خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب صوتی رؤیاهایی از پدرم به قلم و قرائت باراک اوباما.

سلام رفقا.

چطورین؟ چه خبرا؟ خوش می‌گذره؟

خب اگه یاد‌تون باشه من چند وقت پیش یه پست زدم به نام سؤال از ما جواب از جاز و کرزوایل،  تو اون پست، از یه کتابی حرف به میون اومد به نام Dreams from my father که توسط آقای باراک اوباما ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نوشته شده و توسط خود ایشون واسه نابیناهای کشورش خونده شده بود، من از این کتاب اسم بردم که اهمیت مسئولین رده بالای برخی کشورا رو نسبت به نابینایان هم‌وطن‌شون متذکر بشم و ضمنا از مسئولین خودمون به خاطر بی توجهی‌های فراوان به ما انتقاد کنم، قصد من اصلا معرفی کتاب به دوستان جهت مطالعه نبود، اما مثل این که کتاب مورد توجه برخی عزیزان چون Lady، آقای فرشاد امیدوار و دیگر دوستان قرار گرفت و تقاضا کردند که کتابو تو سایت آپلود کنم تا همۀ کسانی که انگلیسیو به خوبی می‌دونن اونو مورد مطالعه قرار بدن، البته این به اون معنی نیست که کسانی که کمتر انگلیسی بلدن دانلود نکنن و گوش ندن، کتاب با لحنی بس روون و مسلط قرائت شده که واسه همه قابل فهمه.

همون طوری که تو پستم عرض کردم کتاب مربوط به شناخت و خاطرات و فرضیات باراک اوباما است نسبت به پدرش، چرا که اون از مادری آمریکایی سفید پوست و پدری کنیایی سیاه پوست متولد شده بود، باراک تا دو سالگی بیشتر نتونست با پدرش باشه، بعدش دیگه اونو ندید، این همینطوری می گذشت تا این که وقتی 21 ساله بود و تو یه خونه مجردی تو شهر نیو یورک زندگی می کرد یه تلفن بهش میشه و عمش یا زن عموش بهش خبر میده که باباش تو یه تصادف ماشین فوت کرده، این بود که باراک به فکر میفته خاطرات و تصورات گنگشو نسبت به باباش جمع کنه و به صورت یه کتاب درش بیاره. کتاب سرشار از امید و ارادست، خوندن اونو به همتون پیشنهاد می کنم.

کتاب در 6 سیدی تهیه شده که من همه رو به صورت فایل فشرده تقدیم‌تون می کنم، بفرمایید اینم Dreams from my father  به نوشته و قرائت باراک اوباما، با حجم 126 مگ.

اوه تا یادم نرفته بگم پسورد فایل اینه: https://gooshkon.ir اونو دقیق همونطوری که من نوشتم بی کم و کاست تو Password Field تایپ کنین.

-حالا چرا پسورد؟

-چرا که نه؟ همه دارن تو فایلا‌شون پسورد می ذارن و توسط اون سایت‌شونو تبلیغ می کنن چرا ما نکنیم؟

آقا هر کی که می خواد از این کتاب استفاده کنه هر وقت که می خواد اونو Extract کنه باید اسم سایت ما رو بنویسه وگرنه کتاب بی کتاب. ههههههههه.

خب، در پایان یه نکتۀ بسیار مهمو باید متذکر بشم، دوستان ما به هیچ وجه از اصول خودمون مبنی بر دوری از سیاست عدول نکردیم، درسته نویسندۀ کتاب رئیس جمهور ایالات متحده آمریکاست، ولی کتاب به هیچ وجه به شخصیت حقوقی ایشون ربطی نداره، به عبارت دیگه کتاب کاملا خانوادگیه و به رابطۀ پدر و فرزندی می پردازه، اینجا شخصیت حقیقی باراک اوباما به عنوان یه نویسنده و یه انسان مطرحه نه شخصیت حقوقی ایشون به عنوان ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا.

به خودتون برسین.

بای.