خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
روش جدید قطع پیامک های تبلیغاتی

سلام! امیدوارم حال و احوال همه دوستان گوش کنی خوب باشه
عرضم به حضور دوستان عزیز که؟
نمیدونم چی میشه؟ یه هویی؟ جو پست گذاری برام فعال میشه این پست ولی یه چیزهایی رو غیر فعال میکنه سر صبحه
همه بفرمایید صبحانه! امیدوارم از این خبر لذتش رو ببرین! .
.
. شاد باشید همیشه..
.
مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی 800 یا شماره‌گیری #800* می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.
صادق عباسی شاهکوه در این باره گفت: با توجه به افزایش خدمات ارزش افزوده پیامکی در حوزه‌های مختلف و نارضایتی اعلام شده از سوی مردم به رگولاتوری و به منظور حفظ حقوق مشترکان، با الزام رگولاتوری، روش‌های ارائه این خدمات از سوی اپراتورها تغییر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به اعلام نارضایتی مردم از عدم اطلاع‌رسانی شفاف در مورد پیامک‌ها افزود: از این پس روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی 800 یا شماره‌گیری #800* می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.

عباسی شاهکوه اظهار کرد: در صورت فعال‌سازی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید در تمامی پیامک‌های ارسالی، هزینه خدمات و نحوه غیرفعال سازی را به مشترک اعلام کنند.

او با اشاره به اینکه تمامی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی باید صرفاً بین ساعات 9 صبح تا 9 شب برای مشترکان ارسال شود، گفت: در صورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی این خدمات باید حداکثر تا 24 ساعت قطع شود.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری تصریح کرد: قطع سرویس، پیامک‌های تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می‌شود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و … همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «روش جدید قطع پیامک های تبلیغاتی»

سلام
آخیش, آخیش!
واقعا عذاب میکشیدم حسابی, حسابی!
اما یه سوال:
اگر این پیام ها غیر فعال بشند آیا پیام های بانکی یا پیام هایی که خودمون فعال کردیم بازم میاد؟ واقعا که اگر اینطوری بشه خیلی عالی میشه واقعا تشکر از شما.

سلام و درود بر آقای زنگانه بزرگوار واقعاً مرسی بابت این اطلاع رسانی شما من یکی خیلی به این مورد نیاز داشتم آخ جون بالاخره از دست این پیامکای تبلیغاتی که میگه اسم شما در فلان قرعه کشی در آمده است پس برای برنده شدن یه پیامک بزن به این شماره و هر پیامک هم صد دویست سیصد پانصد تومان میباشد هست راحت میشم و دیگه هی وقت و بیوقت نمیره روی اعصابم و از شرش خلاص میشم من رفتم برای امتحانش انشالله که جواب خوبی بهم بده بازم ممنونم بابت این پست عالی در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام، ممنون از اطلاعرسانیتون. من هم این سرویس رو چک کردم اما به نظرم جای یک گزینه در این سرویس خالی هست که امیدوارم، این گزینه هم به لیست سرویسها اضافه بشه. امکان ثبت شماره های دلخواه. حالا چه برای دریافت و چه برای عدم دریافت پیامک از سوی این شماره ها.

دیدگاهتان را بنویسید