خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
یه نرم افزار توپ، دانلود نرم افزار Full Battery Alarm Pro, به همراه آموزش متنی:

سلااااام بر دوستان خوبم در سایت و گروه واتساپی محله ی نابینایان.

امروز من اومدم با یک نرم افزار بسیار عالی و همچنین آموزش این نرم افزار که به صورت متنی بهتون آموزش میدم.

چیه؟ چرا تعجب میکنید، آخه چشمه و آموزش؟ خب مگه من چمه؟ ای ناقلاها بعضیاتون گفتید چت نیست هااا، خودم با همین چشمای بی فروغم  شنیدم خخخ.

 

خب میریم سر اصل مطلب: دوستان عزیزم اکثر شماها زمانی که گوشی سیمبین داشتید و زمانی که گوشی رو برای شارژ به پریز وصل میکردید، هنگام پر شدن شارژ باتری، یه زنگی، دینگی، دونگی چیزی میشنیدید و از پر شدن باتری مطلع میشدید و به سوی پریز خیز بر ور میداشتید و شارژر گوشتون رو میکشیدید، اما با اومدن پدیده ای به نام گوشیهای لمسی و اندرویدی به مشکل خوردید و خوردیم و خوردند، یعنی در اکثر گوشیهایی که لا اقل من سراغ دارم فقط به ببینها توجه شده و در حال شارژ چراغی قرمزرنگ و در هنگام پر شدن شارژ چراغی سبزرنگ کاربر ببین رو از پر شدن یا نشدن باتری آگاه میکنه، و آم ما، برای نبینها طبق معمول هیچگونه تمهیدی اندیشیده نشده، مگر یک سری نرم افزار اضافی که اون هم بهتون قول میدم برای ببینها طراحی و ساخته شده اما ما نبینها به خودمون میگیریم و حالا میگیم که برای ما ساختن تا موقع شارژ شدن باتری به ما با زنگی، آهنگی چیزی، میزی خبر بدن، حالا ما میگیم برای ما ساختن، شما هم بگید برای ما ساختن خخخ.

منم از لج ببینها، چنتایی از اونارو امتحان کردم و بعد از تحقیق، تفحص، استفاده، آزمون و خطاهای مختلف به یه نرم افزار ساده و کاربردی برای این کار با نام: Full Battery Alarm Pro برخوردم که دلم نیومد که به شما معرفی نکنم و آموزشش رو اینجا نذارم، خداییش میبینید که من چه آدم خوبیم؟ هاااااان؟

 

اول میریم سراغ دانلودیدن این نرم افزار.

شما میتونید این نرم افزار رو از:

 

 

اینجا

 

 

دانلود کنید و بعد از نصب از هر راهی که بلدید، دکمه ی ورود به نرم افزار رو بنوازید و داخل خود نرم افزار بشید.

لازم میدونم که از همین اول یا همون اول به این نکته اشاره کنم که شما با نصب این نرم افزار هیچ احتیاجی به تنظیمات این نرم افزار ندارید و خیلی خیلی راحت میتونید از اولین شارژ به بعد متوجه ی یک آهنگ در پیت بعد از شارژ شدن باتری گوشیتون بشید، که تازه بعد از کشیدن شارژر از پریز برق چند ثانیه و یا بهتر بگم چندین ثانیه بعد هم صدای این آهنگ روی اعصاب رو میشنوید، البته این آهنگ قابل تعویض هستش  که به موقع بهش میپردازم، توصیه میکنم شما زنگ یا آهنگی رو از میان زنگهای گوشیتون انتخاب کنید که با تکرارش تا زمان جدا کردن گوشی از شارژر باعث آزارتون نشه.

یه نکته ی مهم دیگه هم باید بگم که این نرم افزار تنها در حالی کار میکنه که گوشی روشن باشه و به شارژر وصل شده باشه، و اگه گوشی خاموش باشه یا بعد از وصل به شارژر  روشن شده باشه، به هیچ عنوان کار نمیکنه، اگه خواستید که گوشی خاموش در حال شارژ رو روشن کنید، بعد از روشن شدن گوشی باید یک بار شارژر رو از گوشی جدا کنید و مجددا وصل کنید تا نرم افزار به کار بیفته، البته شما میتونید با فعال کردن راه اندازی خودکار که بعدا بهش اشاره میکنم این مشکل رو حل کنید.

 

اما کسانی که دوست دارن به محیط خود نرم افزار وارد بشن و گزینه هایی رو که میخوان با سلیقه ی خودشون تغییر بدن، با من وارد بشید تا بگم چی به چیه و کی به کیه.

 

خب کم کم وارد فاض جدی ماجرا میشیم:

 

با ورود به نرم افزار فول باتری آلارم پرو شما صفحه ی گوشیتون رو از بالا به پایین به سه قسمت کاملا مساوی تقسیم کنید، البته در ذهن تون نه واقعی خخخ.

 

در بخش یک سوم بالای این نرم افزار زمانی که صفحه رو لمس میکنید فقط به شما مقدار باقی مونده ی شارژ رو اعلام میکنه و در هنگام شارژ هم اعداد مختلفی رو میگه که به خاطر نمایانگرهای خطوط شارژینگ هست که در هنگام شارژ مرتبا کم و زیاد میشه.

 

در بخش یک سوم میانی گوشی و در سمت راست به دو گزینه که در  زیر هم قرار گرفتن برمیخورید که در بالا کلمه ی Battery Charjed خونده میشه و درست در زی اون کلمه مقدار شارژ فعلی گوشیتون به اطلاعتون میرسه که فرقی نمیکنه گوشیتون در حال شارژ شدن باشه یا نه.

در سمت چپ همون قسمت، کلمه ی remaning time گفته میشه که درست در پایین این گزینه مقدار زمان باقیمونده برای استفاده از باتری بصورت stand by و همچنین در حال شارژ کردن باتری زمان باقی مونده تا شارژ شدن باتری رو نمایش میده، و البته که برای شما هم خونده میشه، اما نباید خیلی به این اعداد و ارقام اعتماد کنید که کاملا هم دقیق به نظر نمیان.

 

حالا میرسیم به یک سوم پایینی صفحه ی گوشی:

در این بخش به 12 دکمه برمیخوریم که در چهار ردیف سه تایی و در زیر هم قرار گرفتن که من از پایین شروع به توضیح دادن اونها میکنم:

 

در ردیف پایین از سمت چپ اول دکمه ی ringtone وجود داره که خود این دکمه هیچ کاری انجام نمیده، اما درست در بالای اون گزینه، کلید بدون برچسبی هست که با دو بار زدن روی اون میتونید زنگ هشدار شارژ باتری رو فعال کنید.

 

در کنار دکمه ی ringtone یعنی در همون ردیف پایین دکمه ی Vibrate هست که کلید بدون برچسب بالای اون این گزینه رو جهت لرزش گوشی در هنگام پر شدن شارژ فعال یا اکتیو میکنه.

 

سومین کلید هم که در ردیف پایین سمت راست گوشی هست دکمه ی L E D Light هست که کلید بالایی بدون برچسب اون چراغ ال ای دی رو برای اطلاع رسانی پایان شارژ گوشی روشن میکنه که به درد ما نمیخوره و بیشتر به کار ببینهای عزیز میاد.

باز هم تاکید میکنم که سه دکمه ی پایین فقط اسم هستن و به خودی خود کاری نمیکنن و فقط دکمه های ردیف دوم از پایین هستن که هر کدوم از دکمه های پایینی رو فعال میکنن.

 

تذکر مهم این که دقت کنید که هر کدوم از دکمه های زنگ یا لرزش یا ال ای دی رو که فعال کنید دکمه ی قبلی خود به خود غیر فعال میشه و در حقیقت فقط یکی از این سه گزینه کار میکنه.

 

خب حالا تکلیف دو ردیف پایینی که معلوم شد، پس میریم سراغ دو ردیف بالاتری از سری این دکمه های مورد بحث، یعنی ردیفهای سوم و چهارم از پایین:

 

ردیف سوم از پایین شامل سه دکمه هست:

 

اولی از سمت چپ دکمه ی Stop هست که از طریق دکمه ی بدون برچسب بالای این دکمه کل نرم افزار رو فعال یا غیر فعال میکنه.

 

دکمه ی دوم هم Volume هست که با زدن دکمه ی بدون برچسب بالای اون و با نمایان شدن نوار جستوجوی کنترل میتونید مقدار صدای زنگ نرم افزار در هنگام هشدار پایان شارژ  رو تعیین کنید.

 

دکمه یه سوم از ردیف سوم هم که در منتها علیه سمت راست قرار داره دکمه ی Settings هست که دیگه خودتون میدونید با زدن روی دکمه ی بالای اون میتونید وارد بخش تنظیمات این نرم افزار بشید که الآن توضیحاتش رو خدمت شما عرض میکنم.

 

تنظیمات کلی:

 

هنگامی که وارد بخش تنظیمات این نرم افزار شدید، یک سری گزینه از بالا تا پایین صفحه ی نمایش گوشی شما وجود داره که من از بالا به پایین براتون شرح میدم:

 

اولین گزینه Ring Alarm on Silent Mode هست که در منتها علیه سمت راست این گزینه سوییچ علامتدار یا بدون علامتی وجود داره که با علامتدار شدن این سوییچ گوشی شما در هنگام بی صدا یا همون حالت Silent هم در صورت شارژ شدن باتری با صدای زنگ به شما اطلاع میده که باتری شما شارژ شده.

 

گزینه ی بعدی Auto Startup on Reboot هست که با علامتدار کردن این گزینه که با سوییچ سمت راست اون انجام میشه، شما به نرم افزار اجازه میدید که با روشن شدن مجدد گوشی، نرم افزار به صورت خودکار کار خودش رو از سر بگیره.

 

و گزینه ی بعدی هم Activate Notification Panel هست که کارش اینه که در نوار اعلانات و در زمانی که باتری در حال شارژه مقدار شارژ و زمان باقیمانده برای فول شدن شارژ باتری رو نشون میده.

توضیح اینکه زمانی که میخواید از روی نوار اعلان این اطلاعات رو چک کنید به دلیل اینکه این اطلاعات به صورت منقطع و چشمک زن هست، بعضی اوقات باید چند بار با انگشت نوار اعلان رو لمس کنید تا بطور تصادفی این اطلاعات توسط صفحه خوان خونده بشه، و البته و صد البته که باید سوییچ کنار سمت راست این گزینه رو هم علامتدار کنید تا فعال بشه.

 

گزینه ی بعدی Language هست که زبان این نرم افزار رو از طریق فهرست کشویی، یا به تعبیر جدیدترین نسخه ی تاک بک فهرست کرکره ای که باز هم در کنار سمت راست این گزینه واقع شده میتونید وارد این گزینه بشید و از دو زبان انگلیسی که زبان پیش فرض هست و هندی که احتمالا نباید خیلی به کار تون بیاد یکی رو انتخاب کنید.

 

گزینه ی بعد Select Ringtone هست که با ورود به این گزینه میتونید از روی زنگها و آهنگهایی که بر روی گوشیتون وجود داره به جای همون موزیک در پیت خود نرم افزار که در اوایل توضیحاتم خدمت شما عرض کرده بودم به سلیقه ی خودتون یکی رو انتخاب و تایید کنید تا بعد از اون در هنگام فول شدن باتری اون آهنگ یا زنگ نواخته بشه.

 

گزینه ی بعدی Contact Us هست که با ورود بهش میتونید مستقیما از طریق  ایمیل با سازندگان این نرم افزار تماس بگیرید و نقطه نظرات یا انتقادات تون رو براشون ارسال کنید.

 

و بالاخره گزینه ی آخر Rate Us مربوط به ورود به فروشگاه گوگل یا فروشگاههای دیگه ی فروش و یا به روز رسانی نرم افزارهاست برای رای دادن و یا به اصطلاح ستاره دادن به این گونه نرم افزارهاست.

 

خب دوستان عزیزم قصه ی ما به سر رسید، امید که تونسته باشم با توضیحاتم به هرچه آسونتر استفاده کردن شما از این نرم افزار به ظاهر معمولی و در باطن بسیار کاربردی کمک کرده باشم.

 

کمیها و کاستیهای این آموزش رو هم به بزرگواری خودتون ببخشید که حسابی ناشیم و هنوزم خودم رو شاگرد دوستانی مانند مسعود ملایی، محمد میرقاسمی، سعید درفشیان، امید علیوردیلو و سایر دوستان آموزش دهنده و کله موبایلی میدونم.

 

خب منتظر نظرات شما در کامنتها هستم.

 

روزگارتان به شادی.

 

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «یه نرم افزار توپ، دانلود نرم افزار Full Battery Alarm Pro, به همراه آموزش متنی:»

سلام و درود بر عمو چشمه عزیز و نازنین مرسی بابت این پست من با وجود این که هنوز گوشیم مالِ عهد دقیانوس هست یعنی همون گوشیهای سیمبین دار نوکیا مدل n72 هستش اما این آموزش رو برای خودم در ورد کپی کردم و نرم افزار رو هم دانلودیدم چون که احتمال داره در صد سال آینده اندرویدی شدم و شاید به کارم آمد بازم مرسی بابت این آموزش جا داره بهتون یه خسته نباشید جانانه بابت این آموزش گفت در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلاااام
بهبه! ببین کی آموزش گذاشته؟
عالی بود خیلی خوب توضیح دادید و فکر نکنم جای سؤالی باقی مونده باشه.
منتظر آموزشهای بعدیتون هستم
دیگه استارتو زدید و خوب نیست که ادامه ندید.
بازم تشکر از نرم افزار و آموزشش.
موفق باشید.

رعد بزرگ لنگان و غرش کنان میگه خب مخترعان ببین بودن و اصلا قصدشون ندیده گرفتن نبین ها نبیده بید هاهاها
اما نبین ها برادریتونو به ببین های ندید بدید ثابت کنید و اسکایپو روی گوشیتون نصب کنید و کارو بارشو به ببین های بد مخ آموزش بدید خخخ
البته بعد از چن ماه ی چیزکایی اومد دستم . ولی در کل اسکایپ و تلگرومو دوست ندارم . واتساپو عشقه ههههه

سلام بر رعد بزرگ.
اتفاقا اسکایپ یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که امکانات و ارزشهای فراوانی داره، که هنوزم حرف اول رو در میان این شبکه ها میزنه.
نسخه ی اندرویدیش هم که بسیار ساده تر از نسخه ی وبش هست.
اسکایپ رو عشقه، تلگرامو ولش کن.

سلام
خخخخ اولا ممنون از این آموزش و این نرم افزار ولی یه چیزی بگم؟ بگم؟ بگم؟
آیا شما با چشم ها میشنوید که میگید من با چشم های بی فروغم شنیدم
من که با گوش هام میشنوم خخخخ
البته این شوخی بود خواستم با داداشم شوخی کرده باشم
بازم تشکر موفق باشید

درود بر آقای چشمه. با اینکه با اندک بیناییم میتونم چراغ سبز رنگ گوشی رو ببینم هنگام فول شارژ شدن، اما فقط اومدم بابت کامل بودن این آموزش ازتون تشکر کنم که وقت گذاشتید و این قدر دقیق توضیح دادید. ضمناً خیلی دوست دارم عضو گروه واتس اپ محله بشم. سربلند باشید

سلام بر پوریای گرامی.
منم از اون چراغ سبز استفاده میکنم، اما صدا برای ما راحتتره، و به همین دلیل هم این توصیه رو بهت میکنم که از چشمات کار نکش اینقدر.
ضمنا در واتساپ به این شماره:
۰۹۱۲۱۶۴۱۲۷۸ یه پیام بذار تا من به گروه اضافهت کنم.
خوشحال شدم از حضورت در این پست.

سلام شهروز.
چرا، اتفاقا این نرم افزار یه قابلیت تازه هم بهش اضافه شده، این قابلیت اینو که هر وقت باتری گوشیت خراب شد، خودش از جیب خودش یه باتری اورجینال هم برات میخره و بهت با احترام تقدیم میکنه خخخ.

درود بر مهرداد نازنین
بابا ای ول! عجب آموزش متنی کامل و جامعی بود!
به قول محمد میرقاسمی عزیز آموزش متنی به این مفصلی تا به حال مشاهده نشده بود! که حالا به همت شما مشاهده شد! دمت گرم! دست و پنجولت هم درد نکنه!
تسلط و چیرگیت را در این آموزش می ستایم!
سپاس از شما.

دیدگاهتان را بنویسید