خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
برنامه‌ی Type Ability for Jaws برای آموزش و تمرین تایپ ده انگشتی

درود به همه‌ی دوستان عزیز

امروز براتون یه برنامه اوردم که Type Ability for Jaws نام داره و همونطوری که از اسمش مشخصه، برای آموزش تایپ ده انگشتی طراحی شده و با جاز کار می‌کنه. به علاوه‌ی قسمت آموزش صفحه کلیدش که ۹۹ درس داره، یه قسمت دیکته هم داره که اونجا متونی رو براتون می‌خونه و شما تایپ می‌کنید و برنامه سرعت تایپ و خطا‌هایی که داشتید رو بهتون می‌گه. با استفاده از این بخش می‌تونید با تمرین و ممارست سرعت تایپتون رو بالا ببرید. قسمت دیکته رو می‌تونید هر چند باری که می‌خواید تکرار کنید. یه تایپیست حرفه‌ای بین ۵۰ تا ۸۰ کلمه در دقیقه تایپ می‌کنه و بعضی که خیلی حرفه‌ای هستند بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ کلمه در دقیقه تایپ می‌کنن که بیشتر توی تایپ همزمان سخنرانی‌ها و امثال اون‌ها استخدام می‌شن. گروه اصلی هدف برنامه کودکان هستند، ولی بزرگسال‌ها هم می‌تونن ازش استفاده‌ی کامل ببرن.

کرک برنامه که یه فایل .reg هستش برنامه رو کاملا کرک نمی‌کنه. این برنامه در حالت دمو اجازه می‌ده ۱۴ بار بازش کنید و از برنامه استفاده‌ی کامل ببرید. کاری که این کرک می‌کنه اینه که هر وقت اجراش می‌کنید تعداد دفعاتی رو که می‌تونید برنامه رو باز کنید رو به ۱۴ بر‌می‌گردونه. مثلا اگه شما فقط ۵ بار دیگه می‌تونید بازش کنید و بعد از اون برنامه دیگه کار نمی‌کنه، با اجرای فایل کرک ۵ به ۱۴ تغییر می‌کنه.

می‌تونید برنامه رو از اینجا دانلود کنید.

شاد باشید.

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «برنامه‌ی Type Ability for Jaws برای آموزش و تمرین تایپ ده انگشتی»

سلام میثم.
خب بذار ببینم الآن من دارم چه شکلی مینویسم، خب من دارم به قول تایپیستها از روش عقابی استفاده میکنم.
یعنی با دو سه انگشت رو کیبرد حروف رو از حفظ میزنم.
ولی در کل اونهایی که ده انگشتی مینویسن به کارشون میاد این برنامه.
بعد از مدتها یه پست عالی دیگه ازت دیدیم.
پیروز باشی.

درود
بله من هم شماره‌ها رو بدون پیروی از قواعد ده انگشتی می‌نویسم. یه سری برچسب برجسته دارم که یکی رو روی عدد ۵ چسبوندم که خیلی کمک می‌کنه.
سعیم رو می‌کنم. ممنون.
شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید