خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
عیدی من به دوستان، آموزش کار با سایت بانک ملی

سلام دوستای عزیزم

با آخرین پست امسالم در خدمتتون هستم

امیدوارم خوشتون بیاد

امروز میخوایم با هم یاد بگیریم که چطور از طریق سایت بانک ملی کار های بانکیمونو انجام بدیم

یعنی دیگه شما مجبور نیستین برای یه پول کارت به کارت کردن برین پیش صدتا بینا رو بندازین

که اونا هم آیا بیان آیا نیان

یعنی شما خیلی شیک میشینین تو خونتون و قبض هاتونو پرداخت میکنین

دیگه نیازی نیست برین بانک

راحت میتونین از طریق اینترنت,شارج همراه اول و ایرانسل و رایتل بگیرین!

خلاصه بشینین تو خونه و حالشو ببرین!

فقط یه حساب تو بانک ملی باید داشته باشین دیگه,همین!

خوب حالا میریم سراغ لینک دانلود

شما میتونین این آموزشو از

 اینجا

دانلود کنین

دوستان تو این سالی که گذشت تمام سعیم رو کردم تا شما پیشرفت کنین و هرچه بیشتر به استقلال برسین

حالا نمیدونم چقدر موفق بودم,انشا الله که به هدفم رسیده باشم

عیدتون هم پیشاپیش مبارک

یادتون نره موقع تحویل سال برام دعا کنین

کامنت یادتون نره,قربون همتون

بای

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «عیدی من به دوستان، آموزش کار با سایت بانک ملی»

با سلام خدمت شما دوست عزیز
متشکر از زحمتی که کشیدی من حقیقتش چون بلد بودم ندانلودیدم
انتقال وجه هم خیلی راحت میده
اما اگه بشه این کارها رو با گوشی و توی مسافرت و هر جای دیگه بشه انجام داد خعلی خوب بود
سامانه ی رعد ملی قبلا انجام می داد که متاسفانه برداشته شد
با تشکر خدا نگهدار

سلام میرقاسمی
این آموزشت نیمیدونم چی چیه؟ اومدم بابت پست قبلیت و اون زیپه ازت تشکر کنم.. نصبش کردم و خیلی کمکم کرد.. دستت درد نکنه…
شالله خوشبخ شی مااااااااادر
شنیدی میگن: گاهی خدا بدست تو گره از کار دیگری میگشاید؟ پس وقتی دستی را میگیری بدان که دست دیگر تو در دست خداست…
آفرین که دست خیر داری و بفکر همنوعانت هسی.. باریک الله

سلام واااااااای آقای میرقاسمی خیلی بهش نیاز داشتم خیلی زحمت کشیدید شما هم یکی از کسانی بودید که بدون هیچ چشم داشتی به ما این آموزش ها را هدیه میکردید خیلی تشکر واقعا براتون دعا میکنم که یه دختر خوب و اصیل بیاد تو زندگیتون ممنون از شما

سلام و درود بر محمد جان عزیز؛ مرسی از تو من توی سال ۹۴ خیلی خیلی آموزشهای خوب توپ و عالی چه از نوع اندرویدی و چه از نوع کامپیوتری دانلود کردم و دارم میگوشم و خواهم گوشید البته آموزشهای اندرویدیت رو گذاشتم وقتی که گوشی اندروید خریدم بگوشم در هر حال فرا رسیدن سال نو رو پیشاپیش به تو دوست عزیزم تبریک میگویم و امیدوارم سال ۹۵ برات سالی باشه همراه با خیر و برکت و موفقیتهای فراوان و همین طور سالی باشه باز هم با آموزشهای با حال در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام محمدِ عزیز واقعاً آموزشهای بی عیبتان یارای همه ما نابینایان بوده. و امیدوارم همچنان باشد. از زحمات شما متشکرم. و آرزوی توفیق و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان را آرزومندم. پیشاپیش سال نو بر شما هم مبارک.

درود
ضمن تشکر از جناب آقای میر قاسمی عزیز .خدمات و تلاش های شما هم استانی عزیز ستودنی است و به همه تلاشتان ارج می نَهَم .توجه شما به نیازهای نابینایان واقعا درخور تحسین است .چنانچه که توضیح فرمودید : خدمات سایت بانک ملی نسبت به بانک های دیگر از جمله صادرات و ملت و سپه بی نظیر است . من کاملا قبول دارم ولی مدتی است که بنا بر برخورد مسئولان بی تجربه حدود دو ماه از این بانک رو گرداندم .البته همه این مباحث بخاطر بی تجربگی و ناتوانی افراد است والا که بانک و سیستم خدماتی اش بی نظیر است.
در خصوص انتقال دسته ای درون بانکی بنویسم که من انتقال دسته ای درون بانکی را کار کرده ام و آن بدین گونه است که اگر بخواهیم از یک حساب که کارت بانکی داریم و ملی کارت است چند عملیات برداشت داشته باشیم به حساب های دارای کارت بانک ملی می توانیم به جای انتخاب انتقال درون بانکی و تکرار شماره کارت مبدا از قسمت انتقال دسته ای درون بانکی استفاده کنیم و به جای چند بار وارد کردن یک بار شماره کارت مبدا را وارد و با وارد کردن چند شماره کارت مقصد به راحتی و با سرعت بالا از یک حساب به چند حساب وجه انتقال دهیم و دقیقا گزارش کار بصورت مجزا و در زیر هم با نام فرد دارنده حساب می آید .ضمنا رکورد چهارم را با حداکثر ۱۵ رکورد را امتحان نکردم .
اما در انتقال شتابی که خدمتی قابل توجه است در ساخت یوزر دقیقا سخن شما را قبول دارم و می توان اطلاعات را صحیح وارد کرد و نام کاربری انتخاب نمائیم و اگر اطلاعات ما درست باشد قطعا امکان انتقال شتابی بدون مراجعه با بانک هم امکان دارد .اما مراجعه به بانک از آن جهت است که ما می توانیم با مراجعه به بانک و دریافت رمز حساب خود که شامل شش رکورد که دو حرف بزرگ انگلیسی و دو حرف کوچک انگلیسی و دو عدد است برای هر حساب بانک ملی و ورود آن در قسمت مخصوص از امکان مشاهده صورتحساب بانک از همان ابتدای افتتاح حساب سیبا خود مطلع شویم البته این صورتحساب بروز نیست و معمولا یک تا دو روز و غالبا با بروز رسانی های متعدد است و ۴۸ ساعت تاخیر دارد . البته برای فعال نمودن باید به قسمت عملیات متمرکز رفته شماره حساب را بدهیم که با یافتن شماره حساب و افزودن آن به لیست به محل مخصوص باید برویم که خودش عنوان می کند که رمز دریافت شده از بانک را باید در محل کلید وارد کنیم .قسمت کلید را می زنیم و در قسمت وارد کردن رمز ، رمز را وارد و ثبت میکنیم .اگر درست انجام دهیم قسمت صورتحساب ما فعال می شود .همزمان نیز اگر وامی داشته باشیم در قسمت جدول بعدی نیز می آید و ما دقیقا عملیات آن را مشاهده می کنیم .توضیحات بنده به رسائی شما نیست اما خواستم کمی هم اطلاعات خودم را برای شما بنویسم و آموزش شما را شفاف تر نمایم .همیشه موفق باشید .از اینکه خیلی دیر کامنت گذاشتم متاسفم .اما حتی اگر یک نفر هم بخواند مطمئنا اثرش را خواهد گذاشت .
ضمنا برای مانده گیری از حساب بدون دردسر می توان از سامانه ۰۹۶۲۲ استفاده کرد البته برای بار اول اگر با کارت و شماره کارت بانکی رفتید باید از رمز دوم وارد شوید که خود سامانه راهنمائی می کند ولی توصیه من برای بارهای بعدی همانا گرفتن رمز تلفن بانک است که خود سامانه راهنمائی می کند و اگر کلید مربوط را بزنید یک شماره تلفن بانک چهر رقمی به شما می گوید که باید بخاطر بسپارید و بعد از طریق همان شماره سامانه و با وارد کردن شماره حساب و رمز تلفن بانک می توانید با امنیت بالا از مانده حساب خود و سه گردش آخر مطلع شوید و اگر هم فاکس داشته باشید که سه ماه اخیر را چاپ بگیرید که به کار نابینا نمی آید .البته که اگر با کارت و رمز دوم باشد از طریق این سامانه می توانند کسانی که مطلع شوند قبوض خود را بپردازند اما با تلفن بانک و ورود با شماره حساب قطعا دخل و تصرفی نمی توانند بنمایند و صرفا از موجودی شما مطلع می شوند .همیشه سرفراز باشید و پیش به سوی استقلال نابینا .

درود بر شما جناب آقای میر قاسمی. سال نو بر شما مبارک. سال گذشته طی چند برخوردی که با شما داشتم خیلی چیزها از شما یاد گرفتم، هر چند در برخی مواقع با برخورد تندتان رو به رو شدم، اما با این حال خیلی خیلی از بابت زحماتی که برای ارتقای سطح دانش فنی نابینایان میکشید، سپاسگزارم. یادش به خیر! من هم زمانی که نوکیا رو بورس بود خیلی خیلی پیگیر یادگیری و آموزش انواع نرم افزارهای به درد بخور نابینایان بودم اما زمان ما امکانات نبود و سایتی هم نبود که در آن آموزش صوتی بگذاریم. سالهای ۸۵ تا ۸۸ را می گویم. راستی اگر وقت کردید آموزشی در مورد فیس بوک ضبط کنید، ممنونتان هستم. شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید