خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
قسمت پنجم آموزش آیفون با احترام تقدیم به شما.

سلام. من برگشتم. علت اینکه از پست جشنواره ناراحت بودم رو تو آموزش گفتم. اما تو این آموزش ابتدا دو قابلیت گوشی رو توضیح دادم. سپس، با نرم افزار محبوب تب تبسی البته نسخه ios کار کردم. و قبل از اون هم یک نرم افزار خبرخوان به نام hourly news. رو معرفی کردم. امید که مقبول افتد. این آموزش با مدت زمان 41 دقیقه و 14 مگ

تقدیم به شما.

یا علی.

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «قسمت پنجم آموزش آیفون با احترام تقدیم به شما.»

سلام و درود فراوان بر آقای حسینی گرامی, مرسی بابت آموزش عالی آیفونیتان من که گوشی آیفون ندارم و نمیتونم از این آموزشهای شما استفاده کنم ولی بر خودم لازم میدانم که از زحمات شما بخاطر آموزشهای خوبتان تشکر کنم و از شما سپاسگزار باشم. عیدتان هم مبارک و ان شاء الله سال خوب و با برکت و خیری داشته باشید در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام محمدرضا!
۱_ تپ تپ سی واقعا عالی بود. جداً لذت بردم.
۲_ اون ویژگیِ توی مخاطبین خییییلی توپ بوووود! اِی کاش ما اندرویدی هام داشتیمِش! فقط یه سوال. اگه مثلا ما اونجا رو تنظیم کنیم روی m و b رو search کنیم کدوم یکی ارجحیت خواهد داشت؟ search یا justable?
3_ فرقِ control center و notification pannel دقیقا چیه؟ ممنون میشم اگه توضیح بِدی.
۴_ تشکرِ ویژه برای انعطافی که به خرج دادی و موندی. همین امروز و فردا دیگه قسمتِ چهارم رو هم گوش میدم و اونجام نظر میذارم و حدِ اقل تشکر میکنم حتماً!
مرسی از زمان و حوصله ای که برای این آموزشها میذاری.

سلام. آره شاید بعضی وقتها تصمیمات اشتباه بگیرم. اما، جرات بازگشت و عذرخواهی دارم. اما پاسخ به سوالاتت.۱. اگه تو مخاطبین رو حرف m باشیم و b رو search کنیم، قطعا اولویت با search هست. این همیشه و همه جا همینه. ۲. control center برای تنظیم و خاموش و روشن کردن نور، بلوتوث و غیره هست. اما، notification برای چک کردن چیزهایی مثل تک زنگ، پیامهای جدید، اگه برنامه ای تو یادداشت داشته باشیم و غیره رو بهمون نشون میده. مرسی از سوالاتی که میکنی. راستی، اگه در مورد آموزش ۴ سوال یا نظری داشتی، تو همین پست بپرس. لطف میکنی. مرسی.

درود و سال نو مبارک!
من آیفون ندارم ولی آیفون دارها رو دوست دارم!
خیلی کار خوبی میکنی که ادامه میدی!
یه چیزی رو هم بگم و برم!
به عنوان یکی از اعضای تیم مدیریت لازمه بگم که مطمئنا این طور نیست که هر کاری ما میکنیم درست باشه و حتما اشتباهاتی داریم که قضیه ی جشنواره هم مستثنی نیست.
ولی به شما و سایرین توصیه میکنم حتی اگه روزی مطلقا به این نتیجه هم رسیدید که همه ی تیم مدیریت باهاتون دشمن خونی شدن و در مقابل حس میکردید که شاید یک نفر باشه که تلاش من به کارش بیاد بازم به فعالیتتون ادامه بدید!
همیشه شاد باشی!

سلام
ممنون از اینکه به محلۀ خودتون برگشتید. این آموزش رو گوش دادم. با اینکه آیفون ندارم ولی قطعا به اطلاعاتم اضافه شد. هر دو نرم افزاری که معرفی کردید برام جالب بودند.
در مورد پست قبلیتون هم شما نگران کمی استقبال نباشید، مشکلی برای انتشار اینطور پستها نیست. اگه بخوایید میتونیم برای جلوگیری از حاشیه کامنتها رو ببندیم که مشکلی پیش نیاد.

در آخر هم به عنوان یکی از اعضای تیم مدیریت تمام دیدگاه جناب درفشیان رو تأیید میکنم.
عید نوروز رو هم صمیمانه تبریک میگم.
موفق باشید.

سلام آقای حسینی
ممنون از تصمیم خوبی که گرفتید.
چند تا نکته رو بگم و زود برم:
اولا جشنواره برا این گذاشته شده که دوستان دیگه انگیزه ی بیشتر داشته باشن و سالهای بعد بیشتر فعالیت بکنن ما کسایی رو داریم که کم فعال بودن اما پستشون جزء اون ۲۰ تا پست هست.
نظر آقای درفشیان رو صد درصد لایک میکنم و منم میگم که: کاش روزی بیاد که دوستان به خاطر اشتباههای احتمالی مدیرها از گوش کن نرن و حد اقل به خاطر بچه های دیگه باشن تا گوش کن از اینی که الآن هست پربارتر بشه.
دوما پستهای دکتر اوحدی رو هم حتما بذارید و اصلا فرض کنید که هیچکس قرار نیست کامنتی برا پستهاتون بذاره.
استقبال مهم نیست استفاده ای که حتی یه نفر قراره از اون پستها بکنه مهمه و شما اینو مد نظر بگیرید.
پستهای مقالۀ منو ببینید شاید روزی بیاد که این پستها اصلا کامنت نخوره اما من دل سرد نمیشم و کارمو ادامه میدم چون میدونم کسایی هستن که از این مقاله ها استفاده میکنن و هدف منم فقط همینه و بس.
نظر نازنینم خوبه اگه نمیخوایین حاشیه به وجود بیاد میتونید از ما بخوایید که کامنتهای پست رو ببندیم البته زیاد لازم نیست و ما خودمون مراقب کامنتها هستیم.
سوما از پستهای خوبتون ممنونم من اندرویدی هستم اما آموزشهاتون رو گوش میدم و شاید یه روزی استفاده هم بکنم.
شاد و موفق باشید.

سلام. تشکر از نظرات شما. بنظرم اینکه صد پست معرفی بشه و بعد هشتاد تاش خط بخوره اصلا پسندیده نبود. اما راجع به پست کارگاه، چون این پست یک پست عمومی بود، و ربطی به نابینایان صرفا نداشت، من استقبال برام مهم بود. ok. اگر مجوز انتشار بقیه ی کارگاه ها رو اخذ کردم، حتما منتشر میکنم. ضمنا، اصلا موافق بسته شدن کامنتها نیستم. باز بودن کامنتها باعث میشه که هم جنبه ی افراد بره بالا، و هم آدم درست از نادرست مشخص شه. ضمنا، ای کاش یه طوری میشد که فقط کسانی که عضو سایت هستند حق دانلود داشته باشند. خواهشا این رو بین مدیران مطرح کنید. از زمانی که پست منتشر میکنم خیلیها با من تماس گرفتند که اصلا عضو سایت نیستند. اگه پستها فقط برای اعضا در دسترس باشه، دیگه مجبور نیستم جوابگوی غریبه ها هم باشم. ممنون.

سلام مجدد.
ببینید جشنواره یعنی همین دیگه مقدماتی نیمه نهایی و بعد فینال.
پستهاتون رو هم بذارید حتما هم بذارید هرچند چون صوتی هستن عمومی محسوب نمیشن.
کامنتها رو هم باز بذارید و حتی اگه کامنت هم نگیرید به کارتون ادامه بدید.
دکتر اوحدی شخصیت برجسته ای هستن و حیفه که کلامشون به دست بچه های دیگه نرسه.
درباره دانلودها هم به نظر من بهتره که همه بتونن دانلود کنن چون حتی اگه کسی دانلود هم نکنه بالاخره از دوستاش میگیره و چون این سایت یه سایت نابینایی هستش و مختص چند نفر خاص نیست بهتره همه ی لینکها برای همه نمایش داده بشن.
اما من حتما بعد از برگشتنشون صحبت میکنم.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید