خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آینده سازان تهران فاتح دوازدهمین دوره لیگ برتر گلبال آقایان شد

دور برگشت از دوازدهمین دوره لیگ برتر گلبال آقایان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( 12 و 13 اسفند) در شهرستان طرقبه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید به محل برگزاری این مسابقات در مشهد: تیم گلبال آینده سازان تهران که در دور رفت این مسابقات با پانزده امتیاز قهرمان شده بود، در دور برگشت نیز جمع امتیازات خود را به عدد ۲۷ رساند تا با اقتدار کامل، فاتح دوازدهمین دوره لیگ برتر گلبال آقایان شود.
این تیم که اغلب بازیکنان آن را ترکیب تیم ملی گلبال جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی فیسپیک مالزی در سال ۲۰۱۳ تشکیل میداد، توانست با اتکا به نیروی جوانی و سرمربیگری محمود یوسفیان در این مسابقات قهرمان شود تا استان تهران

پس از سالها، یک بار دیگر بر بام گلبال ایران بایستد.
تیم بهزیستی اصفهان که در یازدهمین دوره لیگ برتر گلبال توانسته بود عنوان قهرمانی را ازآن خود کند، در

این دوره نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
هیأت ورزشی نابینایان استان اردبیل که در دور رفت این مسابقات تنها سه امتیاز به دست آورده بود، در دور برگشت نمایش خیره کننده ای از خود نشان داد و توانست با پانزده امتیاز عنوان سومی این دوره از رقابتها را از آن خود کند. این در حالی است که تیم شهید هرندی تهران که از طرف هیأت ورزشی نابینایان این استان حمایت میشود، پانزده امتیاز به دست آورد اما به علت تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار گرفت.
تیم کیهانبد، دیگر نماینده استان تهران حاضر در این مسابقات با ۹ امتیاز پنجم و دانشگاه آزاد مشهد با ۳ امتیاز ششم شد.
تیم آینده سازان تهران با ۹۶ گل زده و ۴6 گل خورده و تفاضل گل +5۰ عنوان بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. همچنین محمد سرنجی از بهزیستی اصفهان با ۳3 گل زده، آقای گل این رقابتها شد.
در صورتی که رقابت های لیگ برتر گلبال در سال آینده با حضور 6 تیم برگزار شود، دو تیم کیهانبد تهران و دانشگاه آزاد مشهد به مسابقات دسته اول سقوط خواهند کرد. اما چنانچه این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار شود، این دو تیم نیز در مسابقات لیگ برتر باقی خواهند ماند.
نتایج روز اول این مسابقات به شرح زیر است:
آینده سازان تهران ۱۴ بهزیستی اصفهان ۸. شهید هرندی تهران ۱۳ دانشگاه آزاد مشهد 1۲. هیأت نابینایان اردبیل ۷ کیهانبد تهران ۳. دانشگاه آزاد مشهد ۱۰ اردبیل ۹. آینده سازان 9 کیهانبد 4. بهزیستی اصفهان 6 شهید هرندی تهران 4. بهزیستی اصفهان ۱۸ کیهانبد ۱۰. اردبیل ۶ شهید هرندی ۲. آینده سازان ۱۲ دانشگاه آزاد مشهد ۳.
در روز پایانی این رقابتها نیز نتایج زیر به دست آمد:
اردبیل ۸ بهزیستی اصفهان ۶. کیهانبد ۱۴ دانشگاه آزاد مشهد ۶. آینده سازان ۱۲ شهید هرندی ۶. بهزیستی اصفهان ۱۶ دانشگاه آزاد مشهد ۹. اردبیل ۶ آینده سازان ۲. شهید هرندی ۸ کیهانبد ۷.

در مراسم اختتامیه که عصر پنجشنبه سیزده اسفند در سالن الغدیر طرقبه مشهد برگزار شد، به تیمهای اول تا سوم کاپ و نشان قهرمانی اعطا شد. در این مراسم، محمدرضا مظلومی رئیس و محسن جعفری دبیر فدراسیون نابینایان نیز حضور داشتند.

اخبار، حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیمهای مختلف حاضر در این مسابقات، متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

امیر سرمدی

عکاس: تبسم چلوی

منبع: ایرانسپیدCAM00390CAM00400CAM00435 (1)CAM00435CAM00436

۸ دیدگاه دربارهٔ «آینده سازان تهران فاتح دوازدهمین دوره لیگ برتر گلبال آقایان شد»

سلام محمدرضا.
آره تمامی دوستانت هم اعتقاد داشتن به حقشون رسیدن و ابراز امیدواری میکردن سر انجام به حقشون مبنی بر رسیدن به تیم ملی گلبال بزرگ سالان هم برسن.
من تمامی مصاحبه هایی که با بازیکنان و مربیان حاضر در این مسابقات گرفتم رو ادیت و آماده کردم و انشا الله امروز یا فردا در ایران سپید و گوش کن خودمون منتشر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید