خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
چند نکته مهم برای اندروید

با عرض سلام و دورود به همه دوستان عزیز

شرمنده که دیر به دیر مزاحم میشم یکم سرم شلوغ شده و نمی رسم که برای عرض ادب به دست بوسی شما بیام.

اخطار به اون دوستانی که اندروید گوشی خود را خودشان آپدیت می کنند.

دوستان یک به روز رسانی برای اندروید حجمی بالغ بر 1.5 گیگ یا یک ونیم گیگ نیاز داره که کامل به روز شود به روز رسانی اندروید گوشی خوب است اما نه در کشور ما که وضع اینترنت نابسامان است .

دیده شده بعضی دوستان اندروید خود را آپدیت کردن اما بعضی نرم افزارهای کاربردی از قبیل بلوتوث .وایفای.گالری و حتی عکس ها و آهنگ ها اجرا نمی شوند خب میدونید چرا ؟ الان میگم:

ببینید وقتی شما از درباره دستگاه اقدام به آپدیت گوشی خود می کنید مطمین باشید که دچار اشتباه بزرگ و غیر قابل جبران میشوید که خطر زیادی برای گوشی شما داره

اول اینکه به دلیل قطع و وصل شدن ناگهانی اینترنت فایل ها ناقص دانلود می شوند

و وقتی در حین دانلود اینترنت قطع بشود بعد از وصل مجدد از ادامه همون فایل شروع نمی شود بلکه از فایل بعدی شروع می کنه و یه فایل ناقص این وسط جا میگذارد که می تواند یکی از فایل های اجرایی موارد بالا باشد.

حالا چه باید کرد من دو پیشنهاد واسه شما دارم

  1. حجم اینترنت خود را بیشتر از حجمی که گفتم شارژ کنید و بهترین موقع برای به روز رسانی اندروید گوشی نیمه شب هست لأقعأ امکان قطعی خیلی کمتر هستش.
  2. 2. یکی هم اینکه به مغازه های موبایلی تشریف ببرید و از اونجا برای به روز رسانی اقدام کنید که این روش مطمین تر هستش .
  3. اما موضوع دیگه
  4. بعضی دوستان تماس می گیرند و از سرعت گوشی خودشون با اینکه دارای سخت افزار های خوبی هم هست گلایه می کنند و دلیل قانع کننده واسه این کندی گوشی خودشون می خواهند
  5. یا اینکه در حین انجام یک کاری با گوشی یا گوشی مبارک هنگ می کنه یا تالک بک زه کل قطع میشه
  6. من خیلی پیگیر این موضوع شدم و دلیل اصلی را پیدا کردم حتی روی گوشی چند تا از دوستان نیز امتحان کردم و از چند نفرم از جمله خانم کاظمیان خواستم انجام بدهند و نتیجه را بهم بگویند که ایشون نیز بعد از انجام روشی که من بهشون گفتم به تغیرات پی بردند
    1. دوستان برنامه بازار دارای بد افزارهای زیاد و حتی نرم افزار های ویروسی هست که باعث میشه که اتفاقات بالا که عرض کردم برای هر کدام از ما صورت بگیره پس حالا چه باید بکنیم ما با بازار خیلی راحت بودیم
  7. من پیشنهاد می کنم شما از مارکت ایران اپس استفاده کنید که خیلی بهتر و دارای سرعت بالاتری نسبت به بازار هست
  8. یا اینکه از فروشگاه گوشی خودتون استفاده کنید که مطمین تر هستش
  9. یا اگر گوشی شما سامسونگ هست از داخل برنامه های گوشی از سامسونگ اپس استفاده کنید
  10. که نرم افزارهای مخصوص گوشی شما را بهتون پیشنهاد می دهد برای استفاده یا نصب
  11. دوستان این مطالب که برایتان عرض کردم را دیدم خیلی نیاز هست که با شما درمیان بگذارم تا پیشگیری کنیم از عوارض نا خوش آیند که به فرض بعد می خواهد صورت بگیرد .
  12. شرمنده طولانی شد موفق و پایدار باشید.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «چند نکته مهم برای اندروید»

درود درود دروووود بر میلاااد عزییییزم. کجاییی پسررر چرااا اینقدر سایهت سنگین شده. چرا سرت شلوغه خب بده سلمونی خلوتش بوکونه. راستی نکونه زن اسدی. این زنه که آدمو از همه چیز وااا ویداااره. میلاد خر نشیااا اگرم شدی لااقل چارتا بشو. خخخخخخ. پسر جون اصلا عذرت پذیرفته نیست ما سرم شلوغه مولوغه سرمون نمیشه ما میلااادو میخوایم میلااد فعال و پر تلاش خودمونو. پس دیگه سعی کن بیشتر باااشی. باااشه پسرررم؟ در کل که ممنون میلادم دوستت دارم. عزت زیاد مهرت پایدار.

سلام.
من ایران اپس رو استفاده میکنم. خیلی عالیه. حتی خیلی از آپدیتها رو زودتر از بازار بهم میده.
اندرویدم رو هم چون نت نامحدود داشتم آپدیت کردم که خوشبختانه بدون توقف انجام شد.
ولی این مطالب واقعاً لازم بود.
مرسی میلاد.

سلام.
میلااااااد گل گفتی. بازار خیلی وضعش خرابه. 😐
اما در باره ی آپدیت اندروید به نظر من اگه کسی از ۳g(wcdma) یا ۴g(lte) استفاده بکنه توی هیچ ساعتی از روز به مشکل نمیخوره. به خصوص ۴g که خیلی خوب کار میکنه.
میگما! میشه یکی امتحان کنه ببینیم گوشیش خراب میشه یا نه؟؟؟ خخخخ
😀
در کل ایول خیلی پست خوبی زدی.

سلام. ۱. تا بروز رسانی کامل دانلود نشه اجازه نصب اصلا نمیده. پس با خیال راحت آپدیت کنید. البته باید اینترنتتون حجم داشته باشه و پر سرعت باشه! ۲. من خودم با اینکه ایران اپس رو اینجا آپلود کردم, اما هیچی جای بازار رو نمیگیره! ۳. هیچوقت گوشیتونو تو مغازه آپدیت نکنید! تنها آپدیت قانونی همونیه که تو در باره دستگاه اگه برای گوشیتون اومده باشه بهتون نشون میده.

سلام بر جناب میلاد گرامی
ممنون واقعا
من با هر دو مشکل مواجه شدم و یک بار که خود به خود یک سری برنامه های گوشیم آپدیت شد که برام مشکل ایجاد کرد و نهایت به روز رسانی ها رو پاک کردم و برنامه بازار رو هم و واقعا که کار ساز بود این پاک کردن.

راستی من یک مشکل دارم که در لیست مخاطبانم بعضی از اسامی چند بار تکرار شده اند و فقط یکیشون حاوی اسم و شماره تماس هست و بقیه صرفا خواندنی و غیر قابل حذف که این برام مشکل ایجاد کرده, راهی برای حل این مساله هست, البته وقتی حساب مثلا تلاگرامم رو از کانتکس پاک می کنم موقتا درست میشه ولی باز برمیگرده ….؟؟؟؟؟

سلام میلاد
خیلی ممنون
همیشه به موقع میای و دست پر
خیلی خوبه که به فکر ما هستی و ما را از این خطرات آگاه میکنی
امیدوارم که در کنار دختر مورد علاقه ی خودت خوشبخت و سعادتمند باشی
فقط بچههای محله ی خوب را فراموش نکن قول بدی هاا

سلام.
گوشی من ادب سرش نمیشه بدون اجازه من همه چیزش رو آپدیت می کنه. جدی نمی فهمم چه جوریه که فقط اعلام می کنه فلان نرم افزار به روز رسانی شد. ۱دفعه هم یادمه شروع کرد و بعدش خاموش شد و اومد بالا و دیدم تمام ساختاری که ازش می شناختم و کلی باهاش راحت بودم۱دفعه عوض شده و باید از اول یاد بگیرم که هیچ خوشم نیومد ولی بلاخره باهاش کنار اومدم.
بازار. من دارم. باید پاکش کنم برم سراغ اون یکی. چی بود یادم رفت الان میرم اون بالا ببینم.
پست خوبی بود. هشدار هاش به من کمک کرد و به خیلی های دیگه. ممنون
شادکام باشید!.

دیدگاهتان را بنویسید