خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود گفتگوی اختصاصی علی اکبر جمالی، مدیر عامل انجمن نابینایان ایران با سایت گوشکن

سلام به عزیزان گوش کنی پس از مصاحبه با حسن احمدی جانباز همنوع، و مصاحبه با دکتر صابری عضو نابینای شورای شهر تهران، هم اکنون توجه شما را به مصاحبه با علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن نابینایان ایران جلب می کنم.

در این مصاحبه به نکات مختلفی از جمله: برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، شبکه ملی تشکل ها و فعالیت های انجمن نابینایان ایران پرداخته شده است.
از شما دوستان عزیز درخواست می کنم فایل صوتی مصاحبه را گوش داده و نظرات خود را در خصوص محتویات آن و دیگر مسائل مربوط به تشکل ها، بیان نمایید.
دانلود با حجم چهل و هشت مگابایت

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود گفتگوی اختصاصی علی اکبر جمالی، مدیر عامل انجمن نابینایان ایران با سایت گوشکن»

سلام عمو
میدونم که چه زحمتی کشیدی که این مصاحبه رو ترتیب بدی , اون هم تو تهران . میزنم برا دانلود و میخوام که حاصل زحمتات ت ات رو ببینم . کمترین کاری که میتونیم بکنیم دان و گوشیدنه ساده است و من میدونم که چند روز معطل این مصاحبه بودی تا به محله برسونی که از طرف همه بچه محل ها ازت تشکر میکنم , اونم با لهجه اصفهانی .
راستی شنیدم که یک صفر به مشهد هم تو برنامه شونه که, پایه ام و منتظر . منم میخوام مارکوپولو بشم مثل خودت خخخ . عمری رو تو جاده بودیم و همش چشممون به خطوط جاده بود و هیچی از سفر نفهمیدیم حالا بقیه رانندگی کنند ما حال کنیم خخخ
دوست داریم یه عالمه

سلام عمو. ممنون بابت زحمتی که کشیدی. اما رفقا من نتونستم دانلود کنم چون پیغام نات ساپرتد میداد، یکی بیاد کمکم کنه مشکل حل بشه.
در مورد سفر مشهد هم ثبت نامش تا دهم که امروز. اما آخر وقت دیروز لیست نفرات تقریبا بسته شد اما جا برای سه خانوم و سه آقا هنوز باقی که دوستانی که مایلند ثبت نام کنند تا آخر امشب با همون شماره ای که شهروز نوشت تماس بگیرند و به من اطلاع بدند تا فردا صبح اول وقت و قبل از تهیه ی بیلیت نامشون رو به لیست اضافه کنیم.
نکته اینکه: تاریخ اعزام عصر روز جمعه بیست و چهارم مهر و تاریخ بازگشت یکی از دو تاریخ دوشنبه شب بیست و هفت مهر یا سه شنبه ظهر بیست و هشت مهر و با قطارهای چهار تخته هست.

سلام عمو
خیلی عالی بود
عمو یکی از نگرانیهایت همیشه این بوده که آنگونه که دلت میخواهد خودت را مفید فایده نمیبینی ولی ما شما را با این فعالیتهایت بسیار بسیار مفید میبینیم.
چرا که داری سعی میکنی همه را به هم وصل کنی و بخصوص اختلاف نسلها را کاهش دهی.
زنده باد مصاحبه کننده و زنده باد مصاحبه شونده
فرمایش شهروز درسته اینطوری پیش بری
سر انجام با رییس جمهور و مقامات عالیه مصاحبه خواهی کرد
به امید آن روز و روزهای بسیار بهتر
شاد و پیروز باشی
عیدت مبارک
ببینمت بزودی

با دورود فراوان و تشکر بسیار از زحماتی که برای اطلاعرسانی که میکشید از شما بینهایت سپاسمندم عمو جاندر ضمن دلمراضی نمیشه که به این نکته اشاره نکم که شخصی که بقول خودشان سی و چند سالیست که عنوان مدیر عاملی تشکلی را یدک میکشند ادب حکم میکند که زمان مصاحبن از خوردن میبایستی پرهیز کنندعمو جان بقول قودما تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

با درود به عمو حسین گرامی.‏ ممنون از زحمتی که برای این مصاحبه کشیدید.‏ کاش میشد این انجمنها برنامه شمال بزارن این روزا دلم بدجور شمال میخواد.
اشکان سلااام
برنامه وینرار مخصوص نوکیارو میتونی از لینک پایین دانلود کنی.‏ وارد صفحه شدی چنتا ‏‎ ‎بزن تا رو هدینگ نرمافزار وینرار مخصوص نوکیا برسی.‏ لینک دانلود هم کمی پایینترشه.
http://www.downloadha.com/1389/05/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-winrar-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-60-%D9%88%D8%B1/

سلام سامان از لینکی که گذاشتی ممنونم حتما استفاده خواهم کرد، اما در باره ی اردوی شمال بگم که: اتفاقا نیمه ی شهریور اردوی شمال رو هم برگزار کردند و بچه ها رو به گرگان بردند که اتفاقا فکر کنم که این مصاحبه و مصاحبه با آقای حسن احمدی در جریان همین اردو گرفته شده.
بازهم مچکرم از لطفت.

دیدگاهتان را بنویسید