خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت هشتم و طرز تهیه کوفته ی کرمانشاهی

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاههای محترم. این بار هم اومدم با تعدادی فایل صوتی آشپزی و آموزش طرز تهیه کوفته ی کرمان شاهی.

طرز تهیه ی کوفته کرمان شاهی رو از برنامه بهونه نوشتم که در زیر مواد لازم و طرز تهیه رو براتون مینویسم.

مواد لازم کوفته کرمانشاهی

برنج      ۲ پیمانه

گوشت چرخ کرده    ۲۰۰ گرم

پیاز رنده شده      ۱ عدد متوسط

تخم مرغ    ۱ عدد

نعنا خشک     ۱ ق غ

فلفل    ۱ ق م سر پر

سس کوفته

سرکه سیب     ۱ لیوان

شکر     ۳ ق غ

طرز تهیه کوفته کرمانشاهی

پیاز را رنده کرده و آبش را بگیرید.

برنج را با کمی آب بدون نمک و روغن بگذارید تا بپزد بعد از اینکه سرد شد با سایر مواد مخلوط کرده و ورز دهید تا کاملا یکدست شود سپس به شکل بیضی در آورده و در کمی روغن سرخ کنید به طوریکه کاملا برشته شود .

برای تهیه سس سرکه و شکر را درون تابه ریخته و مخلوط کنید تا حل شود و قبل از اینکه به جوش آید کوفته ها را درون آن چیده و دم کنی بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد.

نکته: بهتر است از برنج ایرانی استفاده کنید تا کوفته طعم و عطر بهتری بگیرد.

فایلهای صوتی که در این پست براتون میذارم و به تازگی دانلود کردم شامل: اسلایس شکلات و نارگیل, آش شوید باقالی, پلوی افغانی, خورش بامیه کرمانشاهی, دلمه ی هفت رنگ, رشته پلو با قیسی, سالاد پاستا, سوهان عسلی, شیرینی دانمارکی و ماهی پلو با زرشک میباشد.

برای دانلود فایلهای آشپزی قسمت هشتم با حجم 59 مگا بایت از

 

اینجا

وارد شوید.

هر کی مایله آرشیو صوتی من در 8 dvd و آرشیو تصویری من در 27 dvd رو داشته باشه با موبایل من 09136278072 تماس بگیره.

خدا یار و نگهدار.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت هشتم و طرز تهیه کوفته ی کرمانشاهی»

سلام و درود بیپایان خدمت کدبانوی کبیر محله نگار خانم, مرسی بابت انتشار این پست در محله, من نمیدونستم که کرمانشاه هم کوفته داره من یکی که عاشق هر نوع دلمه و کوفته هستم باید طرز پختش را نشون مامانم بدم تا بپزه ببینم چه مزهی داره, من یکی که توی آشپزی به پای شما که حتماً نمیرسم چون که در این زمینه بی استعدادم و فعلاً این فایلها را میدانلودم تا ببینم بعد از آزمون دکترا حقوق که خیلی باید بخونم میتونم بلءخره چیزی یاد بگیرم یا نه که اونم امکان داره هزار سال طول بکشه, ببخشید که خیلی حرافی کردم و سرتان را درد آوردم باز هم مجدداً بابت پستتان سپاس گذاری میکنم در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام خانم سلامی , از پست های خوب و خوش مزه تون بسیار بسیار ممنونم ,
یکی از اولین رموز موفقیت که من دقت کردم , همین نظم هست , برای شروع یک آشپزی , من هم در نابینایی بسیار بسیار سختی کشیدم و الان به این نتیجه رسیدم که هیچ راه حلی نیست بجز دقت و انضباط , در به کارگیری از وسایل منزل و به خصوص در آشپزی , که زمان بندی در اون خیلی بیشتر ضروری است و نظم حرف اول رو میزنه .
شما هم از ترتیب گذاشتن پست هاتون میشه پی برد که به نظم خیلی اهمیت میدید و اصل اولیه کار رو به خوبی رعایت میکنی .
از آشپزی بگم که من هر وقت دقت نداشتم و ترتیب رو رعایت نکردم , شکست خوردم و کارهایی هم که درش تبحر داشتم رو نتونستم انجام شون بدم .
دلمه رو هم که عاشقشم و توصیه میکنم دوستان از قبل برنامه ریزی کنند و شروع به پختنش کنند . کمی باید مشارکت در آشپزی بیشتر باشه و ازش عقب نمونیم .
مرسی از زحمتی که کشیدید .

دیدگاهتان را بنویسید