خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چی شد بالاخره اون انتخابات کذایی؟

آم. خب. راستشو بخوایید، هیچی نشد! یعنی وتو شد! نه توسط من، بلکه توسط خودتون. بالاخره ما که چیزی رو پاک نکردیم، میتونید برید ببینید توی کوچه های بغلی یکی کوچه انتقاد از محله و یکی چکش کاری آیین نامه که رأی اکثریت بنا بر کنسلی انتخابات هستش. همه میگید تیم باید نگرشش رو تغییر بده و به کارش مثل سابق ادامه بده. خب منم همین کارو می کنم. یعنی میگم همون تیم قبلی، ولی با نگرش جدید. توی این نگرش، توهین به کاربر نداریم، توهین به مدیر هم نداریم. اخراج کاربر نداریم، اخراج مدیر هم نداریم. پاک شدن کامنت نداریم، درج کامنت ناشایست هم نداریم. اگه ی جایی از کامنت من و شما مشکل داره، کلش حذف نمیشه، مدیر ها و ویرایشگر ها از بحث بچه ها با هم نمی ترسند و اجازه میدند بچه ها آزادانه در خصوص موضوع ی پست، توی همون پست، با هم بحث کنند. فحش و توهین به شخص نداریم ولی نقد داریم. کوبیدن نداریم ولی گوشزد داریم. ی خط مطلب رو دو صفحه نوشتن نداریم ولی اصل مطلب و واقعیت رو گفتن داریم. کسی حق نداره، عرض می کنم حق نداره به ی نفر بگه اگه از فلان خواننده ی مورد علاقه ی من بد گفتی من کامنتتو میندازم زباله و این حرفا. مرز بین کاربر و مدیر جداست. مدیر وقتی مدیریت می کنه، حق نداره کاربر باشه و وقتی به عنوان کاربر کامنت میذاره یا پست میده، حق نداره مدیر باشه و اعمال مدیریت بکنه. واقعا اگه ببینم اینطوری میشه، خودم قانون های بالا رو نقض می کنم و جلوی این مورد رو هر طور شده باشه می گیرم. اینجا محله هستش. یعنی حکومت نظامی نداریم. قانون هست ولی تحکم نیست. ما با جون و دل و دل بخواهی قوانین رو اجرا می کنیم وگرنه که از کسی ترسی نداریم و اگه خودمون نخواهیم، قوانین رو رعایت نمی کنیم. البته خب چون میدونیم قوانین نظم خوشگلی رو به اینجا میده، واسه اینه که قوانین رو رعایت می کنیم نه اینکه کسی فکر کنه ما از مثلا مجتبی یا هرکی دیگه می ترسیم و به خاطر ترس از اونه که رعایت می کنیم. نه. اینجا محله هستش نه پادگان. اینجا قراره دور هم شاد باشیم، گوش بدیم، یاد بگیریم و به بقیه هم یاد بدیم. اینجا همون وبلاگ کوچیکه که قدیم بود منتها توی ی مقیاس بزرگتر.

البته اشتباه نشه! نظراتی که شما توی اون دو تا کوچه گفتید و با هم بحث کردیم باعث شد تغییرات در آینده ی محله رو به مثبت‌تر شدن سوق پیدا کنند و این نشد که من فراخوان انتقاد بدم، شما بگید و همه چی به فراموشی سپرده بشه. من سر حرفم هستم. اون پست ها باید قاب بشند برای درس گرفتن ما چرا که مواردی که شما گفتید، حرف دل‌تون بود و باید بهش اهمیت داده بشه که میشه. آدم های مغرض رو به حال خودشون رها می کنیم و همچنان جلو میریم به سمت شادی، تفریح، آموزش و استقلال!

راستیاتش ما ی آیین‌نامه اجرایی دستو پا شکسته واسه سر و سامون دادن به کار ها در نظر گرفتیم که از اینجا میتونید مطالعه کنید و از چند و چون و شرح وظایف هر قشر از هم محلی ها آگاهی داشته باشید.

اگه می خواهید صحبتی داشته باشید، نقدی داشته باشید یا کلا هر وقت، هر چیزی بود که دوست داشتید به بچه های کادر مدیریت برسونید، حتما از صفحه ی تماس با ما، به بخش روابط عمومی منتقل کنید، مطمئن باشید تک تک پیام های شما خونده میشه، ترتیب اثر داده میشه و واسه شما ارزش قائل هستیم همونطور که شما این حسو دارید! فقط ی لطفی کنید به هیچ وجه، به هیچ وجه غیر از روابط عمومی، با دیگر دوستان تماس برقرار نکنید که وظایف قاطی پاتی نشه و هر کسی بدونه داره چی کار میکنه! اگه به روابط عمومی محله پیام بدید، مطمئن هستید که جواب دریافت می کنید ولی اگه به بقیه بچه های کادر مدیریت پیام بدید، تضمینی نیست که جوابی برای شما ارسال بشه. شما حتی اگه از عملکرد بنده یا دیگر دوستان هم انتقاد دارید، همه و همه رو به روابط عمومی منتقل کنید. این ساختار روابط عمومی، قراره مستحکم عمل کنه و ی پل باشه بین همه ی ما ها، نه ما و شما، بلکه بین همه ی ما ها! ما ها، ما و شما نیستیم، ما ها همه ما هستیم! مِقسی که هستید!

اینجا ما هم دیگه رو می‌عشقیم!

۵۵ دیدگاه دربارهٔ «چی شد بالاخره اون انتخابات کذایی؟»

مشتبهی سلام پسرم .
انتقادها بسی بی اساس بود . درست مثل پست کذایی ک ذ ا ی ی
گوشکن ی مادر کدبانو مثل شه ببببببخشید ی پدر زحمت کش و با گذشت مثل شبو شور داره که اگه ی روز نباشه محله ویرونه .
و ی فرشته مثل پری داره که اگه نباشه بوی بد غلطو قوقول همه جارو بر میداره .
زنده باد نازی و پری شبو شور چشمه و پرواز بال شکسته . خخخ
خودت هم نمیدونم خواستی زنده باش خواستی بخور تا توانی به لذت بسی هاهاهاها
میگم معلومه خیلی خوشحالم مگه نه ؟؟هاهاها

سلاااااااااااااااام سلاااااااام سلااااام و دروووود دروووود درودی به طعم عشق خوبی صفای محله عشق محله کلاً درودی به طعم همه چی محله آهان این شد همون چیی که من و کلی از بر و بکس محله منتظرش بودیم آهان الآن شدا چی بود اون انتخابات خب خدا رو شکر که به خییییر گذشت میگما بچا بیییییاییم مث قدیما با هم بگیم بخندیم به هم عشق بورزیم و کلاً محله ی گل و بلبل داشته باشیم پس میگم گوووووش کن رو عشقه زنده باد گوش کنی تا ابد پس میگم دودور دودور دود تیم مدیریت دودور دودور دود مجی دودور دودور دود شهروز دودوردودوردود عمو چشمه دودور دودور دود نازنین دودور دودور دود پریسیما دودور دودور دود عمو حسین دودور دودور دود بقیه تیم مدیریت دودور دودور دود روابط عمومی محله
دودور دودور دود گوش کن در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خداااااا نگه دار

سلام.
خب بذار از همین الآن تمرین کنم خخخ.
شهروز تو الآن کاربری، پس درست کامنت بذارااااا خخخ.!
خب خوشحالم که احتمالاً دیگه همه چیز ختم به خیر شد. مهم اشخاص نیستن. مهم این محله با گنجینه ی اطلاعات ارزشمندشه که پا برجا بمونه.
من به عنوان یه کاربر از مجتبی، سعید، عمو چشمه، پریسیما، نازنین، ملیسا، پرواز، امیر و میثم تشکر میکنم و امیدوارم که از این به بعد هم همکاریهامون با نظم بهتری ادامه پیدا کنه. دیگه آییننامه هم داریم و هر کس درست میدونه چی کار باید بکنه دقیقاً. خب دیگه. ما بریم دنبال کار و زندگیمون.
فقط خداییش بیایید همه مدیر خودمون باشیم. گفتم خداییش هاااا!

به عنوان بزرگتر محله و دانا به احوال نبین ها و ببین ها خخخ جا داره از زحمات کاربران عزیز که بدون وجود کامنتاشون گوشکن معنا نداره و کادر مدیریت که بدون سایه الطافشون گوشکن پناه نداره و رعد بزرگ که بی صداش گوشکن صفا نداره تشکرات ویژه کنم .
اوه اوه اصل کاری یادم رفت خخخ
و مشتبهی که بی وجودش گوشکن بها و دعوا نداره هاهاها ی تشکر ویژه جات کنم .
به افتخار خودتون.
آره با توام.
خودت….
آهان…..
بله .ی جییییییغ قشنگ

سلام به همه ی دوستان خوبم.
بسیار عالی.
خوشحالم که سر انجام و به دور از احساسات، یکی از بهترین راه ها انتخاب شد.
هر چند واقعاً قصد اصلی ما برگزاری انتخابات بود.
ولی وقتی اکثریت قاطع کاربران اینو نخوان، باید به رأی و نظر اونها احترام گذاشت.
از صمیم قلبم به اعضای تیم مدیریت که طبق آییننامه، شرح وظایف اونها ساختاری اصولی و مشخصتر هم پیدا کرده، خدا قوت میگم.
قول میدم به عنوان یک کاربر، برای آبادی هر چه بیشتر محلمون از هیچ تلاشی دریغ نکنم.
بیایین هممون قول بدیم که در حد توانمون، از این میراث ارزشمند مراقبت کنیم و دیگه اجازه ندیم در برابر طوفان های احتمالی، خم به ابرو بیاره.
ممکنه گاهی اوقات یکم تکون بخوره، اما دیگه نباید اجازه بدیم بشکنه و از بین بره.
پس هممون در قبال محکم کردن ریشه های این محله مسئولیم.
مسئول.
از همه ی بچه ها هم تقاضا دارم کامل و با دقت آییننامه رو مطالعه کنن تا با ساختار جدید محله آشنا بشن.
شاید این آییننامه مهمترین دستاوردی باشه که از اون پست انتقاد به دست اومد و میتونه محله رو تا حد زیادی سر و سامون بده.
البته به شرطی که هممون در هر جایگاهی که هستیم وظیفهمون رو به درستی انجام بدیم.

سلام مجتبی جان،امیدوارم حالت خوب باشه،میدونم که تصمیمی که گرفتی تصمیم عادلانه ای هست،ولی یه چیزی ما که نمیدونیم مسئول روابط عمومی کی هست ولی اگه خدای نکرده مسئول روابط عمومی خودش با کسی مشکل یا خصومت داشت و الکی بیاد به مدیر ارشد گزارش بده که فلان کاربر فلان یا بهمان حرف رو گفته شما از کجا میخوایی بدونی که راست میگه یا دروغ میگه که بین کاربر و مسئول روابط عمومی قضاوت کنی،این فقط یه سوال بود که برام پیش اومده،
بعد اینکه شاید یکی با اون مسیول روابط عمومی که در نظر دارید راحت نباشه که بخواد حرفشو بهش بگه،یا کلا راحت بگم مجتبی جان که شاید مثلا با اون مسئول مشکل داشته باشه و بخواد با یکی دیگه از مدیرا یا ویرایشگرا مشکلشو بگه اونوقت باید چیکار کرد؟؟؟یعنی دیگه اون طرف حق نداره که اگه خدای نکرده مشکلی پیدا کرد مشکلش برطرف بشه؟؟؟؟ به نظرم یه راه چاره ای هم واسه این قضیه پیدا کن،
به نظرم اگر اعلام کنی مسئول هارو بهتر باشه
و به مدیران اعلام کنی که با هیچ کاربری شخصی برخورد نکنن اوکی میشه
به هر حال ممنونم مجتبی جان از زحماتت مرسی
شااد باشی

درود. میگم عالیه ما هم همینو میخوایم همین.
راستی مدیرا رو معرفی نکردی دقیق الآن مدیر فنی کیه؟ مدیر داخلی کیه؟ مدیر روابط عمومی کیه؟
همچنین اونایی که نویسنده بودند و هیچ گونه مشکل نگارشی نداشتند هم نویسنده کنین واسه استارت و ایجاد انگیزه.
واقعاً خیلی خوشحالم و امیدوارم محله مون همیشه همین جوری رشد کنه و بزرگ بشه تا به استقلال هم برسه.
خَخ الآن کدوم سناریو رو اجرایی کردی موجی خَخ.
به یکی میگن چرا این قد گرما رو دوست داری و از هوای گرم خوشت میاد. میگه میخوام اگه اون دنیا رفتم جهنم بتونم تحمل کنم خَخ.
همچنان راهبر باشی.

سلام دوستان خوبم.
خب، باید عرض کنم که من از امروز قراره به عنوان مدیر روابط عمومی کلید شروع به کارم رو بزنم.
حالا نمیدونم که چرا مجتبی منو برای این کار در نظر گرفته، ولی هر چی که هست عشق به گوشکن و گوشکنیا وظیفه ی سنگینی رو به دوش من گذاشت که امیدوارم بتونم این بار سنگین رو صحیح و سالم به مقصد برسونم.
طبق آیین نامه ای که لینکش در پست موجوده و همچنین به عنوان یک لینک ثابت در نزدیکیای سر در محله همیشه هست وظیفه ی مدیریت ارتباط بین کاربران و مدیران و ویرایشگران بر عهده ی من گذاشته شده، و این به این معنا هست که شما عزیزان ععم از کاربر، مدیر و ویرایشگر اگه از هم انتقادی داشتید و یا هر حرفی که باید به هم بزنید از طریق کانال روابط عمومی محله باید بگذره، تا احتمال هرگونه تنش یا سو تفاهم تا حد زیادی کم بشه، و همچنین در قالب وظایف روابط عمومی هرچه زودتر به یه نتیجه ی خوب و مطلوب و منصفانه برسه.
انتقاد، پیشنهاد، طرح و هرگونه مطلبی که میتونه به ارزشهای سایت اضافه کنه و عملکرد سایت رو روز به روز بهتر کنه،فقط و فقط باید از راه روابط عمومی مطرح، دریافت و پاسخ داده بشه.
با این اوصاف، شما دوستان خوبم از این به بعد، میتونید از طریق بخش تماس با ما در صفحه ی اصلی سایت و همچنین آدرس ایمیل:
contact.gooshkon@gmail.com
با ما در تماس باشید.
نکته ی مهم اینه که من یه دستیار بسیار کار بلد و زبده هم از میان ویرایشگران به نام پریسیما دارم که به وجود همچین دستیاری افتخار میکنم.
شاید بین شما عزیزان دوستانی هم باشن که راحتتر هستن که مسایل یا مشکلاتشون رو با پریسیمای گرامی در میون بذارن که این امکان هم از طریق پیامهای خصوصی بر قرار شده، که با نوشتن نام روابط عمومی در بخش پیامهای خصوصی و ارسال نظراتتون میتونید با ما در تماس باشید.
امیدوارم که بتونم خدمتگزار خوبی برای شما کاربران و مدیران و ویرایشگران محترم باشم و وظیفه ی خطیر روابط عمومی سایت رو به شایستگی انجام بدم.

سلاااااااااام !منم از پرواز مجتبی پریروز ملی نازی آقای چشمه امیر سعید و بقیه اقای امینی تشکر میکنم ..
و مجدد از پرواز
و ۳ باره از پرواز
و ۱۰۰۰۰۰۰۰ بار از پرواز و هزاران بار از پرواز تشکر میکنم .ممنونم از زحماتی ک میکشین جناب دکتر .ماهین اصن ..مااااااااااااااااااااااه /.
طلوع کنید بر سر پریروز بی مقدار خخخخخخخخخخخخ
پرواز جان پریروزم ب نوبه خودشون ازت میتشکرنن !!!!تشکر ….

سلام دوستان
دلم براتون تنگ شده بود و باید بگم که وقتی نظر لطفتون رو تو اون دوتا پست میخوندم واقعا لذت میبردم و نظرهای انتقادی دیگه کمتر تو ذهنم میموند.
از پرواز و نازنین که تو مدتی که ما نبودیم واقعا زحمت کشیدن و محله رو ساپورت کردن تشکر میکنم واقعا لطف کردید.
به عنوان همکار آقای چشمه تو قسمت روابط عمومی و ویرایشگر سایت در خدمتتون هستم.
امیدوارم دیگه مشکلات این چنینی تو سایت پیش نیاد و پل روابط عمومی یه پل مطمئن برای فرستادن انتقادها و پیشنهادها باشه و همچنین ویرایش پستها و کامنتها و فرستادن غلطهای املایی که. همچنان توسط بنده انجام میشه کسی رو نرنجونه.
شاد و موفق باشید.

سلام و عرض ادب.
ضمن تشکر از مجتبی به خاطر این پست خوبش، می خواستم از تک تک مدیران سایت تشکر نمایم و برای همه شما عزیزان بهترین ها را آرزو می کنم.
همچنین به آقای مهرداد چشمه عزیز نیز به جهت مسئولیت جدیدشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که مثل همیشه در کارتان موفق و سربلند باشید.
شاد باشید.

سلام،جا داره که منم از همه مدیران و ویرایشگران بتشکرم زیاااد،و همچنین از همه کاربرا که کادر مدیریت بدون کاربر مدیریتش معنا نداره،و همچنین مدیرا که بدون وجود کاربرا کارشون زمین میمونه،همگی خسته نباشید…
مجی میسی فراوونتا

سلام به همگی.
بسیار عالی. امیدوارم تصمیم گرفته شده به بهترین شکل اجرا شه و گوشکن تا همیشه پایدار و شما عزیزان تا همیشه سر افراز باشید
به نظر من ای کاش اعضای تیم مدیریت معرفی نمیشدن و پشت پرده الطافشون رو به ما میرسوندن. من فکر میکنم با این اوصاف اختلافات کمتر ازین هم میشد.
به هر حال انشا الله که خیره.
من هم به نوبه ی خودم از همه اعضای تیم مدیریتی گوشکن صمیمانه تشکر میکنم و از صمیم قلبم بهشون خسته نباشید گفته و واسشون بهترینها رو از خدامون خواهانم.
همگی موفق باشید.

یه چیزی مثل سایت ای استخدام و ازین قبیل میشد.
لا اقل اینجوری اگه کامنتی توسط یکی از ویرایشگرای عزیزو زحمت کش ویرایش میشد یا مواردی ازین قبیل، کسی دشمنی رو برداشت نمیکرد چون نمیدونست که اون ویرایشگر محترم چه کسیه.
بازم میگم امیدوارم خیر باشه و واقعا مشکلات حل شه و هممون با هم متحد و کنار هم باشیم.
هدف جناب خادمی و دیگر دوستانمون هم از ایجاد پستهای اخیر مسلما چیزی جز این نیست.

سلام مجدد. خب خوندم! انصافا خوب بود و سعی شده بود با توجه به پنج سال فعالیت گوشکن تمام مسائل پیشبینی و لحاظ بشه.
با این حال اگر به جز راهبر که خود مجتبیست و مسئول روابط عمومی که عمو چشمه عزیز، اگه صلاح بود باقی مدیران و ویرایشگران هم نامشون برده بشه به منظور آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان بد نیست.
اما چیزی که مهم این که هر مارکی که بهمون زده بشه اعم از مدیرو راهبرو ویرایشگرو نویسنده و مشارکت کننده، فقط عنوان ما رو برای بهتر شدن روند سایت مشخص میکنه و اگر نه که هر کدوم از ما صرف نظر از عنوانی که بهمون اطلاق میشه نسبت به پیشرفت سایت و محل مسئولیم و باید همه داشته هامونو بذاریم وسط.
وقتی میگم مسئولیم یعنی اینکه: هم مسئولیم و هم مسئول! خخخخ!… .
به هر حال این محلو خونه خودمون بدونیم و هر کاری که میتونیم واسه پیشرفتش که پیشرفت جامعه نابینایان هم به نوعی محسوب میشه انجام بدیم.

سلام مجدد.
ببینید ندونستن مسوولیت مدیران ممکن باعث شک و شبهه برای تعامل بشه.
شما اگه کاری دارید که باید به روابط عمومی ارجاع بشه، حتما هم باید بدونید که با چه کسی طرفید و چه کسی باید به مشکلتون رسیدگی کنه.
دلیل معرفی خودم هم به عنوان مدیر روابط عمومی همین بود، چون وظیفه ی من ارتباط شفاف با همه ی شماهاست نه در پشت پرده و لفافه.

سلام: بر مدیر دیکتاتور دمکرات محله نابینایان ایران.
خوشحالم که این تصمیم خوب رو گرفتید.
به همگی مدیران عزیز خسته نباشید میگم و امیدوارم چه در اینجا و چه در زندگی خارج از اینجا روزهایی سراسر شادی و موفقیت رو تجربه کنید.
واقعاً کاری که شما میکنید قیمتش رو نمیشه با ارز رایج هیچ کشوری جبران کرد.
مرسی مجتبی، مرسی مدیران و مرسی همگی.

سلام
واقعا ممنون! راستش نزدیک بود نا امید بشم! خخخ.
از لطف تک تک دوستان هم ممنونم.
پرواز، خخخخ. کلی به کامنتت خندیدم راستش این چند روز زیاد نخندیده بودم! خخخ. حالا کارت به جایی رسیده که هی از خودت تشکر میکنی هان؟ خخخخخ. جدی خدا خیرت بده و واقعا شادت کنه.
دیگه چی میخواستم بگم؟
آهان، من هم مسئولیت جدید جناب چشمه گرامی و بزرگوار رو بهشون تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
به زودی منتظر مزاحمتهای حقیر هم باشید.
امیدوارم با ساختار و آییننامه جدید بتونیم محلۀ بهتر و پویاتر از سابق داشته باشیم.
پریسیمای عزیزم، خیلی خوشحالم که شما رو دوباره اینجا میبینم. هرچند هفتۀ قبل هم دست از سرت برنمیداشتم، ولی دیدن کامنتا و حضور دوستان هم لطف خودشو داره.
امیدوارم در خدمت به دوستان موفقتر از قبل باشم.
ببخشید کامنتم طولانی شد! خخخ.
همگی شاد و موفق باشید.

سلام من هم از مجتبی عزیز به دلایل زیر تشکر و قدر دانی میکنم.. اولاً به خاطر این که به حرف دل دوستان توجه کردند و نظم محله را بر هم نزدند ثانیاً به خاطر انتخاب شایسته و بسیار بجای آقای چشمه گرامی به عنوان مدیر روابط عمومی ثالثاً بجهت تنظیم آیین نامه در پایان موفقیت همه دوستان اعم از مدیران و کاربران را از خداوند توانا خواستارم…

سلام مجتبی،
برای من مهم نیست که اینجا مدیر هست. برای من مهم نیست کی تو هیئت رئیسه هست. برای من مهم این هست که وقتی به دوستم میگم بیا در این سایت ثبت نام کن راحت بتونه ثبت نام کنه نه اینکه آبروی من جلوی اون دوست توانمندم بره. دوست من تقریباً ۱ ماه پیش یا کمتر یا بیشتر اومد تو سایت ثبت نام کنه. لینک ثبت نام هم با توجه به سیاست های سایت برداشته شده بود. از قسمت تماس با ما مشخصات داد که ثبت نام بشه ولی ولی ولی اصلاً اصلاضً اما شاید شاید نشاید ثبت نام شد نشد نشد شد دیگه درم چرت و پرت می گم. شهروز یا هرکس دیگری که مسؤول هست ترتیب عسل ای بابا اثر نداد. میشه بگی چرا جلوی ثبت نام رو گرفتی؟
بابا مردم دوست دارند راحت ثبت نام کنند. نه اینکه برای ثبت نام جلوی این و آن دولا و راست شوند.
به قول خودت یک گوشزد بود.
مغز گوسفند بخور و آبش رو هم روی سرامیک های آشپزخونه بپاش
لذت ببر از هر چیزی که میشه ازش لذت برد.
دختر خانوم ها چشماتون رو ببندید.
مجتبی بوس بوس بوس بووووووس

آریا جان مطمئن باش به فرضی هم که بچه های روابط عمومی مشکل شخصی با کسی داشته باشند، قرار شده به هیچ وجه، به هیچ وجه در رابطه با محله اون مورد شخصی رو دخالت ندند. کار سختی هست ولی بچه های روابط عمومی این رو پذیرفتند که اگه نپذیرفته بودند توی این پست نبودند.
داوود جان توی فکر ی ثبت نام نیمه خودکار هستم که کلاه نره سر‌مون. فعلا بچه های فنی باید عقلاشونو بریزند روی هم و با اشتراک رأی با روابط عمومی این مسئله ای که گفتی و مهم هم هست رو برطرف کنند. اگه اقدامی نکردیم دلیلش بلد نبودن ما بوده نه اینکه نخواسته باشیم یا پشت گوش انداخته باشیم. نهایتا شما مجدد لطف کن اسم و مشخصات فرد مورد نظر رو واسه مسئول فنی بفرست یا بگو خود ایشون بفرسته تا مورد سریعتر برطرف بشه.
ما قبلا از ثبت نام های خودکار نیش خوردیم و دیگه از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسیم!
خب این دو مورد خاص نیاز به جواب دادن داشت. دیگه اینکه بچا سلااام. حالدون چیطورس؟ خبین؟ لذت ببرین از زندگی و مِقسی بابت لطفی که همیشه به من و خودتون و محله دارین!
اگه بازم چیزی مهم بوده جواب ندادم میخونم دوباره می نویسم. بفرمایید. کیک و چایی و شیرینی و خوراکی هرچی خوددون از خونه آوردین میل کنین. ما که چیزی واسه پذیرایی نداریم. بعله. صرفه جویی اینه دیگه!
با ما به رژیمی آسانتر بیندیشید!
ستاد عقل کل های روانی محله نابینایان!

درود
خب پس بالاخره حل شد!
ابراز خوشحالی میکنیم خخخخ!
راستی تو ماده ی ۵ بند ۱ دو بار از کلمه ی امورات استفاده شده که غلطه!
امور خودش جمع امره و دوباره جمع بستنش اشتباهه خخخخ!
لطفا اصلاح نمایید!
من رفتم یه گوشه ای قایم بشم!

درود! ببین مدیرکل جواب منو ندادی… جریمت اینه که بری پست خداحافظی منو بدون ویرایش پخش کنی… راستی همانطور که میدونی من با این مدیر پدیرا کاری ندارم و در خصوصی هم نمیرم… با روابط عمومی و روابط خصوصیم کاری ندارم… پس لطفا غلطهای منو در هرجا که بود همانجا زیر پست یا کامنتم طوری بیان کنید که دیکتن سیمبین برایم بخونه و همه ببینند و مواظب شوند آن غلطها را تکرار نکنند تا غلطگیر مجبور نباشه یک یا چند غلط را چندبار بگیره و چندبار به صاحبانش گوشزد کنه… این روش غلطگیری که شما اجرا میکنید را معلمان دوره ی دبستان در دفتر مشق و املای دانش آموزان ابتدایی انجام میدهند… دانش آموزان سوسول… من سوسول نیستم و کاری هم به بقیه ندارم… حالا خود دانی… از من گفتن و از مدیرکل شنیدن و عمل کردن یا نکردن…! اصلا پستها و کامنتهای من باتو مغرورجون…!

سلام مجتبی جان .
خوشحالم که یه خونه تکونی فکری داده شد . تیم مدیریتی خوب و زحمتکشی مشغول بودند . و تجربه خوبی رو به همراه داشتند . حیف بود که ساختار تکون بخوره و بازم بایستی کلی انرژی و وقت صرف میشد , تازه چه ضمانتی بود که اونی که حدس میزدن دوستان , ایجاد بشه .
هیچ جمغی هم نمیتونی پیدا کنی که صد در صد همه راضی و یکدل باشن . اصلا خود خدا هم اینجوری انسان و انسانیان رو آفرید .
از رنگ و نژاد های متفاوت . با دین و آیین و کیش های مختلف .
اگر هم میخواست , به سادگی میتونست یک دنیای یکدست مسلمانِ سفیدپوستِ نماز روزه دار بیافرینه , خودش رو راحت کنه . خخ خخ .
خب این تعدد آرا و افکار هست که با برخورد با یکدیگه , در سایه قانون و قانون مندی , به بلوغ خواهد رسید و رشد میکنه .
اما اینو باید بگم , که بدترین و غیر منصفانه ترین قوانین رو , در صورتی که محکم و بدون استثنا پیاده کنیم . صد برابر از بی قانونی و رویه رفاقتانه و منعطف بهتر و برتر هست .
این ثابت شده . جمع که به بیش از دو نفر رسید , لازمه که حقوق و خطوط , به صراحت اجرا و معین بشن .
همه بچه ها هم الحمدالله شما رو قبول دارند و میتونی همیشه , یک تمام کننده خوب به بحران های احتمالی باشی .
اینم بگم که نه این اولین تنشی بوده که ایجاد شده , و نه به یقین میدونم که آخرینش هم نیست . ولی چه خوبه که در جهت بلوغ و دوستی بیشتر بچه ها ازش بهره برداری کرد .
به قول یه بنده خدایی , لذت ببرین از زندگی تون بابا . خخخخ
خوش و خُرَم و شاد باشین , مدام .

دستو جیگو هورااا!
سلااام،
خوشحالم که ظاهرا و شاید باطنا همه راضی هستن!
داشتیم به فنا میرفتیماا!
فقط من هنوز معتقدم که بار رو کم کنید، یعنی بچه های قبلی باشن ولی نیروهای جدید رو به کار بگیرین مسئولیتها رو پخش کنید،
امیدوارم به آینده ای روشن، وییییییژژژژ

من میخوام فحش بدم!

الان بزار کمی فحش بدم حالم جا بیاد.

فحش +۱۸ فحش +۱۲ فحش +۱۵

فحش های خیلی خیلی خیلی بد حرفهای بی تربیت توهین

بی ادبی و توهین و…

خب ببینم میتونین منو اخراج کنین؟ اگه اخراج کنین این قانونتون دروغه!

درود
بااعلام خرسندی خودم از ادامه روند محله با کمی اصلاحات . متاسفانه به دلایلی و اتفاقات غیر منتظره این حقیر نتوانستم ادامه آموزش را برای حسابداری بنویسم که از همه شما عزیزان عذر می خواهم .اما عزیزانی را در این کامنت ها مشاهده کردم که در عین حساسیت و دوست داشتن محله در مطالب قبلی و همچنین چکش کاری سکوت محض داشتند و اکنون حضور دارند . این امر باعث خوشحالی بنده است .اما باید یاد بگیریم که در مسائل مختلف ضمن طرح نظراتمان از بروز تنش جلوگیری کنیم .هنوز تا رسیدن به آرامش راه طولانی در راه است و اصلا قرار نیست آرلامش مطلق در کار باشد .تا حرف نزنیم ، دیدگاهمان را ننویسیم ، قدرت تحمل مخالفانمان را نداشته باشیم اصلا چیزی به ساحل نتیجه نخواهد رسید .اغلب نگرانی ها و ناراحتی هایمان صرفا رسیدن به نظر خودمان است .روش سنجش آمار هم غیر اصولی است و همواره تلاش کرده ایم تا آمارها را با توجه به نظر خودمان حل وفصل کنیم .همه اینها و در کنار آن مسائل زیاد دیگر همواره هستند و باید کل کل کرد باید حرف زد ، باید به همه فرصت داد .من قبلا گذرا با گوشی مطلب را خواندم خیلی خلاصه و جالب مجتبی نوشتند اما متاسفانه با آئین نامه ایشان صرفا ناظر هستند و امیدوارم بتوانند نگرش جالب و تقریبا جامع در شرایط کنونی را به تیم مدیریت منتقل کنند .یعنی اعتمادی که برای مسائلی از قبیل کامنت دادن و … بود را باید تسهیل کرد . یعنی باید یک آرامش و اعتماد نسبی را که قبلا داشتیم را با جدیت داشته باشیم و در مقابل بازخوردها نوعی تسلط و کنترل نیز بنمائیم که منجر به محدود کردن نباشد .به دوستانمان فرصت دهیم تا به راحتی انتقاداتشان را بنویسند .اغلب تنش ها بخاطر بی تجربگی دو طرف دعوا و نحوه تفکراتشان و انتظار داشتن از دیگران است که می خواهند بدون هر حرفی صد درصد نظرشان را تائید کنند .باید قبول کرد که در همه امور جامع نیستیم . .
قانون حاضر قانونی اجرائی محله هم بد نیست ؟ قوانی منحصر و ابتدائی است که متاسفانه با گسترش آن بدون دقت بوروکراسی را مسائل دست و پا گیر هم حتما به وجود خواهد آمد و باید هوشیار بود که به دنبال پست بازی و منصب نباشیم .باید نگاه مثبت و خدمت داشته باشیم .باید بدانیم که تکرا نکنیم مگه مواجب می گیریم و هزار منت دیگر که ریشه خشکاندن است و مایه یاس و ناامیدی ! در قانون اجرائی محله هزار اما و اگر و مسائلی گفته شده که نباید فلان مدیر با کاربر تماس داشته باشد اما من در روزهای قبل خواندم و تنها متوجه شدم که فقط جناب آقای محمد رضا چشمه یا برادر بزرگوارم عمو چشمه مسئول روابط عمومی شده اند که با قوانین نوشته شده کمی تضاتد دارد منظورم این نیست که ایشان خدای ناکرده صلاحیت ندارند بلکه بسیار هم انتخاب جالب بوده است اما بیان شد که در صورتی که کاربران بخواهند ارتقاء یابند باید تنش نداشته باشند و … و من همینجا بنویسم که اگر کسی کامنت ندهد و در مسائل محله حضور نکند و در امور جاری فقط کامنت دهد طبیعی است که تنش زا هم نخواهد بود .در پست چکش کاری و امثال این مطالب هست که باید توان مدیریت افراد را مشاهده کرد .بعد هم لطفا با عنایت به قوانی محله و بمنظور شفاف گری و کنترل مسائل توسط اعضا عوامل محله را حتما معرفی کنید یعنی ما باید بدانیم که الان افراد مسئول چه کسانی هستند که بتوانیم انحرافات را کنترل کنیم یعنی الان ما چطور بفهمیم که مثلا قنبر نظری که داده اند در قالب شخص و کاربر است و یا مدیر ؟! من که نمی توانم تشخیص دهم و باید افراد شناخته شده باشند تا شفافیت و اعتماد بهدرستی شکل گیرد .اگر هم معرفی نشوند باز هم ایرادی ندارد اما در تنش ها مجبور خواهید شد مسائلی را بازگو کنید که آن زمان دیر خواهد بود . الان با توجه به قانون پری سیما علاوه بر ویرایشگر بودن به انتخاب مدیر دستیار هم شد اما خواهشمندم در امور مملکت داری از نام واقعی افراد بهره ببرید نه اسامی مستعار . واقعا در یک سیستم مثبت و شکل یافته در هیچ زمانی افراد با تجربه و کارآزموده کنار گذاشته نمی شوند بلکه تصمیمات با یک مجموعه نه یک تیم مدیریت اتخاذ می شود .مجتبی عزیز دوست دارم کلا فراتر از هر قانون و اصولی مسائل را مدیریت کنید .از روی نوشته و .. نمی توان این محله را اداره کرد .این محله مجموعه تلاش شما به عنوان محور نه راهبر و همکاری عده کثیری به وجود آمده که بدون شما هرگز نیمتوانند به سرانجام برسند .ما هنوز فراموش نکردیم که بچه های زحمت کش بعد از ورود چه رشد و پیشرفتی را برای محله به ارمغان آوردند لذا این بی انصافی است که با انتخابات و یا بدون انتخابات صرفا با قوانین محدود کننده از تجربیات و سایر مسائل اینان چشم پوشی کرد و فرامششان نمود .من خواستار توجه عمیق به تیم قبلی هستم .کلا خانم مظاهری هم بیان نمودند . شهروز حسینی برادر من است .شاید در مسائل اختلاف نظر داشتیم اما به عنوان یک کاربر هرگز این شخص را قبول نخواهم کرد بلکه کماکان باید در تفویض اختیارات حضور و وجود داشته باشند .آقای سرمدی همافکار بسیار ارزشمند دارند ، آقای درفشیان هم زحمات زیادی کشیدند . حتما باید از تجربیات ارزشمندشان همه و همه استفاده و بهر بردیم و ببریم .
این قانون ارزشی برای من ندارد ، چرا که ضمانت اجرائی ندارد .اینهمه صغری و کبری نوشتید اما اصلا پشتوانه ای محکم نداریم .بخش ارکان و سیاست ها بدون حمایت و جایگاه و منابع مالی صرفا کاغذ باطله ای بیش نیستند .باید پشتوانه منابع مالی را قوت ببخشید و این به معنی آن نیست که باید چیزی را بفروشیم یا خرید و فروش و معامله راه بیندازیم .بلکه روحیه پشتیبانی که در محله داریم و بسیار حائز اهمیت است را باید سامان ببخشیم .اگر بتوانید به جای هر سال هر شش ماه مبالغی را مشخص شده برای هر عضو که تمایل دارد و ثابت است تعیین کنیم .در مدت دو سال آینده مبالغی را که از پیش بینی هزینه ها هست را جمع آوری کنید که بعد از دوسال و دقیقا دو سال بعد طوری منابع مالی ما باشد که حداقل یک سال بعد مشکل هزینه نداشته باشیم .اینطور می شود که مدیر می تواند مدیریت کند .بدون منابع مالی و تامین منابع اعتباری هر سال یکبار ما تنش داریم .ضمن اینکه افراد باید مطلق ثابت بپردازند افراد دیگر هم که مایل هستند بیشتر پشتیبانی کنند با شرایطی امکان داشته باشند .پس سخن من در مسائل مالی این بود که مثلا در خرداد منابع تمدید سال جاری در آذر منابع سال بعد و در خرداد سال بعد منابع سال بعدی و بعد از گذشت دوسال ما خیلی منابع مالی داریم و تقریبا بسوی استقلال مالی محله پیش رفته ایم بدرود و همیشه کامروا باشید .

دیدگاهتان را بنویسید