خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

عیدانه ی من به شما هم محله ایهای مهربونم.

سلام من بر تکتکِ شما همدلانِ هممحله ای با وفایم. سال نو و عید نوروز باستانی سال 1395 خورشیدی را پیشاپیش به همه ی شما عزیزان در هر کجای کره ی خاکی که هستید و الآن به این پست من توجه دارید صمیمانه تبریک و شادباش عرض مینمایم. انشا الله که سالی سرشار از سعادت سر افرازی سُرور سپیدبختی سلامتی و سربلندی از آغاز تا پایان برای همگان و همواره ایام بکاممان باشد. آمین یا رب العالَمین

بفرمایید عیدی من بشما خواهش دارم اصلا قابلی نداره و حجمش هم تقریبا 6 MB است. حتما دانلودش نمایید.

بله چی گفتید؟ چیچی توشه؟ نه نخیر دوست عزیزم اصلا و ابدا نمینویسم. نمیشه بنویسم چون جذابیتش تلف میشه. ولی مطمئن باشید اگه دانلودش کنید بازش کنید و گوشش دهید حتما و یقینا میپسندید و پشیمون نمیشوید.

عیدتان مبارک. بفرمایید.

تا درودی دیگر بدرود.

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «عیدانه ی من به شما هم محله ایهای مهربونم.»

سلام سید
دقیقا چیزی بود که باب میل منه و من دوستش دارم
کلا کارهای این مدلی رو میپسندم چی کار کنم سنتی پسندم دیگه.
از بابت تبریک رایانه ای هم ممنون.
منم برای شما سالی سرشار از سلامتی و سرور و بقیۀ س ها رو میخوام که خیر باشن خخخ
موفق باشید.

سلاااااااااام سلااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااام بر آقای کیانی, وای عجب عیدی باحال و توپی بود مخصوصاً قسمت تبریک گفتنش توسط عمه پارسآوا عمو ایسپیک و هم چنین جاز خیلی خیلی عالی بود و یه عیدی باور نکردنی بهمون دادی من یکی هم سوپرایز شدم و هم زق مرگ, میگم این آهنگی که توی این عیدانه گذاشتی مال کدوم خواننده هست میشه بگی همین منم به نوبه خودم فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز و اومدن سال ۱۳۹۵ رو پیشاپیش به همه ی همسایه های محله یا همون هم محله ای های عزیز تبریک میگویم و امیدوارم که همه ی هم محله ای ها سالی پر از خیر و برکت داشته باشند و سال ۹۵ برایشان سال شکوفایی همه ی اهدافشان باشد و سالی باشد پر از پول و دو دعا هم برای همه ی هم محله ای ها دارم و آن دو هم این است اولیش این است که بیکاران محله در سال جدید یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنند و دومیش هم اینه که مجردها چه آقایان و چه خانمها یه همراه و هم مسیر خوب در زندگی خدا قسمتشان کند و در کنارش به آرامش و آسایش برسند مرا هم سر سفره هفت سین از دعای خیرتان فراموش نفرمایید همسایه و هم محله ای کوچک شما احمد. در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

سلام من بر دوست هممحله ایه همیشگی احمد آقا. کاکو جونم خوشحال شدم که مقبولت بود. نه متأسفانه نام این خواننده گرامی را نمیدونم و درین فرصت از هممحله ایهایی که ایشون را میشناسند خواهش دارم اطلاعرسانی بفرمایند. باورکن منم از ذوق و شعف شما انرژی مضاعف میگیرم. دستهای بیریا و ناقابلم را بالا میگیرم و جهت دعاهای خالصانه ات که آرزوی قلبی خیلیاهست از اعماق دل مجروحم آمین میگویم.

با سلام.
واقعً توی این فکر هستم که چه چیز برایت بنویسم که برای سپاسگزاری به شما عطش دلم را فرو نشانَد
فقط همین را میتوانم باهات بگویم دمت واقعً گرم.دانلودش کردم. پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باشد.

سلام بعموزاده ی خوبم. کاکو جونم شما هم بمن محبت دارید ممنونم. خیلی خوشحال شدم که مشکل کامپیوترت حل شد و اومدی توی محله و به پست من توجه کردید. سالی پربرکت برای شما و خانواده ات آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید