم دیزی یک فرمت و استاندارد جهانیه که تمامی دیزی پلیر ها چه نرم افزاری و چه سخت افزاری باید بتونن اونو پوشش بدن.
در خصوص نکته ای که جناب مصدق عزیز گفتن، من فرمت دیزی شده ی این کتاب رو هم میذارم تا دوستان خودشون با FSReader 3.0 تست کنن. حالا باید ببینیم این نرم افزار میتونه از متن و صوت زبان فارسی به صورت دقیق پشتیبانی کنه یا نه.
چون ظاهرا در ورژن های قبلی که اینطور نبوده.
https://gooshkon.ir/amir/pesarak.zip
البته باید از فرمت زیپ در بیاد.
برای آشنایی هر چه بیشتر بچه ها با فرمت دیزی، مطالبی رو از سایت های مختلف جمعآوری کردم و در یک پست منتشر کردم تا دوستان مطالعه کنن.

سلااام زهره السلطنه.
سایت گم کردی خخخ.
نه بابا من یه ماهی میشه نوار نذاشته بودم.
اینو به خاطر شرایط ویژش گذاشتم.
خب وقتی دیر به دیر سر میزنی این میشه دیگه خخخ.
حالا یه بار از اول تا آخر محله رو طی بکشی میفهمی که از دفه ی بعد نباید انقدر غیبت داشته باشی خخخ.
یکی طی رو بده به خانم خخخ.

هه هههه ههههه /همین ک ب زن و بچت رحم میکنم جنازتو نمیندازم اینجا برو خدا رو شکر کن …
نمیخوام داغتو ب دل عسلت بذارم …هعی بابای پیرمونم طاقت دیدن داغ جوون نداره .وگرنه حتما میکشتمت …
راسی بابام کجاس ؟؟؟
چرا نیومده بکامنته .کشتیش آره …؟؟؟
معتاد انگل اجتماع ..پدر پیرمون رعد رو جنازه کردیش ؟؟؟
کشتیش تا پول جنسات در بیاد اره /؟؟؟؟
چجوری کشتیش نامرد انسان نما ؟؟؟
بگو ببینم /؟؟زجر ک نکشید ؟؟؟؟؟
هعی …چطور دلت اومد …….//……وااااااااااااااااااااااااااااااااای ..پدر …..هعی ….پدر کجایییییییییییییی /؟؟؟بابا بیا …بیا ؟؟؟
هعی من رفتم خدافظ .. ….

سلام شهروزو امیر. خوب بود فقط امیر همونطور که ار صدای آقای سعید توکلی استفاده کردید برای صدای آوا هم ای کاش حالا که تو اونجا رفتی سر کار و باقیش که با دهن لقی شهروز احتمالا همه میدونند، یه گوینده ی خوشصدای خانوم هم واسه صدای آوا پیدا کنی.

سلام. خب من فایل دیزی داستانو که امیر گذاشت با FSReader 3.0 امتحان کردم، کاملا پشتیبانیش می کنه، خیلی راحت هم به متن داستانها دسترسی دارم هم به صدای راوی داستان، در پشتیبانی از فارسی هم مشکلی نداره، بای.

سلام به آقا رضای عزیز.
چرا ظاهراً میشه ولی خب دکلمه هم میتونه برنامه ی خوبی باشه. به خصوص برای کسانی که از جاز استفاده نمیکنن. چون نمیدونم اف اس بدون جاز کار میکنه یا نه که فکر نکنم اینطور باشه.
مرسی از حضورت.
موفق باشی.

خوشحالم از اینکه پکتوس در یکی دو سال اخیر به این نتیجه رسیده که پیروی از استاندارد ها بهترین رویکرد برای خودش و کاربر هاش هست و داره همین رویکرد رو دنبال میکنه.
خدا کنه ایده‌شون جایی کپی نشه!
منم چه بدبینم ها!
برم بگوشم بینم قضیه چیه

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
ممنون از پست مفیدت ولی من که کلا گیج شدم که این دیزی چی هستش
از چه فرمتهایی میشه کتاب دیزی ساخت
آیا هر کتابی رو میشه به دیزی تبدیل کرد
آیا خود نابیناها می تونن این کار رو انجام بدن
یا باید نهاد یا مراکز کتابخانه ها این کار رو انجام بدن
کلا فکر می ککنم این طرح توی ایران برای نوه های ما پیاده سازی بشه خخخخ
با تشکر خدا نگهدار

سلام مرتضی.
خب نه تو خودت نمیتونی این کار رو بکنی و این کار باید توسط نهادها انجام بشه.
فایلهای متنی مثل ورد و پی دی اف هایی که متن هستن و اسکن نیستن میتونن به دِیزی تبدیل بشن.
نه فکر کنم به همین زودیها اتفاقات خوبی بیفته. کار به نوه نمیکشه خخخ.
به هر حال پست امیر رو هم بخون که اطلاعات کاملتری داده.
مرسی که هستی.

سلام بر جناب حسینی شاه انشاه گرامی
می گم کت دکمه قرمزی که رفت ولی خوش به حال مترسکه البته این قصه منو یاد داستان مترسک رهگذر انداخت خخخ
و اما بعد:
به نظرم که پکتوس چندان در بهبود صداهای امید و آوا پیشرفتی نکرده, با هدفن گوش دادم همون توقف های ریز خش خشکی هنوز داخل گفتار بود و آدم حس می کنه که متن با صدای سنگینی خونده می شه …. ولی در کل که کاار جالبی بودش این کار ….. ولی اما توصیه من: از این قابلیت برای کودکان بالای بیست سال استفاده بشه زیر بیست سال ممکنه بعدا روحیه خشن یافته و یا شب ها از ترس خوابشون نبره که خخخخ
بازم مرسی کلا که جالب بود ما پسندیدیم باشد که رستگار شویم

دیدگاهتان را بنویسید