خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اومدم با یه تشکر ویژه از اونایی که…

سلام و صد سلام به تک تک دوستای خوبم در محله گوش کن.

حال و احوالتون که خوبه آیا؟امیدوارم عااااااااالی عالی باشید و ایام همیشه به کامتون باشه!

حول و حوش ساعت 12 شب بود که پیامشو دیدم. ازم پرسیده بود که هستم یا نه؟6 روز پیش از اون روز یعنی درست 24 آذر چشمم رو عمل کرده بودم و خیلی با گوشیم کار نمی کردم. ولی پیام از رعد عزیزم بود و باید می دیدم که چیکار داره باهام. بهم گفت برات تو گوش کن تولد گرفتم. خب راستش هم خوشحال شدم و هم ناراحت. خوشحال از اینکه دوستی دارم که به یادمه و تولدم براش اون قدر مهم بوده که زحمت کشیده و یه پست بینهایت خوشگل و شاد زده و یه جشن تو محله خوب گوش کن راه انداخته و ناراحت از اینکه  حالا با این چشمی که نیاز به مراقبت داره و نمیشه خیلی بهش فشار آورد چیکار کنم؟من دلم می خواست پاسخ تک تک کامنتای تولدمو بدم. مگه میشه من کامنت هایی که در بهترین روز زندگیم , اون هم امسال که حالم خیییییییییییلی از سال های دیگه بهتر بود را بی پاسخ بذارم؟مگه داریم؟خخخ

رعد عزیزم از اینکه همش به یادم بودی و همش حالمو پرسیدی و هزاااااااااااااار بار هم بهت بگم بازم کمه که بهم روحیه دادی , ازت ممنونم و آرزو می کنم همیشه و در هر حال سلامت و شاد و دل آرام باشی. از اینکه برای تولدم پست زدی و پاسخ دوستامو دادی ازت ممنونم

بانو جونی عزیزم, کنت بزرگوار, عمو چشمه ی عزیز, آقای آگاهی گرامی و بزرگوار, رهاااااااااایی گل و نازنینم , شهروز عزیز, خانم کاظمیان ماه و دوست داشتنی , فاطمه جونی عزیز و نازم مرررررررررررسی از لطفتون. مرسی بینهایت که قدم رو چشم من گذاشتین و تو جشن تولدم شرکت کردین!شاد و پیروز و سلامت باشین همیشه!

آقا رضا وزینی بزرگوار, آقا سعید گرامی, زینب بخشی گل و خانوم, عموووووو حسین مهربون و خوش قلبم, نازنین جونم , شاگرد جدید خییییییییییلی زرنگ خخخ و ماه, آقا امید گرامی و بزرگوار, آقای عابدی گرامی خیلی خیلی خیلییییییییییییی ازتون ممنونم. یه عالمه خوشحالی و نشاط و خنده و دل خوش و عروسی و  چیز میزای خوب که براتون آرزو می کنم از صمیم قلبم. شااااااااااااد شاد باشین!

آقا وحید گرامی , آقا اشکان بزرگوار , پرواز بزرگوار و گرامی , هانیه عزیزم, سیتا جونی , جناب بی ادعای بی ادعای محله , آقا مجید قلوزی بزرگوار و آقا مهدی بزرگوار از اینکه تو جشن تولدم شرکت کردین فراااااااااااااااوونا ازتون ممنونم. امیدوارم که بهترین اتفاقات زندگیتون امسال براتون رقم بخوره و دلتون همیشه از غم و غصه آزاد باشه. همونطور که من امسال خوشحال بودم روز تولدم, شما هم همیشه از ته دلتون خوشحال و شااااااااااااد باشین.

آقای ویسی پور گرامی. پریسیما جون عزیزم, مرد اردیبهشت بزرگوار, زهره جان عزیز, آقا آرتیمان عزیز, حسین آقای بزرگوار, سارای جون نازنینم, مریم عزیز و مهربونم, آقای ترخانه بزرگوار و گرامی , صد سال تنهایی عزیز و بزرگوار و آقا هادی بزرگوار از لطفتون نهایت تشکر را دارم و خوشحال شدم که حضور داشتین تو روز تولدم و براتون بهترینا را آرزو می  کنم.

این تنها کاری بود که تونستم انجام بدم و امیدوارم همیشه از تک تک اعضای این محله خبرهای خوشحال کننده بشنویم و یه روزی برسه که تمام انسان ها دم از خوشبختی و سعادت در زندگیشون بزنن و از ثانیه ثانیه زندگیشون لذت ببرن!

شاد بمونید و امیدوار!

۴۴ دیدگاه دربارهٔ «اومدم با یه تشکر ویژه از اونایی که…»

سلام.
خواهش می کنم؛ به هر صورت جشن تولد بود و دعوت نامه هم صادر شده بود مگه می شد نیاییم!
خیلی خوشحال شدم برای این که چشمتون رو عمل کردید و این که گویا موفقیتآمیز هم بوده.
به امید روزی که هیچ نابینایی در جهان زندگی نکنه یعنی چیزه منظورم اینه که به امید اون روزی که تمام نابینایان خوب بشن و دیگه مشکلی به نام مشکل چشم وجود نداشته باشه.
موفق باشید.

سلام لنا جان
البته اون روز جواب من را داده بودی.
امیدوارم عمل چشمت هم موفقیت آمیز بوده باشه.
من فکر می‌کردم که تو خراسانی هستی!!
پس کی خراسانی بود؟
ولی فکر کنم دیگه تقریبا هم سن وسالیم از روی آدرس جی میلت گفتم.
خب بالاخره امیدوارم همیشه شاد باشی و خندان, دوست خوبم
فعلا خداحافظ

سلام مریم عزیزم.بله خدا رو شکر حالا چشمم بهتره.من نیستم ک خراسانی ک خخخ.آره درست متوجه شدی سال تولدمو.اصن نمی دونم این چه عشقیه ک ماها ب روز و سال و ماه تولدمون داریم دیگه.چه میشه کرد.مرسی ک اومدی عزیزم.شاد باشی و پایدار!

رعد بزرگ این بار سوار بر فیل سلطنتیش میاد به خونه لنا جون .
راستی لنا خانوم یادمه اسمتو گذاشته بودم مرغ دریایی .
آخه قدیما ی کتاب خونده بودم با عنوان جاناتان مرغ دریایی ،خلاصه مرغ دریایی هم قشنگه و هم آسمانی .
تولد چیه ، ایشالله جشن بله بورون .
جشن دکترا گرفتنت .

جشن شِپِش کُشونت خخخ ای وای قاطی کردم ، آخه توی مدارس ابتدایی شیپیش به جون دخمل بچه ها افتاده هاهاها
به دخملا گفتم با سرکه موهاتونو بشورید تا جشن شپش کشون براتون تا عید بگیریم . جشن تکلیف بخوره توی کله ی من .
خب دیگه معلومه که در مدارس ابتدایی حالو روانم در چه وضعیه خخخ

به به سلااااااام بر رعد جون عزیزم.خوبی ک شما آیا؟شما قدم بر چشمان ما نهادی خونه خودته اختیار داری.هر اسمی هم واسه من بذاری قبوله چون می دونم ک خوبه.
نهههههه.من جشن شیپیش کشون نمی خوااااااام خخخخخ.من ی جشنی می خوام ک مناسبتش پیدا کردن ی شغل خوب باشه.هر وقت پیداش کردم خودم میام بهت میگم ی جشن تووووپ واسم بگیری.بازم مررررسی فرااااوون عزیزم بابت لطفت.همیشه حال دلت و زندگیت خووووب خوب خوب باشه.

? @networker_one

یعنی مدیونید که اگه الان تمام بدنتون به خارش نیفتاده باشه .
آخه گویا شپشا میپرن خخخ معلما که همش حس شپشو بودن بهشون دست داده خخخ
تازه ی شعر هم به دخترای کلاس اول یاد دادم . و گفتم اگه موهاتونو با سرکه نشورید باید بیایید سر صف و بخونید شپشویم شپشو ، صورتم مثل هولو
ننه ی خوبی دارم ، میجوره سر تا پامو
میبینه رشکو شپش ، میزنه توی سرش هاهاهاها
خب برم که بد رقم خارش افتاده توی جون دخترا خخخخ عزیزم ایش نکن
شپش مال موهای قشنگه و حدس میزنم تا الان به سراغ همه دخترای گیسو کمند اومده هاهاهاها

سلام عزیزم…لنا جان…تشکر فراوان برای محببتت عزیزم…کلی ذوق کردم اسممو دیدم که نوشتی…فدای تو…خوش باشی همیشه…هر روزت یک تولد نو باشه برات…مثل روز تولدت.
باز با خوف و رجا سوی تو می آیم من
دو قدم دلهره دارم ، دو قدم دل تنگ ام

نشد از یاد برم خاطره ی دوری را
باز هم گرچه رسیدیم به هم دل تنگ ام

#فاضل_نظری

سلام سارای جونم. بازم ممنونم از اینکه لطف کردی و اومدی. امیدوارم هر روز زندگی برای تو دوست گلم تولد باشه. تولد شور و نشاط و امید و سلامتی و رسیدن به آینده ای بهتر . شعرتم خیییییییییییلی خوب بود . مرسی

سلام لِنا خانم من نمیدونستم که شما چشمتون رو عمل کردید. ببخشید الآن متوجه شدم. انشا الله که همیشه سلامتی در وجودتون پابرجا باشه و در پناه ایزد منان شاد و پیروز باشید. این محله دو تا هادی داره یکیش منم و یکی دیگه آقای افضلیفر هستند. نمیدونم شما از کدوم یک از هادیهای محله تشکر کردید. این نفس تشکر شما بسیار ارزشمند هست. همینکه به یاد تمامی اعضای محله بودید به سهم خودم از شما تشکر میکنم. هر چند که دیر شده ولی من هم تولدتون رو بهتون تبریک عرض میکنم و براتون آرزوی عمر با عزت را از درگاه خدای منان دارم. ببخشید که پر حرفی کردم. شبتون بخیر.

سلام آقا هادی. امیدوارم شما هم همیشه شاد و تندرست باشید. نه دیگه شما خودت تبریک گفتی که همون جا .البته این پست یه تشکر از تمام عزیزان محسوب می شه اما خب من به حالت پاسخگویی به کامنتا نوشتمش. مرسی که هستید و امیدوارم خبرهای خوبی از شما هم بشنویم. پیروز باشید.

درود بر خانم لنا,
بسیار بسیار خوشحال و خوشبختم که شما سلامت خودتون رو به دست آوردید و بیشتر میتونید با زیبایی های این دنیا و قشنگی هایش آشنا شوید . تمامی دوستانی که اطلاع داشتند و از اصل ماجرا با خبر بودند , مثل من قصدشون یک لبخند , اگر چه کوچک شاید , ولی به عنوان هدیه تولد و از همه مهمتر هدیه سلامتی برای شما بود. که در بازگشت همراه با سلامت شما به محله به یادگار بمونه و کسی هم انتظار پاسخ به کامنت ها رو از شما تو اون شب نداشت .
من هم به مانند تمام دوستان دیگرتان از صمیم قلب خوشحالی خودم رو از سلامت و حضور دوباره شما , البته بدون استفاده از صفحه خوان ها , در جمع این محله ابراز و اعلام میکنم .
من امروز در جایی مهمان بودم و با خوشحالی خبر بهبودی یک دوست رو به آنها دادم و باور کنید که آرزوی قلبی ام این است که هر روز و هر ساعت از این خبر های خوش داشته باشم , برای تمامی دوستان خوبم .
و اما یک تشکر خیلی گرم هم از طرف شما به بانی این جشن تولد , خانم رعد عزیز داشتم که به قول معروف سنگ تموم گذاشت و به خوبی اون رو مدیریت و برگزار کرد .و خیلی زحمت کشید .
شاد و تندرست باشید همیشه .

سلام بر آقای ترخانه بزرگوار. واقعاً منو شرمنده این همه لطف و محبت کردید.باور کنید خوشحالیم با خوشحالی اطرافیان و شما دوستان بزرگوار چندین برابر میشه چون داشت برام عادی می شد. امیدوارم همه انسانها در ابتدا حال دلشون خوب و سلامت باشه و بعدش هم تنشون سالم باشه. در مورد استفاده از صفحه خوان ها هم باید عرض کنم من قبلاً هم استفاده نمی کردم چون بینایی داشتم ولی چند بار سعی کرده بودم این کار رو انجام بدم. اتفاقاً خوب هم بود چون به چشمام فشار نمی اومد. آرزوی قلبیم اینه که هر کسی به آنچه که براش بهترینه برسه و شما هم بهترین اتفاق زندگیتون رو از خدا دریافت کنید.
از رعد عزیزم ممنونم و براش آرزوی سلامتی و شادی دارم.
موفق باشید.

سلام بر لِنای گرامی.
روز میلاد و روز روشنایی تو باز هم گرامی.
میشه که تولد یه دوست ارزشمندی مثل تو باشه و من شرکت نکنم؟ مگه داریم خخخ.
من که به داشتن و به وجود همچین دوستی افتخار میکنم و براش آرزویی جز سعادت و خوشی مدام ندارم.
خوشحالم که از این به بعد دنیا رو هم روشنتر و زیباتر میبینی.

سلام لِنا.
خوشحالم که سلامتیت رو کامل به دست آوردی.
اگر در جریان عمل چشمت نبودم فکر میکردم تو هم بعد از این که یه غیبت طولانی داشتی مثل بقیه که همچین شرایطی داشتن با سرنوشتی مشابه برمیگردی یه دفه میگی من تکی رفتم دوتایی برگشتم خخخ.
هرچند که آرزو میکنم اون روز هم برات به بهترین شکل فرا برسه.
به هر حال الآن پیش ما هستی و از این بابت خوشحالیم. در کنارش هم دوست داریم فعالتر باشی و پستهای مفید ازت ببینیم.
موفق و پیروز باشی.

سلام شهروز.خودت به سرنوشت اونا دچار بشی اصن خخخخ .مرسی از لطفت.امیدوارم همیشه سلامت و خوش باشی.
در مورد فعالتر شدنم چه قولی بدم خب؟وقتی ی مطلب ب درد بخور نمی تونم تو این سایت بذارم چییییی بنویسم خخخ.مرسی از حضورت.

بیب بیب برید کنار من اومدم! شکلک زیر گرفتن و تار و مار کردن۱دسته آدم که ریختن روی هم و معلوم نشد کی ها هستن.
سلام لناجان.
اول معذرت از اینکه توی تولدت نشد بیام.
دوم معذرت از اینکه نخوندم و نمی دونستم و هنوز هم دقیق نمی دونم چی شده بود ولی شکر خدا از پست خودت و کامنت های اینجا فهمیدم که جراحی داشتی و عمل هم موفقیت آمیز بوده.
سوم معذرت از اینکه اینجا هم اینهمه دیر رسیدم.
بعد از این معذرت های۳گانه باقیش همه خوشحالیه از اینکه سلامتی و از اینکه شادی و از اینکه هستی. امیدوارم دیگه هرگز درگیر هیچ دردی نباشی!
شکلک نگاه به اطراف برای پیدا کردن منبع همهمه. شکلک اون هایی که زیرشون گرفتم دارن میان پدرم رو در بیارن.
خوب دیگه با اجازه همگی به خصوص لنا من فرار می کنم.
لنا شاد باشی خیلی شاد همیشه شاااااد!
ایام به کام همگی.

سلاااااام پریسا جون.نگران نباش بابا جشن تولد من از هفت شبانه روزم بیشتر شد که خب خخخ واسه همین دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه.شکلک دیگه بدجوری بزرگش کردما خخخ.منم برات هر چی که عاشقشی رو از خدا می خوام و امیدوارم هر لحظه که می گذره نابتر از لحظه پیشین باشه.شااااااد بمون و پایدار.

دیدگاهتان را بنویسید