خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود فایل صوتی مصاحبه ی رادیو اصفهان با محمدرضا بزم شاهی نابینای فعال فرهنگی اجتماعی

درود درود درود بر مهربانان و نازنینان بر دخترا و پسرای خوب و دوست داشتنی.

آمدم تا به آگاهی برسانم که به مناسبت 23مهر روز جهانی عصای سپید رادیو اصفهان مصاحبه ای داشت با یکی از همنوعان مهربان یعنی جناب آقای محمدرضا بزم شاهی.ایشان لینک مصاحبه ی خود را برای من فرستادند.

من توصیه کردم که این مصاحبه در محله ی نابینایان منتشر بشه تا افراد بیشتری با نظرات و دیدگاه های ایشان آشنا شوند.

ایشان هم موافقت کرد و حالا فایل صوتی مصاحبه ی آقای بزم شاهی با رادیو اصفهان را تقدیم میکنم.

البته خود ایشان در گفتگویش درباره زندگیش می گوید و شما خواهید شنید ولی باید عرض کنم که محمدرضا متولد سال 51 و در نجفآباد اصفهان است.

ایشان وقتی جِقِله ای بیش نبود به سازمان آموزشی ابابصیر آورده شد و ما خاطرات شیرینی از دوران کودکی و شیرین زبانیش داریم.

بعدها به مدارس عادی میرود دوران راهنمایی و دبیرستان را در نجفآباد میگذراند و به دانشگاه میرود و ظاهرا علوم سیاسی میخواند.

ایشان به سیاست علاقهمند است و کله اش کمی بوی قرمه سبزی میدهد، خخخخخخخ. خلاصه از فعالین سیاسی و مطبوعاتی محسوب میشود.

اگر در گوگل اسمش را جستجو کنید اطلاعات بیشتری از او خواهید یافت.

محمدرضا در حال حاضر کارمند دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و در بخش روابط عمومی مشغول بکار است.

امیدوارم با انتشار مصاحبه اش در محله، با محله بیشتر مأنوس شده از نویسندگان و خوانندگان سایت گوشکن شود. همچنین امید است که خود در کامنتها حضور یافته به دیدگاههای شما بزرگواران پاسخ گوید.

پس بیشتر وقت گران بهایتان را نمیگیرم و درخواست میکنم که فایل مصاحبه ی محمدرضا بزم شاهی را

از اینجا

با حجم تقریبی 16مگابایت دانلود کنید.

مهرتان پایدار مهربانانم

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود فایل صوتی مصاحبه ی رادیو اصفهان با محمدرضا بزم شاهی نابینای فعال فرهنگی اجتماعی»

سلام و عرض ادب بسیار عالی و رسا و استوار و متین و کامل و مسلط جواب دادند و حضوری کاملا پررنگ داشتند از اون مصاحبه های خوب و بیست بود که من همیشه دوست داشتم از آقای بزم شاهی کمال تشکر رو دارم من هم علوم پزشکی زنجان هستم اگر دوست داشتند یک تماسی بگیرن با هم بیشتر آشنا و دوست میشیم ممنون این هم ایمیل sajad.nabiloo1@gmail.com

درود بر سجاد نبیلوی مهربانم. سپاسگزاری میکنم از شرفیابیت در این پست. خرسندم که از گفتگوی جناب بزم شاهی راضی هستی. امید که خودش مستقیما نسبت به ابراز لطف و محبتت پاسخگو باشد.
مهرت پایدار نازنین

درود بر عمو حسین عزیز.
آقا مصاحبه بسیار جالب و ایده آلی بود. علاوه بر تسلط و متانت خاص آقای بزم شاهی که دوستمون آقای نبیلو بهش اشاره کردن, احتیاط هوشمندانه مجری و سوالات جهتدار ایشون هم جالب توجه بود. یکی دیگه از نکات جالب توجه این مصاحبه که برای خودم تازگی داشت, یادآوری خاطره ای بود که ایشون از یکی از معلمانشون داشتن که به شیوه ای بسیار جالب و قابل تجسم مفهوم تنوع رنگهای اجسام رو با تشبیه اونها به طعم خوراکیهای مختلف کاملا استادانه بهشون القا کرده بودن.شجاعت و جسارت ایشون هم قابل تحسین و تقدیره که بجای این که تحت تاثیر محیط و نگرشهای افراطی و تفریطی اون قرار بگیرن, با گفتار و رفتارشون تلاش میکنن محیط رو وادار به کنشها و واکنشهای مطلوب و ایده آل کنن.ببخشید اگه تو این کامنت کلیگویی کردم چون تشریح این مقال مجالی رو میطلبه که در غالب یه کامنت نمیگنجه. من هم مثل شما امیدوارم انتشار این مصاحبه مقدمه ای باشه برای پیوستن آقای بزم شاهی به بچه های محله و بهرهمندی هممحله ای ها از نظرات مفید و ارزنده ایشون.
از شما عمو حسین عزیز و دوست داشتنی بابت انتشار این مصاحبه بسیار ممنونم.
سبز باشید.

بچهها خبر خبر این کامنت ظاهرا هزارمین کامنت من در این محله است. خواستم بگم که هزار و البته که هزاران بار درود و سلام بر شما اهالی خوب و با صفای محله. هزار و البته که هزاران بار بهترین آرزوها را براتون دارم همیشه سربلند و سرفراز باشید همیشه شاد و پر توان و پر انرژی و با انگیزه باشید. همیشه دنیا بکامتان و جان و تن عزیز و شریفتان از هرگونه گزندی در امان باشد. برای همه ی شما مهربانان آرزوی کامیابی سعادت بهروزی و پیروزی دارم.
دوستتون دارم هزار و البته که هزاران بار. فدای همه ی شما دخترا و پسرای بهتر از جانم هزار و البته که هزاران بار.
همیشه مهربان و پر مهر و مهرورز باشید.
مهرتان پایدار بهترینهایم.

سلام
با تشکر از عمو حسین که این سوژه های با حال را پیدا میکند و به محله تقدیم میکند
مصاحبه خوبی بود که آقای بزمشاهی انجام داده اند و میتواند برای آحاد جامعه بسیار روشنگر باشد
از آقای بزمشاهی تقاضا دارم در صورت امکان افتخار حضور در محله را بدهند و اگر ممکن است فرمول محاسبه تاریخها بخصوص تاریخ قمری را در مقایسه با تاریخ شمسی بیان نمایند.

جناب اخوان لطف دارید من با ادبیات و خرده‌فرهنگ این گروه آشنا نیستم برای مسائل صنفی هم وقت نمیگذارم ممکن است بعضی مطالب را بخوانم بخواهم پاسخی بدهم که موجب رنجش خاطر دوستان شود البته سرم را به حد کافی شلوغ کرده ام بیشتر نوشته های مخلص مطالب زمخت سیاسی است که ممکن است مورد علاقه دوستان نباشد به هر حال در فیس‌بوک و وبلاگ و ایمیل در خدمت شما هستم ایمیل مخلص هم bazmshah@gmail.com است

دیدگاهتان را بنویسید