خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

معرفی بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید باهنر

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید باهنر شمیرانات تهران، زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با عضویت و خدمات رایگان و غیر حضوری پذیرای نابینایان و کم بینایان عزیز می باشد.

تلفن تماس جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر 02122728164

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «معرفی بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید باهنر»

سلام بر کتاب، کتاب دار، کتابخوان، و کتاب خانه،
ببخشید یه کتاب خانه دیگه هم اومد اینجا یه مسابقه هم گذاشت ولی دیگه ما ندیدیمش،
اگه اشتباه نکنم کتاب خانه ی شهید کلینی بود، سلام ما رو برسونین بگین،
ما هنوز منتظریم جواب مسابقتون رو اعلام کنید،

سلام منم سلام میکنم و تبریک میگم که بازم یه کتابخانه ی دیگه اضافه شد اما به قول دوستمون ای کاش شما دیگه غیب نشید. فقط کتابخانه ی شهرداری هست که همچنان ثابت اینجا برای همه زحمت میکشند منظورم اعضای این کتابخانه هست که ما آقای عابدی را خوب میشناسیم آقای عابدی تشکر که همیشه هستید.

با سلام و عرض خسته نباشید. پیش از هر چیز تشکر صمیمانه خودم را از مسئولان محترم این کتابخانه به خاطر توجه به امر مطالعه در میان نابینایان ابراز می کنم. شخصا امیدوارم بتوانم در عین استفاده از خدمات این کتابخانه به پیشبرد اهداف آن نیز کمک کنم. اما بعد از تشکر روی سخنم با خودمان است. بله خودمان. همین مایی که هر وقت سخن از امکانات رفاهی و فرهنگی می شود دود آهمان عالم و آدم را سیاه می کند. همین مایی که مدعی بی توجهی به حقوقمان از سوی همه کس و همه جا هستیم. دوست یا دوستانی زحمت کشیده اند آغاز فعالیت فرهنگیشان را برای کمک به ما و حل بخشی از مشکلاتمان در سایتی که متعلق به ماست مطرح کرده اند. حالا پاسخ ما چه بوده است؟ یکی آمده برای کتابخانه دیگری که نمی دانم به این کتابخانه مرتبط است یا نه پیغام گذاشته است. یکی دیگر آمده کار آغاز نشده را با کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان که انصافا هم عالی کار می کند قیاس کرده است. یکی دیگر آمده از سر بی حوصلگی خبر از خوب بودن داده اما نگفته چه چیز خوب است و چرا خوب است؟ اما هیچ کس برای کمک به کتابخانه اعلام آمادگی نکرده است. هیچ کس پیشنهادی برای بهبود کار مطرح نکرده است. هیچ کس درمورد فعالیت های کتابخانه یا نحوه ارائه خدمات در آن سوالی مطرح نکرده است. بیاییم باور کنیم دیگران عاشق چشم و ابروی ما نیستند و وظیفه شان هم نیست برای ما کار کنند. بیاییم باور کنیم خرده گرفتن از کاری که هنوز شروع نشده یا ارسال پیام های تلگرافی در تأیید یا رد یک ایده برای هیچ کس مفید فایده نخواهد بود. عرض دیگری نیست جز آرزوی بهروزی برای همه و اظهار تشکر مجدد از مسئولان کتابخانه عمومی شهید باهنر.

سلام،
کاری به محتوای کامنت شما نیست ولی کلا من یادم رفت تشکر کنم،
شخصا آدم قدر ناشناسی نبودم!
حتی کسی که بهم بدی کنه شاید به دل بگیرم! ولی خوبیهارو هم همیشه تو ذهنم دارم،
البته خب کسی هم از ما نخواسته بود که کمک کنیم که ما اعلام آمادگی کنیم!
در هر صورت من بازم آرزوی سلامتی و بهروزی برای عزیزان تلاشگر در این کتاب خانه رو دارم،
ولی خب شما هم سخت میگیرینا! همین که پست رو خوندیم نشونه ی احترامه، بعدشم هرکسی یه سلیقه و یه افکاری داره! دلیل نمیشه من فلان متن رو نوشتم حتما منظور خاصی داشتم! اتفاقا شاید به جا هم بود که بدونن بچه ها هم ارزش قائلن که فراموش نکردن هم پیگیر!
شاید تجربه ای باشه برا این کتاب خانه!
الآن ببینین اگه بخوایم به این چشم ناسپاسی نگاه کنیم،
منم میتونم بگم صاحب پست واسه ما ارزش قائل نبودن جواب کامنت ندادن!
ولی خب مطمئنا اگه ایشون به هر دلیلی جواب ندن شخصا برداشتی نمیکنم!
یه کم خوشبینتر باشین بهتر نیست؟!

با درود و سپاس از عزیزانی که این پست رو خوندند و سپاس ویژه از خانم ها-آقایون: مظاهری، کاظمیان، سارای، عابدی و صالحی که محبت کردند نظر دادند. پایدار باشید.

تشکر. بله تولید کتب گویا در برناممون هست. انشا الله سعی میکنیم ظرف چند ماه آینده در این خصوص بتونیم در خدمتتون باشیم. اگه منظورتون تولید کتب گویامون در چه زمینه ای هست محدودیت خاصی نداریم اما اگه منظورتون زمینه های فعالیتهای خودمونه . ارسال رایگان و تولید کتب گویا، برگزاری کلاسهاای گوناگون بنا بر تقاضای اعضا و برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی به مناسبت های گوناگون در برناممون هست. امید که بتونیم خدمتگزار خوبی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید