خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

لطفا راهنمایی کنید. note Taker و Braille Display (

سلام بر دوستان گرامی

متن ذیل برای تمام ادارات بهزیستی ارسال گردید ولی متاسفانه بازخوردی نداشت. شما چه پیشنهادی دارید ؟

با سلام

احتراماً؛ پیرو فعالیت های گسترده شرکت نماد فناوری امروز در زمینه معرفی تجهیزات کمکی و آموزشی مربوط به نابینایان و کم بینایان عزیز، در نظر داریم به منظور معرفی آخرین تکنولوژی جهت نوشتن و خواندن نابینایان و همچنین آشنایی بیشتر دوستان نابینا ، یک دستگاه از تجهیزات ذیل را با تخفیف ویژه و به قیمت تمام شده در اختیار ادارات محترم قرار دهیم.

Braille Display ( برجسته نگار ): تبدیل نوشته های بینایی به حروف بریل

Note Taker : تایپ بریل،ذخیره در حافظه، انتقال به کامپیوتر و تبدیل به حروف بینایی  و همچنین تبدیل نوشته های بینایی به حروف بریل ( این دستگاه فرد را از ماشین تایپ بریل،کاغذ و مشکل حمل و نقل بی نیاز می سازد )

خواهشمند است دستور فرمایید جهت استفاده از این فرصت ویژه حداکثر تا 20 اسفند درخواست های خود را به این شرکت ارسال نمایند.

 

                                                                                                                با تقدیم احترامات

                                                                                                           شرکت نماد فناوری امروز

 

 

 

۴۲ دیدگاه دربارهٔ «لطفا راهنمایی کنید. note Taker و Braille Display (»

درود
بهزیستی متاسفانه به شرکت مسخره‌ی پکتوس چسبیده و حاضر به پشتیبانی از محصولات خارجی نیست.
شخصا فکر می‌کنم با قیمت بالایی که این محصولات دارن و بدون وجود بیمه‌ی معلولیت در ایران این محصولات اینجا به فروش نمی‌رن. با اینکه از حسن نیت شما بسیار قدر‌دان هستم، ولی سرمایه‌گذاری روی این محصولات رو پیشنهاد نمی‌کنم.
به هر صورت برای شما بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم.

واقعیتش رو بگم؟
بگم؟
نگم؟
شما کارتون حرف داره!
من در مورد پکتوس توی این سایت نوشتم،
در مورد گاتا نوشتم،
در مورد شهبازکیا نوشتم،
نمیدونم در مورد شما هم بنویسم یا نع؟
کارتون شفاف نیست.
کلا مشخص نیست واقعا نماینده ی رسمی کجا ها هستید یا نیستید!
کلا مشخص نیست دقیقا هدف‌تون چیه؟
کلا مشخص نیست چرا توی نمایشگاه ها، پرکینز برقی، رنگ‌خوان، اسکناس‌خوان، note taker که باتری داشته باشد و کار کند، و خیلی از محصولاتی که قول داده بودید را نیاوردید؟!
کلا مشخص نیست چرا به عنوان یک شرکت، با شماره تلفن های مختلف برای ملت نابینا پیامک های تبلیغاتی می فرستید؟
کلا مشخص نیست آیا راست است که می گویند شما یک سری از وسایل را نه از خارج از ایران بلکه از یک نفر نیکوکار که بسیار محترم هستند و فعلا از نوشتن اسمشان خودداری می کنم خریده اید و حالا روی دستتان باد کرده و نمی دانید با این اجناس خرده پاشیده و پراکنده چه کنید؟
کلا مشخص نیست چرا؟
من ماشین پرکینز به قیمت یک میلیون تومان سراغ دارم.
آیا حاضرید صد تا، نه. اصلا ده تا از این ها را وارد کنید یک میلیون و سیصد به بچه ها بفروشید که سودتان را هم برده باشید؟ مسلما نه. مسلما شما این کار را نمی کنید.
من نمیدانم کارشناس شما کیست. چرا خودتان کار با وسایلی که در نمایشگاه عرضه می کردید را بلد نبودید و دقیقا آیا قصدتان خیر است یا فکر کردید از جیب نابینایان آبی گرم می شود و حالا که دیدید نشد سرخورده شده اید قصد فروش اجناس باقیمانده و نهایتا کنار کشیدن از ماجرای تجهیزات نابینایی را دارید؟
سردرگمم. مخم هنگ است از غیر رسمی عمل کردن شما جنابان عالی.
عجیب است یک سامانه ی پیامکی ندارید.
نهایتا تمام عرایضی که نوشتم، تمام عرایضم نبود. قصدم خیر است. مرا مانند بعضی ها دشمن خود ندانید. من دوست نابینایانم و دوست دوست نابینایان هم هستم. یعنی هر کسی با نابینایان دوست باشد، من هم دوست او هستم. پس این حرف ها را یک مشت شبهه بدانید که می شود برطرفشان کرد. این حرف ها را تلنگری به عملکردتان بدانید و نه اینکه فکر کنید قصد تخریبتان را داشته ام. نهایتا اگر شفاف کار کنید، استقبال چندین ده برابر اینی که نمی بینید می شود.
یک note taker در نمایشگاه به من نشان دادید که روشن نشد و به من به طرز خنده‌داری فرمودید این دستگاه را گمرک گذاشت وارد کنیم ولی باتری دستگاه را نگذاشت وارد کنیم. یعنی دستگاه که بزرگ بوده را اجازه داده اند و باتریش گویا بمب باشد ترسیده اند منفجرش کنید جلوی وارداتش را گرفته اند؟
خلاصه که من آرزوی شفافیت در کار تمامی نهاد ها و اشخاصی دارم که خصوصا در زمینه ی نابینایان فعالند.

سلام
نظر شما بسیار محترم است .
لطفا” شفاف صحبت کنید. اسم خیر را بگویید ممنون می شویم .
می توانید تشریف بیاورید و تمامی برگه های گمرکی را ببینید .
هیچ شرکت پستی , دستگاهی را که باتری داشته باشد حمل نمی کند بنابراین مجبور شدیم بدون باتری دستگاه را بیاوریم.
لطفا” ماشین پرکینز یک میلیون تومانی را به ما معرفی کنید تا برای دوستان نابینا وارد کنیم .
پرکینز برقی گران است نیاوردیم. سفارش بگذارید می اوریم .
برای اینکه ببینید نماینده چه شرکتهایی هستیم تشریف بیاورید و یا نماینده خود را بفرستید تا از نزدیک نامه های نمایندگی را ببینند و همچنین مدارک ترخیص کالا از گمرک .
نیازی به سامانه پیامکی نداریم . علت اینکه از دو شماره پیامک می شود این است که دو تا از همکاران این کار را انجام می دهند .
ممنون که از ما سوالات خود را پرسیدید . سعی کردم شفاف جواب شما را بدهم باز هم اگر سوالی بود بفرمایید در خدمت هستم .
شما هم لطفا” شفاف سازی بفرمایید و نام آن خیر قابل احترام و آدرس ماشین پرکینز یک میلیون تومانی را به ما اعلام فرمایید تا برای دوستان بتوانیم کاری انجام دهیم.
با سپاس فراوان
شرکت نماد فناوری امروز

درود فراوان و تشکر از پاسخ های شما
نیاز که به سامانه پیامکی دارید چون ی شرکت باید با هویت حقوقی کار کنه نه هویت شخص حقیقی. این از این. حالا شما این کار رو نمی کنید دیگه نمیدونم چرا!
اسم ایشونو نمیگم به دلیل اینکه خودتان و خودمان میدونیم که صحت داره و بحث در موردش فایده ای نداره و فقط حاشیه میشه که من از حاشیه خوشم نمییاد. نشون به اون نشون که عصا های فرا صوت ساخت هند رو خریده بودید و نمیدونستید چطور کار میکنه.
اسکناس خوان و رنگ خوان رو نگفتید چرا نیاوردید؟
این همه موبایل با باتری مییاد توی مملکت من نمیدونم شما چرا نهایتا اون باتری رو نتونستید یا نبود که وارد کنید؟
امیدوارم واقعا اقدامی شایسته انجام دهید. اینم پرکینز یک میلیون تومانی:
http://www.atguys.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=57

سلام
دوست گرامی جناب آقای خادمی قرار شد شفاف عمل کنیم .
من شفاف توضیح دادم لطفا” شما هم شفاف توضیح دهید :
۱- با اداره پست و یا DHL و یا TNT تماس بگیرید و بپرسید اگر ما دستگاهی بخواهیم نمونه بیاوریم و باتری داشته باشد آیا شما حمل می کنید یا خیر ؟
۲- گوشی موبایل از طریق Cargo هوایی و یا دریایی می آید بنابراین با پرکردن فرم MSDS مشکل حل می شود ولی اداره پست و پستهای اکسپرس فرم MSDS را قبول ندارند.
۳- از آنجاییکه بسیاری از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی خود را غیر فعال نموده اند ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی کاری عبث است و به دست دوستان نمی رسد بنابراین ترجیح دادیم از طریق خط موبایل شخصی این کار را انجام دهید به جای سامانه
۴- شما اتهامی به ما زدید که یک خیر هزینه های ما را می دهد و به نظر من اخلاقی این است که خیر را به ما و دوستان معرفی کنید تا ایشان را بشناسیم و در جریان کارهای خیر ایشان قرار بگیریم . شما به این خیر بگویید دستگاههای ما را نصف قیمت عرضه کند تا همه بتوانند بخرند .
۵- ماشین پرکینز پیشنهادی شما دست دوم است و ما در زمینه تجهیزات دست دوم فعالیتی نداریم ولی اگر دوستان بخواهند می توانیم بخریم و بدون سود عرضه نماییم.
A T Guys is pleased to offer the classic, high-quality Perkins Braille Writer at a very competitive price. All braillers are like-new and have been tested for functionality. We also include a one year warranty against defects to give you added peace of mind.
6- شما کی می توانید تشریف بیاورید و اسکناس خوان و رنگ خوان را از نزدیک ببینید ؟
۷- نامه های نمایندگی محصولات و برگه های سبز گمرکی و ترخیص کالا نیز آماده ارائه است .
۸- در ضمن ما اکثر کالاها یی را که وارد می کنیم نمی دانیم چطور کار می کنند . می آوریم اینجا از دوستان نابینا کمک می گیریم و ما را راهنمایی می کنند و اگر کمک این دوستان نبود ما هیچ اطلاعاتی نداشتیم .
۹- منتظر معرفی خیر هستیم .
ارادتمند همیشگی
شرکت نماد فناوری امروز

سلام.
پیشنهاد می کنم آن نامه های نمایندگی را همینجا منتشر کنید. نمی شود که هر کسی در این مورد شک و شبهه ای دارد, تا تهران بیاید و نامه ها را ببیند.
مجتبی جان اتهام زنی شما اخلاقا کار درستی نیست. شما اگر از همان اول می دانستی که اسم آن نیکوکار محترم را, حالا به هر دلیل, نمی توانی افشا کنی, اصلا نباید حرفش را می زدی. چون فقط یک اتهام اثبات نشده است, یک مدعای بیدلیل. الانم به نظرم باید یا از ما مخاطبان سایت و از شرکت عذرخواهی کنی, یا با جلب موافقت آن نیکوکار اسمش را بگویی تا همه بدانیم. شایعه پراکنی در شأن اهل این محله نیست.

سعید؟ من اتهام نزدم. گفتم یک سری از وسایل را از فردی خریده اند. تو هم در دام حرف های شرکت نماد فنآوری نیفت. این ها می گویند من گفته ام آن نیکوکار هزینه هایشان را می دهد در صورتی که اینطور نیست. من نگفتم کسی هزینه های این شرکت را می دهد. کامنت هام را دقیق بخوان. گفتم از فردی بعضی کالا هایشان را خریده اند. همین. اگر خواستی، با خودت صحبت می کنم خصوصی ولی عدم انتشار نام ایشان، به این خاطر است که نمی خواهم چهره ی ایشان بی دلیل مخدوش گردد و در ضمن به قول خودتان هنوز رضایتشان را نیز ندارم.

۱. اگر شما شرکت رسمی هستید، اگر قصد عمده ای وارد کردن محصولات را دارید، چرا با پست؟ این یعنی که شما کاملا غیر رسمی عمل می فرمایید و مشکل عدم ورود باتری، مستقیما متوجه شماست نه ما و نه پست. پس بهانه تراشی راهی به جایی نمی برد. همین کار شما نشان از غیر شفاف بودنتان است.
۲. باز هم تأکید می کنم با پست کار کردن برای واردات محصولات خیلی خنده‌دار است!
۳. شما حق ندارید ترجیح بدهید. حق ندارید حریم خصوصی کسانی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند، دور بزنید و بشکنید. اگر من می خواستم تبلیغات دریافت کنم، فعال کردنش را بلد بودم. این کار شما، استفاده از خطوط متعلق به شخصیت های حقیقی برای تبلیغات شخصیت های حقوقی و با قصد فعالیت های تجاری، به شدت ناپسند و زشت است.
۴. من نگفتم این این فرد نیکوکار هزینه های شما را می دهد. عین عبارتم را دقیقتر بخوانید. گفتم برخی از وسایل را از ایشان خریده اید یعنی پول بابتشان پرداخته اید.
۵. دست دوم است که باشد. شما وارد کن بفروش اگر قصدت خیر است. شما که اینقدر زبان انگلیسیتان خوب است که متوجه دست دو بودن ماشین ها شدید، ای کاش همین بخش از متن را که گذاشته اید برای دوستان ترجمه می کردید تا بدانند همین دست دوم هایی که شما به علت دست دو بودن از ورود به وارداتشان سر باز می زنید، یک سال وارنتی و نه گارانتی دارند. یعنی یک سال تعویض بدون قید و شرط در صورت خرابی. البته از شما غیر از این جواب انتظار نمی رفت چون تخصصتان نیست و نمیدانید ماشین پرکینز آمریکایی که چهل پنجاه سال پیش خریده شده، هنوز بدون عیب کار می کند و از دوام و کیفیت مثال زدنی این محصولات هیچ آگاهی ندارید.
۶. همان یک بار که در نمایشگاه اصفهان تشریف آوردم و وسایل نبود، کفایت می کند.
۷. نامه های نمایندگی محصولات و برگه های سبز گمرکی و ترخیص کالا را اسکن بگیرید بگذارید روی همین سایت تا همه ببینند. نیازی به مراجعه ی حضوری تک تک نابینایان و ایجاد زحمت برای همه نیست.
۸. کاری که در آن تخصص ندارید، وارد نشوید یا اگر وارد شدید، پاسخگو باشید.
۹. دوستان نابینایی که شما را مشاوره می دهند را معرفی کنید تا ما هم از اطلاعاتشان بهره ببریم. اسم آن نیکوکار را مطمئن باشید که نخواهم گفت چون قصد تخریب وجهه ی ایشان به خاطر اعمال غیر حرفه ای شما را ندارم.

سلام و درود بر شما واقعاً جای تأسف داره که ادارات بهزیستی نسبت به این گونه اطلاعیه ها هیچ گونه تمایلی از خودشان نشان نمیدهند به نظر من هر دو وسیله مورد نیاز ما نابینایان میباشد به شرط این که قیمت سر سام آوری مثل ۵ ۶ ۷ ۸ میلیون نباشد خب برای کسی مثل من که یه کم هم از نظر شنوایی مشکل داره برجسته نگار مناسبترست زیرا چیزهایی که نمیتونم از طریق صفحه خوان بفهمم شاید از طریق برجسته نگار بفهمم و دانش آموزان عزیز که میخواهند سر کلاسها یادداشت برداری کنند اما صدای پرکینز نمیزاره چنین کاری بکنند وسیله دوم یعنی – Note Taker 🙁 تایپ بریل،ذخیره در حافظه، انتقال به کامپیوتر و تبدیل به حروف بینایی و همچنین تبدیل نوشته های بینایی به حروف بریل ) بیشتر مورد نیازشان هست عیدتان هم مبارک در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام دوست گرامی
قیمت یک ماشین پرکینز که بهزیستی می خرد حدود ۴ تا ۴/۵ میلیون تومان است . بنابراین اگر بهزیستی بیاید و به جای پرکینز نوت تیکر۵ میلیون تومانی بخرد کاربرد بسیار وسیع تری خواهد داشت .
با سپاس

با سلام،
البته که احتمالاً با دشمن پنداشتن من نظر من را نخوانید و یا شاید هم بخوانید و پاسخی ندهید ولی من می نویسم چون نوشتن را دوست دارم. چون نمی خواهم بگذارم سر نابینایانی که قشر متوسط روی به پایین جامعه را تشکیل می دهند را کلاه نمدی شاید هم طلایی بگذارید. من اگر می نویسم فقط برای بچه ها و بالا بردن سطح آگاهی های این عزیزان است نه به جهت اینکه دل خوشی از شرکت شما دارم.
پس دوستان عزیز در ابتدا از شما به خاطر طولانی شدن این نظر عذر خواهی می کنم و در ثانی اگر می خواهید مطلع باشید و با اطلاع قبلی در خصوص این شرکت تصمیم گیری کنید این متن را بخوانید.
به نام خدای خالق
هنوز یادم نمی آید بعد از گذشت ۲۷ سال و نیم از این عمر گرانبها در این کشور اسلامی در خصوص وارد کردن تجهیزات نابینایان و یا تصمیم گیری در خصوص آنها شفافیتی صورت گرفته باشد.
هنوز یادم نمی آید من نابینا را برای نظر سنجی در خصوص خرید تجهیزات نابینایی که حق من هست دعوتی به عمل آمده باشد.
متأسفم که حقوق معلولیت با گدا پروری عجین شده است.
از این که نابینا هستم شرمنده هستم.
ولی هرچه هست حکمتی از سوی خالق بی همتا هست.
اگر نابینایی یک معلولیت است و سبب نسبی آن خداوند است علت عدم زندگی راحت آنها مخلوقاتی هستند که فکر می کنند با ۲ چشم ظاهری همچون افسانه ی جومونگ هستند.
در قرن ۲۰ و ۲۱ زندگی یک معلول در غرب شکل دیگری گرفت و مسؤولین غرب به خود آمدند و فهمیدند که زورو بودن و شمشیر کشیدن در برابر یک معلول شرم آور است بنابر این سعی کردند به جای شمشیر کشیدن به فکر رفع موانع زندگی آنها باشند و در این زمینه هم بسیار موفق بودند.
اما متأسفانه هنوز جومونگ بازی در برابر یک معلول و خاصه نابینایان با شدت و حدت بیشتری در حال انجام است.
از مسؤولین مربوطه کم کشیدیم حال جومونگ دیگری این بار در حوزه ی شرکت های خصوصی سر بر افراشته و مبارز طلب می کند.
آنچه مدیر گوشکن بدان اشاره فرمودند دقیقاً همان چیزی ود که من در کامنت های قبلیم در خصوص این شرکت نوشتم.
جناب شرکت فناوری چه بپذیرید و چه خود را به کوچه ی علی چپ بزنید بدانید که ما می دانیم که پای یک کارمند بهزیستی بازنشسته در میان است.
دلیلی هم برای افشای نامش نمی بینیم.
پروین اعتصامی که روحش شاد باد می فرمایند:
چو دانی و پرسی سؤالت خطاست.
ببینید ایشان با توجه به کامنت خود می خواهند نابینا را از حد اعقل حق خود که همانا عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی می باشد را محروم کند. ببین عزیز من همین کار ها را می کنید که به کشور ما متأسفانه انگ جهان سومی را می زنند. من شاید اصلاً خوشم نیاید شما برایم پیام های پر مهر و محبت خود در خصوص عرضه ی تجهیزات نابینایی را برایم بفرستید. بفرمایید اگر من نخواهم پیام تبلیغاتی حال در هر زمینه ای را دریافت کنم باید کدام مقام کشوری یا منطقه ای یا دنیوی را ببینم؟
بابا کمی تفکر کنید.
مقالات زیادی در خصوص برگزاری نمایشگاه های تجهیزات نابینایان به زبان انگلیسی مطالعه کرده ام. دوستان آمریکایی، کانادایی، آلمانی اتریشی، و انگلیسی زیادی دارم و در خصوص چنین نمایشگاه هایی ۱۰۰ ها ساعت با آنها صحبت نموده ام ولی تا کنون چنین صحبت های مسخره ای را نشنیده ام. صحبت هایی نظیر اینکه ما آنچه وارد می کنیم را نمی شناسیم و از کارکرد آنها آگاه نیستیم.
این نشان از بی پایه و بی اساس بودند شرکت شما دارد.
من این تهمت را نمی زنم رفتار های عجیب و قریب شما باعث چنین برداشت هایی از سوی من کاربر می شود.
بار ها به شما گفتم که پست های شما بسیار ناقص هست.
هیچوقت در معرفی کالای خود به طور کامل که چه عرض کنم به شکل نسبی هم عمل نکردید.
ولی شما چه کردید.
من را دشمن خود انگاشتید.
فکر کردید من با آلم و آدم دشمن هستم.
به خدا قسم به تمامی مقدساتی که به آن باور دارم قصم هنوز نتوانسته ام با شرکت شما تماس بگیرم و با مسؤول محترم شما صحبت کنم. هر وقت زنگ زدم خانمی گوشی را برداشتند و فرمودند من مسؤول جایی دگر هستم ولی مسؤول این شرکت حاضر نیستند و من سعی می کنم به شما کمک کنم. ایشان فرمودند اگر کار مهمی داشتید با این شماره تماس بگیرید. یک شماره موبایل با پیش شماره ی ۰۹۱۲ بود.
بابا وقتی شما در پاسخگویی به یک معلول عاجز هستید چگونه به فکرتان خطور کرد که به نابینای بینوا کمک کنید.
البته این مشکل فقط در شرکت شما نیست.
از این جهان سوم بازی ها در شرکتی مثل گاتا نیز به دفعات مشاهده شده است.
شرکتی که از استخدام یک مترجم جهت ترجمه ی کاتالوگ های محصولات و سایر امور بین المللی خود عاجز است و یکسره برای ترجمه ی کاتالوگ های محصولات خود آویزان خود نابینایان است و به اصطلاح ترجمه گدایی می کند نمی دانم باید چه اسمی را برایش برگزید.
هر کس نظری در این خصوص دارد نیز می تواند بنویسد.
اما همیشه هم نباید یکطرفه به قاضی رفت.
همانطور که روشندلان ارجمند در خصوص تبلیغات الکی در خصوص نرم افزار هایی نظیر ماهور، پکجاز و پارسآوا کم نگذاشتند در این زمینه هم عقب نماندند و خوب هنر نمایی کردند. هنرنمایی که گوگوش نمی تواند در مراسم بزم از خود نشان دهد.
پس اینجاست که می گوییم از ماست که بر ماست.
فقط می توانم متأسف باشم و باج به چنین شرکت هایی ندهم.
دوستان بار ها گفته ام، می گویم و خواهم گفت:
وقتی قدرتی نداری تنها راه عدم حمایت هست.
دوستان ما گول چند تا ساعت خوشکل گویا و عصای سفید را خوردند که حال این شرکت اینقدر محکم صحبت می کند.
جناب شرکت فناوری که علاقه مند به شفاف سازی هستی بفرمایید به غیر از چند عصای هندی که بالاتر از قیمت دلاریش فروختی و چند ساعت گویا و چند فشار سنج و نظایر این خورده قطعات چندتا دیزی پلیر یا چند تا سفارش عصای هوشمند و یا چندتا برجسته نگار سفارش گرفتی؟
بابا بیخیال ساکت موندن و صحبت نکردن هم حدی دارد.
میگن داود چوبینی چرا ادبیاتت اینقدر تند است.
تندی ادبیات من این است شرکت هایی نظیر شرکت فناوری اینگونه می تازند اگر کمی تندیش کمتر بود چه می کردند؟
احتمالاً رئیس بنیاد نابینایان آمریکا را برکنار و خود بر مسند پادشاهی می نشستند.
بعد هم چند عصای هندی وارد می کردند و به بچه های آمریکا می خوراندند و آن را در بوق و کرنا می کردند.
آنچنان که صدای بوق آن معلولیت ناشنوایی را به عنوان دومین معلولیت به نابینایان برچسب می خورد.
موفقتر از پیش باشیم

سلام بر دوست گرامی
نظر شما قابل احترام است .
روزانه چندین نفر با ما تماس می گیرند حال نمی دانم چرا تلفن شما برقرار نشده است . الله اعلم
باید چه بکنیم تا رضایت خاطر شما را جلب کنیم ؟
ما فروش بسیار کمی داشته ایم و این چه ارتباطی به پست ما دارد؟
عصای هندی را چند باید بفروشیم که شما راضی باشید ؟
دیزی پلیر و برجسته نگار سفارش نگرفتیم . چه ارتباطی به بحث فوق دارد ؟
چه کسی ترجمه گدایی می کند وآن را به نابینایان می دهد که انجام بدهند.
لطفا” جواب دهید .
با سپاس و ارادت فراوان
شرکت نماد فناوری امروز

با سلام،
روزانه چندین نفر با ما تماس می گیرند حال نمی دانم چرا تلفن شما برقرار نشده است . الله اعلم
ببین وقتی شما خودتان از عدم پاسخگویی کارمندانتان به من آگاه نیستید من چه پاسخی باید بدهم؟ بابا به شکرت فناوری بفرمایید کسی را مسؤول پست گذاشتن و پاسخ دادن در سایت گوشکن بگمارند که فن بیان خوبی داشته باشد و همچنین سیاست پاسخ گفتن را داشته باشد.
شما با این سؤالاتی که از من پرسیدید رسماً آبروی شرکت را بردید.
پاسخ های سؤالات شما کاملاً روشن هست ولی با این وجود فعلاً به سؤال اول شما پاسخ گفتم و به بقیه نیز پاسخ خواهم داد.
باید چه بکنیم تا رضایت خاطر شما را جلب کنیم ؟
عزیزم تمامی ضعف هایی که در کامنت قبلی من که خود ارزش یک پست را داشت رفع بفرمایید و شفافیت در کار خود نشان دهید خود به خود رضایت من نوعی جلب خواهد شد.
ما فروش بسیار کمی داشته ایم و این چه ارتباطی به پست ما دارد؟
اتفاقاً یکی از دلایل فروش کم شما همین نارضایتی ای ما و عدم شفاف سازی شما بوده است.
از نظر من این یک سؤال کودکانه بود.
عصای هندی را چند باید بفروشیم که شما راضی باشید ؟
هرچه که قیمت واقعی آن هست با افزایش ۵ دلار به عنوان سود. نه بیشتر نه کمتر. ما راضی به ضرر و زیان شما نیستیم.
فکر نکن در این محله افرادی بی سواد زندگی می کنند. شاید تعداد کمی از بچه ها انگلیسی بدانند ولی همین تعداد کم به خوبی می توانند افشاگری کنند.
من قیمت های این عصا ها را در خود سایت مربوطه به دلار مشاهده کرده ام و قیمت های شما در ایران را نیز می دانم.
قیمت افزایشی بیش از ۵ دلار است.
دیزی پلیر و برجسته نگار سفارش نگرفتیم . چه ارتباطی به بحث فوق دارد؟
ببین عزیزم هنوز یادم نرفته که شما با شعار کمک به نابینایان و تهیه ی تجهیزات به روز آنها وارد ماجرا شدید.
طوری وانمود کردید که من نابینا فکر کردم می خواهید این تجهیزات را یا با قیمت کمتر و یا به نحوی که نابینا بتواند خریداری کند عرضه فرمایید. وگرنه اگر فقط صرفاً وارد کردن این تجهیزات ملاک بود که بچه ها می توانستند خود از سایت http://www.payment24.ir
درخواست کارت ویزا کنند و خرید خود را انجام دهند. فقط بدیش این بود که باید نزدیکترین نمایندگی به ایران را انتخاب می کردند و با پرداخت مبلغی ناچیز نزدیک به ۲۰ دلار به عنوان هزینه ی پست آن را از طریق پست دریافت می کردند.
حتی می شد برای امنیت پستی با پرداخت مبلغی بیشتر از ۲۰ دلار کالای خود را اصطلاحاً track کرد. یعنی آنها کدی به شما می دهند که حتی از طریق جاز نیز می توان پی برد که مثلاً الآن کالای شما در چه کشور و چه وضعی است.
اینها را نوشتم تا ثابت کنم نابینا بی سواد و احمق نیست که هر انسان ۲ چشم پر نوری بتواند سرش را کلاه بگذارد.
وچه کسی ترجمه گدایی می کند وآن را به نابینایان می دهد که انجام بدهند.
ببین عزیزم دروغگو فکر کنم کم حافظه هم می شود.
در یکی از پست های خود که پیدا کردن و به آن استناد کردن آن وظیفه ی من نیست و وقتش را هم ندارم خود شما گفتید کاتالوگ فلان voice recorder یا فکر کنم daizy player را چه کسی می تواند ترجمه کند.
بابا دست بردارید.
اگر از این به بعد بخواهید اینگونه بی منطق و بدون درنظر گرفتن پیشینه ی نوشته های خود وارد عمل شوید دیگر پاسخ نخواهم داد.

درضمن چرا نابینایان ساکت نشسته اند. لطفاً بیایند نظر بدهند. اگر این پست در خصوص چیپس و پفک بود و یا در خصوص تنباکوی ۲ سیب یا نعنا ۱۰۰۰ کامنت زیرش می رفت. حال که بحث بحثی جدی و در راستای ارتقاء سطح زندگی خود شما است اینگونه ساکت نشسته اید؟
وقتی اینگونه ساکت هستید این اتفاقات رخ می دهد و فقط اقلیت این سایت نظیر من و مجتبی و دیگران باید جوشش را بزنیم.
وقتی اینگونه ساکت می نشینید باعث می شود که ندانم شرکت فناوری شماره ی شما را در ابتدا از کجا و با چه مجوزی گیر آورده و پیام می دهد.
بابا خسته شدم اینقدر غصه خوردم.
وقتی به من بدهید تا قصه بخوانم تا غصه هایم یادم رود.
موفقتر از پیش باشید

سلام بر دوستان عزیز
اگر کسی بتواند خیری که جنس برای ما تامین می کند را معرفی کند و یا بازنشسته بهزیستی که مسئول شرکت ما هست را معرفی نماید یک دستگاه نوت تیکر جایزه می گیرد.
ما تصمیم نداشتیم دکان عده ای را تخته کنیم . شما جنس خودتان را بفروشید ما هم کالای خودمان را.
با سپاس فراوان
شرکت نماد فناوری امروز

وقتی کسی اینگونه عصبانی پاسخ می دهد معلوم است که هول و ولا برش داشته.
بچه نیستیم که با کیک خر شویم.
درضمن قرار نبوده داوود چوبینی دکانی باز کند که حال بخواهد آن را ببندد. من فقط راه خرید آنلاین را نشان دادم که از قیمت های شما بسیار ارزانتر هست. درضمن دلیل دوم من برای نشان دادن راه آنلاین این بود که خیلی از بچه ها احتمالاً فکر می کنند به خاطر تحریم دیگر نمی توان آنلاین خرید کرد.
من راه نشان می دهم نه افزایش قیمت.
note taker هم ارزانی شما و کارکنانتان

بدترین کار این است که یه اتهامی به کسی بزنید و اون رو ثابت نکنید
جناب داوود چوبینی خب شما هم که شفاف سازی نمیکنید خب اسم این انسان خیر رو بگویید و شفاف صحبت کنید
بعد شما بر چه اساسی میگید که شرکت نماد فناوری باید ۵ دلار رو هر عصا سود کند مرد حسابی یه شرکتی میاد یه کالایی مثل موبایل یا تلویزیون رو وارد ایارن میکنه با سود چند ده دلاری میفروشه حتی اگر مثلا موبایلی قیمتش بسیار ارزون باشه

سلام.
به نظر من این پست داره تبدیل میشه به یه میدون جنگ.
به جای کشف اسامی که پاشون وسط کشیده شده، بهتره پاسخ منطقی به سؤالات داده بشه.
به هر حال نقدپذیری اصل مهمی در پیشرفت شما خواهد بود. کاملاً واضحه که عملکرد شما در مدت اخیر ضعفهای بزرگی داشته و در اولین قدم باید اون رو بپذیرید. بعد از اون میتونید با اتخاذ یه راهکار درست شرایط خودتون رو بهبود بدید.
پیشنهاد من اینه که اگر شرکت شما توان اقتصادی مناسبی داره، یه فرد نابینا که با مسائل و نیازهای نابینایان آشنا هست رو به عنوان مشاور یا مسئول ویژه ی بخش نابینایان شرکتتون استخدام کنید و بهش اختیارات لازم رو بدید تا بتونه به صورت درست و اصولی خدمات شما رو در جامعه ی نابینایان معرفی کنه و راهنمای مناسبی برای شما در تصمیمگیریها باشه.
موفق باشید.

سلام
ممنون می شوم نقاط ضعف را با جزییات بفرمایید تا توضیح دهیم و آنها را اصلاح کنیم .
ما یک همکار نیمه بینا داریم و همچنین ارتباط تنگاتنگ با موسسه نابینایان رودکی و همچنین تعدادی از دوستان نابینا داریم که در زمینه نرم افزاری و ارزیابی تجهیزات ما را کمک می کنند .
ممنون از راهنمایی شما.
با سپاس

پس لطف کنید ترتیبی بدید که از این به بعد فعالیتهای شرکت شما در گوشکن رو خانم یعقوبی انجام بدن تا بهتر بتونن به سؤالات بچه ها جواب بدن. در ضمن ما فقط الآن اسم ایشون رو میدونیم و این که ایشون در واقع چه تخصصی دارن و بیوگرافیشون و تحصیلاتشون چی هست رو نمیدونیم. به هر حال صرفاً یه نابینا یا کمبینا استخدام کردن و معرفی کردن مهم نیست. توانایی ایشون هم شرطه.

سلام بر دوستان عزیز
عزیزانی که از شرکت نماد فناوری امروز پیامک دریافت کرده اند و مایل به دریافت پیامک نیستند , لطفا” بصورت خصوصی اعلام نمایند تا از این تاریخ برای آنها پیامک ارسال نگردد.
ضمنا” از اینکه بدون اجازه برای شما پیامک ارسال نموده ایم صمیمانه پوزش می طلبیم و امیدوارم عذرخواهی ما را بپذیرید.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما عزیزان
شرکت نماد فناوری امروز

دیدگاهتان را بنویسید