خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

من هنوز پریسای گوش کنم. این رو همه بدونن!

سلام به همگی. شکلک نگاه به اطراف محله آرام و تلاش بسیار شدید برای سرکوب هوس ترکوندن1ترقه ای چیزی که همه رو بترسونه همه چیز رو به هم بریزه همه بیان ببینن چه خبره وسط شلوغی بساط جلوی مغازه ها رو به هم بریزن بخورن به هم بی افتن توی حوض میدون محله بزنن به هم دعوای سبک برره ای بشه خلاصه اوضاع قلم قاطی بشه من1گوشه وایستم یواشکی خفه بشم از شدت خنده.
خوب خوب شیطونی بسه. امروز کاملا جدی اومدم که اگر بشه کاملا جدی باشم. اگر بشه.
بچه ها من هیچ وقت بلد نشدم چه مدلی1مقدمه خوب و کوتاه و درست بچینم پس بیخیالش میشم و صاف میرم سر اصل مطلب.
این دفعه نیومدم هیچ مطلب مفید یا غیر مفیدی اینجا بذارم. فقط اومدم حرف بزنم. اومدم خیلی روشن و واضح و بی هیچ پرده پوشی اینجا حرف بزنم چون می دونم جز گوش کنی ها خیلی های دیگه میان اینجا و می خونن.
من، پریسا، همچنان پریسای گوش کنم. گوش کن همچنان سایت اول برامه. اگر پست نمی زنم واسه اینه که مطلبی که از نظرم به درد محله بخوره پیدا نمی کنم بذارم اینجا. اگر توی کامنت دونیه پست های محله کم ظاهر میشم، اگر توی شبنشینیه محله نیستم، اگر کم دیده میشم، دلیلش فقط و فقط1سری گرفتاری های شخصیه که این روز ها1خورده بیشتر شده و زمان زیادی ازم می خواد و باید بهش برسم. گاهی پیش میاد فقط آخر شب بعد از11فرصت می کنم بیام سیستمم رو روشن کنم و تازه اون زمان هم اون چنان از ماجرا های روز خسته هستم که پشت سیستم در حال خوندن1پست خوابم می بره و می بینم هر کاریش می کنم نمی تونم بیدار بمونم و فرداش هم باید زود پاشم و توان جسمیم هم1خورده این روز ها کمتر شده و این توان رو روز ها لازمش دارم و خلاصه مجبور میشم گشتن هام رو نیمه رها کنم تا صبحی که دوباره میاد و دوباره تکرار دیروزه و باز هم این چرخه تکرار میشه. این طوریه که توی پست های مختلف کم دیده میشم. توی شبنشینی های محله هم همین طور. اولا موقعیتش به دلایلی که بالا توضیح دادم برام پیش نمیاد، دوما از شما چه پنهون این روز ها توی هوای بگو و بخند های گذشته نیستم و در حال حاضر این رو در خودم نمی بینم واسه همین ترجیح میدم بی خودی به خودم زور نگم چون می بینم که فعلا زورم نمی رسه.
من همچنان پریسای گوش کنم هرچند کمتر اینجا دیده بشم. هرچند پست نذارم. هرچند مثل همیشه کامنت ندم و هرچند شبنشینی های محله رو به هم نریزم. من هستم. هنوز اگر زمانی اینترنت داشته باشم ورود اولم اینجاست. گوش کن. محله من. محله ای که دلم باهاشه.
لطفا همه این رو بخونید و به اون عزیز یا عزیز هایی که خلاف این رو تصور می کنن و با خط ها و ایمیل های متفاوت بهم پیام های واتساپی و ایمیلی میدن و با تشویق و با دلجویی و با همدلی و با پیام های مدل حالا دیدی و حالا فهمیدی سرگرمم می کنن بگید. پیام هایی نظیر اینکه پریسای گوش کنه دیروزی که دیگه کم کم گوش کنی نیستی… یا پس پریسای گوش کن هم بلاخره فهمید داستان از چه قراره و از گوش کنی بودن داره استعفا میده و کار درستی می کنه و… یا پس بلاخره فهمیدی؟ اینهمه عشق گوش کن بودی ولی با جزئیات اهداف راه نیومدی دیدی چه راحت جوابت کردن و به خاطر اینکه با فلان مورد کنار نیومدی چه راحت رفتی توی کیش و مات؟ عیب نداره شناختی جا های دیگه رو هم سنجش کن و… الی آخر.
معذرت می خوام از همگی واقعا دلم نمی خواست این رو اینجا بنویسم. تصمیم داشتم هیچی نگم دیدم مثل اینکه نمیشه. تصمیم داشتم1شبی بیام توی کامنت های شبنشینی این ها رو بگم دیدم اولا این ممکنه حاشیه درست کنه و در قوانین شبنشینی نوشته بود حاشیه ممنوع، ثانیا هر دفعه1چیزی پیش میاد و مشخص نیست من کی به یکی از شبنشینی ها برسم. گفتم بنویسم بفرستمش واسه بازبینی اگر کادر مدیریت مصلحت به انتشارش دید منتشر میشه اگر هم مصلحت ندید منتشر نمیشه و تصمیم مدیریت محله در این مورد هرچی که باشه من باهاش موافقم و بهش احترام می ذارم.
درضمن، سایت گوش کن، اهل محله، قوانین محله، همه چیز محله، تمامشون برای من قابل احترام هستن. حتی اگر با1چیزی یا1کسی اینجا موافق نباشم، باز هم بیرون از اینجا اون فرد و اون قانون برای من قابل دفاعه چون اون فرد یا اون قانون مال گوش کنه و من پریسای گوش کنم. درگیری های داخلی بین من و هر کس دیگه که عضو و جزو این محله هست1ماجرای داخلی و خودیه. دیگه نمی خوام از هیچ خطی یا از هیچ ایمیلی در این مورد بهم هیچ پیامی بیاد که اینهمه عشقت به گوش کن از صدقه سر فلانی یا فلان موضوع به حساب نیومد و شد باد هوا و… هیچ کس هم نباید خیال کنه به صرف اینکه من اینجا با کسی یا چیزی موافق نیستم می تونه به هر حسابی که من ازش سر در نمیارم و نمی خوام هم سر در بیارم، اون شخص یا اون قانون خاص رو در پیام هایی که به من می فرسته نقد و نفی کنه.
فرقی نمی کنه من اینجا توی گوش کن با چیزی یا با کسی موافق هستم یا نیستم. بیرون از این محله از هر قانون گوش کنی و از هر هم محلی عضو گوش کن که در پیام هایی که من مخاطبشون هستم اسمش منفی برده بشه به شدت دفاع می کنم و از این لحظه هیچ دلم نمی خواد کسی خیال کنه به صرف اینکه من داخل فضای اینجا با کسی یا با قانونی شخصا موافق نیستم مجازه توی پیام هایی که بهم میده به اون فرد یا اون قانون منفی بگه. اون قانون قانون محله منه و برای من محترمه حتی اگر با نظر شخصیم مطابق نباشه. اهل محله هم، تمامشون، تأکید و تکرار می کنم، تمامشون، هم محلی های من هستن هرچند من داخل محله باهاشون هم دل و موافق نباشم. توی هر خونواده و طایفه ای هم پیش میاد که2نفر هم رو جذب نکنن و الزاما همه با هم رفیق های شونه به شونه نیستن. این کاملا طبیعیه. ولی اگر بیرون از خونواده عاملی باشه که بخواد به یکی از این2طرف چپ نگاه کنه تمام خونواده و حتی همون طرف مقابلش که تا2دقیقه پیش داشتن توی سر و کله هم می کوبیدن هم پشتش در میاد و از نظر من این هم کاملا طبیعیه.
تا امروز هیچی نگفتم و فقط سکوت کردم و حذف کردم ولی از امروز با هر مدل پیام خطی یا هر ایمیلی که با این مضمون ها به دستم برسه به شدت برخورد می کنم و با عرض معذرت جواب هایی که می فرستم برای گیرنده اصلا خوشآیند نیست.
به هر حسابی که گذاشته میشه بذار بشه. من حرفم رو زدم و سفت هم پاش ایستادم.
از همه معذرت می خوام و از همه ممنونم که تا آخرش اومدید. خواستم1چیزی بپرونم جدی نباشه دیدم فعلا حوصلهش رو ندارم پس باشه واسه بعد.
ایام به کام همگی.

۶۲ دیدگاه دربارهٔ «من هنوز پریسای گوش کنم. این رو همه بدونن!»

سلام پری سیمای عزیز من. دوست مهربونم. بله باید سریع تر اقدام می کردم ولی گفتم شاید حضرات با طولانی شدن سکوتم و جواب نگرفتن از رو برن ولی زمانی که دیدم پای اسمی جز اسم خودم از گوش کنی ها اومده وسط دیگه نتونستم تحمل کنم. باید۱دفعه واسه همیشه این ماجرا تموم می شد.
مشکلات بذار واسه خودشون بلولن. من هر لحظه که دستم به اینترنت برسه با شما هستم. حتی اگر این زمان بسیار کوتاه باشه. یواشم، خاموشم، بی حرفم، ولی هستم.

خوشم مییاد! یعنی خوشم مییاد ما اعضای اینجا به اینجا خیلی تعصب داریم ولی در عین تعصب، عقل‌مون کور نشده! دقیقا ی پارادوکس!
به قول محمد اصفهانی که میخونه:
“خیلی ها میگن محاله، باشه. ما محالو دیدیم!”
ی گوشکنی، اگه گوشت های ی گوشکنی دیگه رو بخوره، استخوان هاش رو دور نمیریزه! هم‌محلی ها که جنگ کنند، احمقان باور کنند!
پستت رو خعلی دوستیدم و می پرستمت!
عالی بود، عالی!

خیلی مدیری مدیر! جدی این کامنتت رو۲دفعه خوندم و چنان حس مثبتی بهم داد که از خوشی شونه هام۳متر پرید هوا. دلم هم عجیب واسه این ترانه اصفهانی تنگ شد. من از این محال ها اینجا توی گوش کن زیاد دیدم. این نه اولیه نه آخریش. بچه ها ترانه محله که توی یکی از پادکست های اینجا بودش رو الان شدید خواهانم. شکلک تصورات طلایی که همه وسط میدون محله جمعیم دست هم رو گرفتیم داریم شلوغ می کنیم این ترانهه داره بلند خیلی بلند از بلندگوی وسط سالن اجتماعات که۱سرش از پنجره بیرونه پخش میشه. آخ که چه دوست دارم این خیال قشنگ رو! من رفتم ادامهش بدم واسه خودم!

سلام پریسا.
لاااااایک این پستت را هزار بار لااااااایک.
وقتی اومدی توی گوش کن, یه مدت با بچه های باصفاش بودی, دیگه رفتن دل کندن ممکن نیست, من زمان امتحاناتم خیلی درگیر بودم, نمیرسیدم به اینترنت سری بزنم, اما اون زمانی را که میتونستم بیام اینترنت تنها جایی که میرفتم گوش کن بود تا مدتها به ایمیلم سر هم نزدم بعد از امتحاناتم دیدم وای ایمیلم منفجر شده و من کلی ایمیل نخونده دارم.
اگر گاهی نیستیم نشان بر این نیست که گوشکن را رها کردیم, فقط درگیریم پس کسی از این فکرهای بیخودی نکنه.
مرسی پریسا برای این پست.
امیدوارم که مشکلاتت به زودی حل بشه, جات توی شب نشینیها خیلی خیلی خالی هست.

سلام فاطمه جان. گوش کنه دیگه. معتاد می کنه باید ببرن به سبک های خشن قدیمی ترکمون بدن. همون بستن به تخت و از این موارد که البته به محض آزادی دوباره با۱شیرجه اینترنتی وسط محله ایم! خخخ! مشکلات هم بلاخره خسته میشن می کشن عقب. فعلا که حسابی نفس هم رو گرفتیم و با اینکه خیلی خسته شدم ولی تا اینجا برنده خودمم. یوهو! شبنشینی ها رو هم بچه ها نکنه بذارید شهروز آرامش داشته باشه ها! حسابی جای من اجتماعات محله رو داقون کنید تا خودم برسم.
به محض اینکه بتونم خودم رو می رسونم. این رو اون هایی که الان اینجان و شنیدن به تمام اون هایی که نیستن و نشنیدن بگن. آرامش موقتیه خخخ خخخ و باز هم خخخ!

سلام.
خداییش هوس کردم یه ایمیل ناشناس درست کنم یه کم اذیتت کنم.
خدایا این تفریحات سالمو از ما نگیر خخخ.
یعنی یه چیزایی برات مینویسم که حالا بماند خخخ.
ولی خوشم اومد. من دور و برم خیلیها رو دیدم که از این موجهای منفی براشون از یه جاهایی میاد که بیا مثلاً فلان سایت یا فلان گروه و گوشکن رو بیخیال شو و از این حرفا.
به هر حال یه وقتایی لازمه که این دوستان تو پستهاشون یه کامنت جدید از یه آدم جدید به جز خودشون پنج شش نفر داشته باشن.
شایدم خود مدیراشون بیچاره ها از این جریانا بیخبر باشن. ولی به هر حال حتی اگر نیت خیر باشه، تبلیغ منفی علیه یه جا به هدف رونق گرفتن یه جای دیگه نه مراماً نه اخلاقاً درست نیست.
منتظر ایمیل ناشناسم باش خخخ.
الفراااار.

سلام شهروز. به جان خودم ایمیل ناشناس برام بیاد صاف نازل میشم روی سرت می خواد تو باشی می خواد تو نباشی چون اینجا در حضور اینهمه شاهد اعتراااف کردی که همچین قصد پلیدی داری. اصلا نکنه قبلی ها خودت بودی! شکلک لبخند مدل ابلیسی درجه اول که عجب چیزی ازش گرفتم می تونم رسما بکشمش. خوب شهروز می گفتی! پس احتمال فرستادن پیام هایی که این هفته برام اومده بود به وسیله تو وجود داره. شکلک نیمخیز شدن که از جام بلند شم. خوب بچه ها من باید برم کار دارم. ۱کپی از این۴تا پیام آخریم باید بفرستم بره۱جایی. تا برگردم با این شهروز بای بای کنید چون دیگه امشب ستاره ها رو نمی بینه. شکلک اندوه و تأثر غیر واقعی. شکلک برق شیطانی در نگاه بدخواه. آخجون میمیره عبرت میشه واسه باقیه اذیت کن های من!

آقا من الان۱چیزی رو نفهمیدم. شهروز تو از چی خوشت اومده بود الان؟ شکلک می گردم دنبال۱چیزی باهاش بزنم توی سر این! من اعصابم توی فرقون داشت دور محله می چرخید این خوش اومدن داره؟ باش تا۱جایی دستم برسه به امکانی برای تلافی!

سلام پریسا خانم من تا الان خشم شما را حس نکرده بودم. با توجه به شناختی که در این چند ماه از شما پیدا کرده بودم باورم نمیشد روزی مطلبی از شما بخونم که پر از ناراحتی باشه، صدای بسیار پر انرژی دارید امیدوارم هر جا که هستید شاد باشید و دیگران را نیز شاد کنید. خدا یار و نگهدارتون باشه.

سلام آقا هادی. خشم هم مثل تمام عواملی که خدا توی۱وجود گذاشته، یکی از اجزای تشکیل دهنده۱وجوده. من هم بلدم خشمگین و خشن بشم. مثل همه. فقط اینکه سعی می کنم کمتر ازش استفاده کنم. مثلا زمان هایی که لازم میشه در برابر اتفاق های مزخرفی شبیه این، از متعلقات و علائقم دفاع کنم. گوش کن یکی از این علائقه که من حسابی پاش ایستادم.
ممنونم از لطفی که بهم دارید.
در پناه حق.

سلام
عجب!
من با محتوای پست کاملا موافقم، یه جا به طور سر بسته از همین نمونه هایی که شهروز گفتند شنیده بودم، ولی باورم نمیشد. بگذریم.
خب من فعلا سرم شلوغ نیست، ولی گاهی اوقات حس نت گردی رو ندارم، گاهی وقتا هم ممکنه واقعا کاری پیش بیاد. نگران میشم نکنه کسی پیش خودش گمان کنه که من هم …….. البته بگم که تا الآن برای من چنین چیزی اتفاق نیفتاده. امیدوارم که پیش نیاد که کسی دچار سوء تفاهم بشه.
من هم اینجا خیلی وقتها تنها سایتی هست که ازش بازدید میکنم، و میشه گفت اولویت اول من هم گوش کنه. بازم ممنون پریسا جان بابت پستی که گذاشتی.
امیدوارم زودتر گرفتاریها رفع بشه و ما شما رو هم بیشتر ببینیم.
موفق باشی عزیزم.

سلام نازنینِ نازنین. سو تفاهم ها اصولا مثبت نیستن. بهتره که پیش نیاد. مطمئن باش عزیز که کسی در مورد شما فکر اون مدلی نداره. هر کسی گاهی سرش شلوغه. گاهی گرفتاره و گاهی واقعا براش شدنی نیست که به همه چیز با هم برسه. شما هم یکی هستی مثل همه.
ممنونم دوست عزیز گرفتاری نمک زندگیه. این نیز بگذرد. هستم در خدمتتون!

سلام ریحان عزیز. اگر بشه اونی که دلم می خواد باشم میشم تصویر کاملی از۱آدم خوشبخت. و این خیلی سخت به دست میاد. از خدا می خوام کمکم کنه بتونم و بپذیرم اونی باشم که باید باشم. امیدوارم زمانی برسه که به همچین جایگاهی برسم!
ممنونم که هستی.

پریسااااااااااااااااااااا… این چی چیه س گذاشدی؟ خو تو نمیدونی من حسودم؟ حالا یعنی برم یه پست بذارم؟ هاهاهاهاههاهاهاهاههاهاها.. نه پریسا.. بهم رحم کون.. شاید تو بخوای هر روز یه پست بذاری.. من لاغرم… من جون و جیریق ندارم…
خب بذا بینم موضوع پستت چی بود؟ آها… خبس آباجی که اهلی گوش کنی…
خب من نیمیدونم چی به چیه س دقیق… ولی ظاهراً شوما عصبانی هستی از دس یه عده.. و من در این لحظه خدای را شاکرم که جزء اون یه عده نیسم…هاهاههاهاهاهاهاهااهاها… خشم اژدهاااااااااا… نابودگر ۳ برنامه امشب سینماهای اینجا… با بازی پریسا… کارگردانی پریسا.. تهیه کنندگی پریسا…نقش اول مرد: پریسا.. نقش اول زن: پریسا…. در اکثر سینماهای شهر… برنده جایزه پریسای طلایی در جشنواره دهه پریسا… هاهاهاههاهاهاههاهاها… برم دیگه حالم خوش نیس ترمز بریدم…خخخخخخخ

آهان خوب گرفتمت! حالا دیگه دماغت رو جای دماغ من پارک می کنی؟ لای در اجتماعات محله هان! الان درستت می کنم. شکلک دست تکون میدم به نشان تهدید یعنی اینکه هر کسی بیاد جلو خونش پای خودشه. شکلک رهگذر توی بغلم۴میخه و من در کمااال آرامش با۱لبخند ملیح مشغول قلقلک دادنشم. ککم هم نمی گزه این چی داره میشه.
خوب همون طور که به امر شیرین قلقلک دادن این مشغولم اعلام می کنم که احتمالش هست که من بزنه به سرم و سیمپیچ هام۱دفعه بزنه اتصالی کنه و هر روز۳-۴تایی پست بفرستم واسه بازبینی. بعدش هم این فیلمه خوشگله۱کسی بره برام بلیتش رو بخره می خوام برم تماشا کنم من خودم زمان ندارم مشغولم اینجا. شکلک رهگذر از حال رفت گرفتم تمام قد خوابوندمش وسط حوض و خودم با هرچی سرعت که میشه داشته باشم زدم به فراااااار!

سلام دوست من. اهالی محله به من لطف دارن. این از سر محبتشونه. فقط می تونم ممنونشون باشم و بگم که خودشون و این محبت هاشون خیلی برام ارزش داره. بله افراد با هم متفاوتن و۱سری این وسط می خوان که با این تفاوت های بین دیگران کمی تفریح کنن که البته به نظرم نتیجه چندان مثبت نیست. امیدوارم این اشخاص دفعه های بعد بیشتر از تجربه هاشون استفاده کنن.
ممنونم از حضور با ارزش شما.

سلام وحید. کمک که آره بر میاد. از دست تو و بقیه. دارید کمک می کنید وحید باور کن. دعا هایی که اینجا برام فرستادید، هر۱موج مثبتی که بهم میدید، همین که هستید، این ها کمک هستن. واقعا هستن. گرفتاری هم باید گاهی باشه. اگر نباشه بی دردی مفهومش رو از دست میده. هرچی خدا بخواد همون میشه. فقط خودش. تا امروز که واسه من بد نخواست و البته هیچ وقت هم بد نمی خواد. من بهش مطمئنم.
وحید فعلا به جای من حسابی شیطونی کنید تا خودم برسم.

سلام سارای جان. ممنونم عزیز. همه چیز درست میشه من هم میام روی سر محله و روی سر آرامش اینجا هوااار میشم همه شما ها دعا می کنید دوباره چند وقتی خوابم ببره۱نفسی از دستم بکشید. خخخ! ممنونم سارای بهم خیلی لطف داری. محبت ها قشنگن. ممنون!

سلام بر پریسا ی خودمون!‏
فقط یکم بیشتر از یکم دیر اومدم!‏
راجع به پستت که دمت گرم,خیلی خوب بود,ولی خودمونیم اصلا بهت نمیاد اینجوری صحبت کنی
من کامنت هارو نخوندم,همینطوری یوهو اومدم دارم اینو مینویسم
اومدم هم واسه پستت بهت آفرین بگم,هم بهت بگم که چند وقته ازت یه کوچولو خیلی ناراحتم!دلیلش هم که اینجا نمیشه گفت

سلام
وای خیلی دیر رسیدم من نباید برای این پست دیر میرسیدم
اما دیروز مهمون داشتم و تا دم غروب گرفتار بودم
ساناز هم کتفش گرفته بود و اصلا نمیتونست تکون بخوره کلی دلم گرفته بود
جمعه ی خوبی نداشتم وقتی ساناز مریض میشه خیلی دلم میگیره
ولی گذشته از این حرف ها پست خوبی بود پریسا
ما هم شک نداریم که تو پریسای گوشکن هستی
به خدا من اطمینان دارم که تو هرچی میگی از ته دلت میگی
چون خیلی از اخلاقات مثل خودمه
منم اگر از کسی اینجا ناراحت باشم چه مدیر ها و چه غیره اما هیچوقت هیچوقت به کسی اجازه نمیدم پشت سرشون بدیشون را بگه خیلی روی بچههای محله تعصب دارم
دقیقا تو هم مثل خودمی شک ندارم
ببخش من نمیتونم زیاد بنویسم
اما تو خودت تا ته حرف های من را درک میکنی
دوستت دارم عزیزم چه کم پیدا باشی و چه زیاد پیدا
میبوسمت از دور.

سلام خانم کاظمیان عزیز. می فهمم دقیقا تا ته تهش رو می فهمم. لازم نیست شما خودت رو اذیت کنی تمام نگفته هات در این مورد رو تا آخرش می فهمم. امیدوارم ساناز جان هم الان دیگه رو به راه شده باشه. عوضش زمان هایی که بعد از۱بیماری کوچولو سلامتیش رو به دست میاره حسابی جفتتون شاد میشید. این مدلی تماشا کن جمعه و باقی دردسر هاش روشن تر میشن. راستی باید اول می گفتم نمی دونم چی شد که ترتیبش به هم ریخت. شما دیر نرسیدی. شما هر زمان تشریف بیارید همون زمان درست سر وقته.
شاد باشید هر دوتاتون.

درود! من هنوز عدسی بشاش:شاداب:خندان:عقرب:شیطون:و… محله مجتبی و دوستان هستم و هست و خواهم بود… هرگی هم هرجا پیکه پروند منم تیکه بارونش میکنم… خوب این همه گفتی شنیدیم حالا باید بریم بفکریم و دومین اردوی محله را برپا کنیم و دشمنان محله را شکست دهیم… حالا برم ببینم بقیه دوستان نظرشون چی بوده!

سلام عدسی. یعنی هر جا من ببینمت اول باید۱خخخ بگم بعدش بخونم ببینم شما چی نوشتی. بعدش هم باز بسته به مدل نوشتنت از یکی تا۱۲تا خخخ میگم. خخخ! اردوی دوم رو هم که اون دفعه مدیر در موردش صحبت کرد و حل شد دیگه. فعلا بیخیال فقط شاد باش باقیش رو بیخیال.
ایام به کامت.

سلام عدسی. من واقعا نمی دونم. اگر شبیه الان گرفتار باشم باید پشت سیستم منتظر رسیدن گزارش اردو از قلم بچه ها بمونم و اگر بتونم برسم که خودم میشم یکی از گزارش نویس ها. ولی عدسی بیخیال مدیر درست میگه بذار خاطره اردوی گوش کن به همون شیرینی و هیبت شیرین اولیه باقی بمونه. بعضی چیز ها باید که تکرار نشن و احتمالا این هم یکی از اون بعضی چیز هاست.

سلام به آبجی پریسای گل و گلاب
خدا رو شکر آبجی جون که هنوز همون پریسای حرف گوش کنی خخخخخخ شوخی کردم شوخی کردم همون پریسای گوش کنی ولی آبجی اگه راه داره یه کم سرتو خلوت کن یه وقت بزار اینجا هم پست بزار قلمت خییییلی خوبه حیفه که این سایت از قلمت بی بهره باشه یا حتی کم بهره باشه در هر صورت نمی دونم ولی یه کاریش بکن من یکی که قلم شما رو خییییلی دوست دارم

سلام به حدیثه عزیز ما. راحت باش دوست من الان دیگه حرصی نیستم. قلم من که قابل محله و هم محلی ها رو نداره. شکلک خجالت. باور کن حدیثه اگر چیزی گیرم بیاد که به درد اینجا بخوره امکان نداره نذارم. هرچی می چرخم هیچی پیدا نمی کنم که به در و دیوار محله بیاد تا بزنم. اگر پیدا کردم به روی چشم حتما.
ممنونم از اینهمه لطفت.
پاینده باشی!

دیدگاهتان را بنویسید